Thundercloud Gray Celica VVTi by Konik 2003

Roczniki 2000-2005

Moderator: Moderatorzy Projektow

Konik86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 159
Rejestracja: 16-07-13, 16:07
Lokalizacja: Złocławek

Postautor: Konik86 » 03-08-17, 12:28

Nie no ja bym w ogóle nie porównywał tych samochodów.

Przód napęd vs tył napęd

7,4 do setki vs 5,8 do setki

Rzędowa 4 vs Widlasta 6

Moment max 180Nm vs 350Nm

Nissana:
+ moment dostępny w pełnym zakresie obrotów
+ lepsze wygłuszenie i wyposażenie
+ dźwięk ryczącej V6 :-D
+ stabilny uślizg nadsterowny :eek:

Toyoty:
+ Spalanie
+ Koszty utrzymania
+ Można jeździć zimą i na mokrym :)
+ Lepsze prowadzenie w zakrętach
+ 4 miejsca + przestrzeń bagażowa

P.S. Jak coś to pytaj, bardzo ciężko o Ztke w dobrym stanie w PL.... Trzeba przygotować się na wydatek rzędu 40-50k minimum.

W razie czego na fb jest tajna grupa Z, mogę Cię zaprosić to się wszystkiego dowiesz :) i czasem oferty się tam pojawiają.

zabsonn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 106
Rejestracja: 30-08-12, 16:20
Lokalizacja: Koszalin/Wawa

Postautor: zabsonn » 03-08-17, 19:27

Dzięki za odpowiedź:)

fb nie mam, ale już będę wiedział kogo zapytać. Masz porównanie, bo dwoma samochodami jeździłeś, a ja na razie to tylko teoria gdzieś zaczytana na forach:P Mam nadzieje, że kiedyś dołączę do grona posiadaczy 350z :D ogłoszenia przeglądam co jakiś czas to w kółko te same szroty, w dobry stanie to tak jak mówisz 40-50tys. poliftowe z silnikiem HR to już w ogóle rzadkość, USA bardzo dużo, ale nie jest przekonany do USA, heble też mało która ma brembo. tak więc do kupna to sobie daje jakieś 2 lata, ale pracę domową już teraz wole odrobić i wiedzieć gdzie zajrzeć przy kupnie:) bo ta v6 to pięknie mruczy :D a celine szybko kupiłem, a teraz już bym wiedział na co patrzeć. Póki co będę ujeżdżał celine, ale już mi się znudziła, mało mocy:D
Będę się odzywał , powodzenia w projekcie:) czerwone najładniejsze! :-D
ZZT231

Konik86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 159
Rejestracja: 16-07-13, 16:07
Lokalizacja: Złocławek

Postautor: Konik86 » 03-08-17, 20:57

Krótko :)

- Bez Brembo to nie hamuje,
- US są zwykle mocno bite i sciagane za czasów taniego dolara więc bezpieczniej EU,
- EU maksymalne wyposażenie US w standardzie.....
- DE potrafią łykać olej jak :) przedlifty Celicy,
- zwracaj uwagę na stan opon i hamulców - bo kupować komplet opon za 4 tysiaki + hamulce za kolejne parę to słaby biznes.....
- wnętrze mocno oddaje przebieg, przy 100 k nie mam nawet wytartej gałki,
- elektroniczna szpera potrafi zjadać opony - mechanicznej szukać trzeba,
- dwumasowe sprzęgło jest drogie w wymianie, po zamianie na jednomas masz spore wibracje na budzie;
- ASO słabo ogarniają te samochody więc przed sprzedażowy przegląd w ASO lepiej zamienić na jakiś poważny zakład,
- skrzynia przy wbijaniu biegów jest strasznie głośna nie należy się tym przejmować,
- jak już kupisz to nie czyść przepustnicy, bo spalisz komputer :D
- ciśnienie oleju na nagrzanym silniku powinno zawierać się w granicach 28-40 psi (idealnie 32)

radekone
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 68
Rejestracja: 06-06-17, 20:55
Lokalizacja: Edynburg

Postautor: radekone » 03-08-17, 22:03

Seryjne bajery wyglądają najlepiej!

