Samochód:
- Toyota Celica VII
Silnik:
- 1.8 VVTi 143KM zalewany Valvoline MaxLife 10W40
Przeniesienie napędu:
- seria
Zawieszenie:
- sprężyny H&R,
- amortyzatory?
Hamulce:
- przód: klocki TRW GD3242,
- tył: klocki TRW GD3243.
Układ wydechowy:
- seria
Układ dolotowy:
- seria
Koła:
- lato: felgi RH Vesuv 18", opony Sunny SN3970 225/40,
- zima: stalówki 15" z Diplomat MS 195/60
Wnętrze:
- welurowe dywaniki na podbiciu gumowym, czerwone obszycie i napis "Celica",
- nowy skórzany mieszek,
- jakaś uniwersalna gałka.
Audio:
- radio Panasonic CQ-C1415N,
- głośniki seria,
Body:
- pakiet a'la TRD,
- przyciemniane tylne szyby.
Krótki opis/historia samochodu:
Celica sprowadzona do Polski w maju 2014. Auto pochodzi z Niemiec, od nowości do 2011 roku jeździła nią Niemka i do tego czasu są regularne faktury. Kolejnym posiadacz mi nieznany, aż do czasu przyjechania do kraju. Ja nabyłem ją w październiku, właśnie od importera.
Niestety Polak albo trafił na zajechaną, albo sam zajechał, bo brała olej na potęgę (3L/1000KM). Mnie spotkała niemiła niespodzianka, bo nie spodziewałem się, aż takich ubytków i pewne dnia podczas jazdy pod maskę wskoczył diesel
Stwierdziłem, że jednak swap i tak o to do auta zawitał wyspiarski silnik z rocznika 2004, 72 tys. mil przebiegu (wsadzone rzy 194kkm w aucie).
Zrobione na nim prawie 4000km, ani kropli nie ubyło.
Krótki opis planów zmian:
doprowadzić lakier do porządku - z przodu dość dużo odprysków, z tyłu nieuważny kierowca na parkingu. Na szczęście bez wgniotek.
Chcę też wygłuszyć auto oraz zamontować lepszy zestaw audio. Fotel kierowcy również by się ucieszył z wymiany na nowszy model. Zaciski muszę pomalować, są czerwone, jednak już czas daje o sobie znać.
W aucie czuję się świetnie i dzień bez przejażdżki, to dzień stracony.
Zdjęcia:
ujęcia na alufeglach jeszcze od poprzedniego właściciela, a że dzisiaj Celicy zrobiłem małe spa, to nie czekałem na przełożenie, tylko porobiłem parę zdjęć
Czerwona TRD
-
- Użytkownik
- Posty: 38
- Rejestracja: 23-09-14, 15:39
Czerwona TRD
Ostatnio zmieniony 11-03-15, 19:00 przez Szinek, łącznie zmieniany 2 razy.
- Blad
- Użytkownik
- Posty: 2402
- Rejestracja: 08-08-10, 20:49
-
- Użytkownik
- Posty: 38
- Rejestracja: 23-09-14, 15:39
Blad pisze:To nie jest oryginalny pakiet TRD.
Nie wiem jak progi i dokładka tylna, ale spojler jest nieudolną kopią, a zderzak przedni to zwykła seria z jakąś dokładką.
Myślałem, żeby napisać "Czerwona prawie-TRD", bo jestem świadom nieoryginalności zestawu, jednak porównując moją Celicę z internetowymi, stwierdziłem, że na pierwszy rzut oka nie ma aż takiej różnicy (oprócz przedniego zderzaka, oczywiście).
- Blad
- Użytkownik
- Posty: 2402
- Rejestracja: 08-08-10, 20:49
Szinek pisze:stwierdziłem, że na pierwszy rzut oka nie ma aż takiej różnicy
Przecież ten spojler z kilometra widać, że jakiś dziwny. Zwłaszcza te widoczne śruby.
A pozatym to jest git, jak silnik zmieniłeś i jest dobrze to długo pojeździsz.
Kolor mi sie podoba ;P
JAPFEST Crew Member
- Toyota Celica VII - Sold
- Seat Leon 1P - Sold
- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold
- Honda Civic Type R FK8
- Toyota Celica VII - Sold
- Seat Leon 1P - Sold
- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold
- Honda Civic Type R FK8
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
- Blad
- Użytkownik
- Posty: 2402
- Rejestracja: 08-08-10, 20:49
-
- Użytkownik
- Posty: 38
- Rejestracja: 23-09-14, 15:39
Frugo pisze:Felga trochę "ciężko" (masywnie) wygląda, pokusiłbym się na zmianę na coś "lżejszego" wizualnie.
Czemu 10w40 ?? Jak nie bierze oleju to bym zalał coś lepszego.
Myślałem nad zmianą na 17", głównie ze względu na komfort, bo aktualnie tyłek potafi dostać po... tyłku. Jakieś typy?
Co masz na myśli przez lepszy olej? Syntetyczny?