Uznałem że skoro śledzę już jakiś czas to forum to w końcu warto byłoby się coś bardziej pokazać i z tego faktu chciałbym pokazać moją wersję tego świetnego auta.
Samochód:
- Toyota Celica VII Gen 2000r
Silnik:
- 143km seria
Przeniesienie napędu:
- seria
Zawieszenie:
- tego do końca nie jestem pewien gdyż poprzedni właściciel ponoć obniżał przód ale
nie znalazłem informacji jakie to części
Hamulce:
- seria
Układ wydechowy:
- seria
Układ dolotowy:
- seria
koła:
- 17` BBS
- 225/45/R17 Dunlop
Wnętrze:
- seria
Audio:
- Pioneer MVH-AV270BT
- Głośniki też mam zmienione ale nie wyciągałem by sprawdzić producenta
Body:
- seria
Krótki opis/historia samochodu:
Auto kupiłem z Krakowa od prywatnego właściciela latem tego roku. Śmiga ogólnie całkiem ładnie gdyby nie fakt felernego silnika, który miał podobno brać 1l/1000km a tu u mnie okazało się całkiem inaczej... Po prostu pochłania go w okropnych ilościach i dlatego staram się nie jeździć szybciej niż 3000obr/min żeby nie męczyć tego silnika. Tak to autko dostałem w całkiem niezłym stanie i staram się je tylko usprawniać i ulepszać.
Krótki opis planów zmian:
Na razie główną i największą zmianą jest zmiana koloru nadwozia dzięki folii. Uczę się tej technologii i pierwsze oklejania dokonałem własnie na Toyocie więc jest troszkę poprawek ale wygląda teraz całkiem przyzwoicie. Trochę jeszcze zostało do dokończenia ale niestety brakło mi folii i muszę poczekać do wypłaty. Dodatkowo zmieniłem radio na Pioneera gdyż miałem okropne chińskie dziadostwo i gryzło się z to z możliwościami głośników. Następne zmiany będą dopiero na wiosnę chyba. Chciałbym dołożyć komplet zegarów dodatkowych z pomiarem ciśnienia oleju co by mieć pełną kontrolę nad sytuacją. Planuje swap na silnik 192km żeby już nie mieć tego uciążliwego problemu z olejem i jeszcze bardziej przyszlifować pazurek temu autku. W marcu zmiana opon letnich na nowe Bridgestone Adrenalin. Żeby autko ładnie prezentowało się z kolorem folii, chciałbym przemalować felgi ale to jeszcze jest w zarodku.
Zdjęcia:
Celica Ethell
-
- Użytkownik
- Posty: 28
- Rejestracja: 02-09-15, 21:47
Celica Ethell
Ostatnio zmieniony 08-08-16, 16:59 przez Ethell, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Użytkownik
- Posty: 657
- Rejestracja: 06-11-10, 14:09
tyl jest oryginalny czerwony. Dla mnie troche bez sensu ladowac kupe siana w folie do zmiany koloru auta a jezdzic z rozwalonym silnikiem..... Koszta te same. Poza tym masz wielkiego bąbla na błotniku. I dlaczego nie okleiles calego boku z jednego kawała? teraz to bedzie wyglądało zle, chyba ze masz taki zamysł poł auta na czerwono pół czarny mat....
Wizytówki Ulotki Banery Reklama
-
- Użytkownik
- Posty: 28
- Rejestracja: 02-09-15, 21:47
Oryginalny kolor to srebrny. Auto z założenia ma być 2-kolorowe czarno-czerwone ale na razie projekt jest w trakcie realizacji. Koszt folii to nic w porównaniu ceny silnika. Błotnik był robiony i w tym miejscu jest taka mała zaprawka, to samo z drugiej strony niestety. No i zdecydowałem się okleić teraz gdyż planuję w niedługiej przyszłości robić to też komercyjnie także to miała być w pewien sposób reklama w przyszłości.
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
cóż...
ja tam jestem zwolennikiem podejścia - first things first...
zacząłbym od silnika, mechaniki, przywróceniu dawnego blasku (ot np. zamontowanie przednich reflektorów bo tobie brak - pewnie ucierpiały w wypadku / stłuczce) - a potem bawił się w folie i cuda na kiju...
jeżeli chcesz, aby ten samochód był twoją reklamą, na przyklejanie folii na purchle i bąble nie jest chyba dobrym pomysłem.
Powodzenia.
ja tam jestem zwolennikiem podejścia - first things first...
zacząłbym od silnika, mechaniki, przywróceniu dawnego blasku (ot np. zamontowanie przednich reflektorów bo tobie brak - pewnie ucierpiały w wypadku / stłuczce) - a potem bawił się w folie i cuda na kiju...
jeżeli chcesz, aby ten samochód był twoją reklamą, na przyklejanie folii na purchle i bąble nie jest chyba dobrym pomysłem.