Swoją też tak odstawię. No, może będzie bardziej porysowana..

Konik86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 159
Rejestracja: 16-07-13, 16:07
Lokalizacja: Złocławek

Postautor: Konik86 » 04-08-17, 07:15

Tzn. seryjna to ona nie będzie, bo po 4 latach przyszedł czas na zmiany.
Ale nie wyprzedzajmy faktów.... Do września powinno się już troszkę podziać :-D

Konik86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 159
Rejestracja: 16-07-13, 16:07
Lokalizacja: Złocławek

Postautor: Konik86 » 04-08-17, 13:02

Leci już do mnie rozpórka górna przednia od Górny Sport w kolorze czerwonym.

Ponadto zaczynam polować na maskę Carbon Veilside FF-GR Hood

[url=http://]http://www.newcelica.org/forums/showthread.php?t=386034[/url]

Konik86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 159
Rejestracja: 16-07-13, 16:07
Lokalizacja: Złocławek

Postautor: Konik86 » 23-08-17, 11:49

Mała aktualizacja, musiałem wyprowadzić się na inny hosting....

W trakcie wrzucania sprężyn obniżających Vogtlanda -35mm okazało się, że amorki z tyłu klasyfikują się już do wymiany (na ścieżce były jeszcze w porządku niby).

Kupiłem monroe budżetowe, sprawdzimy w praniu.

Poza tym udało mi się zniszczyć oba łączniki stabilizatorów, takie skurczybyki zapieczone.

A więc :

Vogtlandy -35

Rozpóreczka od Górny sport 4+
Ostatnio zmieniony 06-08-18, 08:22 przez Konik86, łącznie zmieniany 1 raz.

Konik86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 159
Rejestracja: 16-07-13, 16:07
Lokalizacja: Złocławek

Postautor: Konik86 » 11-12-17, 21:53

A więc drobna aktualizacja. Na fb jest post.... ktoś we mnie uderzył na parkingu i uciekł.
Efekt :
Obrazek

Oto chyba ostatnia fota Celicy pokonującej zakręty w Triglavskim parku narodowym

Obrazek

Natomiast, dzwon jest najlepszym przyczynkiem do tunningu a Celica ma wyglądać na wiosnę tak:

Obrazek

P.S.
- Front Lip już płynie z GB
- Pakiet TRD od Celica Tunning już na miejscu
- Tylni szpojler czeka

Awatar użytkownika
klexmix
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 707
Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Lokalizacja: CIN/CZN

Postautor: klexmix » 11-12-17, 21:59

Konik86 pisze:Natomiast, dzwon jest najlepszym przyczynkiem do tunningu a Celica ma wyglądać na wiosnę tak:

To bedą dwie :}
Czego żeś się Pan nie pochwalił ze nabywasz euro lipa, to ostatnia rzecz jaka mi bedzie na wiosnę brakowała :|
Byś wził dwie i byśmy sie dogadali.

Konik86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 159
Rejestracja: 16-07-13, 16:07
Lokalizacja: Złocławek

Postautor: Konik86 » 11-12-17, 22:07

Bo to teoretycznie mój prezent od żony na gwiazdkę :)

- U mnie nie będzie skrzydła TRD tylko carbon od Carbon Creations
- Jak dobrze pójdzie to maska carbon z wlotami + końpresor.

Ale ponieważ pozostałem dwie fury mam u blacharzy to coś czarno widzę z wyrobienie się ze wszystkim na wiosnę.....

Konik86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 159
Rejestracja: 16-07-13, 16:07
Lokalizacja: Złocławek

Postautor: Konik86 » 05-08-18, 16:50

Po kilku miesiącach, prawie zakończył się pierwszy z 3 etapów przemiany Celicy.
Ze zmian - doszedł pakiet TRD, jako jedyny w Polsce montowany na gładko, przednia dokładka z wersji GT, maska z włókna węglowego z customowym wlotem oraz lotka od Carbon Culture.

