Celica VII - marcin_SK
-
- Użytkownik
- Posty: 110
- Rejestracja: 04-02-14, 06:25
Celica VII - marcin_SK
Samochód:
- Toyota Celica VII 1.8 VVTI rocznik 2003
Silnik:
- seria
Przeniesienie napędu:
- seria
Zawieszenie:
- sprężyny TTE na przodzie i tyle, reszta sreria
Hamulce:
- seria, zaciski polakierowane na żółto
Układ wydechowy:
- seria
Układ dolotowy:
- seria
Koła:
- Lato: seryjne 16" 205/55/16 - będą do zmiany - zbyt "baloniaste"
- Zima: 205/55/16
Wnętrze:
- seria
Audio:
- seria poza choinką Wunderbaum po poprzedniku :]
Body:
- seria
Krótki opis/historia samochodu:
Celica pierwszą rejestrację miała w połowie 2004r więc póki co cieszę się autem młodszym niż 10 lat Sprowadzony ze Szwajcarii, potwierdzony przebieg 168kkm.
Blacharka w niemal wzorowy stanie - rdzy zero, jedynie bardzo delikatnie ryśnięty zderzak z tyłu.
Krótki opis planów zmian:
- Renowacja fabrycznych felg - w obecnym stanie odejmują uroku Celinie, myślę nad kolorem - oże gunmetal?
- Wymiana świec na dedykowane Denso;
- Wcześniej wspomniana wymiana opon na 205/50 lub 195/55;
- Wymiana klocków na przodzie - mało już zostało;
- Polerka przednich lamp;
- Zebranie się w sobie i wymiana filtra paliwa;
Więcej grzechów nie pamiętam, w razie czego będę informował
Zdjęcia:
- Toyota Celica VII 1.8 VVTI rocznik 2003
Silnik:
- seria
Przeniesienie napędu:
- seria
Zawieszenie:
- sprężyny TTE na przodzie i tyle, reszta sreria
Hamulce:
- seria, zaciski polakierowane na żółto
Układ wydechowy:
- seria
Układ dolotowy:
- seria
Koła:
- Lato: seryjne 16" 205/55/16 - będą do zmiany - zbyt "baloniaste"
- Zima: 205/55/16
Wnętrze:
- seria
Audio:
- seria poza choinką Wunderbaum po poprzedniku :]
Body:
- seria
Krótki opis/historia samochodu:
Celica pierwszą rejestrację miała w połowie 2004r więc póki co cieszę się autem młodszym niż 10 lat Sprowadzony ze Szwajcarii, potwierdzony przebieg 168kkm.
Blacharka w niemal wzorowy stanie - rdzy zero, jedynie bardzo delikatnie ryśnięty zderzak z tyłu.
Krótki opis planów zmian:
- Renowacja fabrycznych felg - w obecnym stanie odejmują uroku Celinie, myślę nad kolorem - oże gunmetal?
- Wymiana świec na dedykowane Denso;
- Wcześniej wspomniana wymiana opon na 205/50 lub 195/55;
- Wymiana klocków na przodzie - mało już zostało;
- Polerka przednich lamp;
- Zebranie się w sobie i wymiana filtra paliwa;
Więcej grzechów nie pamiętam, w razie czego będę informował
Zdjęcia:
Ostatnio zmieniony 30-09-14, 22:02 przez marcin_SK, łącznie zmieniany 1 raz.
- Grzybek
- Użytkownik
- Posty: 573
- Rejestracja: 27-12-11, 21:56
-
- Użytkownik
- Posty: 110
- Rejestracja: 04-02-14, 06:25
Grzybek pisze:o ile ona jest obniżona?
Jak by ktoś podał wysokość do nadkola seryjną to mogę zmierzyć swoje i porównać.
Mysticum pisze:przede wszystkim ja bym na Twoim miejscu przemalowal zaciski
Pewnie na czerwono?
A o jakichś ciekawych 17" felgach pomyślę jak nieco więcej wolnej gotówki się znajdzie
-
- Użytkownik
- Posty: 110
- Rejestracja: 04-02-14, 06:25
- Łukasz K
- Użytkownik
- Posty: 946
- Rejestracja: 26-06-12, 19:33
Korrner pisze:Ja od dawna nie kupuje w IC bo pracują tam buraki
+1
Nie obrażając oczywiście nikogo, ale w pewnych kwestiach można się z tym zgodzić...
Odnośnie Twojej Celi, zawsze podobał mi się ten TS-owy kolor, gdzie od wielu ludzi słyszałem, że zarezerwowany był tylko dla TS-a. Jak widać nieprawda a poliftową VVT-i w tym kolorze też już kiedyś widziałem
9-3 AERO SS
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
śmietnik posprzątany
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
-
- Użytkownik
- Posty: 110
- Rejestracja: 04-02-14, 06:25
Mały update:
- Celica dostała nowe klocki ATE na przód;
- Jedna tarcza z przodu miała lekki rant, jako że była dość gruba, rant zlikwidowany
- Nowe świece Denso;
Najbliższe plany:
- Dokończyć nierówną walkę z przednimi reflektorami
- Rozglądam się za jakimś ciekawym felunkiem 17" póki sezon w pełni, nie ma jeszcze faworyta;
- Borykam się między dobrym lookiem a komfortem, który na 205/45/17 na pewno się pogorszy. Czas pokaże na co się zdecyduję.
