Toyota Celica T230 1ZZ-FE 03` 1,8 VVTi
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 21
- Rejestracja: 09-05-14, 07:22
Toyota Celica T230 1ZZ-FE 03` 1,8 VVTi
Witam serdecznie (Reiss)
Intensywną przygodę z motoryzacją rozpocząłem 5lat temu, przez cały czas wierny Japońcom. Pierwsza fura Mazda 323p wyłacznie optyka (słaba baza 1,4 ale na pierwsza gondole polecam) kolejne dwie to Mazda 323f motor 2,5 udało sie wydłubać bez dmuchania 198KM 224NM. Po latach modów od podstaw przyszła pora na zmiane, Cieżko było wybrać a jeszcze gorzej zdecydować. Wybór padł na Celice VII gen, poszukiwana była wersja TS niestety ludzie nie bardzo dbają a te jednostki, w każdej oglądanej hydraulika waliła aż miło... zaczęło mi sie palić, ( potrzebuje auto na co dzień) znalazłem nie daleko rodzinnego domu słabszą wersje za to w bardzo dobrym stanie i za dobre pieniądzę - nie mogłem sobie odmówić:)
Przedstawiam wam:
Toyota Celica T230 1ZZ-FE 03` 1,8 VVTi
Wyposażenie:
alufelgi,
światła przeciwmgłowe
ABS,
ASR,
poduszki powietrzne,
immobiliser,
ESP
el. szyby,
el. lusterka,
climatronic,
centralny zamek,
radio,
wspomaganie kierownicy,
Nowy nabytek wyglądał tak zaraz po nabyciu;
Na ta chwilę przeprowadzane sa małe tajemnicze mody;
Przyciemnione wszystkie szyby, prócz szyby czołowej
Układ dolotowy CAI Simota
Usunięcie kata
Na ta chwilę toczka ma się dobrze, i prezentuję się następująco;
Auto po pełnej kosmetyce lakieru jak dam rade wieczorem wrzucę fotki z relacji;)
Na chwilę obecną poszukiwania Zawieszenia, d2 Racing w rozsądnych kwotach, oraz Koła 17` Japan Racing JR3.
Szukam także pakietu stylistycznego, interesuje mnie coś delikatnego... macie jakieś propozycje?
Intensywną przygodę z motoryzacją rozpocząłem 5lat temu, przez cały czas wierny Japońcom. Pierwsza fura Mazda 323p wyłacznie optyka (słaba baza 1,4 ale na pierwsza gondole polecam) kolejne dwie to Mazda 323f motor 2,5 udało sie wydłubać bez dmuchania 198KM 224NM. Po latach modów od podstaw przyszła pora na zmiane, Cieżko było wybrać a jeszcze gorzej zdecydować. Wybór padł na Celice VII gen, poszukiwana była wersja TS niestety ludzie nie bardzo dbają a te jednostki, w każdej oglądanej hydraulika waliła aż miło... zaczęło mi sie palić, ( potrzebuje auto na co dzień) znalazłem nie daleko rodzinnego domu słabszą wersje za to w bardzo dobrym stanie i za dobre pieniądzę - nie mogłem sobie odmówić:)
Przedstawiam wam:
Toyota Celica T230 1ZZ-FE 03` 1,8 VVTi
Wyposażenie:
alufelgi,
światła przeciwmgłowe
ABS,
ASR,
poduszki powietrzne,
immobiliser,
ESP
el. szyby,
el. lusterka,
climatronic,
centralny zamek,
radio,
wspomaganie kierownicy,
Nowy nabytek wyglądał tak zaraz po nabyciu;
Na ta chwilę przeprowadzane sa małe tajemnicze mody;
Przyciemnione wszystkie szyby, prócz szyby czołowej
Układ dolotowy CAI Simota
Usunięcie kata
Na ta chwilę toczka ma się dobrze, i prezentuję się następująco;
Auto po pełnej kosmetyce lakieru jak dam rade wieczorem wrzucę fotki z relacji;)
Na chwilę obecną poszukiwania Zawieszenia, d2 Racing w rozsądnych kwotach, oraz Koła 17` Japan Racing JR3.
Szukam także pakietu stylistycznego, interesuje mnie coś delikatnego... macie jakieś propozycje?
Ostatnio zmieniony 25-05-14, 12:05 przez Reiss, łącznie zmieniany 1 raz.
