CelicaCK by Dudzio
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
Nawet na lekkiej 18' auto straci pewnie w porównaniu do 16'. Chodzi również o średnicę a nie tylko o masę.
CarDetailing - nowa pasja
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
- darco16v
- Użytkownik
- Posty: 385
- Rejestracja: 13-07-12, 18:45
Na pewno na 18 cali będzie mega wyglądać ale osiągi jej spadną a zużycie paliwa wzrośnie. Niskie opony ,szeroki i auto zrobi sie jak podsakująca taczka. W niemczech to jeszcze spoko ale na polskich drogach gdzie koleiny , po zimowe dziury to katastrofa.
Opel combo turbo, celica VII, opel tigra 2.0T, Audi R8. -> Listopad 2015 sensei black obi 1dan <-
- lockk
- Użytkownik
- Posty: 255
- Rejestracja: 11-04-11, 17:39
CelicaLove pisze:Ładnie to wygląda, trzeba przyznać. Tylko, że przy 18'kach trzeba wybierać taką fele żeby była w miare lekka wagowo. Żeby nie stracić na osiągach. Bo w wyglądzie na 18'kach bezapelacyjnie auto zyskuje. Potem problem taki że dobre zimówki do 18 są dużo droższe
Wyluzuj, osiągi to nie wszystko. Mówimy o autach 143/192 konnych a niektórzy się zachowują jak iżynierowie F1. OK macie rację, ale czy te 0,5 kg więcej aż tyle zmienia by np rezygnować z fajnych felg?
Każdy ma swoją teorię ale ja wolę ładną felgę nawet kosztem kilku koni lub km/h
- dudzio17
- Użytkownik
- Posty: 84
- Rejestracja: 23-03-15, 17:10
W pełni się zgodzę z lockkiem Panowie, z niektórych waszych wypowiedzi serio chce mi się śmiać Ale nawet nie wchodzę w dyskusję, po prostu mam dobry kabaret. Hmm, w sumie to może jak założę większe felgi to może wyciągnę dywaniki z tyłu i gaśnicę to się wyrówna (widziałem coś o tym na forum, BEKA).
A teraz w pełni poważnie, nie każdy buduje tutaj wyścigówkę. Mnie głównie zależy na wyglądzie, a kilka KM w dół czy mniejszy VMAX nie ma większego znaczenia.
Jeśli chodzi o zimowe gumy, raczej w zimę nie będę jeździł na 18' feldze. Szanujmy się, tym bardziej że samochód służy mi póki co jako DAILY. Więc na zimę mam ładną 17' z nowymi oponami na których aktualnie auto jeździ.
Decyzja z mojej strony już raczej zapadła. Kupuje JR11 18'. Co do wymiarów felgi muszę się jeszcze zastanowić i dobrać odpowiednie opony. Do felg dokupię niebieskie nakrętki D1 SPEC i auto będzie jak ta lala. Po dobrej feldze przyjdzie czas na gwint ISC.
ALBO GRUBO ALBO WCALE. Tyle w temacie #STAYTUNED
A teraz w pełni poważnie, nie każdy buduje tutaj wyścigówkę. Mnie głównie zależy na wyglądzie, a kilka KM w dół czy mniejszy VMAX nie ma większego znaczenia.
Jeśli chodzi o zimowe gumy, raczej w zimę nie będę jeździł na 18' feldze. Szanujmy się, tym bardziej że samochód służy mi póki co jako DAILY. Więc na zimę mam ładną 17' z nowymi oponami na których aktualnie auto jeździ.
Decyzja z mojej strony już raczej zapadła. Kupuje JR11 18'. Co do wymiarów felgi muszę się jeszcze zastanowić i dobrać odpowiednie opony. Do felg dokupię niebieskie nakrętki D1 SPEC i auto będzie jak ta lala. Po dobrej feldze przyjdzie czas na gwint ISC.
ALBO GRUBO ALBO WCALE. Tyle w temacie #STAYTUNED
A ja dalej jestem na NIE,auto niemodzone 143 konie z czego nie wiadomo ile do dzisiaj zostalo i 18felgi...dramat..I nie mowie tutaj o jakis predkosciach maksymalnych bo strach takim pudlem jechac ponad 200 czy zuzyciu paliwa (bo kto na to patrzy? ) l tylko o tym ze to auto zbiera sie z glupich swiateł jak drezyna a nie jak samochod.Ale znowu napisze jak w innym temacie;TWOJE auto..TWOJE wybory wiadomo
dudzio17 pisze:Kaos, chyba pomyliłeś fora. Wróć na forum swojej wyścigówki Bez odbioru
tak tak jasiu ... wybacz ale troche wstyd kiedy yaris na wstecznym sie zbiera szybciej niz celica.. Swoja droga kiedys jak ktos pakowal 18stki do 143 to na forum wszyscy byli zgodni ze troche nie pasuje,teraz dzieciarnia sie pologowała i jeszcze cos sapią jak im ktos napisze. 17 i fajny gwint i wszystko wyglada kozacko,zreszta chyba Wspominales ze jezdzisz na 17 w zimie....haha.Wiekszosc wie jak to auto jezdzi na 16 z zimowkami ...
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
anticorr pisze:Kaos pisze:17 i fajny gwint i wszystko wyglada kozacko
To akurat się zgodzę z przedmówcą, te 18 to taki trochę przerost formy nad treścią, podobnie jak u innego kolegi felga szerokości 9cali.. no ale jak ma być FORM OVER FUNCTION to ok.
Sam Wiesz jak to hula bo Masz Ts wiec nie musze nic dodawac wiecej. Wiekszosc chlopakow z klubu tak z Polski,Usa i wielu innych krajow jakich znam ma takie samo podejscie odnosnie 17 i dobrego zawiasu jak i pakowania 18' a tymbardziej w zwykle vvti
dudzio17 pisze:Zdecydowanie masz problem ze swoimi emocjami. Cytując klasyka "z głupkami nie ma sensu dyskutować, przed głupkami trzeba się bronić".
Powiedz mi to osobiscie parówko
P.S Tak mam problem z "emocjami" bo daje Ci radę i komentuje glupkowaty pomysl hehe
-
- Użytkownik
- Posty: 65
- Rejestracja: 26-11-15, 14:58
Zgadzam się z kolegami wyżej ten jeden cal więcej nie zmieni tak bardzo wyglądu, a jazda będzie zdecydowanie na -. Poza tym można znaleźć 17 które optycznie wydaja się większe niż faktycznie są na 17 i niskiej opinię trzeba juz uważać bardzo na każda dzióre czy krawężnik a co dopiero na 18 i profilu np 30 pomijając już dynamikę to nie mamy w Polsce dróg żeby na tym jeździć... Ale to ty będziesz tym samochodem jeździł więc twoja decyzją.
- volumemusic7
- Użytkownik
- Posty: 238
- Rejestracja: 30-06-14, 23:39
18' fajnie wyglądają fakt są 'obszerne' wypełniają bardziej nadkola jeśli ktoś ma wyższy samochód, ale też uważam że do Celicy 17' to jest optymalna wielkość patrząc na osiągi przekłamywanie licznika czy samo spalanie paliwa. Tym bardziej jeśli ktoś ma zamiar bardziej ją posadzić. Chociaż miałem 'małą' spinkę z Kaos'em to zgadzam się z nim całkowicie. 18' robią wrażenie, ale i samochód musi być odpowiedni Dobry felunek 17' w miarę rozsądku niski profil i felga wydaję się większa i ładnie się prezentuje, a już jak ją posadzisz ładnie to jest cud miód i malina. Ale jak to ostatnio często pada na forum Twój samochód, Twój gust i Tobie ma odpowiadać.
