anticorr pisze:darco16v pisze: Sam mam 19 cali ale w innym aucie.
W R8???
Tak
lockk pisze:CelicaLove pisze:Ładnie to wygląda, trzeba przyznać. Tylko, że przy 18'kach trzeba wybierać taką fele żeby była w miare lekka wagowo. Żeby nie stracić na osiągach. Bo w wyglądzie na 18'kach bezapelacyjnie auto zyskuje. Potem problem taki że dobre zimówki do 18 są dużo droższe
Wyluzuj, osiągi to nie wszystko. Mówimy o autach 143/192 konnych a niektórzy się zachowują jak iżynierowie F1. OK macie rację, ale czy te 0,5 kg więcej aż tyle zmienia by np rezygnować z fajnych felg?
Każdy ma swoją teorię ale ja wolę ładną felgę nawet kosztem kilku koni lub km/h
Kaos pisze:A ja dalej jestem na NIE,auto niemodzone 143 konie z czego nie wiadomo ile do dzisiaj zostalo i 18felgi...dramat..Ale znowu napisze jak w innym temacie;TWOJE auto..TWOJE wybory wiadomo
anticorr pisze:To akurat się zgodzę z przedmówcą, te 18 to taki trochę przerost formy nad treścią, podobnie jak u innego kolegi felga szerokości 9cali.. no ale jak ma być FORM OVER FUNCTION to ok.
Skoczu pisze:Różnica w rozmiarze felg vs osiągi jest gigantyczna (jak założyłem 16' ultraleggery to auto dostało skrzydeł vs seria). Założyłem na próbę 18' od seata kolegi... szkoda gadać.
Argument, że to i tak słabe auto do mnie nie trafia - właśnie dlatego, że jest słabe to nie chcę aby było jeszcze wolniejsze...
I jeszcze tak na marginesie... (sory, jestem estetą) przy feldze 18' zaciski (nawet od TSa) i tarcza wyglądają... trochę komicznie