Blue T23
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Re: Blue T23
Corolle pokazuj a nie.
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Re: Blue T23
klexmix pisze:Corolle pokazuj a nie.
Ten jak wyłapał po podpisie zmienionym - czujne oko
No ale przedstawiam nową japonkę w rodzinie ^^
Fotka świeżo po pierwszym myciu - Toyota Corolla KE30 z 1979, zabójcze 1.2 70KM na gaźniku.
Przywieziona na lawecie, nie odpalała, ale dostała trochę miłości i już ma za sobą przejechane pierwsze metry, po kilku latach postoju.
Obecnie skitrana w garażu, będzie grzebane w zimę
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
- hube
- Klubowicz
- Posty: 1050
- Rejestracja: 09-10-16, 08:33
Re: Blue T23
Mi się podoba !!
セリカ TS - 2000
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Re: Blue T23
Nie po podpisie, mam swoich informatorów
Już jakiś czas temu wiedziałem
Już jakiś czas temu wiedziałem
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Re: Blue T23
Rok 2022 za nami, więc drobny post w ramach pierwszego wpisu w 2023.
Na Corolli ostatnio stanęło, więc teraz od niej zacznę
Kumpel który jest dźwiękowcem chciał ograć Celkę i Rolkę, więc i okazja do wspólnej fotki była
Było też trochę ostatniego jeżdżenia ^^
I najważniejsze na koniec - w grudniu Cela doczekała się magazynu części, zaś Mikołaj dostarczył prezenty ^^
I to nie byle jakie! STRAIGHT OUTTA JAPAN wydech końcowy TRD
Na Corolli ostatnio stanęło, więc teraz od niej zacznę
Kumpel który jest dźwiękowcem chciał ograć Celkę i Rolkę, więc i okazja do wspólnej fotki była
Było też trochę ostatniego jeżdżenia ^^
I najważniejsze na koniec - w grudniu Cela doczekała się magazynu części, zaś Mikołaj dostarczył prezenty ^^
I to nie byle jakie! STRAIGHT OUTTA JAPAN wydech końcowy TRD
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
- Glodny1992
- Użytkownik
- Posty: 196
- Rejestracja: 03-06-11, 00:17
Re: Blue T23
Uuu siedział w głowie TRD i jest wersja JDM ?
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Re: Blue T23
Oczywiście że JDM
Jeszcze poluje na parę fruktów jeśli chodzi o body, by build wizualnie był kompletny - zostanie mechanika.
Chłodnicę muszę wrzucić ze srebrnej, temat swapa hebli z tyłu dokończyć, półosie wymienić, jest co robić.
Pewnie jak ją wezmę na stół operacyjny, to i wtedy wleci wydeszek nowy
Jeszcze poluje na parę fruktów jeśli chodzi o body, by build wizualnie był kompletny - zostanie mechanika.
Chłodnicę muszę wrzucić ze srebrnej, temat swapa hebli z tyłu dokończyć, półosie wymienić, jest co robić.
Pewnie jak ją wezmę na stół operacyjny, to i wtedy wleci wydeszek nowy
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Re: Blue T23
Jak zapowiadałem u Seby w temacie, puszczam update u siebie ;p
Skończyłem ostatnio na początku stycznia, więc chronologicznie lecimy z tematem ^^
Pod koniec stycznia wymieniłem chłodnicę w Celi, bo niestety oryginalna poddała się po 18 latach służby. Puściła na ostatniej sesji JDM Track Day - Volume VI (wrzesień 2022) i od tamtej pory czekała na wymianę - doczekała się Oczywiście Cela nie chciała wstać po zimowym śnie, ale finalnie operacja się udała, a chłodnica po maratonie odpowietrzania, została przetestowana z ziomeczkiem na obwo ^^
Jako że zbliżał się zlot urodzinowy CCP, to trzeba było ogarnąć sondę. Niestety nie chodziło o drugą sondę i błąd P420, które większość posiadaczy VII olewa, a o przednią sondę i błąd P135, który grubo podnosi spalanie - nie uśmiechało mi się jechać do Wawy z podwójnym apetytem Celi xD Na szybko, dzień przed wyjazdem na zlot, udało się dorwać sondę i wymienić przed trasą
Na zlot udało się dojechać bez jakichkolwiek problemów, ba! Nawet coś się z niego przywiozło ^^
Na pierwszej sesji udało się zgarnąć P1 w swojej klasie i szczęśliwie utrzymać je do końca zmagań na torze
Dopóki tor był mokry, była nawet jakaś walka o generalkę, Cela się świetnie spisywała, no ale gdy asfalt wysechł, trochę została w tyle :/
W każdym razie, zlot myślę że bardzo udany, pomysł z rajdem terenowym jako dodatkową atrakcją też spoko.
Fotki od Piotra i Adasia, z klubowego albumu na FB.
Jako że sporo się dzieje w prywacie i innych tematach, to trochę Celę zaniedbałem, ale w kwietniu zacząłem grzebać w audio, bo jeden sub nie działa - pewnie potencjometr spalony :/
W maju Celka zaliczyła kilka eventów, w tym Oveground JDM Spot (fota z Rapsler) i Kanjo Night 3-City, ale koniec miesiąca oznaczał JDM Track Day - Seventh Element, a więc serwis olejowy był konieczny Po długiej rozmowie z Jerzu na temat oliwy, zdecydowałem się na przesiadkę z XF Premium, na EE Performance, pozostając w stajni Millersa.
