Toyota Celica Turbocharger "Diablica" by Cisiel
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1496
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Toyota Celica Turbocharger "Diablica" by Cisiel
Witam wszystkich Forumowiczy. Przedstawiam Wam moją Toykę.
Samochód:
* Toyota Celica ZZT230
Silnik:
* 1ZZ-FE: 1800CC 16-VALVE DOHC EFI
* Przeprowadzona akcja serwisowa silnika eliminująca zużycie oleju
* Kompresor EATON M62 + sztywne kółko 74mm
* Wtryskiwacze DENSO 195500-4430 360CC
* Wentylatory Slim SPAL VA09-AP12/C-54A 12V 280 mm
* Oil Catch Tank Properfekt
* Olej Motul 8100 X-Cess 5W40
* Filtr Oleju K&N HP-1003
* Chłodnica oleju
* Doładowanie 0.4b
* Moc 207HP, 238NM
Elektronika:
* EcuMaster DET-3 + Map 4B
Przeniesienie napędu:
* Short Shifter
Zawieszenie:
* Gwint Ta-Technix
* Rozpórka przednia STAFFA
Hamulce:
* Przód: swap z 255mm na 295mm, tarcze + klocki - BOSCH
* Tył: tarcze oraz klocki - TRW
* Zaciski hamulcowe pomalowane czerwoną farbą MOTIP
Układ wydechowy:
* Strumienica zamiast katalizatora
* Tłumik środkowy usunięty
* Tłumik końcowy przelotowy RM Motors RM4 + dBkiller wyciągany
* Całość 2,5" kwasówka typu 316Ti (z dodatkiem tytanu)
* Emulator drugiej sondy lambda (M18x1.5)
* Kolektor wydechowy Custom kwasówka o zwiększonych średnicach owinięty bandażem
Układ dolotowy:
* Orurowanie aluminiowe FMIC
* Silikony FMIC
* Intercooler FMIC 550x140x65
* 2x Blow Off Properfekt typ I
* Obejmy FMIC T-Clamp
* Stożek SIMOTA
* Orurowanie owinięte bandażem
Koła:
* Felgi tył: JR12 17x9" ET25 kolor Bronze
* Felgi przód: JR12 17x8" ET33 kolor Bronze
* Opony tył: Nankang NS-2 215/45/17
* Opony przód: Nankang NS-2 205/45/17
* Czarne nakrętki z Hexem
Wnętrze:
* Gałka skrzyni biegów TRD
* Mieszek obszyty prawdziwą skórą
* Nakładki na pedały T-Sport
* Dywaniki OEM Toyota Accessories
* Skórzana Tapicerka
* Zegary Indiglo by MoMan
* Zegary AutoGauge Smoke - Boost, Ciśnienie Oleju, Temperatura Oleju, Woltomierz
* Customowa ramka na zegary
* Zmiana koloru tunela środkowego
* Przycisk Start Engine Button
* Wygłuszony bagażnik oraz przednie drzwi
Audio:
* Jednostka sterująca TAS200 z Toyoty Hilux
* Tylna półka: 2x Blaupunkt GTx693DE oraz 2x Blaupunkt GTx402DE
* W bagażniku subwoofer Blaupunkt GT1200DE
* Wzmacniacz napędzający subwoofer to Blaupunkt EMA255
* W przednich drzwiach Blaupunkt GTx663DE
Body:
* Spoiler tylnej klapy OEM TRD
* Na dachu Carbon Fiber Black 3M serii 1080-CF12
* Wlot M-Sport oklejony Carbon Fiber Black 3M serii 1080-CF12
* Przyciemnione szyby przód oraz tył folią serii Global QDP
* Tow Hook‘ala BENEN
* Progi OEM TRD
* Dokładka przedniego zderzaka T-Sport + Winglets by Maxton Design
* Przyciemnione tylne światła przeciwmgielne
* Przyciemnione kierunkowskazy
* Lampy tylne poliftowe OEM
* JDM Sports Fuel Lid Cover OEM
* Wind deflectors OEM TOYOTA
* Tylna dokładka OEM TRD
* Fender Flares OEM TRD
* Power Folding Mirrors OEM
* Blenda JDM OEM TOYOTA
Krótki opis/historia samochodu:
Auto kupione w maju 2010r. Jestem pierwszym właścicielem w Polsce, miało jednego właściciela w Niemczech. Celicy szukałem jakieś 2 lata. Trafiła mi się perełka z udokumentowaną calutką historią. Auto nabyłem w typowej serii i zacząłem sukcesywnie dopracowywać swój projekt. Wiele rzeczy już jest zrobionych, wiele rzeczy również przede mną. Zawsze dążę do celu i nie przestanę aż nie stwierdzę, że doszedłem z moją "Diablicą" do ideału i cały projekt, który jest w głowie zrealizuję.
