Celica Purple Blast :) Pełna reaktywacja ! By Nedved

Roczniki 2000-2005
Awatar użytkownika
Armando
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 336
Rejestracja: 20-08-14, 10:14

Postautor: Armando » 17-11-16, 11:19

Widziałem Cię kiedyś (coś koniec października/początek listopada) na trasie koło M1 w Czeladzi, kierunek Kato-BB. Nie sposób pomylić Twoje auto z jakimkolwiek innym.
Powodzenia w doprowadzeniu Celiny do perfekcji ;)

Awatar użytkownika
pinnex
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 82
Rejestracja: 25-06-10, 08:30

Postautor: pinnex » 27-02-17, 01:28

Witajcie!

Prace na turbo trwaja jeszcze tylko 24 dni i obieram samochód!!!

a tymczasem zamieszczam zdjęcia z dorabiania flansz pod turbo kolektor wydechowy i ssacy .
Kolektor jednak będę zmieniał na aluminiowy przez co praca przedłużyła się o kolejne 1.5 tyg...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

postaram się niebawem coś jeszcze zamieścić .

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Postautor: anticorr » 27-02-17, 05:34

A co plastikowy moze się rozsypać;-) Ty robisz te turbo czy oddales komus do roboty?

Awatar użytkownika
Asci
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1032
Rejestracja: 12-05-07, 00:38

Postautor: Asci » 27-02-17, 07:19

Ładnie się dzieje. Jeden wkłada Koń-pressora drugi turbawke. Skąd wy bierzecie siano? :-D
pinnex, Tak na poważnie to wrzuć więcej info.

Awatar użytkownika
Cisiel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1495
Rejestracja: 01-03-16, 16:59

Postautor: Cisiel » 27-02-17, 07:54

Asci pisze:Ładnie się dzieje. Jeden wkłada Koń-pressora drugi turbawke. Skąd wy bierzecie siano? :-D


W dniu wypłaty już kasy nie ma bo idą przelewy na partsy - reszta miesiąca zęby w ścianę :-D

Dobrze się dzieje !! Jestem ciekawy efektu ostatecznego. Wyczuwam ustawkę Kompressor vs Turbo. W sezonie trzeba się spotkać nie ma to tamto.

Awatar użytkownika
Jerzu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 151
Rejestracja: 17-04-16, 10:30

Postautor: Jerzu » 27-02-17, 11:53

Cisiel pisze:Wyczuwam ustawkę Kompressor vs Turbo. W sezonie trzeba się spotkać nie ma to tamto.


Uhuhuh dajcie znać kiedy, chętnie wpadne popatrzec ;D
Sam jestem ciekaw efektu ostatecznego na turbawce, wydaje sie, ze kompressor lepiej wyciągnie ten silniczek od dołu, co jest efektem bardzo pożądanym. Jednak dobrze zestrojone turbo tez moze zrobić mega robote ;)

btw. Chcemy wiecej fotek!!

Awatar użytkownika
pinnex
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 82
Rejestracja: 25-06-10, 08:30

Postautor: pinnex » 27-02-17, 21:37

Tak, składa mi to firma empire racing engineering z Warszawy . Dzisaj było zderzenie ze ścianą. Kolektor ssący nie pasuje pod czapkę ( jest za mala skala rozstawu śrub praktycznie się pokrywają) trzeba zrobić jeszcze jeden adapter a to się wiąże z kolejnym oczekiwaniem 2-3 tyg bo Tokarz nie ma czasu. No i niestety wymiana kolektora utknęła w martwym punkcie , poprostu nie chce czekać znowu tyle czasu a nie ma pewności czy coś jeszcze nie wyjdzie dodatkowo , dodam ze problem jest również w wielkości, niestety ale alternator również "przeszkadza" w montażu.. także już rozwiałem na pewno pytania osób które do mnie pisały w tej sprawie. Jeśli chodzi o koszty to cena jednego kpl adapteru wynosi 370zł a potrzebne są dwa. Tak czy siak prace ruszyły pełna para dzisiaj . chłopaki robili plany nowego wydechu i puszczenia rur od intercoolera i niestety dostałem przykrą wiadomość ze będę musiał pożegnać się z halogenami ponieważ lewy uchwyt hal całkowicie uniemożliwia poprowadzenie rur , a tak je polubiłem odkąd włożyłem chińskie Hidy :D hahah. :twisted: ..



Obrazek

Obrazek

Obrazek
SWOJA DROGĄ MEGA POLECAM !!! JAKOŚ WYKONANIA 1 KLASA i 49zł
Chętnym podam linka gdzie zakupione
Obrazek
Ostatnio zmieniony 25-03-17, 21:55 przez pinnex, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

anticorr

Postautor: anticorr » 27-02-17, 21:46

Hmmm... Empire porzadn firma.. a tu takie klocki wychodza, chyba w Celicy pierwszy raz turbo zakladaja w takim razie.. hmm... ssacy na milionie adapterów pojebal bym takie coś juz... Za ile wycenili Ci robote? Bo jak piszesz ze tokarz kur... za 3 tygodnie dorobi adapter to troche smiech dla mnie..

Awatar użytkownika
pinnex
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 82
Rejestracja: 25-06-10, 08:30

Postautor: pinnex » 27-02-17, 21:52

1zz mam nie 2 :D
Ostatnio zmieniony 25-03-17, 21:53 przez pinnex, łącznie zmieniany 1 raz.

