Celica VII TS by Se-BASS-tian
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1496
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Re: Celica VII TS by Se-BASS-tian
Panie zrób to jak prawdziwy szanujący się majster...na blachowkręta czarnucha
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Re: Celica VII TS by Se-BASS-tian
Seba weź poka tę instrukcję oficjalną
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
- hube
- Klubowicz
- Posty: 1050
- Rejestracja: 09-10-16, 08:33
Re: Celica VII TS by Se-BASS-tian
Tak jak ksk33 pisze klips i wkręt
hube
hube
セリカ TS - 2000
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."
- Se-BASS-tian
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 02-05-13, 22:18
Re: Celica VII TS by Se-BASS-tian
Moja pedantyczna dusza podpowiada mi żeby zrobić tak jak było OEM ale zobaczymy już przy montażu jaki będzie spas (ostatecznie mam naszykowane APP PU-50 gdyby zarówno od przodu albo od tyłu odstawało a często na fotach widzę że tak jest). Moim celem jest żeby te gumki idealnie przylegały do błotników/progów (Zamiast APP PU-50 mam też obustronne arkusze 3M 10cm/10cm które wykorzystałem do montażu spoilera więc może je wykorzystam. Zależy mi na mniej agresywnej metodzie ale też takiej która przy +30 st nie będzie odłazić).
Greos łap instrukcję:
https://www11.zippyshare.com/v/O6aQyy0w/file.html
PS. Elementy już się lakierują więc pewnie na wiosnę będzie update jak to siadło na samochodzie. Pomału nadchodzą też cieplejsze dni więc niebawem zabiorę się też za konserwację progów przed montażem.
Greos łap instrukcję:
https://www11.zippyshare.com/v/O6aQyy0w/file.html
PS. Elementy już się lakierują więc pewnie na wiosnę będzie update jak to siadło na samochodzie. Pomału nadchodzą też cieplejsze dni więc niebawem zabiorę się też za konserwację progów przed montażem.
- ksk33
- Użytkownik
- Posty: 599
- Rejestracja: 15-06-17, 14:05
Re: Celica VII TS by Se-BASS-tian
O to mi chodziło. Nawet zdjęcia zrobiłem
- Se-BASS-tian
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 02-05-13, 22:18
Re: Celica VII TS by Se-BASS-tian
ksk33 jesteś w stanie zwymiarować ten element ? Nie mogłem nigdzie dojść do tego jaka jest wielkość tej spinki. Myślę że wtedy można by dokładnie węszyć jaka OEM'owa część odpowiada właśnie tej Pomożesz ?
- ksk33
- Użytkownik
- Posty: 599
- Rejestracja: 15-06-17, 14:05
Re: Celica VII TS by Se-BASS-tian
Pewnie że jestem w stanie, jutro będą wymiary. W sumie dobrze że ten temat przeczytałem. Zapomniałem o tych spinkach i leżały na dworzu. Jedną już strzeliło i pękła na pół... Cienka blacha i woda zrobiły swoje.
edit
Jeszcze będe miał sprawę do Ciebie, ale to na PW.
edit
Jeszcze będe miał sprawę do Ciebie, ale to na PW.
- ksk33
- Użytkownik
- Posty: 599
- Rejestracja: 15-06-17, 14:05
Re: Celica VII TS by Se-BASS-tian
Przysyłam wymiary ori klipsu. Myśle że takie zdjęcia wystarczą.
- Se-BASS-tian
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 02-05-13, 22:18
Re: Celica VII TS by Se-BASS-tian
Oo super ! Dzięki wielkie, ja zabieram się za szukanie takiej spinki w necie. Jak coś znajdę to wrzucę numery żeby było dla potomnych
- Se-BASS-tian
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 02-05-13, 22:18
Re: Celica VII TS by Se-BASS-tian
Minęło ponad pół roku od momentu zakupu gratów JDM'owych ale w końcu przy majówce udało się wszystko wyskładać.
W pierwszej kolejności zakonserwowałem progi przed założeniem dokładek TRD. Byłem mega w szoku co do stanu progów, praktycznie żadnego ogniska rdzy, gdzieniegdzie delikatny nalot. Idealnie żeby jeszcze lepiej to utrzymać, dokonując konserwacji wg kroków:
1. Nałożenie podkładu antykorozyjnego na ewentualne miejsca gdzie był nalot rdzy - środek APP R-STOP
2. Nałożenie warstwy epoksydowej - NOVOL PROTECT 360 + UTWARDZACZ NOVOL H5950
3. Nałożenie baranka - NOVOL GRAVIT 600
Całość robiona w kilkudniowych etapach, tak by wszystko fajnie zadziałało (czytałem że jeżeli chodzi o temat konserwacji, to nie powinno być pośpiechu jaki często stosują zajmujące się tym warsztaty --> konserwacja w jeden dzień i nara). Tak więc następnie zabrałem się za montaż progów. Dzięki ksk33 za fotki blaszki. Nie udało mi się takiej nigdzie znaleźć, więc postanowiłem wykonać taką sam (zakupiłem blaszki o szerokości 2cm więc pozostało je odpowiednio zagiąć, wyciąć i nawiercić otwory). Dzięki nim progi elegancko się spasowały z karoserią na linii tych gumek
Następnie zabrałem się za montaż blendy JDM. Z racji oklejenia dachu i skrzydła w czarny połysk, zrezygnowałem z chromowej góry która do niczego by nie pasowała i też dałem w czarną oklejkę. Napis CELICA dałem w taką samą czerwień jak poprzednio.
