Celica bez koloru by michalm320

Roczniki 2000-2005

Moderator: Moderatorzy Projektow

Awatar użytkownika
michalm320
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: 01-06-11, 21:16
Lokalizacja: ETM/PTU

Celica bez koloru by michalm320

Postautor: michalm320 » 02-07-15, 09:06

W końcu nadszedł czas żeby przedstawić swoją Tojkę. Auto mam od jakiś dwóch miesięcy, kupione w Polsce z dużym ale mam nadzieje prawdziwym przebiegiem 225tyś km. Miernik lakieru podczas oględzin nie wykazał powiązań z przystankiem tudzież innym uczestnikiem ruchu. Miałem kilka rzeczy do zrobienia ale nic poza tym co wyszło podczas kupna. Więc teoretycznie powinienem być zadowolony z zakupu.

Samochód:
Toyota Celica VII 2003r.

Silnik:
1.8 VVTi 143KM

Przeniesienie napędu:
Seria

Zawieszenie:
Seria + sprężyny Vogtland -35mm + rozpórka przednia górna Staffa

Hamulce:
Seria

Układ wydechowy:
Seria

Układ dolotowy:
Seria + wkładka K&N (pewnie taki pozostanie bo dźwięk od 4,5tyś obr. jest przepiękny)

Koła:
Lato: WSL 7x16 + opony Hankook Ventus Prime2 205/50
Zima: seria 16” + opony Hankook/Toyo 205/50

Wnętrze:
Seria

Audio:
Radio Pioneer

Body:
Seria

Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 05-05-16, 08:36 przez michalm320, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
Archy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 725
Rejestracja: 12-02-11, 05:15
Lokalizacja: Jastrzębie Zdr.

Postautor: Archy » 02-07-15, 09:20

Ładna seria :) Nic tylko dbać i jeździć. Masz w planach obniżenie,więc można się jeszcze pokusić o zmianę felg na większe.

Awatar użytkownika
michalm320
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: 01-06-11, 21:16
Lokalizacja: ETM/PTU

Postautor: michalm320 » 02-07-15, 09:27

Archy pisze:Ładna seria :) Nic tylko dbać i jeździć. Masz w planach obniżenie,więc można się jeszcze pokusić o zmianę felg na większe.


Jest jakiś plan na 17 TTE ale jak to zwykle bywa... jak będzie $ to będzie felga i parę innych rzeczy :)

Michałkrk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 131
Rejestracja: 11-11-13, 16:23
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Michałkrk » 02-07-15, 10:53

Jak lubisz ładny dźwięk to sobie wyjmij jeszcze zaworek motylkowy z dolotu. Przy okazji delikatnie odmulisz dolne obroty ;)

Awatar użytkownika
QubaKpl
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: 13-07-12, 10:42
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Postautor: QubaKpl » 02-07-15, 10:55

Michałkrk pisze:Jak lubisz ładny dźwięk to sobie wyjmij jeszcze zaworek motylkowy z dolotu. Przy okazji delikatnie odmulisz dolne obroty ;)


Ta i spowodujesz że silnik się będzie szybciej i bardziej nagrzewał ;/ niestety ma to swoje minusy, po ponownym włożeniu zaworu zauważyłem że silnik wolniej się nagrzewa i nie włącza się tak często wiatrak od chłodnicy.
Zapraszam na moją strone -> www.kubakoziol.pl

Awatar użytkownika
michalm320
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: 01-06-11, 21:16
Lokalizacja: ETM/PTU

Postautor: michalm320 » 02-07-15, 10:57

Michałkrk pisze:Jak lubisz ładny dźwięk to sobie wyjmij jeszcze zaworek motylkowy z dolotu. Przy okazji delikatnie odmulisz dolne obroty ;)


No ale dzięki tej klapce w dolocie masz dźwięk a'la Vtec w Hondzie. Coś pięknego. Jak otwiera się ta klapka to jest taki ryk że ludzie się oglądają na ulicy :)

Michałkrk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 131
Rejestracja: 11-11-13, 16:23
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Michałkrk » 02-07-15, 11:26

Tylko propozycja ;) aczkolwiek ja jeżdżę tak już rok, a wcześniej rok z klapka jeździłem i różnicy w nagrzewaniu nie odczułem. A nawet jak się szybciej nagrzewa to jak dla mnie i lepiej, przegrzewać się nie przegrzewa. Jak kolega woli z to niech zostawi ;)

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1354
Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Lokalizacja: Wrocław/Łęknica

Postautor: anticorr » 02-07-15, 14:01

Ładna zadbana seria i to poliftowa:) Jak chcesz mam springi Eibach na sell :)

Awatar użytkownika
michalm320
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: 01-06-11, 21:16
Lokalizacja: ETM/PTU

Postautor: michalm320 » 02-07-15, 14:06

anticorr pisze:Ładna zadbana seria i to poliftowa:) Jak chcesz mam springi Eibach na sell :)


Widziałem ogłoszenie, rozważałem nawet ale za niewiele więcej mam nowe Vogtlandy.