Krótki opis planów zmian:
Na ten moment przygotowania trwają do kolejnego zwiększenia mocy. Postępy na bieżąco będę relacjonował w temacie. Podstawa u mnie to utrzymywanie auta w idealnej kondycji zarówno jeśli chodzi o mechanikę jak i o wygląd.
Zdjęcia:
Samochód:
* Toyota Celica ZZT230
Silnik:
* 1ZZ-FE: 1800CC 16-VALVE DOHC EFI
* Przeprowadzona akcja serwisowa silnika eliminująca zużycie oleju
* Kompresor EATON M62 + sztywne kółko 74mm
* Wtryskiwacze DENSO 195500-4430 360CC
* Wentylatory Slim SPAL VA09-AP12/C-54A 12V 280 mm
* Oil Catch Tank Properfekt
* Olej Motul 8100 X-Cess 5W40
* Filtr Oleju K&N HP-1003
* Chłodnica oleju
* Doładowanie 0.4b
* Moc 207HP, 238NM
Elektronika:
* EcuMaster DET-3 + Map 4B
Przeniesienie napędu:
* Short Shifter
Zawieszenie:
* Gwint Ta-Technix
* Rozpórka przednia STAFFA
Hamulce:
* Przód: swap z 255mm na 295mm, tarcze + klocki - BOSCH
* Tył: tarcze oraz klocki - TRW
* Zaciski hamulcowe pomalowane czerwoną farbą MOTIP
Układ wydechowy:
* Strumienica zamiast katalizatora
* Tłumik środkowy usunięty
* Tłumik końcowy przelotowy RM Motors RM4 + dBkiller wyciągany
* Całość 2,5" kwasówka typu 316Ti (z dodatkiem tytanu)
* Emulator drugiej sondy lambda (M18x1.5)
* Kolektor wydechowy Custom kwasówka o zwiększonych średnicach owinięty bandażem
Układ dolotowy:
* Orurowanie aluminiowe FMIC
* Silikony FMIC
* Intercooler FMIC 550x140x65
* 2x Blow Off Properfekt typ I
* Obejmy FMIC T-Clamp
* Stożek SIMOTA
* Orurowanie owinięte bandażem
Koła:
* Felgi tył: JR12 17x9" ET25 kolor Bronze
* Felgi przód: JR12 17x8" ET33 kolor Bronze
* Opony tył: Nankang NS-2 215/45/17
* Opony przód: Nankang NS-2 205/45/17
* Czarne nakrętki z Hexem
Wnętrze:
* Gałka skrzyni biegów TRD
* Mieszek obszyty prawdziwą skórą
* Nakładki na pedały T-Sport
* Dywaniki OEM Toyota Accessories
* Skórzana Tapicerka
* Zegary Indiglo by MoMan
* Zegary AutoGauge Smoke - Boost, Ciśnienie Oleju, Temperatura Oleju, Woltomierz
* Customowa ramka na zegary
* Zmiana koloru tunela środkowego
* Przycisk Start Engine Button
* Wygłuszony bagażnik oraz przednie drzwi
Audio:
* Jednostka sterująca TAS200 z Toyoty Hilux
* Tylna półka: 2x Blaupunkt GTx693DE oraz 2x Blaupunkt GTx402DE
* W bagażniku subwoofer Blaupunkt GT1200DE
* Wzmacniacz napędzający subwoofer to Blaupunkt EMA255
* W przednich drzwiach Blaupunkt GTx663DE
Body:
* Spoiler tylnej klapy OEM TRD
* Na dachu Carbon Fiber Black 3M serii 1080-CF12
* Wlot M-Sport oklejony Carbon Fiber Black 3M serii 1080-CF12
* Przyciemnione szyby przód oraz tył folią serii Global QDP
* Tow Hook‘ala BENEN
* Progi OEM TRD
* Dokładka przedniego zderzaka T-Sport + Winglets by Maxton Design
* Przyciemnione tylne światła przeciwmgielne
* Przyciemnione kierunkowskazy
* Lampy tylne poliftowe OEM
* JDM Sports Fuel Lid Cover OEM
* Wind deflectors OEM TOYOTA
* Tylna dokładka OEM TRD
* Fender Flares OEM TRD
* Power Folding Mirrors OEM
* Blenda JDM OEM TOYOTA
Krótki opis/historia samochodu:
Auto kupione w maju 2010r. Jestem pierwszym właścicielem w Polsce, miało jednego właściciela w Niemczech. Celicy szukałem jakieś 2 lata. Trafiła mi się perełka z udokumentowaną calutką historią. Auto nabyłem w typowej serii i zacząłem sukcesywnie dopracowywać swój projekt. Wiele rzeczy już jest zrobionych, wiele rzeczy również przede mną. Zawsze dążę do celu i nie przestanę aż nie stwierdzę, że doszedłem z moją "Diablicą" do ideału i cały projekt, który jest w głowie zrealizuję.
Krótki opis planów zmian:
Na ten moment przygotowania trwają do kolejnego zwiększenia mocy. Postępy na bieżąco będę relacjonował w temacie. Podstawa u mnie to utrzymywanie auta w idealnej kondycji zarówno jeśli chodzi o mechanikę jak i o wygląd.
Zdjęcia:
Ostatnio zmieniony 28-09-21, 09:58 przez Cisiel, łącznie zmieniany 64 razy.
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Cisiel pisze:* Całość 2,5" kwasówka
To chyba najlepszy jak na razie co jest w tym aucie i zazdraszczam..
* Turbinka SIMOTA
WTF???
Cisiel pisze: Kute nakrętki D1-SPEC
Powaga ori nakrętasy masz, nieźle
Cisiel pisze:Felgi tył: JR12 17x9" ET25 kolor Bronze
Nie za szeroka aż ta rolka na tyle?? Jak to sie odpycha przy takim kole?
Cisiel pisze:Zegary Indiglo by MoMan
Szkoda ze nie wybrałeś sobie jakiś inny fajniejszy wzór tarczy...
* Spoiler TTE
Gdzie ten szpoiler bo na aucie widać zwykły standart
Cisiel pisze:Krótki opis planów zmian:
Planów jeszcze troszkę pozostało: - w tym sezonie większość zostanie zrealizowana
* Zmiana koloru panelu środkowego
* Short shifter
* Dodatkowe zegary AutoGauge Smoke - ciśnienie oleju oraz temperatura oleju
* Wygłuszenie przednich drzwi oraz zamontowanie głośników Blaupunkt GTx663DE
* Spoiler, progi, dokładka tylna oraz przednia TRD
* Do końca nie jestem przekonany ale po cichu myślę o zawieszeniu gwintowanym
* Przewody hamulcowe w stalowym oplocie HELa
* Sportowy kolektor wydechowy 4-2-1
* Oddanie Toyki do Novus Auto Detailing na dwustopniowe polerowanie lakieru
* Na samym końcu listy biorę się za silnik... Na razie nie zdradzę jaki jest plan
No plany bardzo ciekawe i jak będą zrealizowane w tym roku to gratki kolego. Co z silnikiem będzie SWAP czy turboburbo? I ciekawi mnie skąd będziesz brał TRD komplet.
Czekam na dalszy rozwój wydarzeń.
Aha, dach sam oklejałeś bo wygląda świetnie?