Powodzenia.
CarDetailing - nowa pasja
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
-
- Użytkownik
- Posty: 28
- Rejestracja: 02-09-15, 21:47
Wiadome że silnik jest dla mnie priorytetem i chcę go zrobić jak najszybciej. Nie wiem skąd wziąć takie reflektory własnie jak mi brakuje, już trochę szukałem na necie ich ale zawsze pojawia się coś innego i kasa idzie na inny cel. Teraz wymieniłem to radio i też troszkę mnie szarpło po kieszeni ale zależało mi na połączeniu z telefonem przez bt i mikrofon bym nie musiał telefonu w dłoni podczas jazdy trzymać. Szkoda zdrowia i mandatów. Reklama to jeszcze kawał czasu. Ta folia teraz to jest taka próbna wersja. Efekt będzie fajny jak skończe. No i w środku też okleiłem deski kawałek ale zdjęcie wrzucę jutro dopiero.
-
- Użytkownik
- Posty: 70
- Rejestracja: 27-05-13, 20:43
[quote="GEN"]Też miałem problemy z przepalaniem oleju tyle że w 2zz. Przy pałowaniu szedł litr oliwy na 50km tak na pięćdziesiąt kilometrów i chmura czarnego dymu z wydechu. Po wymianie pierścieni i uszczelniaczy zaworowych jest ok.
Przy spokojnej jeździe nie widziałem ubytku. W miesiącu 5 litrów oleju dolewałem przy takiej eksploatacji nie ma potrzeby wymiany oleju bo cały czas się odświeża hehe
Przy spokojnej jeździe nie widziałem ubytku. W miesiącu 5 litrów oleju dolewałem przy takiej eksploatacji nie ma potrzeby wymiany oleju bo cały czas się odświeża hehe
-
- Użytkownik
- Posty: 28
- Rejestracja: 02-09-15, 21:47
Troszkę tu odkurzę bo nic nowego nie wrzucałem. Dziś udało mi się wreszcie znaleźć chwilę i pobawiłem się z reflektorami bo zmatowienie dało już o sobie mocno znać na prawej stronie.
Przed:
Po:
Było już bardzo blisko zmiany silnika ale niestety przeciąłem oponę i zmusiło mnie to do wstrzymania sprawy silnika i kupna oponek więc po radzie Budolfa sprawiłem sobie nowe Bridgestone i już w przyszłym tyg zostaną założone.
Uznałem że skoro wymieniam oponki to zadbam też o felgi i również one przejdą renowację i zmiane koloru. Dodatkowo wpadły nakrętki z D1Spec do felg i na wentylki
Liczę że na wrzesień/październik uda mi się już wymienić serducho i będę mógł się zająć stylizacją całości do końca.
Przed:
Po:
Było już bardzo blisko zmiany silnika ale niestety przeciąłem oponę i zmusiło mnie to do wstrzymania sprawy silnika i kupna oponek więc po radzie Budolfa sprawiłem sobie nowe Bridgestone i już w przyszłym tyg zostaną założone.
Uznałem że skoro wymieniam oponki to zadbam też o felgi i również one przejdą renowację i zmiane koloru. Dodatkowo wpadły nakrętki z D1Spec do felg i na wentylki
Liczę że na wrzesień/październik uda mi się już wymienić serducho i będę mógł się zająć stylizacją całości do końca.
- Se-BASS-tian
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 02-05-13, 22:18
-
- Użytkownik
- Posty: 28
- Rejestracja: 02-09-15, 21:47
Jakiegoś kosmicznego audio nie mam zbudowanego więc szału nie ma, radio samo w sobie jest nienajgorsze. To jest najsłabsza wersja chyba AVH-270BT. Kupiłem gdyż wcześniejsze nie miało zestawu głośnomówiącego, a jazda dynamiczna w godzinach szczytu po Katowicach bez zestawu prawie przyprawiła mnie o 2 niezłe wypadki więc uznałem że wezmę. Nie wymagałem cudów więc nie chciałem też niewiadomo ile płacić za radio. Korekcja audio całkiem fajnie regulowana, podstawowe tryby mnie osobiście na chwilę obecną wystarczą ale bawiłem się opcjami i regulacja jest spora. Tryby podbijania basu przez wbudowany w radio wzmacniacz szału nie robią. Za to podbicie głośności osobiście muszę wyłączać, bo podbija do tego stopnia że głośniki krzyczą zamiast grać więc po wymianie głośników zapewne będzie efekt całkiem w porządku. Jak ktoś nie ma dużych wymagań co do radia to jest dobre, ale na pewno brakuje mu np. navi wbudowanej jak już mamy wyświetlacz i mikrofon od zestawu też nie jest najwyższej jakości.