Celica TS TRD by Domel

Roczniki 2000-2005
przDOMEL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 99
Rejestracja: 26-09-16, 12:57

Celica TS TRD by Domel

Postautor: przDOMEL » 20-10-16, 13:15

Samochód
*Toyota Celica T23

Silnik

2ZZ-GE VVTL-i 192 KM

-kompletny remont jednostki
-nowy rozrząd i łańcuch OEM
- obrabiana i szlifowana głowica
nowa popa wody OEM
-nowa pompa oleju OEM
-sprzęgło Competition Clutch stage 2
-nowe panewki OEM
-olej Motul 8100 X-CESS 5w40



Zawieszenie:
*Gwintowane
* Rozpórka kielichów Staffa

Hamulce:
Przód :
Swap zacisków i jarzm od Avensisa 295 mm
tarcze nawiercane i klocki Zimermann
tył
fabryczne tarczo bębny

Układ wydechowy:
Założona jest Japońska Invidia

Układ dolotowy:

filtr powietrza K&N

koła:
Lato
felgi Barracuda Voltec 6 R18
opona Uniroyal Rainsport 3 225/35/R18

Zima
OEM felgi 16


Wnętrze:

W trakcie zmian
- obecnie wymieniona tylna kanapa na lepszą w dobrym stanie bez dziur
- oraz boczki drzwi ze skórą
- pokryty karbonem kokpit oraz ramki zegarów
-wymienione podświetlenie kokpitu na niebieskie

Audio:
-Pioneer

Body:

progi TRD OEM
spoiler TRD OEM
wlot M sport Karbon od Rays
przód zderzak TRD OEM , obrysówki JDM OEM , światła przeciwmgielne OEM tęczówki
tył zderzak USD z listwa w karbonie , dokładka tylnego zderzaka TRD OEM
hak holowniczy EPMAN
klapka wlewu paliwa Fuel Sports lid OEM Toyota
korek nakładka TRD

Krótki opis/historia samochodu:

Auto zakupione Wrzesień 2016

W aucie było zawieszenie gwintowane , oraz tłumik invidia, tył lapmy przedlift , a reszta tak jak powinna być poliftowa
Auto przez cały czas przechodzi modyfikacje . założony został oryginalny pakiet TRD



Krótki opis planów zmian:

Auto kupione jako zwykły poliftowy TS , zmiana na TRD



Zdjęcia z dnia zakupu :








Obrazek Obrazek Obrazek
ObrazekObrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 06-08-19, 23:14 przez przDOMEL, łącznie zmieniany 28 razy.

Awatar użytkownika
Suseł
Miłośnik
Miłośnik
Posty: 2591
Rejestracja: 01-01-08, 19:36

Postautor: Suseł » 20-10-16, 16:10

Proszę o dostosowanie tematu do regulaminu
"If in doubt, flat out."
Colin McRae 1968-2007

Celica TA40A 1979 - sold
Celica TA40B 1980 - sold

Merc CL500 - for sale
Merc A150 - daily

kamil_gs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 94
Rejestracja: 23-10-15, 21:44

Postautor: kamil_gs » 20-10-16, 16:21

przód polift a tyl przed lift :omfg:

Awatar użytkownika
Cisiel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1495
Rejestracja: 01-03-16, 16:59

Postautor: Cisiel » 20-10-16, 16:47

kamil_gs pisze:przód polift a tyl przed lift :omfg:


Jakąś przygodę musiała przeżyć...

przDOMEL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 99
Rejestracja: 26-09-16, 12:57

Postautor: przDOMEL » 20-10-16, 18:24

Po czym to widać ze jest tył przed lift po lampach? . Auto badaliśmy miernikiem do lakieru i wykazało , że progi po lewej stronie od dołu były coś robione , ale wyżej już była grubośc normalna. Prawa strona auta normalka na mierniku było ok , . Tak na całym aucie było ok tylko ten lewy próg

Awatar użytkownika
Exonios
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: 14-09-13, 15:08

Postautor: Exonios » 20-10-16, 19:58

Dokładnie po lampach i koncowka wydechu nie jest seryjna.
ZZT 231

Awatar użytkownika
Cisiel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1495
Rejestracja: 01-03-16, 16:59

Postautor: Cisiel » 20-10-16, 21:31

Wydech może poprzedni właściciel po prostu zmienił i lampy polift mu się nie podobały i zapodał przedliftowe. Takiej wersji najlepiej się trzymać :D Szukaj jakiś lamp poliftowych jeśli Tobie się podobają i będziesz miał komplecik :wink:

Awatar użytkownika
volumemusic7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 238
Rejestracja: 30-06-14, 23:39

Postautor: volumemusic7 » 20-10-16, 23:51

Co nowy właściciel Celicy to albo będzie zakładać pakiet TRD, albo będzie wkładał Turbo :D oczywiście życzę powodzenia w modach i dalszych planach :) dbać i jeździć :)

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2581
Rejestracja: 08-07-11, 00:17

Postautor: Frugo » 21-10-16, 07:31

Dopasuj pierwszy post do szablonu obowiązującego w dziale "Nasze auta"

Link do szablonu: viewtopic.php?t=25725

Ładna jest, dbaj o nią 8)
Po prostu Frugo

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Postautor: anticorr » 21-10-16, 08:26

przDOMEL pisze:body kita TRD .... spoiler , progi , zderzaki .....

To szerokości życzę ;)

Awatar użytkownika
klexmix
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 884
Rejestracja: 05-12-15, 20:18

Postautor: klexmix » 23-10-16, 15:09

Handlarzyna w opisie tego auta podawał rok 2006/7 co jest śmieszne, ogólnie gość picer niezły ;]
Ponad 30 klocków i jeszcze tyle roboty, + coś z silnikiem. No super. :|

PawelTDF
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 591
Rejestracja: 04-04-10, 10:49

Re: Celica TS 2004 BLUE MOON by Domel

Postautor: PawelTDF » 24-10-16, 10:15

przDOMEL pisze:W przyszłości planuje założenie body kita TRD .... spoiler , progi , zderzaki .....


Tak jak kolega wyżej napisał - powodzenia życzę, ja kompletowałem swój prawie 6 lat. Jeszcze progi, dokładka tylna czy spoiler są do dostania, ale zderzak przedni to już wogóle. Pozostaje jeszcze litwa ale to są laminaty i z przesyłką do PL wychodzi sporo...
...nazwa pochodzi od łacińskiego słowa coelica znaczącego "niebiańska"
youngtimery noclegi bielsko
opony bielsko

przDOMEL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 99
Rejestracja: 26-09-16, 12:57

Postautor: przDOMEL » 16-11-16, 14:34

No handlarzyne to ja powiesić powinienem i tego mojego rzeczoznawce samochodowego za jajca tez obok .
Ale co tam trzeba przeboleć nie poddawać sie i działać , kocham celiki i bede o moją Celinę walczył hahaha .
Tak więc zaczynam od najważniejszego , a mianowicie silnika i tu będę prosił o rady .

Byłem na hamowni :
http://s6.ifotos.pl/img/geko-001j_qnwxxph.jpg


oczywiście w opisie jest bład pan myślał , że to 2.0 silnik a nie 1.8

i jak widać mocy nie ma tyle ile powinno być.

Pan w GEKO powiedział , że przy drugiej fazie rozrządu jest coś nie tak , za późno zaskakuje , dzwoniłem do toyoty powinien skok być przy 5500 obrotów , a jak widać na wykresie i podczas jazy dopiero 6400 zaskakuje

usłyszałem , że łańcuch wyciągnięty może być , ale to by wyskoczył błąd w kompie , podłączyłem pod kompa auto , wszystko pokazuje ,że jest cacy

Potem drugi znawca mówił , że może krzywki na głowicy do wymiany , naprawa w toyotce u FITZA 4000 zł okolo .

Miał ktoś może podobny problem , wie jak temu zaradzić czy nowe głowice trzeba wkładać.

W serwisie powiedzieli ze chca 300 zł za diagnozę problemu

Jak nie wynajdę jakiegoś warsztatu co pomożę z wykryciem błędu a potem naprawą to pojadę do nich na diagnozę , ale naprawę dokonam gdzie indziej

Wymieniłem filtr powietrza , filtr oleju i zalałem motor olejem Mobil 1 Peek Life 5w50 Rally Formula może być czy lepiej 5 w40 zalać??

Pomoże ktoś ?? Wielkie dzięki z góry za wszelką pomoc , każda drobna informacja przybliży mnie do rozwiązania problemuObrazek
Ostatnio zmieniony 11-02-19, 14:06 przez przDOMEL, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 16-11-16, 15:30

przDOMEL pisze:No handlarzyne to ja powiesić powinienem i tego mojego rzeczoznawce samochodowego za jajca tez obok .
Ale co tam trzeba przeboleć nie poddawać sie i działać , kocham celiki i bede o moją suke walczył hahaha .
Tak więc zaczynam od najważniejszego , a mianowicie silnika i tu będę prosił o rady .