- Dejw1132
- Użytkownik
- Posty: 204
- Rejestracja: 03-05-14, 09:49
Bardzo ładny, zadbany egzemplarz. Bardzo fajnie wygląda ta konsola centralna.
http://www.j-parts.pl/uploads/_CGSmartI ... 9d148c.jpg
hahahhaha jest to bardzo śmieszna rzecz jaką Simota zrobiła według mnie
anticorr pisze:Cisiel pisze:* Turbinka SIMOTA
WTF???
http://www.j-parts.pl/uploads/_CGSmartI ... 9d148c.jpg
hahahhaha jest to bardzo śmieszna rzecz jaką Simota zrobiła według mnie
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1496
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Będę odpisywał w punktach, bo za dużo cytowania by było koledzy
1. anticorr - kwasówka w połączeniu z tłumikiem RM4 robi naprawdę niezłe zamieszanie, dobrze że jest dB killer, którego można zakładać/wyciągać kiedy się chce / nakrętki ori, siedziały mi w głowie i musiałem je mieć / te felgi do mnie jadą, w tym tygodniu powinny być, w tym momencie mam ROTA G-FORCE i są na zdjęciach, jak przyjdą to na pewno relacja foto będzie / odnośnie spoilera mój błąd, źle skopiowałem swój opis z innego pliku / plany realizowane na bieżąco a co do silnika to napiszę wszystko jak dostanę potwierdzenie od pewnej osoby, która się tym zajmie
2. Balbek - dach oklejałem w firmie, która się tym zajmuje, AutoFolie Bydgoszcz, ogarniali mi przyciemnianie szyb, byłem mega zadowolony z ich pracy i wróciłem do nich na oklejenie dachu, polecam firmę.
3. "Turbinka" - hehe wiedziałem, że ta rzecz spotka się z uśmiechem na twarzach jest zamontowana w miejscu łączenia rury dolotowej i w zamyśle producenta obraca się ciągiem zasysanego powietrza i niby z większą siłą wtłacza zimne powietrze do przepustnicy wiem, wiem też w to nie wierzę, do końca sam nie wiem dlaczego tego "cudaka" zakupiłem, ot taka moja głupota tak czy siak nawet jeśli ona jest, nie wpływa w najmniejszym stopniu na przepływ powietrza, w sensie nie blokuje przepływu, więc póki co niech sobie tam siedzi
A felgi takie oto do mnie jadą:
Przód:
Tył:
Gdyby ktoś z Was był zainteresowany, to mam na sprzedaż sprężyny OEM przód + tył oraz wydech środkowy, tłumik REMUS z podwójną końcówką środkową TTE.
1. anticorr - kwasówka w połączeniu z tłumikiem RM4 robi naprawdę niezłe zamieszanie, dobrze że jest dB killer, którego można zakładać/wyciągać kiedy się chce / nakrętki ori, siedziały mi w głowie i musiałem je mieć / te felgi do mnie jadą, w tym tygodniu powinny być, w tym momencie mam ROTA G-FORCE i są na zdjęciach, jak przyjdą to na pewno relacja foto będzie / odnośnie spoilera mój błąd, źle skopiowałem swój opis z innego pliku / plany realizowane na bieżąco a co do silnika to napiszę wszystko jak dostanę potwierdzenie od pewnej osoby, która się tym zajmie
2. Balbek - dach oklejałem w firmie, która się tym zajmuje, AutoFolie Bydgoszcz, ogarniali mi przyciemnianie szyb, byłem mega zadowolony z ich pracy i wróciłem do nich na oklejenie dachu, polecam firmę.
3. "Turbinka" - hehe wiedziałem, że ta rzecz spotka się z uśmiechem na twarzach jest zamontowana w miejscu łączenia rury dolotowej i w zamyśle producenta obraca się ciągiem zasysanego powietrza i niby z większą siłą wtłacza zimne powietrze do przepustnicy wiem, wiem też w to nie wierzę, do końca sam nie wiem dlaczego tego "cudaka" zakupiłem, ot taka moja głupota tak czy siak nawet jeśli ona jest, nie wpływa w najmniejszym stopniu na przepływ powietrza, w sensie nie blokuje przepływu, więc póki co niech sobie tam siedzi
A felgi takie oto do mnie jadą:
Przód:
Tył:
Gdyby ktoś z Was był zainteresowany, to mam na sprzedaż sprężyny OEM przód + tył oraz wydech środkowy, tłumik REMUS z podwójną końcówką środkową TTE.
