Celica VII by Dejwid
- volumemusic7
- Użytkownik
- Posty: 238
- Rejestracja: 30-06-14, 23:39
Długo mnie tu nie było, ale ten czas, praca i inne sprawy wszystko zawsze komplikowały. Ale celinka idzie cały czas do przodu, ku lepszemu moim zdaniem. Więc na początek już trochę czasu na pokładzie dokładki progowe TS. Było z nimi zabawy, bo wszystko sam robiłem, a to nie było proste.
Teraz trochę zmian w komorze silnika. To jeszcze nie wszystko, ale bez pośpiechu z głową.
PRZED:
PO:
Jeszcze na zewnątrz doszły małe detale z których chyba najbardziej się cieszę
Teraz zajmuje się oświetleniem środka diody na nogi już są, ale fotek nie mam. Jak będzie okazja to zrobię i wstawię. Najgorsze było dobranie podświetlenia zegarka. Skończyło się na wyrzuceniu zewnętrznej przydymionej szybki, bo przez nią kolor znów wracał do zielonego i chyba nie było innego wyjścia..
Już za parę dni kolejna wyczekiwana zmiana.
Teraz trochę zmian w komorze silnika. To jeszcze nie wszystko, ale bez pośpiechu z głową.
PRZED:
PO:
Jeszcze na zewnątrz doszły małe detale z których chyba najbardziej się cieszę
Teraz zajmuje się oświetleniem środka diody na nogi już są, ale fotek nie mam. Jak będzie okazja to zrobię i wstawię. Najgorsze było dobranie podświetlenia zegarka. Skończyło się na wyrzuceniu zewnętrznej przydymionej szybki, bo przez nią kolor znów wracał do zielonego i chyba nie było innego wyjścia..
Już za parę dni kolejna wyczekiwana zmiana.
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
Ja tez poprosze na Pw info
CarDetailing - nowa pasja
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
- volumemusic7
- Użytkownik
- Posty: 238
- Rejestracja: 30-06-14, 23:39
- volumemusic7
- Użytkownik
- Posty: 238
- Rejestracja: 30-06-14, 23:39
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
- volumemusic7
- Użytkownik
- Posty: 238
- Rejestracja: 30-06-14, 23:39
- eXcential
- Użytkownik
- Posty: 666
- Rejestracja: 11-11-10, 16:22
- volumemusic7
- Użytkownik
- Posty: 238
- Rejestracja: 30-06-14, 23:39
'Takie tam' prawie siostry na zlocie z kolegą eXcential "Tropical Car Summer Show 2015"
- volumemusic7
- Użytkownik
- Posty: 238
- Rejestracja: 30-06-14, 23:39
- volumemusic7
- Użytkownik
- Posty: 238
- Rejestracja: 30-06-14, 23:39
Panowie, a może i Panie Potrzebuje waszej rady i pomocy Nie wiem co robić ponieważ moja Celinka bierze mocno olej 1-1,5/1000km i słychać już niestety klekot.. chce się zabrać za silnik jest przedliftowy. I tu chciałem się was poradzić czy bawić się w remont kapitalny silnika czy kupić silnik poliftowy? Jeśli ktoś robił remont to czy bierze z powrotem olej czy jest lepiej czy co tam z historie się dzieją? A jeśli silnik poliftowy to najlepiej z których lat, bo słyszałem różne opinie.. wiem że niektórzy wychodzą z założenia 'lej olej i na nic nie patrz'. Ale chce żeby silnik chodził perfekt
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
volumemusic7 pisze:Panowie, a może i Panie Potrzebuje waszej rady i pomocy Nie wiem co robić ponieważ moja Celinka bierze mocno olej 1-1,5/1000km i słychać już niestety klekot.. chce się zabrać za silnik jest przedliftowy. I tu chciałem się was poradzić czy bawić się w remont kapitalny silnika czy kupić silnik poliftowy? Jeśli ktoś robił remont to czy bierze z powrotem olej czy jest lepiej czy co tam z historie się dzieją? A jeśli silnik poliftowy to najlepiej z których lat, bo słyszałem różne opinie.. wiem że niektórzy wychodzą z założenia 'lej olej i na nic nie patrz'. Ale chce żeby silnik chodził perfekt
Jeżeli jest co jeszcze ratować i ma to być auto dla Ciebie, to się pakuje wór kasy w porządny remont. Jeżeli nie masz wora kasy, to się szuka u kogoś zaufanego silnika w dobrej kondycji, najlepiej poliftowego. Tak czy siak spory wydatek.
- volumemusic7
- Użytkownik
- Posty: 238
- Rejestracja: 30-06-14, 23:39
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
volumemusic7 pisze:Rozumiem, ale właśnie chodzi o to czy jeśli włożę wór kasy w remont silnika to za jakiś czas znów np. uszczelniacze nie pójdą a za nimi cała reszta.
Jeśli chodzi o "wór kasy", to mam tutaj na myśli remont zrobiony fachowo i na dobrych podzespołach. Rozejrzyj się Dejwid po tematach swoich siódemkowych kolegów . Jest kilka zadowolonych osób po porządnym remoncie jak i po wymianie silnika, który był brany z wiadomego źródła.
Jednak na 100% gwarancji nikt Ci nie da, że po remoncie silnik znów nie padnie lub świeżo kupiony silnik latem się nie rozsypie. Czasem los bywa okrutny.
Zagadaj do Tociusia i REMKA - wybadaj ceny. Poszukaj dobrego warsztatu, który ogarnia silniki z VII i porównaj.
- volumemusic7
- Użytkownik
- Posty: 238
- Rejestracja: 30-06-14, 23:39
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
- volumemusic7
- Użytkownik
- Posty: 238
- Rejestracja: 30-06-14, 23:39
Więc zastanawialem się co zrobić z tym panelem i jakim sposobem go wykonać. Aż naszla mnie myśl że została mi farba od moich felg i fajnie byłoby ją wykorzystać wyobrazilem sobie jak to będzie wyglądać i doszedlem do wniosku że pasuje jak ta lala mam kolegę lakiernika i on mi wykonał to nie pamiętam kodu lakieru, ale mam nałożone tyle lakieru bezbarwnego że w razie rys mogę śmiało to polerować kolor to grafit z dużą ilością tzw. Ksyraliku czyli perełek które mienia się w słońcu, a w cieni są stonowane. link do przełączników: http://www.newcelica.org/forums/showthr ... 332?page=1
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Skoczu pisze:No i poproszę o link do celicahobby
http://www.newcelica.org/forums/showthread.php?t=342564