- adrianh92
- Użytkownik
- Posty: 2192
- Rejestracja: 26-03-11, 18:18
Re: Toyota Celica T230 1ZZ-FE 03` 1,8 VVTi
Reiss pisze:Szukam także pakietu stylistycznego, interesuje mnie coś delikatnego... macie jakieś propozycje?
tylko kaminari
ST202 Milka - SOLD
ST185 WB 3S-GTE rev.3 - SOLD
ST205 JDM 98' CASTROL
IMPREZA WRX 04' - SOLD
ST185 WB 3S-GTE rev.3 - SOLD
ST205 JDM 98' CASTROL
IMPREZA WRX 04' - SOLD
- Stich
- Użytkownik
- Posty: 2511
- Rejestracja: 28-05-07, 22:48
Re: Toyota Celica T230 1ZZ-FE 03` 1,8 VVTi
d2 racing bedzie troche drogie bo dochodzi koszt wysyłki ze stanów (ewentualnie w polskim sklepie też taki koszt doliczą i wychodzi 4k) chyba, że znajdziesz lekko używane. może Tein Basic znajdziesz w lepszych pieniądzach?
kaminari nie jest taki znowu delikatny chociaż wart polecenia może jakies dokładki tte i trd na tył? tylko, że na to to chyba pół forum VIIkowiczów poluje
p.s. e jednak nie jest tak źle z tym zawieszeniem: http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 39385.html
adrianh92 pisze:Reiss pisze:Szukam także pakietu stylistycznego, interesuje mnie coś delikatnego... macie jakieś propozycje?
tylko kaminari
kaminari nie jest taki znowu delikatny chociaż wart polecenia może jakies dokładki tte i trd na tył? tylko, że na to to chyba pół forum VIIkowiczów poluje
p.s. e jednak nie jest tak źle z tym zawieszeniem: http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 39385.html
- Suseł
- Miłośnik
- Posty: 2591
- Rejestracja: 01-01-08, 19:36
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 21
- Rejestracja: 09-05-14, 07:22
Dzieki za info, poki co nie zamierzam tym latac po torze wiec dla wygladu ta technix wystarczy byle bylo sztywno, musze to jeszcze przemyslec. Mam mozliwosc kupna progow i dokladki z ts, Poczekam moze cos w angli wyrwe bo w lipcu lece;)
Szkoda ze z forum nikt odlewow nie robi
a co myslicie o kolorystyce czerwonego z hmm "miedzianym"kolem takim brudnym zlotym?
Szkoda ze z forum nikt odlewow nie robi
a co myslicie o kolorystyce czerwonego z hmm "miedzianym"kolem takim brudnym zlotym?
- Stich
- Użytkownik
- Posty: 2511
- Rejestracja: 28-05-07, 22:48
Reiss pisze:Dzieki za info, poki co nie zamierzam tym latac po torze wiec dla wygladu ta technix wystarczy byle bylo sztywno, musze to jeszcze przemyslec. Mam mozliwosc kupna progow i dokladki z ts, Poczekam moze cos w angli wyrwe bo w lipcu lece;)
Szkoda ze z forum nikt odlewow nie robi
a co myslicie o kolorystyce czerwonego z hmm "miedzianym"kolem takim brudnym zlotym?
jeśli mówisz o kołach to jak najbardziej ale jeśli chcesz robić dwukolorową celice (dokładki w innym kolorze) to ja osobiście jestem na nie.
- Marcin
- Użytkownik
- Posty: 1098
- Rejestracja: 19-01-08, 20:07
Dolot ciekawy.
Wyprowadzasz zasysanie powietrza poza komorę silnika - ok. Ale czy oryginalnie VII nie ma wyprowadzonego zasysania poza komorę?
Zwiększasz długość i pojemność układu dolotowego - tutaj nie jestem pewien czy będzie ok. Może się okazać, że w dolnym zakresie obrotów będzie mniej niutonometrów.
Byłeś na hamowni przed tym dolotem?
Wyprowadzasz zasysanie powietrza poza komorę silnika - ok. Ale czy oryginalnie VII nie ma wyprowadzonego zasysania poza komorę?
Zwiększasz długość i pojemność układu dolotowego - tutaj nie jestem pewien czy będzie ok. Może się okazać, że w dolnym zakresie obrotów będzie mniej niutonometrów.
