Niebieska VII by Michałkrk
-
- Użytkownik
- Posty: 131
- Rejestracja: 11-11-13, 16:23
Niebieska VII by Michałkrk
Samochód:
*Toyota Celica VII 2002
Silnik:
*1ZZ-FE
*158kkm
*Valvoline 5w50
*Poliuretan pod silnikiem i skrzynią
Przeniesienie napędu:
*Seria
Zawieszenie:
*Amortyzatory Koni sport z regulacja twardości
*Sprężyny Eibacha
*Dystanse 22mm na stronę
*Stabilizator tylni 22mm
Hamulce:
*zaciski z Ts'a + Black Diamond tarcze i klocki
Układ wydechowy:
*Seria
Układ dolotowy:
*Wymontowany zawór motylkowy
*Wkładka K&N
koła:
*Lato - "Ruskie kute" Et 39 16"/7" Goodyear efficient grip performance 205/55
*Zima - seryjne 16 - też jakieś Goodyeary 205/55
Wnętrze:
*Tapicerka we floku
Audio:
*Clarion DUB278
Body:
*Wersja przedliftowa
*Maska/błotniki/klapa z laminatu + zapinki na masce
*Niebieskie lustra z tyłu i tylne boczne szyby
Krótki opis/historia:
Witam, już od dłuższego czasu regularnie przeglądam forum jednak do tej pory nie udzielałem się jakoś często także jeszcze raz wszystkich witam Moją Celice kupiłem jakoś w październiku 2013 r. i po czasie stwierdziłem że już po raz kolejny kupiłem auto sercem a nie rozumem Tak to jest niestety z moim podejściem do aut.. Chodzi mi o jej stan, a nie o ty czy auto mi odpowiadało na dłuższa metę. Auto kupione od mechanika w Olkuszu i nie licząc 4miesiącznego postoju tam właśnie, jestem jego pierwszym właścicielem w Pl i 2 od nowości. W każdym razie auto już raczej wychodzi na prostą w mojej opinii, ważne że nie miało żadnej poważnej kolizji poza małą stłuczką w lewy przód. Auta używam w 50 % jako transportu na co dzień, ale często też jeżdżę nocą.. za jakiś czas mam zamiar kupić coś na co dzień a celica będzie już tylko rekreacyjna.
Co zrobione: wymieniona pompa paliwa i obie sondy, 2 amortyzatory i sprężyny, kompletne sprzęgło i wszystkie oleje i filtry, wymontowane niedziałające webasto i uszczelniony układ paliwowy oraz rozrząd, "posprzątana" elektronika radia które robiło zwarcie z klimą po modyfikacjach poprzedniego właściciela, nowa chłodnica klimy, parę popękanych/porysowanych części tapicerki w środku, 2 komplety nowych oponek, maska z laminatu zrobiona na zamówienie + zapinki dla bezpieczeństwa.
Plany:
Polerka przednich lamp za jakieś 2/3 tygodnie jak znajdę czas. Wymontowanie silnika w zimie i odnowienie blacharsko łącznie z komorą silnika(zastanawiam się jeszcze nad warsztatem.. myślałem o Dm-Partyka, ma być zrobione dobrze..) Błotniki z laminatu, zobaczymy co z drzwiami i tylną klapą. Dystanse(jednoczęściowe ze szpilkami) 2cm na oś, przód i tył, Fotele bimarco cobra, pasy szelkowe, wymontowanie zbędnych części ze środka, jakaś ciekawa kiera bez poduszki. Za dłuższy czas, jak silnik wyzionie ducha.. myślę o słapie na Ts, albo poliftowy silnik. Nie lubię turbo, auto jest mi potrzebne na zakręty a nie na prostą.
Wrzucam nie tylko fotki jak auto wygląda z daleka ale też jej mankamentów, które znikną za jakiś czas..
Nad plastikowym progiem jest trochę mniej jak połowa całej korozji
Jako że polowe km pokonuje po mieście niestety puki co opona 55, nie chce rozklekotać całkiem auta które i tak jest już twarde.