I mały spocik i pozdrowienia dla kolegi i jego panny
Obydwa thunder cloud metallic:
- Celica dostała nowe klocki ATE na przód;
- Jedna tarcza z przodu miała lekki rant, jako że była dość gruba, rant zlikwidowany
- Nowe świece Denso;
Najbliższe plany:
- Dokończyć nierówną walkę z przednimi reflektorami
- Rozglądam się za jakimś ciekawym felunkiem 17" póki sezon w pełni, nie ma jeszcze faworyta;
- Borykam się między dobrym lookiem a komfortem, który na 205/45/17 na pewno się pogorszy. Czas pokaże na co się zdecyduję.
I mały spocik i pozdrowienia dla kolegi i jego panny
Obydwa thunder cloud metallic:
Ostatnio zmieniony 13-10-14, 17:58 przez marcin_SK, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 110
- Rejestracja: 04-02-14, 06:25
Jako, że od dwóch miesięcy nic się w temacie nie działo, pora na mały update, bo przy Toyocie się trochę działo
Wcześniej wspomniane klocki przód ATE:
Klocki z tyłu się już powoli kończyły i zbierały tarcze tylko w połowie szerokości (na środku), więc wpadł nowy komplecik na tył. Klocki ATE, tarcza BluePrint:
Jeden amortyzator na tyle był lekko zapocony, więc wpadł komplet KYB. Przy sprężynach TTE pozostałem:
Przy okazji prac przy zawieszeniu, do wymiany poszły też sworznie wahacza:
I obowiązkowo po zabawach z zawieszeniem zbieżność + kąty pochylenia:
Tył był lekko rozbieżny. Myślałem, że prowadzenie Celicy przed tymi zabiegami jest "jak po sznurku" (wcześniej jeździłem Foresterem S-Turbo ), ale po wymianach i zbieżności to jest dopiero bajka
W tak zwanym międzyczasie stuknęło:
Wcześniej wspomniana walka z lampami - w końcu wygrana! Póki co półtora miesiąca po renowacji, a efekt bez zmian. Oczywiście zabezpieczone przed UV:
Celica odbyła pierwszą w moich rękach podróż wakacyjną. Wyjazd w góry, a tam zakopianka i inne serpentynki, więc silnik czasami kręcony dość wysoko, na równym prędkości 100-120. Spalanie? Biorąc pod uwagę fakt, że wyjazd w dwie osoby, bagażnik zapełniony po brzegi + nieco bagaży na siedzeniach tylnich + korekta ze względu na rozmiar opon (205/55 zamiast 205/50) - 6,15l/100km Dochodzi jeszcze waga pełnego baku, bo mierzyłem "z lejka". Na tej samej stacji. Trzy razu na kalkulatorze liczyłem bo nie dowierzałem Koszt przejechania 100km - 33zł. Prawie jak diesel
Parę "górskich" ujęć:
Niestety pogoda nie zawsze dopisywała, więc trzeba było zadbać o odpowiedni widok z namiotu, za co dostawałem przez łeb od mej Lubej :
Na chwilę obecną pozostaje mi jeszcze malowanie ori felg. Skłaniam się najbardziej ku białemu matowi. Po tej operacji chyba będę już miał "zdrową serię"
Pozdrawiam.
Wcześniej wspomniane klocki przód ATE:
Klocki z tyłu się już powoli kończyły i zbierały tarcze tylko w połowie szerokości (na środku), więc wpadł nowy komplecik na tył. Klocki ATE, tarcza BluePrint:
Jeden amortyzator na tyle był lekko zapocony, więc wpadł komplet KYB. Przy sprężynach TTE pozostałem:
Przy okazji prac przy zawieszeniu, do wymiany poszły też sworznie wahacza:
I obowiązkowo po zabawach z zawieszeniem zbieżność + kąty pochylenia:
Tył był lekko rozbieżny. Myślałem, że prowadzenie Celicy przed tymi zabiegami jest "jak po sznurku" (wcześniej jeździłem Foresterem S-Turbo ), ale po wymianach i zbieżności to jest dopiero bajka
W tak zwanym międzyczasie stuknęło:
Wcześniej wspomniana walka z lampami - w końcu wygrana! Póki co półtora miesiąca po renowacji, a efekt bez zmian. Oczywiście zabezpieczone przed UV:
Celica odbyła pierwszą w moich rękach podróż wakacyjną. Wyjazd w góry, a tam zakopianka i inne serpentynki, więc silnik czasami kręcony dość wysoko, na równym prędkości 100-120. Spalanie? Biorąc pod uwagę fakt, że wyjazd w dwie osoby, bagażnik zapełniony po brzegi + nieco bagaży na siedzeniach tylnich + korekta ze względu na rozmiar opon (205/55 zamiast 205/50) - 6,15l/100km Dochodzi jeszcze waga pełnego baku, bo mierzyłem "z lejka". Na tej samej stacji. Trzy razu na kalkulatorze liczyłem bo nie dowierzałem Koszt przejechania 100km - 33zł. Prawie jak diesel
Parę "górskich" ujęć:
Niestety pogoda nie zawsze dopisywała, więc trzeba było zadbać o odpowiedni widok z namiotu, za co dostawałem przez łeb od mej Lubej :
Na chwilę obecną pozostaje mi jeszcze malowanie ori felg. Skłaniam się najbardziej ku białemu matowi. Po tej operacji chyba będę już miał "zdrową serię"
Pozdrawiam.
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
-
- Użytkownik
- Posty: 110
- Rejestracja: 04-02-14, 06:25
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46