Byłeś na hamowni przed tym dolotem?
Potrzebujesz części do V generacji? Pisz do mnie na PW. Tutaj moja Niunia 260 KM
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 21
- Rejestracja: 09-05-14, 07:22
Stich pisze:Reiss pisze:Dzieki za info, poki co nie zamierzam tym latac po torze wiec dla wygladu ta technix wystarczy byle bylo sztywno, musze to jeszcze przemyslec. Mam mozliwosc kupna progow i dokladki z ts, Poczekam moze cos w angli wyrwe bo w lipcu lece;)
Szkoda ze z forum nikt odlewow nie robi
a co myslicie o kolorystyce czerwonego z hmm "miedzianym"kolem takim brudnym zlotym?
jeśli mówisz o kołach to jak najbardziej ale jeśli chcesz robić dwukolorową celice (dokładki w innym kolorze) to ja osobiście jestem na nie.
mowie o samych kolach dokladki reszta w kolor jesli uda sie nabyc.
Co do dolotu odczuwam znaczna roznice na +, na hamownie jade 7czerwca wiec zobaczymy ile wypluje sam jestem Ciekawy.
Tak srebrna eFka byla moja, zastanawiam sie nad takim rozwiazaniem wydechu w celice ale rzedowka nigdy V nie dorowna bynajmniej jesli chodzi o dzwiek Felga byla replika Advan racing
po czym stwierdzasz ze to replika? Przyznam ze jestem zielony w tym temacie hehe
- Blad
- Użytkownik
- Posty: 2402
- Rejestracja: 08-08-10, 20:49
- Archy
- Użytkownik
- Posty: 725
- Rejestracja: 12-02-11, 05:15
Blad pisze:Nie ma światła STOP i śrubki od klapek regulacji są inne
Nie oryginały też występowały ze światłem stop Ale śrubkami faktycznie się różnią.
Reiss poluj na graty do body, bo sama lotka TRD na serii wygląda wygląda trochę dziwnie.
Ogólnie ładny polift, lubię czerwone siodemy Powodzenia w realizacji planów.
Reiss pisze:Co do dolotu odczuwam znaczna roznice na +
Raczej złudne wrażenie Mogłeś pojechać na hamownię przed założeniem stożka i teraz, już po montażu.
- peteby
- Użytkownik
- Posty: 165
- Rejestracja: 07-04-11, 20:59
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 21
- Rejestracja: 09-05-14, 07:22
spoko sesja bedzie niestety chciałem białe koło w ofercie juz nie było takiego jak oczekiwałem wiec wybrałem gunmetal w razie nie powodzenia zawsze mozna pomalować
wykres z hamowni:
dotarły oczekiwane paczki
Montaż zawieszenia d2 racing
po montażu, niestety zabrakło czasu na dokładne spasowanie wszystkiego póki co czeka na spas, Pomalowane zaciski na Purpur niestety tylko tył, zabrakło czasu na przód ale co sie odwlecze to nie uciecze
wykres z hamowni:
dotarły oczekiwane paczki
Montaż zawieszenia d2 racing
po montażu, niestety zabrakło czasu na dokładne spasowanie wszystkiego póki co czeka na spas, Pomalowane zaciski na Purpur niestety tylko tył, zabrakło czasu na przód ale co sie odwlecze to nie uciecze
- eXcential
- Użytkownik
- Posty: 666
- Rejestracja: 11-11-10, 16:22
http://allegro.pl/prog-progi-listwy-pro ... 39316.html
Aukcja zakończona, ale raczej nie sprzedane więc pisz do sprzedawcy.
Aukcja zakończona, ale raczej nie sprzedane więc pisz do sprzedawcy.
MOJA TOYOTA CELICA viewtopic.php?t=26692
- QubaKpl
- Użytkownik
- Posty: 307
- Rejestracja: 13-07-12, 11:42
eXcential pisze:http://allegro.pl/prog-progi-listwy-progowe-toyota-celica-vii-2000r-i4247339316.html
Aukcja zakończona, ale raczej nie sprzedane więc pisz do sprzedawcy.
A dzięki już nie aktualne bo kupiłem ;DDD
Apropo bardzo ładna celinka te felgi są mega
Zapraszam na moją strone -> www.kubakoziol.pl