Celica bez koloru by michalm320

Roczniki 2000-2005
Awatar użytkownika
Łukasz K
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 946
Rejestracja: 26-06-12, 19:33

Postautor: Łukasz K » 15-12-15, 19:23

Co wlałeś ciekawego?
9-3 AERO SS

Awatar użytkownika
michalm320
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: 01-06-11, 22:16

Postautor: michalm320 » 16-12-15, 09:43


Awatar użytkownika
lockk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: 11-04-11, 17:39

Postautor: lockk » 16-12-15, 11:25

michalm320 pisze:[url=http://s24.postimg.org/4jttihf1t/image.jpg]Obrazek[/url]

Olej wymieniony. Praca silnika super, w kabinie niemal go nie słychać i dużo lepiej się na obroty wkręca.

Bunkry w Jeleniu. Fajne miejsce ale dojazd nie ciekawy :P

Awatar użytkownika
michalm320
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: 01-06-11, 22:16

Postautor: michalm320 » 16-12-15, 13:25

lockk pisze:Bunkry w Jeleniu. Fajne miejsce ale dojazd nie ciekawy :P


Brawo!!! :) Byłeś?

Awatar użytkownika
lockk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: 11-04-11, 17:39

Postautor: lockk » 16-12-15, 15:15

michalm320 pisze:
lockk pisze:Bunkry w Jeleniu. Fajne miejsce ale dojazd nie ciekawy :P


Brawo!!! :) Byłeś?

Jasne :D Ale nigdy nie odważyłem się celą tam wjechać.

Awatar użytkownika
michalm320
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: 01-06-11, 22:16

Postautor: michalm320 » 16-12-15, 16:40

lockk pisze:
michalm320 pisze:
lockk pisze:Bunkry w Jeleniu. Fajne miejsce ale dojazd nie ciekawy :P


Brawo!!! :) Byłeś?

Jasne :D Ale nigdy nie odważyłem się celą tam wjechać.


Kiedyś jak pracowałem w ASO Skody to jedno ze szkoleń produktowych dotyczyło Skody Roomster wyposażonej w doświetlanie zakrętów... i właśnie po tym bunkrze kazali nam jeździć zygzakiem i sprawdzać jak się doświetla :) Najlepsze szkolenie na jakiem byłem :)
A Celą wjechałem tylko tyłem co by fotkę cyknąć :)

Awatar użytkownika
lockk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 255
Rejestracja: 11-04-11, 17:39

Postautor: lockk » 16-12-15, 16:59

A radomska i warszawska przed remontem na test amortyzatorów :P eh ile mnie tam obtrąbili za jazdę 20 km/h :D

Awatar użytkownika
michalm320
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: 01-06-11, 22:16

Postautor: michalm320 » 17-12-15, 10:17

Ja to czasem specjalnie wolno wjeżdżam pod np jakiś niski krawężnik co by ludzi za mną powkur***ć :)

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 17-12-15, 11:09

michalm320 pisze:Ja to czasem specjalnie wolno wjeżdżam pod np jakiś niski krawężnik co by ludzi za mną powkur***ć :)

super, ja to np opony przebijam takim, co wolno pod krawężniki wjeżdżają, żeby ich powkur***ć :)
st182 gtb

przemekD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 65
Rejestracja: 26-11-15, 14:58

Postautor: przemekD » 14-01-16, 23:28

Michałkrk pisze:Jak lubisz ładny dźwięk to sobie wyjmij jeszcze zaworek motylkowy z dolotu. Przy okazji delikatnie odmulisz dolne obroty ;)


Więc po co jest ten zawór skoro można go teoretycznie bezkarnie wywalić, a nawet poprawić parametry silnika ? Bo nie wyglada mi to na żaden ekologiczny badziew typu EGR :P I czy faktycznie nie ma efektów ubocznych ?

Awatar użytkownika
michalm320
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: 01-06-11, 22:16

Postautor: michalm320 » 15-01-16, 09:28

Bez motylka zrobiłem ok 1000km i go wsadziłem z powrotem. Jednak z motylkiem auto jedzie lepiej, dużo fajniejszy dźwięk od 4,5 tyś obr. i jednak auto jest żwawsze na górze. Zdecydowanie odradzam tego moda.

przemekD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 65
Rejestracja: 26-11-15, 14:58

Postautor: przemekD » 15-01-16, 10:20

I o taka konkretną odp mi chodziło ;)

Awatar użytkownika
michalm320
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: 01-06-11, 22:16

Postautor: michalm320 » 15-01-16, 15:40

przemekD pisze:I o taka konkretną odp mi chodziło ;)


Proszę :)

Awatar użytkownika
Łukasz K
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 946
Rejestracja: 26-06-12, 19:33

Postautor: Łukasz K » 15-01-16, 19:13

michalm320 pisze:Bez motylka zrobiłem ok 1000km i go wsadziłem z powrotem. Jednak z motylkiem auto jedzie lepiej, dużo fajniejszy dźwięk od 4,5 tyś obr. i jednak auto jest żwawsze na górze. Zdecydowanie odradzam tego moda.


Dziwne bo u mnie jest inaczej kolego.
9-3 AERO SS

przemekD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 65
Rejestracja: 26-11-15, 14:58

Postautor: przemekD » 15-01-16, 19:28

Bo tak patrząc teoretycznie to: wywalamy zaworek więc tworzy się dosyć spory przekrój dopływu powietrza do filtra :p do tego sportową wkładka i mamy coś na kształt stożka (?) tylko czy np przepływomierz nie zacznie świrować ? :p

Awatar użytkownika
Balbek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1031
Rejestracja: 18-01-11, 13:43

Postautor: Balbek » 16-01-16, 17:00

Dziwne historie tu ktoś wypisuje. Na zagranicznym forum widziałem wykresy z hamowni przed demontażem i po i różnica była 3KM. Wiem granica błędu pomiarowego ale u mnie po usunięciu motylka silnik zrobił się elastyczniejszy.

Awatar użytkownika
Blad
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2402
Rejestracja: 08-08-10, 20:49

Postautor: Blad » 16-01-16, 17:10

U wszystkich co to wywalili jest lepiej z dźwiękiem i elastycznością. Michalm320 jest ewenementem.
JAPFEST Crew Member

- Toyota Celica VII - Sold
- Seat Leon 1P - Sold
- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold
- Honda Civic Type R FK8

Michałkrk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 131
Rejestracja: 11-11-13, 16:23

Postautor: Michałkrk » 16-01-16, 18:27

Blad pisze:U wszystkich co to wywalili jest lepiej z dźwiękiem i elastycznością. Michalm320 jest ewenementem.

+ 1 ;)

Awatar użytkownika
volumemusic7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 238
Rejestracja: 30-06-14, 23:39

Postautor: volumemusic7 » 17-01-16, 18:08

Znam przyczynę. To na pewno inne powietrze :mrgreen:

Awatar użytkownika
michalm320
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: 01-06-11, 22:16

Postautor: michalm320 » 18-01-16, 09:41

Wydaje Wam się że jest lepiej bo jest głośniej. Może z dołu faktycznie jest lepiej ale góra to porażka jak dla mnie. Dźwięk nijak nie przypomina tego po założeniu stożka. Zwykłe basowe buczenie.