MR2 zzw30 2zzge by jaworjawor
- KRYSO
- Klubowicz
- Posty: 4503
- Rejestracja: 15-05-06, 17:35
Czyli w końcu posłuchałeś starszego kolegi Denso out - tylko czemu tak późno? To powinien być pierwszy mod przy silniku
Ale faktycznie Dziadzia Szeszkin mógł tego nie wiedzieć. Bawił się w te klocki jak Denso było jeszcze Denso
Ale faktycznie Dziadzia Szeszkin mógł tego nie wiedzieć. Bawił się w te klocki jak Denso było jeszcze Denso
[center]JEDZIEMY[/center]
-
- Użytkownik
- Posty: 195
- Rejestracja: 08-11-10, 12:36
hymmm to juz moj trzeci samochód 2zz do którego wkładałem denso IK20, nigdy nie miałem takich problemów. Moim zdaniem sprawa nie jest przesądzona że to świece sa winne, dla mnie zbyt dużym zbiegiem okoliczności jest to że wszystkie problemy zaczeły sie dosłownie tuż po zatankowaniu auta
zzw30 mr2 2zzge swap
https://www.youtube.com/watch?v=4dKkWxK36T4
https://www.youtube.com/watch?v=4dKkWxK36T4
- KRYSO
- Klubowicz
- Posty: 4503
- Rejestracja: 15-05-06, 17:35
Nikt nie powiedział, że Denso są złe i do serii pewnie sobie można zakładać.
Po prostu zdarzają się z nimi dziwne przypadki i przy modzeniu w silniku typu Jawor i nie tylko - słyszałem że tylko NGK ale ja się nie znam - tak tylko słyszałem
Po prostu zdarzają się z nimi dziwne przypadki i przy modzeniu w silniku typu Jawor i nie tylko - słyszałem że tylko NGK ale ja się nie znam - tak tylko słyszałem
[center]JEDZIEMY[/center]
-
- Użytkownik
- Posty: 409
- Rejestracja: 07-04-13, 18:15
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1496
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Dymass pisze:A ja mam inne odczucia. Jezdze na Denso i sobie chwale. W motocyklu mialem NGK kilka razy wymienialem, bo po przejechaniu 100 km silnik prychal i przestawal palic na ktorys gar. Wymienilem na Denso i jak reka odjal
Popieram, moja Ninja po włożeniu Denso cód miód i orzeszki, NGK nie dawały rady. Ale z drugiej strony wszędzie chińskie podróby się zdarzają i może paść i na Denso i NGK, zależy jak kto trafi. Nie lepiej założyć świece jakie przewiduje producent? W moim drugim aucie wymieniłem świece na NGK i po niecałym roku padła mi listwa cewkowa, kupiłem Bosha świece jakie przewiduje producent i podobno na 30k km spokój.
-
- Użytkownik
- Posty: 195
- Rejestracja: 08-11-10, 12:36
świeczki z intercarsu, ale na 90% jestem pewien ze zawiniło paliwo. Świece się spisały bo pomimo nadpalenia dalej działały i nie ukruszyło porcelany a wtedy byloby kuku
tymczasem świąteczne porządki wypralem fotele i dywan, na pierwszy rzut oka róznica niewielka, ale jak spojrzałem na wodę w odkurzaczu po robocie to się przeraziłem
Po świętach zmiana oleju na lucas i montaż kubełka filtr oleju w toyocie 50zł po rabatach
tymczasem świąteczne porządki wypralem fotele i dywan, na pierwszy rzut oka róznica niewielka, ale jak spojrzałem na wodę w odkurzaczu po robocie to się przeraziłem
Po świętach zmiana oleju na lucas i montaż kubełka filtr oleju w toyocie 50zł po rabatach
-
- Użytkownik
- Posty: 195
- Rejestracja: 08-11-10, 12:36
Pierwsza runda milano cup za nami i od razu z grubej rury - 1. miejsce w najliczniejszej klasie k-3 (do 2l n/a) i 6. w generalce na 50 załóg!
Ten rallysprint zaliczam do bardzo udanych, chociaż jak zwykle pozostaje mały niedosyt. Po pierwszym i drugim przejeździe liczonym uplasowałem się w czołówce generalki, walczyłem o 3 miejsce z evo9 zrobionym grubo na 460km i z torowym zawiasem niestety na trzecim przejeździe tylne opony się wzięły i skonczyły przez to czas był gorszy już o 5 sekund a i auto było bradzo nerwowe przez co dotknąłem drzwiami jednej opony podczas ostatniego slalomu. Zaskoczeniem dnia było pierwsze miejsce w generalce auta z klasy k-2, citroena saxo 1600. Mały samochodzik, tylko 165km, ale super przygotowany sprzętowo i chłopak mega ogarniał, stali bywalcy z bardzo mocnych imprez i evo drapali się po głowie jak go dogonić. Kilka moich fotek:
I onboardy z przejazdów mierzonych. czasy to 2:40,7, 2:40,1 i 2:45,5, ale szczególnie polecam pierwszy film, bo miałem jeszcze dużo mięsa z tylu i udalo sie bardzo płynnie przejechać.
https://www.youtube.com/watch?v=1zRgEbiCo9c
https://www.youtube.com/watch?v=tQ7s2aRGA08
https://www.youtube.com/watch?v=Ml-5UUgkMGg
Ten rallysprint zaliczam do bardzo udanych, chociaż jak zwykle pozostaje mały niedosyt. Po pierwszym i drugim przejeździe liczonym uplasowałem się w czołówce generalki, walczyłem o 3 miejsce z evo9 zrobionym grubo na 460km i z torowym zawiasem niestety na trzecim przejeździe tylne opony się wzięły i skonczyły przez to czas był gorszy już o 5 sekund a i auto było bradzo nerwowe przez co dotknąłem drzwiami jednej opony podczas ostatniego slalomu. Zaskoczeniem dnia było pierwsze miejsce w generalce auta z klasy k-2, citroena saxo 1600. Mały samochodzik, tylko 165km, ale super przygotowany sprzętowo i chłopak mega ogarniał, stali bywalcy z bardzo mocnych imprez i evo drapali się po głowie jak go dogonić. Kilka moich fotek:
I onboardy z przejazdów mierzonych. czasy to 2:40,7, 2:40,1 i 2:45,5, ale szczególnie polecam pierwszy film, bo miałem jeszcze dużo mięsa z tylu i udalo sie bardzo płynnie przejechać.
https://www.youtube.com/watch?v=1zRgEbiCo9c
https://www.youtube.com/watch?v=tQ7s2aRGA08
https://www.youtube.com/watch?v=Ml-5UUgkMGg
-
- Użytkownik
- Posty: 195
- Rejestracja: 08-11-10, 12:36
- KRYSO
- Klubowicz
- Posty: 4503
- Rejestracja: 15-05-06, 17:35
Gratki młody
Tył faktycznie się skończył ale pamiętaj żadnych poślizgów, no chyba, że na beczce
I tam się nie rozpędzaj za mocno bo będę musiał specjalnie dla Ciebie na jakieś Ornety po 100 kilosów w jedną latać, na kibicowanie
Tył faktycznie się skończył ale pamiętaj żadnych poślizgów, no chyba, że na beczce
I tam się nie rozpędzaj za mocno bo będę musiał specjalnie dla Ciebie na jakieś Ornety po 100 kilosów w jedną latać, na kibicowanie
[center]JEDZIEMY[/center]