Byłem na hamowni :
http://ifotos.pl/z/axahqpn
oczywiście w opisie jest bład pan myślał , że to 2.0 silnik a nie 1.8

i jak widać mocy nie ma tyle ile powinno być.

Pan w GEKO powiedział , że przy drugiej fazie rozrządu jest coś nie tak , za późno zaskakuje , dzwoniłem do toyoty powinien skok być przy 5500 obrotów , a jak widać na wykresie i podczas jazy dopiero 6400 zaskakuje

usłyszałem , że łańcuch wyciągnięty może być , ale to by wyskoczył błąd w kompie , podłączyłem pod kompa auto , wszystko pokazuje ,że jest cacy

Potem drugi znawca mówił , że może krzywki na głowicy do wymiany , naprawa w toyotce u FITZA 4000 zł okolo .

Miał ktoś może podobny problem , wie jak temu zaradzić czy nowe głowice trzeba wkładać.

W serwisie powiedzieli ze chca 300 zł za diagnozę problemu

Jak nie wynajdę jakiegoś warsztatu co pomożę z wykryciem błędu a potem naprawą to pojadę do nich na diagnozę , ale naprawę dokonam gdzie indziej

Wymieniłem filtr powietrza , filtr oleju i zalałem motor olejem Mobil 1 Peek Life 5w50 Rally Formula może być czy lepiej 5 w40 zalać??

Pomoże ktoś ?? Wielkie dzięki z góry za wszelką pomoc , każda drobna informacja przybliży mnie do rozwiązania problemu


na moje oko jest git, kogo za co chcesz wieszać?
st182 gtb

sennheiser
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 49
Rejestracja: 12-09-10, 16:14

Postautor: sennheiser » 16-11-16, 15:58

Moze sie myle ale mi to wyglada na przedlift. jeszcze tak jak piszesz ze lift sie wlacza przy 6400 :roll: Pokaz zdjecie srodka
VVTi 190

Awatar użytkownika
Exonios
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: 14-09-13, 15:08

Postautor: Exonios » 16-11-16, 16:20

Może być ze był wymieniamy rozrząd na jakiś słaby zamienniki i lift przestał działać jak powinien.
ZZT 231

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Postautor: anticorr » 16-11-16, 20:53

Sprawdź kolego najpierw sobie kompresję na cylindrach bo może tam Ci uciekają te konie.. A tak to podejrzane brak aż 20 KM i 12 NM,Sprawdź filterki i zawory OCV VVTL i VVTi- i wyczyść. A tak to obejrzyj jak mocno masz wytarte krzywki na wałku rozrządu, mogą też być rockery wytarty. Lift się powinien załączać przy 6200 czyli dobrze masz i odcinka też jest dobra. A w czasie jazdy jak włącza Ci się lift to czuć elegancko że ciągnie aż do końca czy przerywa coś albo szarpie..? Liftboltsy sprawdzałeś w jakim są stanie?

Awatar użytkownika
El_Chudinho
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 175
Rejestracja: 15-03-08, 21:59

Postautor: El_Chudinho » 16-11-16, 22:57

Jaki rok tej Celicy?
Levántate y di !basta! - Barça Algo más que un club

Awatar użytkownika
greos39
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1110
Rejestracja: 09-06-16, 12:57

Postautor: greos39 » 17-11-16, 10:36

2005 (czerwiec) sprawdzałem tą Celinkę - na początku myślałem nad zakupem, ale ostatecznie chciałem zobaczyć jak bardzo handlarzyna kręci, bo od razu śmierdziało ściemą.

przDOMEL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 99
Rejestracja: 26-09-16, 12:57

Postautor: przDOMEL » 17-11-16, 11:50

Dziękuję wam za podpowiedzi jak zawsze na was można liczyć , na pewno sprawdzę kompresje , już rozmawiałem z mechanikiem mam podstawić auto posprawdza mi to wszystko. Biorę się do działania , zdam relacje po zabiegach

A tu kilka fotek ze środka

ObrazekObrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 18-11-16, 10:10 przez przDOMEL, łącznie zmieniany 5 razy.