- darco16v
- Użytkownik
- Posty: 385
- Rejestracja: 13-07-12, 18:45
Osobiście uważam że tak duże obręcze są zarezerwowane do aut klasy premium i na prawde mocnych. Jedynie co mnie wkurza to ze taki potencjalny nabywca kupi takie felgi duże za 1/4 wartosci auta i tylko patrzy aby ich nie uszkodzić co więcej drogi jakie mamy takie sami widzicie i przejeżdża mi przez skrzyżowanie gdzie są dziury , tory tramwajowe 5km/h , robi zator i w ogóle. Często takie coś widzę i traktuję klaksonem. Auto do tego się nie prowadzi jak trzeba bo takie koło nie jest odpowiednio obciążone. Sam mam 19 cali ale w innym aucie. Oczywiście każdy robi jak uważa. Jedni mają auta funkcjonalne a inni aby chyba tylko wygladało.
Opel combo turbo, celica VII, opel tigra 2.0T, Audi R8. -> Listopad 2015 sensei black obi 1dan <-
darco16v pisze: Auto do tego się nie prowadzi jak trzeba bo takie koło nie jest odpowiednio obciążone. Sam mam 19 cali ale w innym aucie. Oczywiście każdy robi jak uważa. Jedni mają auta funkcjonalne a inni aby chyba tylko wygladało.
Dokladnie
Ja mam wieksze felgi w Corvette ale do celicy moim zdaniem max 17 a potem juz problem.Mowie oczywiscie przy serii.Przy tych 143 koniach slabo to idzie,serwo w kierownicy tez porazka ale jak kto woli Poza tym jakas tam jakosc jazdy tez chyba jest istotna..dla mnie przy oponach 215/40 na 17 i skreconym gwincie dosyc ale nie na tyle ze jezdze podwoziem po ulicy i tak w dluzsza trase jest dosyc ciezko,bo czuc wszystko i huczy w srodku od opon poza tym przy duzym wydechu ten rezonans z racji bliskosci do asfaltu robi sie jeszcze wiekszy.Jesli ktos ma zalozyc 18 i opony o profilu 30 to gratuluje
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
Zgadzam się, nie chciałem wcześniej wzbudzać niepotrzebnej dyskusji.
Sam mam 17', 7,0 i przy oponie 205,45,17 + zawias -35mm (około) wygląda to bardzo fajnie (bo gleba w tym przypadku to podstawa). A dodam jeszcze, ze mam czarną felgę... Jeżeli dobrze dobierze się szerokość i profil opony (bo w końcu profil to % z szerokości) to 17' może wyglądać dobrze i być w 100% praktyczna.
A jeżeli ktoś kupuje oponę 225 i zakłada 45 to niestety będzie to balon (już nie mówiąc, że zwyczajnie to nie będzie jeździć...).
Różnica w rozmiarze felg vs osiągi jest gigantyczna (jak założyłem 16' ultraleggery to auto dostało skrzydeł vs seria). Założyłem na próbę 18' od seata kolegi... szkoda gadać.
Argument, że to i tak słabe auto do mnie nie trafia - właśnie dlatego, że jest słabe to nie chcę aby było jeszcze wolniejsze...
I jeszcze tak na marginesie... (sory, jestem estetą) przy feldze 18' zaciski (nawet od TSa) i tarcza wyglądają... trochę komicznie
Sam mam 17', 7,0 i przy oponie 205,45,17 + zawias -35mm (około) wygląda to bardzo fajnie (bo gleba w tym przypadku to podstawa). A dodam jeszcze, ze mam czarną felgę... Jeżeli dobrze dobierze się szerokość i profil opony (bo w końcu profil to % z szerokości) to 17' może wyglądać dobrze i być w 100% praktyczna.
A jeżeli ktoś kupuje oponę 225 i zakłada 45 to niestety będzie to balon (już nie mówiąc, że zwyczajnie to nie będzie jeździć...).
Różnica w rozmiarze felg vs osiągi jest gigantyczna (jak założyłem 16' ultraleggery to auto dostało skrzydeł vs seria). Założyłem na próbę 18' od seata kolegi... szkoda gadać.
Argument, że to i tak słabe auto do mnie nie trafia - właśnie dlatego, że jest słabe to nie chcę aby było jeszcze wolniejsze...
I jeszcze tak na marginesie... (sory, jestem estetą) przy feldze 18' zaciski (nawet od TSa) i tarcza wyglądają... trochę komicznie