Czekam na wasze opinie Może ktoś wie co to za radio? a może ktos zna naprawdę dobry warsztat blacharski w okolicy krk? bo ceny w Dm-Partyka małe nie są..
*Toyota Celica VII 2002
Silnik:
*1ZZ-FE
*158kkm
*Valvoline 5w50
*Poliuretan pod silnikiem i skrzynią
Przeniesienie napędu:
*Seria
Zawieszenie:
*Amortyzatory Koni sport z regulacja twardości
*Sprężyny Eibacha
*Dystanse 22mm na stronę
*Stabilizator tylni 22mm
Hamulce:
*zaciski z Ts'a + Black Diamond tarcze i klocki
Układ wydechowy:
*Seria
Układ dolotowy:
*Wymontowany zawór motylkowy
*Wkładka K&N
koła:
*Lato - "Ruskie kute" Et 39 16"/7" Goodyear efficient grip performance 205/55
*Zima - seryjne 16 - też jakieś Goodyeary 205/55
Wnętrze:
*Tapicerka we floku
Audio:
*Clarion DUB278
Body:
*Wersja przedliftowa
*Maska/błotniki/klapa z laminatu + zapinki na masce
*Niebieskie lustra z tyłu i tylne boczne szyby
Krótki opis/historia:
Witam, już od dłuższego czasu regularnie przeglądam forum jednak do tej pory nie udzielałem się jakoś często także jeszcze raz wszystkich witam Moją Celice kupiłem jakoś w październiku 2013 r. i po czasie stwierdziłem że już po raz kolejny kupiłem auto sercem a nie rozumem Tak to jest niestety z moim podejściem do aut.. Chodzi mi o jej stan, a nie o ty czy auto mi odpowiadało na dłuższa metę. Auto kupione od mechanika w Olkuszu i nie licząc 4miesiącznego postoju tam właśnie, jestem jego pierwszym właścicielem w Pl i 2 od nowości. W każdym razie auto już raczej wychodzi na prostą w mojej opinii, ważne że nie miało żadnej poważnej kolizji poza małą stłuczką w lewy przód. Auta używam w 50 % jako transportu na co dzień, ale często też jeżdżę nocą.. za jakiś czas mam zamiar kupić coś na co dzień a celica będzie już tylko rekreacyjna.
Co zrobione: wymieniona pompa paliwa i obie sondy, 2 amortyzatory i sprężyny, kompletne sprzęgło i wszystkie oleje i filtry, wymontowane niedziałające webasto i uszczelniony układ paliwowy oraz rozrząd, "posprzątana" elektronika radia które robiło zwarcie z klimą po modyfikacjach poprzedniego właściciela, nowa chłodnica klimy, parę popękanych/porysowanych części tapicerki w środku, 2 komplety nowych oponek, maska z laminatu zrobiona na zamówienie + zapinki dla bezpieczeństwa.
Plany:
Polerka przednich lamp za jakieś 2/3 tygodnie jak znajdę czas. Wymontowanie silnika w zimie i odnowienie blacharsko łącznie z komorą silnika(zastanawiam się jeszcze nad warsztatem.. myślałem o Dm-Partyka, ma być zrobione dobrze..) Błotniki z laminatu, zobaczymy co z drzwiami i tylną klapą. Dystanse(jednoczęściowe ze szpilkami) 2cm na oś, przód i tył, Fotele bimarco cobra, pasy szelkowe, wymontowanie zbędnych części ze środka, jakaś ciekawa kiera bez poduszki. Za dłuższy czas, jak silnik wyzionie ducha.. myślę o słapie na Ts, albo poliftowy silnik. Nie lubię turbo, auto jest mi potrzebne na zakręty a nie na prostą.
Wrzucam nie tylko fotki jak auto wygląda z daleka ale też jej mankamentów, które znikną za jakiś czas..
Nad plastikowym progiem jest trochę mniej jak połowa całej korozji
Jako że polowe km pokonuje po mieście niestety puki co opona 55, nie chce rozklekotać całkiem auta które i tak jest już twarde.
Czekam na wasze opinie Może ktoś wie co to za radio? a może ktos zna naprawdę dobry warsztat blacharski w okolicy krk? bo ceny w Dm-Partyka małe nie są..
Ostatnio zmieniony 29-04-17, 17:03 przez Michałkrk, łącznie zmieniany 7 razy.
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Hmm.. nie wiem czemu kolego piszesz że masz radio Pajoner, jak na foto jest Clarion DUB278 o taki http://www.clarion.com/pl/pl/newstopics ... ndex.htmly
A tak poza tym no to ta maska z zapinkami kicha(143km) żeby ta moc nie wyrwała przypadkiem jej No i walka z rudą, powodzenia w odbudowie i doprowadzenia Celiny do ładu.
A tak poza tym no to ta maska z zapinkami kicha(143km) żeby ta moc nie wyrwała przypadkiem jej No i walka z rudą, powodzenia w odbudowie i doprowadzenia Celiny do ładu.
-
- Użytkownik
- Posty: 131
- Rejestracja: 11-11-13, 16:23
Re: Niebieska VII by Miachałkrk
Jasne, Clarion, pomyliło mi się z innym sprzętem, którego właśnie używałem ;P Generalnie mam zamiar wzmocnić również silnik.. tzn wymienić. A odciążenie auta zawsze na + myślę
-
- Użytkownik
- Posty: 131
- Rejestracja: 11-11-13, 16:23
-
- Użytkownik
- Posty: 131
- Rejestracja: 11-11-13, 16:23
Dobra, jak zwykle wszystko sie troche opoznilo.. ale wreszcie wypolerowalem przednie klosze, zaluje ze nie zmatowilem swiatel przed polerka, po doswiadczeniach z innego auta myslalem ze nie bedzie to konieczne. Pewnie za jakis czas jeszcze to poprawie. Generalnie wszystko robilem wedlug tej instrukcji: http://matowereflektory.pl/regeneracja- ... -po-kroku/
Pare zdjec:
Poza tym bylem tez w aso, okazalo sie ze chlodnica klimy niestety nieszczelna. Zastanawiam sie czy dac do naprawy czy kupic nowa, ta byla wymieniana na uzywke jakis rok temu. Okaze sie jak zdejme zderzak i ogladne dokladnie.
Pomijajac to dowiedzialem sie w aso dwuch ciekawych rzeczy..
1. Podobno silniki przed liftowe mimo swoich wad lepiej nadaja sie do uturbiania, a przynajmniej nie jest to przeszkoda ze wzgledu na to ze dol itak zostaje zmieniony. Moze ktos to potwierdzic? Do tej pory slyszalem odwrotne opinie.
2. Rozmawialem rowniez z wlascicielem pewnej VII gt, ktora po wymianie tlokow osioga 170 km, niestety nie bylo czasu zeby dokladniej dopytac co i jak, ale jesli ktos wie cos wiecej rowniez bylbym wdzieczny za info. Jakie tloki? Czy same tloki moga dac taki wzrost?
Pare zdjec:
Poza tym bylem tez w aso, okazalo sie ze chlodnica klimy niestety nieszczelna. Zastanawiam sie czy dac do naprawy czy kupic nowa, ta byla wymieniana na uzywke jakis rok temu. Okaze sie jak zdejme zderzak i ogladne dokladnie.
Pomijajac to dowiedzialem sie w aso dwuch ciekawych rzeczy..
1. Podobno silniki przed liftowe mimo swoich wad lepiej nadaja sie do uturbiania, a przynajmniej nie jest to przeszkoda ze wzgledu na to ze dol itak zostaje zmieniony. Moze ktos to potwierdzic? Do tej pory slyszalem odwrotne opinie.
2. Rozmawialem rowniez z wlascicielem pewnej VII gt, ktora po wymianie tlokow osioga 170 km, niestety nie bylo czasu zeby dokladniej dopytac co i jak, ale jesli ktos wie cos wiecej rowniez bylbym wdzieczny za info. Jakie tloki? Czy same tloki moga dac taki wzrost?
-
- Użytkownik
- Posty: 131
- Rejestracja: 11-11-13, 16:23
Coś tam się dzieje i w końcu znalazłem chwile żeby uaktualnić.
Najpierw wpadły dystanse 22mm na stronę:
troszkę obcierało nadkole, ale po małej zmianie mocowania do błotnika jest już ok. Teraz trzyma się jeszcze lepiej drogi
Przy okazji wolnej chwili wyczyściłem lakier glinką, niedługo mam zamiar jeszcze porządnie nawoskować. W sumie lakier nie jest w idealnym stanie, ma trochę rysek itd ale to nie znaczy że nie może się błyszczeć
kolejna sprawa to wnętrze.. Po moich nieudanych próbach domycia mocno juz przez słońce zniszczonej deski rozdzielczej stwierdziłem że cela zasłużyła juz na coś nowego. Zdecydowałem się na flok i przemalowanie konsoli środkowej:
Plany na najbliższy czas się trochę zmieniły. W zimie mam zamiar zrobić koniecznie próg lewy i nadkole lewe tylne. Będę też prawdopodobnie zamawiał błotniki z laminatu. Aku chcę przenieść do bagażnika. Planuje tez wymienić fotele na bimaroco cobra + jakies 3 calowe pasy szelkowe, 4 punktowe, a z tylną kanapą się pożegnam. Na to na chwile obecną na pewno starczy funduszy co potem się okaże. Nie chcę za daleko wybiegać w przyszłość ale z pewnością to nie koniec Wszystko ma iść w kierunku zmniejszenia masy i lepszego rozkładu. Auto dalej służy mi jako codzienny transport plus czasem trochę zabawy. Co do kupna czegoś drugiego żeby cela służyła tylko jako zabawka jeszcze raczej daleko.
Najpierw wpadły dystanse 22mm na stronę:
troszkę obcierało nadkole, ale po małej zmianie mocowania do błotnika jest już ok. Teraz trzyma się jeszcze lepiej drogi
Przy okazji wolnej chwili wyczyściłem lakier glinką, niedługo mam zamiar jeszcze porządnie nawoskować. W sumie lakier nie jest w idealnym stanie, ma trochę rysek itd ale to nie znaczy że nie może się błyszczeć
kolejna sprawa to wnętrze.. Po moich nieudanych próbach domycia mocno juz przez słońce zniszczonej deski rozdzielczej stwierdziłem że cela zasłużyła juz na coś nowego. Zdecydowałem się na flok i przemalowanie konsoli środkowej:
Plany na najbliższy czas się trochę zmieniły. W zimie mam zamiar zrobić koniecznie próg lewy i nadkole lewe tylne. Będę też prawdopodobnie zamawiał błotniki z laminatu. Aku chcę przenieść do bagażnika. Planuje tez wymienić fotele na bimaroco cobra + jakies 3 calowe pasy szelkowe, 4 punktowe, a z tylną kanapą się pożegnam. Na to na chwile obecną na pewno starczy funduszy co potem się okaże. Nie chcę za daleko wybiegać w przyszłość ale z pewnością to nie koniec Wszystko ma iść w kierunku zmniejszenia masy i lepszego rozkładu. Auto dalej służy mi jako codzienny transport plus czasem trochę zabawy. Co do kupna czegoś drugiego żeby cela służyła tylko jako zabawka jeszcze raczej daleko.
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
Michał, fajnie wyszło ja tam floka nie lubię, ale u Ciebie mi się podoba. Może sam bym takiego kontrastu nie zrobił, ale podoba mi się. A jak z brudzeniem tego?
Bardzo fajnie siadł kolor panelu, fajny odcień dzięki czemu oryginalne gałki i przyciski aż tak bardzo nie rażą.
Bardzo fajnie siadł kolor panelu, fajny odcień dzięki czemu oryginalne gałki i przyciski aż tak bardzo nie rażą.
