VII TS by Omega
- OmegaPL
- Użytkownik
- Posty: 1130
- Rejestracja: 15-07-08, 17:10
VII TS by Omega
Samochód:
*Toyota Celica VII TS
Silnik:
*2ZZ-GE
Przeniesienie napędu:
*seria
Zawieszenie:
*seria
Hamulce:
*seria
Układ wydechowy:
*seria
Układ dolotowy:
*seria
koła:
*seria - oryginalne 16" VII gen.
Wnętrze:
*seria
Audio:
*Radio 2 DIN Phonocar VM034
*Zestaw przód Hertz ESK 165.5
*Z tyłu głośniki Dynaudio (nie znam dodatkowych oznaczeń, nie wiem co to dokładnie za głośniki
*Wzmacniacz Pioneer GM-X404
Body:
*seria
Krótki opis/historia samochodu:
Celica VI gen - miałem ją 4 lata. Po tym czasie kupiłem od kolegi z pracy E46 w kombi i dieslu. Przejeździłem nią 2 lata wożąc w większości przypadków powietrze
Nadszedł czas na zmianę. Znalazłem TS'a pod Toruniem Auto mechanicznie sprawne, robione blacharsko - lakierniczo w kilku miejscach (sprowadzone z Włoch). Któryś z właścicieli był strasznym syfiarzem bo każdy fotel ma dziury po papierosach. Nawet tylne kanapy... Ale dawno nie miałem takiej frajdy z jazdy własnym samochodem
Krótki opis planów zmian:
Plany są odległe, ale mam zamiar:
-zmienić fotele na skórzane
-założyć radio 2-dinowe z bluetoothem i jak się uda znaleźć to może też z nawigacją - Zrobione. Nawet z nadwyżą (wymienione audio. Z przodu Hertz ESK 165.5, z tyłu Dynaudio. Wszystko zasila Pioneer GM-X404)
-felgi 17" na lato. Oryginały zostałyby na zimę.
Zdjęcia:
*Toyota Celica VII TS
Silnik:
*2ZZ-GE
Przeniesienie napędu:
*seria
Zawieszenie:
*seria
Hamulce:
*seria
Układ wydechowy:
*seria
Układ dolotowy:
*seria
koła:
*seria - oryginalne 16" VII gen.
Wnętrze:
*seria
Audio:
*Radio 2 DIN Phonocar VM034
*Zestaw przód Hertz ESK 165.5
*Z tyłu głośniki Dynaudio (nie znam dodatkowych oznaczeń, nie wiem co to dokładnie za głośniki
*Wzmacniacz Pioneer GM-X404
Body:
*seria
Krótki opis/historia samochodu:
Celica VI gen - miałem ją 4 lata. Po tym czasie kupiłem od kolegi z pracy E46 w kombi i dieslu. Przejeździłem nią 2 lata wożąc w większości przypadków powietrze
Nadszedł czas na zmianę. Znalazłem TS'a pod Toruniem Auto mechanicznie sprawne, robione blacharsko - lakierniczo w kilku miejscach (sprowadzone z Włoch). Któryś z właścicieli był strasznym syfiarzem bo każdy fotel ma dziury po papierosach. Nawet tylne kanapy... Ale dawno nie miałem takiej frajdy z jazdy własnym samochodem
Krótki opis planów zmian:
Plany są odległe, ale mam zamiar:
-zmienić fotele na skórzane
-założyć radio 2-dinowe z bluetoothem i jak się uda znaleźć to może też z nawigacją - Zrobione. Nawet z nadwyżą (wymienione audio. Z przodu Hertz ESK 165.5, z tyłu Dynaudio. Wszystko zasila Pioneer GM-X404)
-felgi 17" na lato. Oryginały zostałyby na zimę.
Zdjęcia:
Ostatnio zmieniony 13-05-15, 23:36 przez OmegaPL, łącznie zmieniany 3 razy.
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
Pierwszy
Gratuluję udanego zakupu
Ja dziś kupiłem EU fotel w skórze ale będę zmieniał na nim tapicerkę na zwykłą bo mam 2 fotele z Angola jednakowe i mi bardziej pasuje szare zwykłe pokrycie.
Jak skóra będzie w dobrym stanie to myślę, że się dogadamy i 1 fotel już będziesz miał. Poza tym gość od którego kupiłem ma resztę tapicerki - w na prawdę dobrej cenie. W razie czego mam namiar.
Gratuluję udanego zakupu
OmegaPL pisze:-zmienić fotele na skórzane
Ja dziś kupiłem EU fotel w skórze ale będę zmieniał na nim tapicerkę na zwykłą bo mam 2 fotele z Angola jednakowe i mi bardziej pasuje szare zwykłe pokrycie.
Jak skóra będzie w dobrym stanie to myślę, że się dogadamy i 1 fotel już będziesz miał. Poza tym gość od którego kupiłem ma resztę tapicerki - w na prawdę dobrej cenie. W razie czego mam namiar.
- grzes_007
- Użytkownik
- Posty: 56
- Rejestracja: 02-08-14, 13:26
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Heh, fajny polift, oby Ci służył jak najwierniej ten TS, mój sprowadzony z Włoch był niestety zakatowany, jednak udało mi się go zreanimować. Co do samych Włochów fakt syfiarze straszni, u mnie też w tapicerce dziury i w ogóle horror był dlatego już udało mi się kupić nowe wnętrze i odszczurzyć auto.
- eXcential
- Użytkownik
- Posty: 666
- Rejestracja: 11-11-10, 16:22
Wbrew stereotypom moja włoszka była bardzo zadbana wizualnie i mechanicznie.
MOJA TOYOTA CELICA viewtopic.php?t=26692
-
- Użytkownik
- Posty: 423
- Rejestracja: 31-05-12, 22:55
Jak dla mnie szacun dla Omegi za napisanie że cos tam ktoś robił balcharsko,bo połowa ludzi w polsce to jeździ bezwypadkowymi nie biorącymi oleju i przebiegiem udokumentowanym:d.Co z tego że typ sprzedawał to auto rok skoro przyjechał jeden klient patrzy miernikiem malowany o no to już z góry zakłada była cięta spawana robiona i tak z 10 przez rok.
- OmegaPL
- Użytkownik
- Posty: 1130
- Rejestracja: 15-07-08, 17:10
Ja nie ukrywam tego, że była robiona. Była. Większość aut z tamtego okresu była naprawiana blach-lak. Dla mnie auto zrobione jest w miare dobrze i tyle. Każdy może wytknąć mankamenty tych napraw "o tutaj widać", "o tutaj zderzak słabo spasowany", "o lekko kolor się różni". Auto sprawdziłem (tzn Frugo sprawdził dokładnie ), mi się podoba i tyle
- OmegaPL
- Użytkownik
- Posty: 1130
- Rejestracja: 15-07-08, 17:10
Pierwszy check engine wyskoczył razem z VSC i TRC OFF. Po odpieciu aku blad się kasował, ale wracał po dwóch dniach. Komp wypluł błąd P0410. Głębsza diagnostyka pokazała praktycznie brak podciśnienia na tej pompce powietrza. Idąc tym tropem moi mechanicy znaleźli pękniętą obudowę filtra powietrza przez którą ciśnienie uciekało. Ktoś też już tą obudowę kleił więc nie ma sensu tego naprawiać tylko wymienić na nową. Aktualnie jest naprawa prowizoryczna - obejście filtra powietrza.