PawelTDF
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 591
Rejestracja: 04-04-10, 10:49

Postautor: PawelTDF » 27-02-17, 21:56

też myślałem że prostsze to będzie z tym kolektorem z 2zz, a na newcelica.org tak fajnie to wyglądało...
...nazwa pochodzi od łacińskiego słowa coelica znaczącego "niebiańska"
youngtimery noclegi bielsko
opony bielsko

Awatar użytkownika
Armando
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 336
Rejestracja: 20-08-14, 10:14

Postautor: Armando » 27-02-17, 22:04

Jak skończysz to odwiedzimy Cię z Adim w Częstochowie ;) Suseł pewnie też :P

Awatar użytkownika
pinnex
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 82
Rejestracja: 25-06-10, 08:30

Postautor: pinnex » 27-02-17, 22:07

Armando pisze:Jak skończysz to odwiedzimy Cię z Adim w Częstochowie ;) Suseł pewnie też :P


Super ! :D Czemu nie

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

anticorr

Postautor: anticorr » 27-02-17, 22:30


Awatar użytkownika
Piotrek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3567
Rejestracja: 21-05-07, 23:04

Postautor: Piotrek » 27-02-17, 23:58

Armando pisze:Jak skończysz to odwiedzimy Cię z Adim w Częstochowie Suseł pewnie też


Też chętnie zajadę w rodzinne strony :-D

Awatar użytkownika
Cisiel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1495
Rejestracja: 01-03-16, 16:59

Postautor: Cisiel » 28-02-17, 07:57

Ładny zakup Panie :D do mnie DET-3 w połowie Marca dotrze. Co do halogenów... Uchwyty nie przeszkadzają w prowadzeniu orurowania. Chyba nie chce im się kombinować lub nie mają na to czasu. U mnie zostaje i klima (gdzie dużo osób mówiło, że będę musiał ją wywalić) i halogeny zostają bez najmniejszych problemów. Jedynie co uchwyt od spodu trzeba troszkę przyciąć i wszystko klasa. Jak poowijam do końca aluminium bandażem to wstawię fotki u mnie w temacie jak to wygląda i jak mam prowadzoną rurę od Intercoolera. :wink:

Awatar użytkownika
pinnex
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 82
Rejestracja: 25-06-10, 08:30

Postautor: pinnex » 22-03-17, 23:45

Wrzucam kolejną porcje zdjęc :))

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wszystko już idzie ku ukończeniu jeszcze około tygodnia i auto będzie gotowe.
Mała już odpaliła wszystko jest w porządku teraz leci na zestrojenie . jak tylko odbiorę to wstawie więcej zdjęć na razie mam tylko takie amatorskie jakie dostałem na za ciesz oka :roll:


aaa no i uwaga pochwale wam się albo nie pochwale (jak nie będzie dalo się zaprogramować) zakupem z Ali po 22 dolary kupiłem 2 kompletne kluczyki gotowe do wycinki i zaprogramowania(nawet baterie już maja :mrgreen:) , jak tylko odbiore samochód i uda mi się je ogarnąć i będą działać to napisze bo może się to okazać perfekcyjną tania alternatywą do lochania w stosunku do cholernie drogich kluczyków org z aso . Swoją droga z zew kluczyki wyglądają jak oryginał, nawet maja naklejki denso

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Asci
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1032
Rejestracja: 12-05-07, 00:38

Postautor: Asci » 23-03-17, 07:09

pinnex, Ładne postępy. Tak nie bardzo się orientuję ale czy rury idące do intercoolera to nie łączy się na kolanka silikonowe? Można tak je spawać na sztywno?
Co do kluczyków to uważaj bo ludzie uskarżają się, że obudoway pękają w taki sposób, że grot sam grot zostaje w stacyjce :-D

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Postautor: anticorr » 23-03-17, 07:37

Noo ładnie kolejna mocna siódemka będzie na forum podoba mi się :) To uturbiona będzie szalona, i jak ten kolektor od 2zz-ge wpadł w końcu? W jaką moc ten setup oscyluje?
Btw. możesz na PW podać przybliżone koszta robienia tego w firmie Empire?

Awatar użytkownika
Cisiel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1495
Rejestracja: 01-03-16, 16:59

Postautor: Cisiel » 23-03-17, 08:00

Asci pisze:pinnex, Ładne postępy. Tak nie bardzo się orientuję ale czy rury idące do intercoolera to nie łączy się na kolanka silikonowe? Można tak je spawać na sztywno?
Co do kluczyków to uważaj bo ludzie uskarżają się, że obudoway pękają w taki sposób, że grot sam grot zostaje w stacyjce :-D


Jeśli chodzi o zakręty, to lepiej że nie są silikonowe. U mnie na przykład silikon, który łączy rurę z Ickiem jest z takim zgrubieniem na środku co pozwala na pracę orurowania - wszystkie zakręty powyżej 135 stopni i 90 stopni są z aluminium. Im mniej łączników silikonowych tym lepiej. Chodzi tylko o to, żeby całe orurowanie mogło lekko współpracować z silnikiem jak walisz do odciny :-D

BTW. Jestem bardzo ciekawy mocy i momentu :D Trzymam kciuki za strojenie i od razu dawaj wykresy Panie :D I proszę pomaluj ten pas przedni...

Awatar użytkownika
Balbek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1031
Rejestracja: 18-01-11, 13:43

Postautor: Balbek » 23-03-17, 16:58

Co do kluczykow to ja kupilem same obudowy za 1.50€ i szczerze mowiac sa solidniej wykonane niz ori bo groty maja zalane plastikiem i nie widze mozliwosci ich ulamania jesli stacyjka pracuje prawidlowo. A i wygladaja lepiej niz 17letni ori kluczyk :)