Samochód
-Toyota Celica VVTL-I 2002 r
Silnik
- 1.8 VVTL-I 116000 mil
Przeniesienie Napędu
-Seria
Zawieszenie
-Obniżone
Hamulce
-Seria
Układ wydechowy
-Seria
Układ Dolotowy
-short ram
-pipercross
[b]Koła/
HRS 17 cali
Wnętrze
-seria
Audio
-Seria
Body
-przyciemnione tylne szyby
-nakładki na lampy przednie
Plany
Doprowadzenie do stanu igły
-zmiana radia+tuba +wzmacniacz
-inne felgi 18 cali
-inny układ wydechowy
Historia samochodu
Celice zakupiłem miesiąc temu z okolic Katowic dokładnie miejscowość Mysłowice.Od prawie 6 miesięcy poszukiwałem tego modelu z dokładnie tym silnikiem , strasznie spodobały mi się te samochodziki z powodu , wyglądu, mocy, i w okolicy jest w końcu coś innego niż passat b6,b5 ...Celica posiada bardzo ciekawą przeszłość ,gdyż poprzedni właściciel sprowadził ją z Angli, zapytacie Anglia? Ale tam mają kierownice po prawej ,owszem a że moja celica ma po lewej to już dobry mechanik się pewnie o to martwił gdyż nie ma śladu przekładki przynajmniej tak mi się wydaje.Nie kupiłem jej w idealnym stanie gdyż ma kilka rys , prawe nadkole trzeba przymocować ponieważ odstaje, klimatyzacja nie była nabita,o dziwo rdzy ma bardzo malutko , oraz był problem z światłami gdyż świeciły jak chciały. Pomogła mi w tym wasza pomoc , i przyczyną był brak plastikowych adapterów do żarówek ,poprzedni właściciel pewnie chciał ukryć ze lewa lampa jest angielska.A teraz zdjęcia
Toyota Celica VVTL-I by roxkox
-
- Użytkownik
- Posty: 303
- Rejestracja: 08-08-14, 18:01
Tak, ponieważ w innym położeniu haczy o zbiorniczek od płynu hamulcowego
trochę odświeżę , Ostatnio zaczął wyskakiwać błąd niskiej sprawności katalizatora P0420, po skasowaniu wyskakuje jak chce , po tygodniu lub po dniu ale nie przejmuję się tym zbytnio gdyż check się nie świeci.Najbliższe plany to wymiana termostatu gdyż oba węże nagrzewają się jednocześnie, oraz regulacja zaworów ponieważ poprzednik ich nie regulował. Kilka fotek z furą dziewczyny
trochę odświeżę , Ostatnio zaczął wyskakiwać błąd niskiej sprawności katalizatora P0420, po skasowaniu wyskakuje jak chce , po tygodniu lub po dniu ale nie przejmuję się tym zbytnio gdyż check się nie świeci.Najbliższe plany to wymiana termostatu gdyż oba węże nagrzewają się jednocześnie, oraz regulacja zaworów ponieważ poprzednik ich nie regulował. Kilka fotek z furą dziewczyny
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
-
- Użytkownik
- Posty: 303
- Rejestracja: 08-08-14, 18:01
Hehe,po prostu woli Amerykańce co zrobić ;p.Jutro jadę w końcu
kupić termostat, jakiej firmy polecacie?Podwozie także zakonserwowane przed zimą jutro dodam fotki,ponieważ muszę jewzcze raz wejść pod auto bo zauważyłem ze na zgaszonym silniku podczas szybkiego kręcenia kierownicą lewo prawo, słychać stuki o specyficznym sprezynowatym dźwięku:(
kupić termostat, jakiej firmy polecacie?Podwozie także zakonserwowane przed zimą jutro dodam fotki,ponieważ muszę jewzcze raz wejść pod auto bo zauważyłem ze na zgaszonym silniku podczas szybkiego kręcenia kierownicą lewo prawo, słychać stuki o specyficznym sprezynowatym dźwięku:(
-
- Użytkownik
- Posty: 303
- Rejestracja: 08-08-14, 18:01
Orientujesz się jaka cena w Aso ?
Więc byłem w znajomym sklepie za zamiennik japońskiej firmy chcą 80 zł, a w Aso termostat z uszczelka 200 zł co radzicie oryginał czy zamiennik
Wróciłem teraz z garażu ,mam dziwny dźwięk podczas ruszania kierownicą lewo prawo na wyłączonym silniku , nagrałem film może będziecie wiedzieć https://www.youtube.com/watch?v=9QEq_Zg ... wWsq4PWplw
Więc byłem w znajomym sklepie za zamiennik japońskiej firmy chcą 80 zł, a w Aso termostat z uszczelka 200 zł co radzicie oryginał czy zamiennik
Wróciłem teraz z garażu ,mam dziwny dźwięk podczas ruszania kierownicą lewo prawo na wyłączonym silniku , nagrałem film może będziecie wiedzieć https://www.youtube.com/watch?v=9QEq_Zg ... wWsq4PWplw
- Exonios
- Użytkownik
- Posty: 252
- Rejestracja: 14-09-13, 15:08
Obstawiam ze dźwięk odchodzi z okolic maglownicy ? a nie końcówek ? Weź spróbuj poruszać na boki kołami w lewo lub prawo tak delikatnie i zobacz czy przy którymś kole będzie jakiś luz. Jeżeli będzie to albo wcześniej wspomniana końcówka albo drążek kierowniczy. Ja tak miałem w innym samochodzie.
ZZT 231
-
- Użytkownik
- Posty: 303
- Rejestracja: 08-08-14, 18:01
roxkox pisze:Sprawdźe luzy a też wam ta maglownica się rusza?
Luzy sprawdzone na tą chwilę nie Czuje żadnych luzów, szarpalem sam dlatego nikt nie trzymał za końcówki dlatego wynik nie jest 100%.A dźwięk Dochodzi bardziej z miejsca krzyżaka koło zaworów kierunkowych przynajmniej tak mi się wydaje
Dobra Panowie, wedle waszych wskazań zamówiłem w Aso termostat koszt 206 zł , w piątek odbieram a w sobotę mam nadzieję że założę.