Celica Konop'a

Roczniki 2000-2005
Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 17:22

Postautor: Skoczu » 10-03-16, 09:19

KonoP_41 pisze:@Skoczu, uważaj na tego gostka "harietta2" z allegro. Ja od niego kupiłem swoje listwy, ale krętacz straszny.

Wiem, zazwyczaj sprzedaje części z zupełnie innego samochodu. Na maila nigdy nie odpowiada... znalazłem na szczęście już inne partsy, więc na razie zrezygnuję z tego gościa ;)

Odnośnie reperaturek z ASO do zacisków, cena wysoka, ale tymi partsami lepiej nie ryzykować - za duże ryzyko. Zresztą, części na dobre kilka lat, więc nie ma tragedii.

Awatar użytkownika
michalm320
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: 01-06-11, 22:16

Postautor: michalm320 » 10-03-16, 12:23

"Ale tak jak powiedziałem, mając w ręku OEM i zamiennik dopiero wtedy wiesz za co płacisz."

Tzn co jest takiego lepszego za tak wielką różnicę w cenie?

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Postautor: anticorr » 10-03-16, 15:28

"To są chore pieniądze... 1000 PLN."
Woooo.. dołożył byś jeszcze 1K i BBK na ebay byś kupił ;)

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 10-03-16, 16:33

anticorr pisze:BBK

bik blek kok ?
st182 gtb

Awatar użytkownika
Stich
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2511
Rejestracja: 28-05-07, 22:48

Postautor: Stich » 10-03-16, 17:46

budolf pisze:
anticorr pisze:BBK

bik blek kok ?

:D
https://m.youtube.com/watch?v=e6-B2TJN8UQ

KonoP_41
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 99
Rejestracja: 02-03-14, 00:20

Postautor: KonoP_41 » 11-03-16, 00:05

Woooo.. dołożył byś jeszcze 1K i BBK na ebay byś kupił


Kurde wiem :D

Tzn co jest takiego lepszego za tak wielką różnicę w cenie?


Głównie to co powiedział Skoczu czyli trwałość i niezawodność.
Ale ja też zwróciłem uwagę na to, że jak się weźmie obie sztuki w ręce i ściśnie (w tej płaszcyzćnie w której pracują) to te OEM świetnie wracajądo swojej pozycji wyjściowej dosłownie jakby to nie była guma, a jakaś część mechaniczna na sprężynie. Z zamiennikiem już nie jest tak fajnie.

KonoP_41
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 99
Rejestracja: 02-03-14, 00:20

Postautor: KonoP_41 » 12-03-16, 20:54

Z przodu już założyłem. Tył, poproszę kogoś o pomoc :D

No tak wyszło :)
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Postautor: anticorr » 12-03-16, 21:21

No ładnie ładnie, ale i tak nie przeboleję za te 1k... chociaż to Twoja kasa hehe ;)

Kaos

Postautor: Kaos » 12-03-16, 22:14

Nie pytaj ile ja zaplacilem za tarcze kotwiczne na tył :mrgreen: Bo mi sie zachcialo perfekt looku w hamulach i samych nowych czesci.. :roll: :-D

Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 17:22

Postautor: Skoczu » 12-03-16, 22:34

Kaos, wiem, pytałem w ASO i wiem ile kosztują :P Ja regenerowałem ;)

Btw, 1000 to faktycznie dużo. Ja płaciłem w ASO dużo mniej: dokładnie 699,46 (sprawdziłem na fakturze). Kpl przód tył.

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Postautor: anticorr » 13-03-16, 08:16

za tarcze kotwiczne na tył

To sa te oslony blaszane za tarczobebnem? A co w tym moze sie popsuć ze musiałeś wymieniać?

Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 17:22

Postautor: Skoczu » 13-03-16, 08:45

anticorr, tak dokładnie to ten element. Korozja łapie ten element (cienka blacha). Ja robiąc całe zawieszenie piaskowałem i lakierowałem te elementy.

Kaos

Postautor: Kaos » 13-03-16, 13:31

anticorr pisze:
za tarcze kotwiczne na tył

To sa te oslony blaszane za tarczobebnem? A co w tym moze sie popsuć ze musiałeś wymieniać?


"Podobno"(tak slyszalem z opinii bardzo wielu uzytkownikow 7 gen jak i paru sprzedawcow std i na allegro) najbardziej korozyjna czesc w 7 gen ;)
Moje byly juz tak miekkie ze mozna je bylo malym palcem wyginac na boki i haczyly mi czasem o tarcze :?

Nie ukrywam ze glownym powodem byla tez kosmetyka samochodu,Lipa gdy piaskujesz i malujesz proof zaciski,wymieniasz kazda gumke,reczny itp a zostawiasz takie pordzewiale scierwo obok :D

KonoP_41
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 99
Rejestracja: 02-03-14, 00:20

Postautor: KonoP_41 » 13-03-16, 16:12

Btw, 1000 to faktycznie dużo. Ja płaciłem w ASO dużo mniej: dokładnie 699,46 (sprawdziłem na fakturze). Kpl przód tył.


różnica może jest w tym, że hamulce od avena z przodu mam ? Bo faktycznie sporo mniej dałeś.

Pochwalcie się ceną tych tarcz :D

Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 17:22

Postautor: Skoczu » 13-03-16, 22:53

Ano tak, do celicy tyle kosztuja. Faktycznie do avena mogą być droższe. Jeżeli dobrze pamiętam te tarcze kotwiczne to chyba coś około 1000-1200 sztuka...

przemekD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 65
Rejestracja: 26-11-15, 14:58

Postautor: przemekD » 14-03-16, 09:23

Te tarczę kotwiczne to już zdecydowaną przesadą cenowa... Przecież to tylko kawałek wytloczki blaszanej oO zresztą 1000 zł za kilka gumek to też jak by nie patrzeć sporo ^^ ale no cóż w ASO nigdy tanio nie było ^^

KonoP_41
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 99
Rejestracja: 02-03-14, 00:20

Postautor: KonoP_41 » 21-03-16, 22:28

A felgi - ważyles? Ja mam chyba te same albo bardzo podobny rozmiar ale nie wiem ile ważą...

@Skoczu - ważyłem na 3 wagach po 3 pomiary. Średnia z tego wyszła 8,5kg i myślę, że można to uznać za realny wynik ^^

Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 17:22

Postautor: Skoczu » 21-03-16, 22:45

Dzięki!

Cóż - szału to nie robi, ale i tak mniej niż seria (8,7kg)

KonoP_41
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 99
Rejestracja: 02-03-14, 00:20

Postautor: KonoP_41 » 28-03-16, 15:44

Dziś próbowałem założyć progi TS... oczywiście nie obyło się bez problemów. Prośba o drobne podpowiedzi, osób które już się z tym zetknęły. A mianowicie:

1. progi nie pasują! (są za krótkie) - różnica w porównaniu TS vs zwykłe.
2. jeden i drugi próg TS vs TS są różnej długości - będzie ze 2mm różnicy. Z fabryki jeden wyszedł po drugim o czym świadczy ich numer wybity na odwrocie. Oba nie były klejeone etc.
3. Po drobnych korektach nożem tapicerskim udało mi się "wpasować" dłuży z progów, ale i tak była tragedia. Z przodu nie dało się go przykeić bo tragicznie odstawał i prężył. Przed użyciem noża nawet się go nie dało na miejsce włożyć...

Finalenie po 2h walki wróciłem do starych nakładek. Ktoś ma jakieś pomysły ?

Obrazek

Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 17:22

Postautor: Skoczu » 28-03-16, 16:15

kurcze to bardzo dziwne. U mnie bez problemu oba dało się założyć, jeszcze maja delikatny luz. Nie wierzę, że fabryka wypuściła złe progi, raczej obstawiam, że mogły być źle przechowywane i odkształciły się...

Może spróbuj oddać samochod do zakladu, który zajmuje się tuningiem itd, może to jakoś spasują sensownie?