Celina by Ryjek
-
- Użytkownik
- Posty: 37
- Rejestracja: 18-02-14, 15:23
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
lepiej kupić lepszy klocek i gładką tarczę niż gorszy klocek i bajer tarczę.
CarDetailing - nowa pasja
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
-
- Użytkownik
- Posty: 37
- Rejestracja: 18-02-14, 15:23
jesli zwkła tarcza to ten zestaw przypadł mi do gustu. chyba, że ktos ma cos tańszego godnego polecenia.
http://allegro.pl/toyota-avensis-t25-od ... 69468.html
a jeśli nawiercana za duzo wyboru nie ma
http://allegro.pl/tarcze-mikoda-gt-toyo ... 71283.html
http://allegro.pl/toyota-avensis-t25-od ... 69468.html
a jeśli nawiercana za duzo wyboru nie ma
http://allegro.pl/tarcze-mikoda-gt-toyo ... 71283.html
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Ryjek0337 pisze:a jeśli nawiercana za duzo wyboru nie ma
http://allegro.pl/tarcze-...5689371283.html
To odpuść sobie..
- Balbek
- Użytkownik
- Posty: 1031
- Rejestracja: 18-01-11, 13:43
http://allegro.pl/zimmermann-tarcze-klo ... 84434.html
U mnie to śmiga 2lata narazie 0 problemów
U mnie to śmiga 2lata narazie 0 problemów
- adi24car
- Użytkownik
- Posty: 272
- Rejestracja: 08-05-10, 15:57
-
- Użytkownik
- Posty: 37
- Rejestracja: 18-02-14, 15:23
Wiec reasumując za 500zl na przód najlepiej kupic zwykłe TRW tarcze/klocki bez zabawy w nawiercane nacinane?
coś takiego Mikoda/Bosch http://allegro.pl/tarcze-mikoda-klocki- ... 73656.html też nie zda egzamin?
Dużą różnicę czuć w hamowaniu po swapie na 295mm ?
Kto modził tył ? Mam tam tarczo bębny na których wręcz niemożliwe jest posiadanie ręcznego ma ktoś sprawdzony sposób jak zmusić go do działania i hamowania ? Czy jaki swap p&p jest na tył ?
coś takiego Mikoda/Bosch http://allegro.pl/tarcze-mikoda-klocki- ... 73656.html też nie zda egzamin?
Dużą różnicę czuć w hamowaniu po swapie na 295mm ?
Kto modził tył ? Mam tam tarczo bębny na których wręcz niemożliwe jest posiadanie ręcznego ma ktoś sprawdzony sposób jak zmusić go do działania i hamowania ? Czy jaki swap p&p jest na tył ?
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1495
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Ja zaryzykuję i kupię Mikody nawiercane i nacinane. Opinie opiniami, ale najlepiej samemu się przekonać o tym. Rozmawiałem w sobotę z kolegą, który montuje zestawy hamulcowe i trochę tarcz Mikody montował, mówił że ludzie chwalą sobie. Zauważyłem, że tu na forum o co byś nie zapytał to wszystko odradzają ludzie. Ciekawe, czy wszyscy tacy bogaci i najwyższą półkę zawsze montują. Różnica w hamowaniu na 295mm jest ogromna.
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Cisiel pisze:Zauważyłem, że tu na forum o co byś nie zapytał to wszystko odradzają ludzie. Ciekawe, czy wszyscy tacy bogaci i najwyższą półkę zawsze montują. Różnica w hamowaniu na 295mm jest ogromna.
Ja znam temat z autopsji co prawda tarcze latały w civicu, jak to się mówi wszystko zależy jak będzie ten hebel używany, u mnie po pól roku zaczęły już delikatnie bić przy mocniejszym hamowaniu, no i jak już sprzedawałem auto czyli ok 1,5 roku po montażu to było kilka delikatnych spękań przy nawiertach. Ale wiadomo Cena>>Jakość
Pierwszy lepszy watek o tych tarczach
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=53490
- Balbek
- Użytkownik
- Posty: 1031
- Rejestracja: 18-01-11, 13:43
Kto modził tył ? Mam tam tarczo bębny na których wręcz niemożliwe jest posiadanie ręcznego ma ktoś sprawdzony sposób jak zmusić go do działania i hamowania ? Czy jaki swap p&p jest na tył ?
Ja mam wszystko seryjne a po zaciągnięciu ręcznego na suchym można samochód postawić bokiem. Proponuje solidnie wszystko przejrzeć i wyczyścić.
-
- Użytkownik
- Posty: 37
- Rejestracja: 18-02-14, 15:23
Cisiel pisze:Ja zaryzykuję i kupię Mikody nawiercane i nacinane. Opinie opiniami, ale najlepiej samemu się przekonać o tym. Rozmawiałem w sobotę z kolegą, który montuje zestawy hamulcowe i trochę tarcz Mikody montował, mówił że ludzie chwalą sobie. Zauważyłem, że tu na forum o co byś nie zapytał to wszystko odradzają ludzie. Ciekawe, czy wszyscy tacy bogaci i najwyższą półkę zawsze montują. Różnica w hamowaniu na 295mm jest ogromna.
zamówiłem również wentylowane mikody w poniedziałek montuje, zdam relację.
do tego nowe opony lato wiec z hamulcami spokój na jakiś czas.
Balbek pisze: Ja mam wszystko seryjne a po zaciągnięciu ręcznego na suchym można samochód postawić bokiem. Proponuje solidnie wszystko przejrzeć i wyczyścić.
masz tarczo-bębny ?
ma ktos same tarcze z tyłu ?
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1495
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Jednak dylemat z tymi tarczami. Wczoraj rozmawiałem z kuzynem, który zajmuje się częściami i odradzał nawiercane/nacinane. Nawet jakiś filmik mi pokazał na YT - inżynier jakiś się wypowiadał na temat tarcz gładkich, nawiercanych i wentylowanych. Wygrały normalne gładkie tarcze. Mikody mają świetny wygląd to fakt. Suma sumarum nie wiem co uczynić
- michalm320
- Użytkownik
- Posty: 316
- Rejestracja: 01-06-11, 22:16
Kumpel miał w Accordzie TypeR nawiercane tarcze Zimmermann. Po ok 5 tyś jazdy miejskiej z wariacjami popękały i nadawały się do kosza... co też uczynił i kupił gładkie EBC które miałem w Hondzie Civic i uważam za totalny badziew bo się pokrzywiły w mig. Gdybym miał teraz tarczy wymieniać to chyba bym poszedł w ATE gładkie lub nacinane. Ew. szukałbym Brembo MAX albo ORO.
-
- Użytkownik
- Posty: 37
- Rejestracja: 18-02-14, 15:23
143km to nie jest jakis tam potwór by go zatrzymywać było ciężko.
Kałuże omijam wszystkie ^^ Szybko jeżdzę tylko na szybkich drogach gdzie gwałtowny hamulec czy hamowanie z wysokich prędkości są zbędne więc do takiego uzytkowania moim zdaniem zdadzą egzamin robię dużo km rocznie więc dam znać jak to się bedzie spisywało i czy warto
Główną zaleta tak jak mówicie jest wygląd i to mnie na nie skusiło ładnie takie tależe będą wyglądały szczególnie ze to 295mm zostanie felga/gwint i pierdułki do szczęścia ;p
Kałuże omijam wszystkie ^^ Szybko jeżdzę tylko na szybkich drogach gdzie gwałtowny hamulec czy hamowanie z wysokich prędkości są zbędne więc do takiego uzytkowania moim zdaniem zdadzą egzamin robię dużo km rocznie więc dam znać jak to się bedzie spisywało i czy warto
Główną zaleta tak jak mówicie jest wygląd i to mnie na nie skusiło ładnie takie tależe będą wyglądały szczególnie ze to 295mm zostanie felga/gwint i pierdułki do szczęścia ;p
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Jednak dylemat z tymi tarczami. Wczoraj rozmawiałem z kuzynem, który zajmuje się częściami i odradzał nawiercane/nacinane. Nawet jakiś filmik mi pokazał na YT - inżynier jakiś się wypowiadał na temat tarcz gładkich, nawiercanych i wentylowanych. Wygrały normalne gładkie tarcze. Mikody mają świetny wygląd to fakt. Suma sumarum nie wiem co uczynić
A nie mówiłem