Awatar użytkownika
Łukasz K
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 946
Rejestracja: 26-06-12, 18:33
Lokalizacja: Poznań/okolice

Postautor: Łukasz K » 02-07-15, 17:34

QubaKpl pisze:
Michałkrk pisze:Jak lubisz ładny dźwięk to sobie wyjmij jeszcze zaworek motylkowy z dolotu. Przy okazji delikatnie odmulisz dolne obroty ;)


Ta i spowodujesz że silnik się będzie szybciej i bardziej nagrzewał ;/ niestety ma to swoje minusy, po ponownym włożeniu zaworu zauważyłem że silnik wolniej się nagrzewa i nie włącza się tak często wiatrak od chłodnicy.


No to chyba lepiej, że silnik się szybciej nagrzewa...więc co tutaj jest minusem?
9-3 AERO SS

Awatar użytkownika
QubaKpl
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: 13-07-12, 10:42
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Postautor: QubaKpl » 02-07-15, 17:37

Łukasz K pisze:
QubaKpl pisze:
Michałkrk pisze:Jak lubisz ładny dźwięk to sobie wyjmij jeszcze zaworek motylkowy z dolotu. Przy okazji delikatnie odmulisz dolne obroty ;)


Ta i spowodujesz że silnik się będzie szybciej i bardziej nagrzewał ;/ niestety ma to swoje minusy, po ponownym włożeniu zaworu zauważyłem że silnik wolniej się nagrzewa i nie włącza się tak często wiatrak od chłodnicy.


No to chyba lepiej, że silnik się szybciej nagrzewa...więc co tutaj jest minusem?


To że podczas jazdy często się włącza wentylator chłodnicy czyli silnik się za bardzo nagrzewa ? Tak jak pisałem przy włożonym motylkowym nie ma tego.
Zapraszam na moją strone -> www.kubakoziol.pl

Awatar użytkownika
Łukasz K
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 946
Rejestracja: 26-06-12, 18:33
Lokalizacja: Poznań/okolice

Postautor: Łukasz K » 02-07-15, 17:43

QubaKpl pisze:
Łukasz K pisze:
QubaKpl pisze:
Michałkrk pisze:Jak lubisz ładny dźwięk to sobie wyjmij jeszcze zaworek motylkowy z dolotu. Przy okazji delikatnie odmulisz dolne obroty ;)


Ta i spowodujesz że silnik się będzie szybciej i bardziej nagrzewał ;/ niestety ma to swoje minusy, po ponownym włożeniu zaworu zauważyłem że silnik wolniej się nagrzewa i nie włącza się tak często wiatrak od chłodnicy.


No to chyba lepiej, że silnik się szybciej nagrzewa...więc co tutaj jest minusem?


To że podczas jazdy często się włącza wentylator chłodnicy czyli silnik się za bardzo nagrzewa ? Tak jak pisałem przy włożonym motylkowym nie ma tego.


To posprawdzaj czy masz wszystko ok z wentylatorem. U mnie tego nie ma. Nie zauważyłem też różnicy w szybkości nagrzewania się silnika. Poczułem tylko na plus lepszy dół i pomruk oraz delikatnie lepszą górę.

P.S. Żeby nie robić już śmietnika w temacie kolegi, piękna zdrowa seria :D
9-3 AERO SS

Awatar użytkownika
Balbek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1031
Rejestracja: 18-01-11, 13:43
Lokalizacja: Płock

Postautor: Balbek » 02-07-15, 18:00

QubaKpl, u mnie po wyjęciu "motylka" również żadne objawy podane przez Ciebie nie wystąpiły
.michalm320, bardzo ładny polift. Dbaj o niego ;)

roxkox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: 08-08-14, 17:01
Lokalizacja: Opole

Postautor: roxkox » 02-07-15, 21:56

W którym miejscu dokładnie znajduje się ten zawór motylkowy ?

Awatar użytkownika
QubaKpl
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: 13-07-12, 10:42
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Postautor: QubaKpl » 02-07-15, 22:13

roxkox pisze:W którym miejscu dokładnie znajduje się ten zawór motylkowy ?


w filtrze powietrz , taka wkładka obok z białym prostokącikiem :D
Zapraszam na moją strone -> www.kubakoziol.pl

Awatar użytkownika
michalm320
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: 01-06-11, 21:16
Lokalizacja: ETM/PTU

Postautor: michalm320 » 03-07-15, 13:23

Dzięki za miłe słowa :) Dbać będę i sensownie zmieniać, bez wieśniackich spojlerów itp. :)

Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 16:22
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Skoczu » 03-07-15, 15:25

Na zdjęciach wydaje się być bardzo, bardzo zadbanym egzemplarzem - wygląda jak nówka z salonu :)

Warto utrzymać, bo za kilka lat ma szanse być sporo wart :)

Awatar użytkownika
michalm320
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: 01-06-11, 21:16
Lokalizacja: ETM/PTU

Postautor: michalm320 » 06-07-15, 09:51

Do nówki z salonu jej trochę brakuje ale ogólnie jest w dobry stanie i cała w oryginale.

sennheiser
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 49
Rejestracja: 12-09-10, 15:14
Lokalizacja: Peterborough UK

Postautor: sennheiser » 07-07-15, 22:40

QubaKpl pisze:
roxkox pisze:W którym miejscu dokładnie znajduje się ten zawór motylkowy ?


w filtrze powietrz , taka wkładka obok z białym prostokącikiem :D

W TS-ie tez jest taki zawór?

Awatar użytkownika
peteby
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 165
Rejestracja: 07-04-11, 19:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Postautor: peteby » 08-07-15, 09:57

Jest :)