Teraz Celica wygląda jak odrzutowiec . Jeżeli chodzi o body to chyba w tym momencie mogę powiedzieć że jest to wersja ostateczna, chociaż pamiętam że kiedyś też tak mówiłem . Natomiast w tej wersji wygląda już bardziej wyzywająco, nijak do mocy którą serwuje TS . Będzie trzeba coś pomyśleć teraz nad motorownią ale to plany na kiedyś tam
Puki co dołączam fotki jak to siadło Muszę też pomyśleć nad jakąś profesjonalną sesją, chyba jej się w tym momencie należy
W pierwszej kolejności zakonserwowałem progi przed założeniem dokładek TRD. Byłem mega w szoku co do stanu progów, praktycznie żadnego ogniska rdzy, gdzieniegdzie delikatny nalot. Idealnie żeby jeszcze lepiej to utrzymać, dokonując konserwacji wg kroków:
1. Nałożenie podkładu antykorozyjnego na ewentualne miejsca gdzie był nalot rdzy - środek APP R-STOP
2. Nałożenie warstwy epoksydowej - NOVOL PROTECT 360 + UTWARDZACZ NOVOL H5950
3. Nałożenie baranka - NOVOL GRAVIT 600
Całość robiona w kilkudniowych etapach, tak by wszystko fajnie zadziałało (czytałem że jeżeli chodzi o temat konserwacji, to nie powinno być pośpiechu jaki często stosują zajmujące się tym warsztaty --> konserwacja w jeden dzień i nara). Tak więc następnie zabrałem się za montaż progów. Dzięki ksk33 za fotki blaszki. Nie udało mi się takiej nigdzie znaleźć, więc postanowiłem wykonać taką sam (zakupiłem blaszki o szerokości 2cm więc pozostało je odpowiednio zagiąć, wyciąć i nawiercić otwory). Dzięki nim progi elegancko się spasowały z karoserią na linii tych gumek
Następnie zabrałem się za montaż blendy JDM. Z racji oklejenia dachu i skrzydła w czarny połysk, zrezygnowałem z chromowej góry która do niczego by nie pasowała i też dałem w czarną oklejkę. Napis CELICA dałem w taką samą czerwień jak poprzednio.
Teraz Celica wygląda jak odrzutowiec . Jeżeli chodzi o body to chyba w tym momencie mogę powiedzieć że jest to wersja ostateczna, chociaż pamiętam że kiedyś też tak mówiłem . Natomiast w tej wersji wygląda już bardziej wyzywająco, nijak do mocy którą serwuje TS . Będzie trzeba coś pomyśleć teraz nad motorownią ale to plany na kiedyś tam
Puki co dołączam fotki jak to siadło Muszę też pomyśleć nad jakąś profesjonalną sesją, chyba jej się w tym momencie należy
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Re: Celica VII TS by Se-BASS-tian
Bajlando panie.
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1496
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Re: Celica VII TS by Se-BASS-tian
Klasa
Brakuje klapki wlewu paliwa do kompletu Byłaby wtedy kropka nad "i".
Brakuje klapki wlewu paliwa do kompletu Byłaby wtedy kropka nad "i".
-
- Użytkownik
- Posty: 564
- Rejestracja: 10-12-10, 17:49
Re: Celica VII TS by Se-BASS-tian
Elegancko. Podoba mi się. Jeszcze tylko blenda JDM i mała tablica i byłby miód
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1496
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Re: Celica VII TS by Se-BASS-tian
pablosss pisze:Elegancko. Podoba mi się. Jeszcze tylko blenda JDM i mała tablica i byłby miód
Blenda JDM przecież siedzi na tym aucie Chyba chodzi Tobie o podkładkę pod tablicę zwaną potocznie "license plate"
-
- Użytkownik
- Posty: 564
- Rejestracja: 10-12-10, 17:49
Re: Celica VII TS by Se-BASS-tian
No właśnie chodzi mi o blende pod tablicę. Jak zwał tak zwał
- Se-BASS-tian
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 02-05-13, 22:18
Re: Celica VII TS by Se-BASS-tian
Mam gdzieś na końcu listy tą dymioną klapkę "Sports Lid" i "licence plate" ale sumarycznie pewnie poszłoby na to jakieś 2K (patrząc szczególnie na cenę klapki). Chyba wolałbym teraz w coś innego zainwestować przy aucie np. w silnik
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Re: Celica VII TS by Se-BASS-tian
Ciemny wlot jeszcze zrób i bedzie malinowo.
-
- Użytkownik
- Posty: 564
- Rejestracja: 10-12-10, 17:49
Re: Celica VII TS by Se-BASS-tian
Jakby co to mam licence plate na sell za grosze
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1496
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Re: Celica VII TS by Se-BASS-tian
Se-BASS-tian pisze:Mam gdzieś na końcu listy tą dymioną klapkę "Sports Lid" i "licence plate" ale sumarycznie pewnie poszłoby na to jakieś 2K (patrząc szczególnie na cenę klapki). Chyba wolałbym teraz w coś innego zainwestować przy aucie np. w silnik
2k inwestować w silnik to kropla w morzu zakładaj klapkę nie marudź
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Re: Celica VII TS by Se-BASS-tian
A weź znajdź tę klapkę... Tylko od rudego nie kupuj xD
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold