MR2 zzw30 2zzge by jaworjawor
-
- Użytkownik
- Posty: 195
- Rejestracja: 08-11-10, 12:36
tak, tylko nie usmiecha mi się sciągać czegoś takiego za gruby hajs z japonii, a wiem ze ludzie omijają ten limiter jakimś bardzo prosty układem na sygnale predkości do ecu, niestety nie mmoge nigdzie znalezc żadnych schematów...
Popełniłem dzisiaj uszczelkę kolektora ssącego taką samą jak coswortha miałem kiedyś hondatę, straszne gówno nie polecam nikomu plastikowych uszczelek, zdeformowała się przysłaniając kanał glowicy i do tego przepuszczajac lewe powietrze... W drugiej corolli zainwestowałem w coswortha z mwr - bajka, bardzo twardy materiał, nie odkształca się, super izoluje (nawet w środek lata kolektor zimny i auto nie "puchnie" stojąc w korku).
A ostatnio wpadłem na dawnego kolegę ze szkolnych lat i od słowa do słowa okazuje się że pracuje w firmię która handluje róznymi kompozytami i mają fajową obrabiarkę cyfrową więc ja jak to ja tym razem zrobiłem swojego końsłorta
do testów tą zrobiłem ręcznie na wzór uszczelki oem, docelowo zrobie projekt w cadzie i wytną mi taką maszynowo. Jakby było zainteresowanie mógłbym zamówic więcej sztuk Dodatkowo zrobiłem sobie jeszcze uszczelke pod przepustnicę
Popełniłem dzisiaj uszczelkę kolektora ssącego taką samą jak coswortha miałem kiedyś hondatę, straszne gówno nie polecam nikomu plastikowych uszczelek, zdeformowała się przysłaniając kanał glowicy i do tego przepuszczajac lewe powietrze... W drugiej corolli zainwestowałem w coswortha z mwr - bajka, bardzo twardy materiał, nie odkształca się, super izoluje (nawet w środek lata kolektor zimny i auto nie "puchnie" stojąc w korku).
A ostatnio wpadłem na dawnego kolegę ze szkolnych lat i od słowa do słowa okazuje się że pracuje w firmię która handluje róznymi kompozytami i mają fajową obrabiarkę cyfrową więc ja jak to ja tym razem zrobiłem swojego końsłorta
do testów tą zrobiłem ręcznie na wzór uszczelki oem, docelowo zrobie projekt w cadzie i wytną mi taką maszynowo. Jakby było zainteresowanie mógłbym zamówic więcej sztuk Dodatkowo zrobiłem sobie jeszcze uszczelke pod przepustnicę
- g.mario
- Użytkownik
- Posty: 3013
- Rejestracja: 28-11-08, 23:02
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
g.mario pisze:mam coś takiego:
[url=https://c2.staticflickr.com/6/5482/9408997589_d646976bfd_k.jpg]Obrazek[/url]2013-07-31-458 by Mariusz, on Flickr
mogę oddać za butelkę łisky
na japfest jak złoto
P.
-
- Użytkownik
- Posty: 195
- Rejestracja: 08-11-10, 12:36
- g.mario
- Użytkownik
- Posty: 3013
- Rejestracja: 28-11-08, 23:02
Pawciu pisze:g.mario pisze:mam coś takiego:
[url=https://c2.staticflickr.com/6/5482/9408997589_d646976bfd_k.jpg]Obrazek[/url]2013-07-31-458 by Mariusz, on Flickr
mogę oddać za butelkę łisky
na japfest jak złoto
P.
nie obrażaj mnie...
przecież by i tak nie dożyła do JF
- Alex7
- Użytkownik
- Posty: 89
- Rejestracja: 18-07-14, 15:41
Suseł pisze:Alex7 pisze:Ograniczenie predkosci powinno latwo dac sie obejsc, trzeba by komus choc troche parajacemu sie elektronika zapodac temat zrobienia na jakims mikrokontrolerze albo wrecz na piechote na cmosach dzielnika czestotliwosci sygnalu predkosci dla ECU np. przez 2.
Ale istnieje coś takiego Nad Tobą Budolf podrzucił link
przecie widzialem. tyle ze to kosztuje sporo siana zapewne a samodzielnie mozna wystrugac dzielnik za pare zlotych
jaworjawor: rzuc okiem na strone:
http://eff10.internetdsl.tpnet.pl/kompu ... ro/p11.htm
ja bym sprobowal dzielnika na ukladzie 4013. Jesli sygnal predkosci jest w logice 5V to prawdopodobnie wystarczylby tylko ten scalaczek. Zmontowalbym to na pajaka i sprawdzil
fajny tem pomysl z uszczelka. Faktycznie w 2zz caly dolot sie konkretnie gotuje i na pewno pogarsza to osiagi. Jakbym mial jeszcze Celice bylbym pewnie pierwszym zainteresowanym
pozdr
Alex7
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
ja się może nie znam ale w 2ZZ jest coś takiego jak MPX więc SLD z wcześniejszych wersji może nie zadziałać
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
-
- Użytkownik
- Posty: 195
- Rejestracja: 08-11-10, 12:36
dziekuje wszystkim za pomoc, już mi się tu podoba póki co jestem w kontakcie z kolega g.mario i chce spróbowac tego ustrojstwa, bo ostatnio jakoś mało czasu mam hmmm ciekawe dlaczego... A układy sld w 2zz działają przynajmniej tak piszą na forach newcelica czy spyderchat, sprobujemy zobaczymy
tymczasem przysżły nowe paczki: siakieś płyny
chłodniczka olejowa setrab + mocal
świeczki denso ik20
Pierwsza przymiarka i mała lipa, bo podstawka mocala nie pasuje na goły blok, będę musial zachować oryginalną chłodniczkę wodną także bedą dwie chłodnice. Chłodniczka z mr2 jest o 1 cm niższa i ją zastosuje, bo przy podstawce z 2zz filtr oleju prawie wychyla się poniżej miski
tymczasem przysżły nowe paczki: siakieś płyny
chłodniczka olejowa setrab + mocal
świeczki denso ik20
Pierwsza przymiarka i mała lipa, bo podstawka mocala nie pasuje na goły blok, będę musial zachować oryginalną chłodniczkę wodną także bedą dwie chłodnice. Chłodniczka z mr2 jest o 1 cm niższa i ją zastosuje, bo przy podstawce z 2zz filtr oleju prawie wychyla się poniżej miski
-
- Użytkownik
- Posty: 796
- Rejestracja: 18-02-11, 17:33
a gdzie chcesz czujnik temperatury oleju montować? o ile w ogóle będzie
Pomoc poszkodowanym w wypadkach drogowych - Biuro Pomocy Poszkodowanym w Wypadkach RES
-
- Użytkownik
- Posty: 195
- Rejestracja: 08-11-10, 12:36
dobre pytanie - planuje nawiercić i nagwintować podstawkę mocala, znalazłem juz dobre miejsce. Pytanie tylko takie - czy wszystkie czujniki temp oleju mają taki sam gwint? Miałem wcześniej czujniki stri z których bylem mega zadowolony i zawsze je polecam i tam był gwint 10x1, ktory jeszcze się ładnie zmieści w tej podstawce. Jakiś wiekszy już może być problem bo nie będzie miejsca na klucz żeby go dokręcić
ps: może ktoś ma jakiś czujnik temp oleju na sprzedaż?
ps: może ktoś ma jakiś czujnik temp oleju na sprzedaż?
-
- Użytkownik
- Posty: 195
- Rejestracja: 08-11-10, 12:36
-
- Użytkownik
- Posty: 796
- Rejestracja: 18-02-11, 17:33
jesteś pewien, że tam 10x1 a nie 1/8NPT?
Pomoc poszkodowanym w wypadkach drogowych - Biuro Pomocy Poszkodowanym w Wypadkach RES
-
- Użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: 09-10-10, 00:52
jaworjawor pisze:dobre pytanie - planuje nawiercić i nagwintować podstawkę mocala, znalazłem juz dobre miejsce. Pytanie tylko takie - czy wszystkie czujniki temp oleju mają taki sam gwint? Miałem wcześniej czujniki stri z których bylem mega zadowolony i zawsze je polecam i tam był gwint 10x1, ktory jeszcze się ładnie zmieści w tej podstawce. Jakiś wiekszy już może być problem bo nie będzie miejsca na klucz żeby go dokręcić
ps: może ktoś ma jakiś czujnik temp oleju na sprzedaż?
nie wszystkie sa takie same. sa 10x1 i 1/8
-
- Użytkownik
- Posty: 195
- Rejestracja: 08-11-10, 12:36
otwór nawierce dopiero jak czujnik dojdzie bo faktycznie to troche loteria. Zastanawiałem się miedzy takim podstawowym stackiem
http://www.inter-rally.pl/product-pol-1 ... Stack.html
a stri, który kiedyś miałem w pierwszej corolli
https://www.motointegrator.pl/produkty/ ... ri-xc5204w
i jednak padlo na stri - ma warning przy 120, tryb dzien/noc i podswietlenie w nocy lepiej bedzie pasowalo do zegarow auta - w stacku będzie mi biała tarcza walić po gałach
tymczasem zaległe fotki z zabiegu "rwania chwasta "
przydałoby się ogarnąć troche ten burdel
od razu lepiej
ps: g.mario dzięki za paczkę
http://www.inter-rally.pl/product-pol-1 ... Stack.html
a stri, który kiedyś miałem w pierwszej corolli
https://www.motointegrator.pl/produkty/ ... ri-xc5204w
i jednak padlo na stri - ma warning przy 120, tryb dzien/noc i podswietlenie w nocy lepiej bedzie pasowalo do zegarow auta - w stacku będzie mi biała tarcza walić po gałach
tymczasem zaległe fotki z zabiegu "rwania chwasta "
przydałoby się ogarnąć troche ten burdel
od razu lepiej
ps: g.mario dzięki za paczkę
- g.mario
- Użytkownik
- Posty: 3013
- Rejestracja: 28-11-08, 23:02
-
- Użytkownik
- Posty: 195
- Rejestracja: 08-11-10, 12:36
chłodnica oleju zamocowana na elastycznych poduszkach (montaż na sztywno często powoduje pękanie chlodnicy). Wymiary chlodnicy sprawiły że udalo się ją zamontować do fabrycznych nagwintowanych punktów nadwozia. Dodatkowo zrobiłem z plastiku nawiew/kierownicę powietrza, aby całe powietrze z prawego bocznego wlotu trafiało w 100% na chłodnicę. Wiązka elektryczna i poduszka silnika zabezpieczona kocem termicznym, może tam być gorąco
wskaźnik temp oliwy stri, a sam czujnik montuję bezpośrednio w miskę olejową, w podstawce mocala jest malo miejsca. Tak jak kolega wyżej pisał był to gwint 1/8 ze skokiem gwintu 28 nitek/cal, trochę mi zajęło znalezienie takiego dziwnego gwintownika
coś powoli się dzieje z hamulcami...
Przy okazji postanowiłem troche odświeżyć lakierniczo autko - odmalowane zderzaki przód/tył oraz "nowy" błotnik - na moim było kilka wkurzających wgniotek
Przez lewą wstawkę obok dziury na tablicę rej. planuję wystawić końcówkę wydechu i strzelac marchewy
wskaźnik temp oliwy stri, a sam czujnik montuję bezpośrednio w miskę olejową, w podstawce mocala jest malo miejsca. Tak jak kolega wyżej pisał był to gwint 1/8 ze skokiem gwintu 28 nitek/cal, trochę mi zajęło znalezienie takiego dziwnego gwintownika
coś powoli się dzieje z hamulcami...
Przy okazji postanowiłem troche odświeżyć lakierniczo autko - odmalowane zderzaki przód/tył oraz "nowy" błotnik - na moim było kilka wkurzających wgniotek
Przez lewą wstawkę obok dziury na tablicę rej. planuję wystawić końcówkę wydechu i strzelac marchewy