CarDetailing - nowa pasja
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
-
- Użytkownik
- Posty: 131
- Rejestracja: 11-11-13, 16:23
-
- Użytkownik
- Posty: 131
- Rejestracja: 11-11-13, 16:23
Panel lakierowałem lakierem dupli-color black glossy RAL9005 (to chyba oznaczenie koloru). Lubie te lakiery bo jak na zwykłe spreje bardzo ładnie jednolicie kryją. Efektu spodziewałem się innego ale mogłem zaryzykować bo mam 2 komplety konsoli środkowej (jakby ktoś chciał kupić to drugi w stanie idealnym chętnie tanio sprzedam) A co do efektu to owszem mat, ale jak się przyjrzeć z bliska to taki mat metalik, taki sam jak srebrny metalik w oryginale.
-
- Użytkownik
- Posty: 131
- Rejestracja: 11-11-13, 16:23
Jeszcze nie zdecydowałem ostatecznie, ale myślę o raida 30 cm. Takim: http://olx.pl/oferta/raid-30-cm-kierown ... 8;promoted
swoją drogą zastanawiam się czy to oryginał za tą cene, na wyraźniejszych zdjęciach wygląda ok.
Domyślam się że z wyglądu może się wielu nie podobać, mi zależy głownie na tym zeby była mała i nie jakiś chinol który mi się powygina. Plus nie chce wydać dużo bo szykują się inne wydatki. Najwyżej kiedyś bym ładniej obszył.
swoją drogą zastanawiam się czy to oryginał za tą cene, na wyraźniejszych zdjęciach wygląda ok.
Domyślam się że z wyglądu może się wielu nie podobać, mi zależy głownie na tym zeby była mała i nie jakiś chinol który mi się powygina. Plus nie chce wydać dużo bo szykują się inne wydatki. Najwyżej kiedyś bym ładniej obszył.
-
- Użytkownik
- Posty: 131
- Rejestracja: 11-11-13, 16:23
Siema, pisze też tu bo chyba jakoś tak mi się wydaje że tematy aut są najczęściej oglądane. Mam zamiar sprawić sobie tylni stabilizator eibacha. Nie jest dostępny w Polsce i będę go sprowadzał z UK. Czekam na odp czy przy zamówieniu kilku sztuk cena mogłaby się obniżyć. Jeżeli nie cena za jeden zestaw z dostawą to 924 zł... Wiem że dużo, ale słyszałem opinie że naprawdę daje radę. Mniej podsterowności z pewnością.
Ktoś byłby zainteresowany, czy cena odstrasza?
Kolejna sprawa to będę również zamawiał w niedługim czasie przednie błotniki z laminatu i tylną klapę, w którą następnie będzie wklejona szyba z poliwęglanu. Tu również pytanie czy ktoś chciałby się dołączyć do zamówienia? Domyślam się że kierunek moich modów nie jest szczególnie popularny w VII ale zapytać nie zaszkodzi
A jeżeli chodzi o to co z autem dzieje się w tej chwili, to psikus ;P
Z racji tego że prawko mam niestety na 3 miesięcznym urlopie, wczoraj poszło do blacharza. Robię wszystko co jest widoczne na zdjęciach u góry plus podklejanie tylnych uszczelek w szybach(te trójkątne) + nalot na podłużnicy i uzupełnienie 2 obtarć konserwacji podłogi. Jak wróci to wrzucę zdjęcia
Ktoś byłby zainteresowany, czy cena odstrasza?
Kolejna sprawa to będę również zamawiał w niedługim czasie przednie błotniki z laminatu i tylną klapę, w którą następnie będzie wklejona szyba z poliwęglanu. Tu również pytanie czy ktoś chciałby się dołączyć do zamówienia? Domyślam się że kierunek moich modów nie jest szczególnie popularny w VII ale zapytać nie zaszkodzi
A jeżeli chodzi o to co z autem dzieje się w tej chwili, to psikus ;P
Z racji tego że prawko mam niestety na 3 miesięcznym urlopie, wczoraj poszło do blacharza. Robię wszystko co jest widoczne na zdjęciach u góry plus podklejanie tylnych uszczelek w szybach(te trójkątne) + nalot na podłużnicy i uzupełnienie 2 obtarć konserwacji podłogi. Jak wróci to wrzucę zdjęcia