Obrazek



Obrazek



Obrazek

Koncepcja więc się nieco zmieniła. Uroku powinny dopełnić 17"x8" Work Emotion Kai, które przypłynęły już z Japonii i właśnie kończą ostatni etap renowacji u Felgen Garage.

Awatar użytkownika
klexmix
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 707
Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Lokalizacja: CIN/CZN

Postautor: klexmix » 05-08-18, 17:08

No to tylko felgi zostały, bo teraz jest klapa troche, akurat też mam ten wzór co CR Kai.

Konik86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 159
Rejestracja: 16-07-13, 16:07
Lokalizacja: Złocławek

Postautor: Konik86 » 05-08-18, 17:32

Dokładnie, 16" zdecydowanie za małe jak na co dzień ale idealne na tor.

Awatar użytkownika
greos39
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 708
Rejestracja: 09-06-16, 11:57
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: greos39 » 05-08-18, 22:04

Nawet wygląda ten gładki montaż :)

Awatar użytkownika
Cisiel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1306
Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Lokalizacja: CIN

Postautor: Cisiel » 06-08-18, 08:00

Hmm... Mam mieszane uczucia co do montażu pakietu na gładko.... Zlało się to jakoś z budą dziwnie. Według mnie coś ma w sobie jednak montaż normalny pakietu, nie na gładko. No ale to trzeba zobaczyć na żywo żeby ocenić właściwie.

Konik86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 159
Rejestracja: 16-07-13, 16:07
Lokalizacja: Złocławek

Postautor: Konik86 » 06-08-18, 08:08

Mnie tam osobiście podoba się jedna i druga wersja.

Uważam, że odrobina szaleństwa nie zaszkodzi a będzie inaczej niż klasycznie.
Jak felgi w końcu dojdą (5 miesięcy czekam) to Celica powinna się pojawić pierwszy raz oficjalnie w Tczewie na zakończenie sezonu.

Jak na razie najważniejsze, że żona bardzo zadowolona.

P.S. Nie wiem czy widać na zdjęciach ale Celica ze srebrnej stała się Celicą thundercloud gray. :) Zawsze mi się ten kolor podobał.

Awatar użytkownika
greos39
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 708
Rejestracja: 09-06-16, 11:57
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: greos39 » 06-08-18, 23:17

Cisiel pisze:Mam mieszane uczucia co do montażu pakietu na gładko

Na początku też nie wiedziałem co myśleć, zwłaszcza patrząc na listwy, ale zgranie dokładki ze zderzakiem mnie urzekło.

Do Tczewa zapraszamy, śmiało :) Na rozpoczęciu ekipa z Toyota Trójmiasto / Celica Trójmiasto pojawiła się w dość sporym gronie :-D
Obrazek

Konik86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 159
Rejestracja: 16-07-13, 16:07
Lokalizacja: Złocławek

Postautor: Konik86 » 07-08-18, 08:12

Po wielu miesiącach rozłąki nadszedł taki sentymentalny moment gdy cała rodzina znalazła się w komplecie. Nie mogłem się powstrzymać i pstryknąłem na szybko fotki lodówką, bo następny raz pewnie za kilka miesięcy dopiero.

Obrazek

Obrazek

Dziękuję za zaproszenie, postaram się być, którymś z aut w zależności od tego, które będzie w miarę poskładane :P.

Widzę kilka znajomych samochodów z Toyoty Trójmiasto.

Konik86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 159
Rejestracja: 16-07-13, 16:07
Lokalizacja: Złocławek

Re: Thundercloud Gray Celica VVTi by Konik 2003

Postautor: Konik86 » 24-01-19, 08:32

Mostalgiczna jesień :-D

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1352
Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Lokalizacja: Wrocław/Łęknica

Re: Thundercloud Gray Celica VVTi by Konik 2003

Postautor: anticorr » 24-01-19, 14:08

No i pieknie ale progi dalej mnie kują w oczy

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka