MR2 zzw30 2zzge by jaworjawor

Roczniki 2000-2005
GEN
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 70
Rejestracja: 27-05-13, 20:43

Postautor: GEN » 13-07-15, 23:50

Pytanie panowie odbiegające od tematu
po wymianie panewek korbowodowych i pierścieni ile kilometrów mam pozwolić silnikowi odsapnąć ? Przejechałem jak na razie 500 km maks 3.5 tys obrotów.
Mylicie że wystarczy ?
kolega widzę na nowych tłokach piszę o 1000 km. Niezły "łoiciel" jest z tej mr2

jaworjawor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 195
Rejestracja: 08-11-10, 12:36

Postautor: jaworjawor » 14-07-15, 08:13

ja robie 1000km, z tym że im dalej w las tym mocniej ciśnę :) ważne żeby korzystać z całego zakresu obrotow, tylko na początku nie obciążać za mocno silnik, czyli np kręcić wysoko po prostu przeciągając zmianę biegu przy lekko wcisniętym gazie. I nie jestem fanem docierania auta w trasie przy stałych obrotach, lepiej po mieście, a jak już trasa to wachlować biegami żeby obroty ciągle skakały

GEN
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 70
Rejestracja: 27-05-13, 20:43

Postautor: GEN » 14-07-15, 08:22

A co z olejem? Lejesz przy docieraniu taki jak będzie docelowo? Co ile wymieniasz?

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 14-07-15, 16:12

GEN pisze:A co z olejem? Lejesz przy docieraniu taki jak będzie docelowo? Co ile wymieniasz?


na dotarcie stosujesz specjalny olej, zlewasz go po 500-1000km i zasadzasz syntetyk miód malina :)

jaworjawor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 195
Rejestracja: 08-11-10, 12:36

Postautor: jaworjawor » 14-07-15, 19:27

ja na dotarcie zalalem pełen syntetyk motula, chyba 8100 plus dodatek lucasa do docierania silnika

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Postautor: anticorr » 15-07-15, 10:36

jaworjawor pisze:ja na dotarcie zalalem pełen syntetyk motula, chyba 8100 plus dodatek lucasa do docierania silnika

Ja podobnie, a po 1500km, wpadł docelowy Valvoline VR1

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 16-07-15, 00:08

jaworjawor pisze:dzisiaj autko wyjechało z knowalni na własnych kołach i o wlasnych siłach

Sprawdzone osobiście. To tu się Kolega stołuje :P ;)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
[center]JEDZIEMY[/center]

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 16-07-15, 08:02

KRYSO, a co robi tam Lestat? :-D

Awatar użytkownika
Lestat
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2980
Rejestracja: 20-07-07, 20:30

Postautor: Lestat » 16-07-15, 09:23

a co, na wakacje jechał! ;)
4a-ge power

Matus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4310
Rejestracja: 20-08-09, 22:17

Postautor: Matus » 16-07-15, 09:36

Lestat, pewnie jeszcze po drodze zostawiłeś Szeszkinowi auto do obejrzenia w wolnej chwili i dokręcenia tu i tam ;)

:-D

Awatar użytkownika
Lestat
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2980
Rejestracja: 20-07-07, 20:30

Postautor: Lestat » 16-07-15, 09:43

chciałem, bo trzeba do skrzyni w subaraku zajrzeć, ale nie miał czasu :lol:
4a-ge power

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 16-07-15, 15:18

Matus pisze:KRYSO, a co robi tam Lestat? :-D

Lesiu, hmm...
Jakby to powiedzieć - robił za mojego kierowcę :smt040 ;)
[center]JEDZIEMY[/center]

jaworjawor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 195
Rejestracja: 08-11-10, 12:36

Postautor: jaworjawor » 20-07-15, 00:00

silnik dotarty, olej zmieniony na motul 300v 5w40, a dzien pózniej pierwsze upalanie albo raczej sport dla debili czyli 400m na lotnisku ;) Nieco odelżyłem autko, czyli wywaliłem fotel pasażera, poduszke i pasy, ustawiłem z tyłu pochylenie -0,5 stopnia i to by było tyle, autko bardzo godnie zniosło 8 startów i trochę namieszało w klasie :D najlepszy przejazd 13,4, najlepszy czas reakcji 0,02. Generalnie żadne auto o mocy poniżej 350km nie miało podejścia (oprócz kilku hond-wydmuszek po 700kg z k24 :lol: ), udało sie pobić kilka mocnych autek, jakieś corvetty, carrera 4s, maserati, bmw m6, 370z, golf r, s3. Mr-ka ma bardzo dobre wyjście z progu, nawet merce 45amg miały problem ją dogonić pomimo procedury startowej :) Z mazdą mx5 turbo 350km przegrałem chyba o 0,05s, z A klasą o 0,1 także jest bardzo zadowolony, autko jedzie jak wściekłe. Niżej kilka onboardów

ps: zdipowałem sobie kółka


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


https://www.youtube.com/watch?v=9WX0YRTbQK0
https://www.youtube.com/watch?v=s-OVMj6cARM

Awatar użytkownika
Exonios
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: 14-09-13, 15:08

Postautor: Exonios » 20-07-15, 08:28

Jedzie jak wsciekla :-D jakie predkosci uzyskiwales?
ZZT 231

jaworjawor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 195
Rejestracja: 08-11-10, 12:36

Postautor: jaworjawor » 20-07-15, 12:13

odcinka 4 biegu, czyli okolice 180kmh

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2581
Rejestracja: 08-07-11, 00:17

Postautor: Frugo » 20-07-15, 13:48

:-D :-D :-D ŻRE :!: :!: :!: :-D :-D :-D

Widać, że jedynie problemy z trakcją krótko po starcie a dalej już się odpycha z całych sił bez strat 8)
Po prostu Frugo

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Postautor: anticorr » 22-07-15, 17:26

jest sleeper :D

adiyts
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 09-09-11, 10:52

Postautor: adiyts » 23-07-15, 00:31

Ty to jestes fanatyk 2zz :)
Mysle ze jeszcze jakies slicki typowo rajdowo mozna by cos ugrac albo toyo r888 jakos nie jestem przelonany do federal

Awatar użytkownika
RomanGT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 487
Rejestracja: 03-01-14, 19:46

Postautor: RomanGT » 23-07-15, 09:52

adiyts pisze:albo toyo r888 jakos nie jestem przelonany do federal


Jeździłeś na RS-R ? Bo chyba nie wiesz co mówisz :-D

Awatar użytkownika
michalm320
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: 01-06-11, 22:16

Postautor: michalm320 » 23-07-15, 10:35

Ależ zapitala :) Super, gratuluje autka :)