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
Cisiel pisze: obraca się ciągiem zasysanego powietrza i niby z większą siłą wtłacza zimne powietrze do przepustnicy
jak coś jest napędzane podciśnieniem to tylko je zmniejsza poprzez swój opór, a na pewno nie jest w stanie jeszcze dodać ciśnienia
skoro masz silnik wolnossący to każda rzecz w dolocie powoduje restrykcję i zmniejsza ilość powietrza
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1496
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Matus pisze:jak coś jest napędzane podciśnieniem to tylko je zmniejsza poprzez swój opór, a na pewno nie jest w stanie jeszcze dodać ciśnienia
skoro masz silnik wolnossący to każda rzecz w dolocie powoduje restrykcję i zmniejsza ilość powietrza
Kurde namówiliście mnie w weekend się biorę i wypierdzielam tego "cudaka" z rury dolotowej, bo faktycznie wstyd z tym jeździć
- darco16v
- Użytkownik
- Posty: 385
- Rejestracja: 13-07-12, 18:45
Lepiej mechanicznie się za silnik zabrac jeśli w ogóle warto ryć w wolnossącej jednostce. Auto ładnie wzorowo zadbane. Ciekaw jestem jaki ma przebieg jak tarcze już wymienione. Mnie ori tarcze starczyły na ponad 300tys z przodu.
Opel combo turbo, celica VII, opel tigra 2.0T, Audi R8. -> Listopad 2015 sensei black obi 1dan <-
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1496
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
darco16v pisze:Lepiej mechanicznie się za silnik zabrac jeśli w ogóle warto ryć w wolnossącej jednostce. Auto ładnie wzorowo zadbane. Ciekaw jestem jaki ma przebieg jak tarcze już wymienione. Mnie ori tarcze starczyły na ponad 300tys z przodu.
W tym momencie jej przebieg to 171 tys kilometrów - udokumentowany do przebiegu 140 tys jak ją kupowałem, przez prawie 6 lat zrobiłem tylko 31 tysięcy, ta Celinka to takie moje "oczko" w głowie. Tarcze wymieniłem, ponieważ zauważyłem na poprzednich ranciki a ja jestem typem pedanta i muszę mieć wszystko tip-top
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1496
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
anticorr pisze:Te Roty bardzo fajnie siedzą, czemu plany na zmiany? Na taką szeroka rolkę?
I ciekawi mnie co tam sie świeci jak schowek otwierasz.
Cały czas szukam rozwiązań, które będą mi się podobać w 100% stąd ta zmiana felg i opon W schowku taki gadżecik, podpięty pod inwerter od tarcz indiglo, fajnie wygląda przy otworzeniu schowka
- Armando
- Użytkownik
- Posty: 336
- Rejestracja: 20-08-14, 10:14
Matus pisze:Cisiel pisze: obraca się ciągiem zasysanego powietrza i niby z większą siłą wtłacza zimne powietrze do przepustnicy
jak coś jest napędzane podciśnieniem to tylko je zmniejsza poprzez swój opór, a na pewno nie jest w stanie jeszcze dodać ciśnienia
skoro masz silnik wolnossący to każda rzecz w dolocie powoduje restrykcję i zmniejsza ilość powietrza
Kurcze... znalazłem coś takiego
https://www.youtube.com/watch?v=MFsSkEkj9CI
Trochę kłóci się to z logiką...
Matus Uważam podobnie jak Ty. Coś mi się w tym śmiesznym urządzonku nie widzi
- eXcential
- Użytkownik
- Posty: 666
- Rejestracja: 11-11-10, 16:22
Hamowałeś auto po tych modach? Ciekawi mnie czy coś przybyło.
MOJA TOYOTA CELICA viewtopic.php?t=26692
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1496
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
eXcential pisze:Hamowałeś auto po tych modach? Ciekawi mnie czy coś przybyło.
Przed jakimikowiek modami zaraz po zakupie wypluła na hamowni 141 koni i nie pamiętam ile nm, bo zgubiłem wykres... Wizyta na hamowni zaplanowana na ten miesiąc lub kwiecień. Sam jestem ciekawy co pokaże wykres. Z własnego odczucia wydaje mi się, że jest lepiej ale dopiero hamownia to zweryfikuje.
- Wykas
- Użytkownik
- Posty: 1196
- Rejestracja: 03-06-09, 16:50
Matus pisze:Cisiel pisze: obraca się ciągiem zasysanego powietrza i niby z większą siłą wtłacza zimne powietrze do przepustnicy
jak coś jest napędzane podciśnieniem to tylko je zmniejsza poprzez swój opór, a na pewno nie jest w stanie jeszcze dodać ciśnienia
skoro masz silnik wolnossący to każda rzecz w dolocie powoduje restrykcję i zmniejsza ilość powietrza
+1
generalnie jak widzę ile to miejsca zajmuje to wyrzuć to i będzie lepiej- będziesz miał przepływ swobodny gazu a nie turbulentny a właściwie hmm- można powiedzieć że zablkowany
Więcej miejsca w rurze więcej powietrza, mniej miejsca mniej powietrza.
Generalnie spoko siódema, podoba mi się - ale gajgery trza zmienić Bardziej pasowałby coś pod kolor guziczków z deski (zielone). (może coś w takim stylu, ale najlepiej ori i zmienić podświetlenie https://www.google.pl/imgres?imgurl=htt ... MwghKAUwBQ )
[you] Sprzedam:
- Boczki drzwi premium
- tweetery
- ramka 2din
- sanki GT4, wał GT4 -porządki w garażu
- Boczki drzwi premium
- tweetery
- ramka 2din
- sanki GT4, wał GT4 -porządki w garażu
- michalm320
- Użytkownik
- Posty: 316
- Rejestracja: 01-06-11, 22:16
Auto bardzo ładne. Felgi które chcesz założyć bardzo mi się podobają aczkolwiek rozmiarem bardziej mi się kojarzą z germanstyle niż z JDM. Nie wiem po co chcesz zabić osiągi tego auta tak szerokimi felgami. Nijak to się ma do filozofii budowania usportowionych japońskich aut. Duży plus za wydech, ładnie wykonany. Szkoda że zmieniłeś podświetlenie klawiszy na zielony.... kojarzy mi się z Fabią
Ostatnio zmieniony 03-03-16, 10:26 przez michalm320, łącznie zmieniany 1 raz.
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
Generalnie, bardzo ładna VII. Po detailingu będzie bardzo fajnie
Ja bym te Roty zostawił, wg mnie bardzo ładne ale twój wybór. Wydech głośny chyba jest?
Odnośnie zegarów, też bym poszedł w stronę czegoś spójniejszego z wyglądem kokpitu. Na stronie masz nawet konfigurator (Btw. dzięki Wykas!)
Ja bym te Roty zostawił, wg mnie bardzo ładne ale twój wybór. Wydech głośny chyba jest?
Odnośnie zegarów, też bym poszedł w stronę czegoś spójniejszego z wyglądem kokpitu. Na stronie masz nawet konfigurator (Btw. dzięki Wykas!)
CarDetailing - nowa pasja
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1496
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Skoczu pisze:Generalnie, bardzo ładna VII. Po detailingu będzie bardzo fajnie
Ja bym te Roty zostawił, wg mnie bardzo ładne ale twój wybór. Wydech głośny chyba jest?
Odnośnie zegarów, też bym poszedł w stronę czegoś spójniejszego z wyglądem kokpitu. Na stronie masz nawet konfigurator (Btw. dzięki Wykas!)
Wydech bez dB killera ogień w szopie dlatego polowałem na końcówkę z wkładką, żeby w razie co móc szybko wyciszyć wydech (dalsze podróże).
Kokpit zostaje w kolorze zielonym a zegary wybrałem te, ponieważ bardzo ładnie zgrywają się kolorystycznie z AutoGauge, wyraźne odczyty, w nocy nie dają po oczach, ja jestem zadowolony