Celica Purple Blast :) Pełna reaktywacja ! By Nedved
- CelicaLove
- Użytkownik
- Posty: 398
- Rejestracja: 07-02-15, 23:22
- CelicaLove
- Użytkownik
- Posty: 398
- Rejestracja: 07-02-15, 23:22
- Jerzu
- Użytkownik
- Posty: 151
- Rejestracja: 17-04-16, 10:30
CelicaLove pisze:Ile kosztowało uturbienie ? Mierzyłeś może jak faktycznie do sety przyspiesza ? Jakby było 6s to prawie jak 350z , ale wątpie że tyle
Czemu wątpisz? Przecież to jest różnica 500kg wagi celica a 350z...
200 kunia i ten moment spokojnie mogą już z zetką rywalizować. Zetka to ciężka krowa niestety...
- hube
- Klubowicz
- Posty: 1050
- Rejestracja: 09-10-16, 08:33
Jerzu pisze:CelicaLove pisze:Ile kosztowało uturbienie ? Mierzyłeś może jak faktycznie do sety przyspiesza ? Jakby było 6s to prawie jak 350z , ale wątpie że tyle
Czemu wątpisz? Przecież to jest różnica 500kg wagi celica a 350z...
200 kunia i ten moment spokojnie mogą już z zetką rywalizować. Zetka to ciężka krowa niestety...
W pełni się zgadzam różnica masy jest spora na + Celiny. Poza tym na filmiku bardzo ładnie się zbiera, widać że turbo zrobiło dobrą robotę
hube
- pinnex
- Użytkownik
- Posty: 82
- Rejestracja: 25-06-10, 08:30
Dzięki Bardzo . Myśle ze za zdrowym silniku wyszło by to dużo lepiej dlatego czekam jak to zapoda u Cisiela na kompr gdyż jak przypuszczam jego silnik jest w lepszej kondycji hehe
A tymczasem mody z dzisaj :
Wziąłem się na poważnie za wytłumienie wnętrza zacząłem od bagażnika . W dalszej kolejności będzie cała podłoga później grodz silnika od wewnątrz , drzwi i tylne ćwiartki . Robiłem już to kiedyś na innym samochodzie i naprawdę serdecznie polecam bo za 700-800zl dostaje się niesamowity komfort poruszania . Dodatkowo zrobiłem nową półkę gdyż seryjna to jest jakieś nieporozumienie gnie się jak patyczek . No i wyszyta nowa wyściółka
A tymczasem mody z dzisaj :
Wziąłem się na poważnie za wytłumienie wnętrza zacząłem od bagażnika . W dalszej kolejności będzie cała podłoga później grodz silnika od wewnątrz , drzwi i tylne ćwiartki . Robiłem już to kiedyś na innym samochodzie i naprawdę serdecznie polecam bo za 700-800zl dostaje się niesamowity komfort poruszania . Dodatkowo zrobiłem nową półkę gdyż seryjna to jest jakieś nieporozumienie gnie się jak patyczek . No i wyszyta nowa wyściółka
- pinnex
- Użytkownik
- Posty: 82
- Rejestracja: 25-06-10, 08:30
hehe dobrze widzisz opracowywałem patent na wygłuszenie własnie tych boczków pianka akustyczna miala być idealna ale po głebszym przemysleniu zrezygnoałem ze wzgledu na mozliwosc nagromadzenia wilgosci a na tube cały czas opracowywuje Patent by zajmowała jak najmniej miejsca i dobrze grała. kiedys widziałęm projekt takiej scianki wbudowanej za fotele rozwiązanie fajnie ale niestety nie dało by sie rozłożyc foteli a ta funkcja czasem przy przewozie długich rzeczy sie przydaje .
- pinnex
- Użytkownik
- Posty: 82
- Rejestracja: 25-06-10, 08:30
natłok pracy trochę odpuścił i mogę zabrać się za nowe mody . Dzisaj odebrałem kolektor ssący z polerowania wibracyjnego . Wyszedł super, jestem ciekawy efektu pod silnikiem ) . Kolejna rzecz to wreszcie zebrałem się i odebrałem słupek z roboty pod zegary, przy okazji odrazu wszystko złożyłem ). Teraz jedynie zostało skupowanie czesci do nowego serducha )
Ostatnio zmieniony 29-07-17, 12:33 przez pinnex, łącznie zmieniany 1 raz.
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
-
- Użytkownik
- Posty: 159
- Rejestracja: 16-07-13, 17:07
Tak na sucho patrząc:
Ilość kunia do kg:
Celica Pinnexa 0,172 KM/kg
Nissan 350Z 0,203 KM/kg
Rev limit na niekorzyść turbo Celicy czyli 6,800 vs 7500
Wykres momentu na niekorzyść Celicy R4 vs V6
Turbo Celica VVTi musiała by mieć 220-250 kunia, żeby objechać 350Z na 1/4.
Czyli w pełni zdrowe soft turbo a może i kompresor (niedługo zobaczymy) spokojnie może startować z wolnossakiem VQ35.
Ilość kunia do kg:
Celica Pinnexa 0,172 KM/kg
Nissan 350Z 0,203 KM/kg
Rev limit na niekorzyść turbo Celicy czyli 6,800 vs 7500
Wykres momentu na niekorzyść Celicy R4 vs V6
Turbo Celica VVTi musiała by mieć 220-250 kunia, żeby objechać 350Z na 1/4.
Czyli w pełni zdrowe soft turbo a może i kompresor (niedługo zobaczymy) spokojnie może startować z wolnossakiem VQ35.
- hube
- Klubowicz
- Posty: 1050
- Rejestracja: 09-10-16, 08:33