JDM Track Day niestety bez sukcesów, po trzymaniu P3 przez cały dzień, na przedostatniej sesji spadłem na P4 :/ Generalnie to coś było w powietrzu, bo prawie każdy zawodnik miał średnio 2s gorsze czasy niż swoje normalne na Pszczółkach. Ale nie o wynik tylko chodzi... Coś w Celce zaczęło się rypać, a dokładniej w przekazaniu napędu. Miałem spore problemy z wbiciem dwójki, niektóre sesje przejechałem na trójce, co na tym torze nie ma sensu. W mojej ocenie to był kopniak Celi w mój tyłek, za to że poza wymianą oleju, wgl nie przygotowałem jej do sezonu :/ Podsumowując, jako zawodnik, dzień do chrzanu - najgorsze miejsce, zaraz za podium i potencjalna robota przy aucie do zrobienia. Jako organizator? No impreza w pytę! Mega duma rozpiera ^^
No ale trzeba było się ruszyć i coś z tym zrobić...
Tak więc Cela trafiła na oddział z całym zakresem prac do ogarnięcia.
W ostatnich dniach wyczyściłem i zalałem nowym olejem wkładkę K&N, wyczyściłem przepływkę, opróżniłem i wyczyściłem OCT i zrzuciłem stary olej ze skrzyni. Jako że miałem go zrzuconego, to postanowiłem zmienić półosie, na co się czaiłem od x czasu.
Dzisiaj planuję je finalnie zainstalować w skrzyni, zalewając ją później nowym olejem.
Dodatkowo zostanie wymieniony płyn hamulcowy w całym układzie, wliczając oczywiście wysprzęglik i może wpadną nowe łączniki staba.
Na koniec, jak czas pozwoli, to poleci check zawiasu, hebli i osłon termicznych, a może też w końcu wleci wydech TRD
Skończyłem ostatnio na początku stycznia, więc chronologicznie lecimy z tematem ^^
Pod koniec stycznia wymieniłem chłodnicę w Celi, bo niestety oryginalna poddała się po 18 latach służby. Puściła na ostatniej sesji JDM Track Day - Volume VI (wrzesień 2022) i od tamtej pory czekała na wymianę - doczekała się Oczywiście Cela nie chciała wstać po zimowym śnie, ale finalnie operacja się udała, a chłodnica po maratonie odpowietrzania, została przetestowana z ziomeczkiem na obwo ^^
Jako że zbliżał się zlot urodzinowy CCP, to trzeba było ogarnąć sondę. Niestety nie chodziło o drugą sondę i błąd P420, które większość posiadaczy VII olewa, a o przednią sondę i błąd P135, który grubo podnosi spalanie - nie uśmiechało mi się jechać do Wawy z podwójnym apetytem Celi xD Na szybko, dzień przed wyjazdem na zlot, udało się dorwać sondę i wymienić przed trasą
Na zlot udało się dojechać bez jakichkolwiek problemów, ba! Nawet coś się z niego przywiozło ^^
Na pierwszej sesji udało się zgarnąć P1 w swojej klasie i szczęśliwie utrzymać je do końca zmagań na torze
Dopóki tor był mokry, była nawet jakaś walka o generalkę, Cela się świetnie spisywała, no ale gdy asfalt wysechł, trochę została w tyle :/
W każdym razie, zlot myślę że bardzo udany, pomysł z rajdem terenowym jako dodatkową atrakcją też spoko.
Fotki od Piotra i Adasia, z klubowego albumu na FB.
Jako że sporo się dzieje w prywacie i innych tematach, to trochę Celę zaniedbałem, ale w kwietniu zacząłem grzebać w audio, bo jeden sub nie działa - pewnie potencjometr spalony :/
W maju Celka zaliczyła kilka eventów, w tym Oveground JDM Spot (fota z Rapsler) i Kanjo Night 3-City, ale koniec miesiąca oznaczał JDM Track Day - Seventh Element, a więc serwis olejowy był konieczny Po długiej rozmowie z Jerzu na temat oliwy, zdecydowałem się na przesiadkę z XF Premium, na EE Performance, pozostając w stajni Millersa.
JDM Track Day niestety bez sukcesów, po trzymaniu P3 przez cały dzień, na przedostatniej sesji spadłem na P4 :/ Generalnie to coś było w powietrzu, bo prawie każdy zawodnik miał średnio 2s gorsze czasy niż swoje normalne na Pszczółkach. Ale nie o wynik tylko chodzi... Coś w Celce zaczęło się rypać, a dokładniej w przekazaniu napędu. Miałem spore problemy z wbiciem dwójki, niektóre sesje przejechałem na trójce, co na tym torze nie ma sensu. W mojej ocenie to był kopniak Celi w mój tyłek, za to że poza wymianą oleju, wgl nie przygotowałem jej do sezonu :/ Podsumowując, jako zawodnik, dzień do chrzanu - najgorsze miejsce, zaraz za podium i potencjalna robota przy aucie do zrobienia. Jako organizator? No impreza w pytę! Mega duma rozpiera ^^
No ale trzeba było się ruszyć i coś z tym zrobić...
Tak więc Cela trafiła na oddział z całym zakresem prac do ogarnięcia.
W ostatnich dniach wyczyściłem i zalałem nowym olejem wkładkę K&N, wyczyściłem przepływkę, opróżniłem i wyczyściłem OCT i zrzuciłem stary olej ze skrzyni. Jako że miałem go zrzuconego, to postanowiłem zmienić półosie, na co się czaiłem od x czasu.
Dzisiaj planuję je finalnie zainstalować w skrzyni, zalewając ją później nowym olejem.
Dodatkowo zostanie wymieniony płyn hamulcowy w całym układzie, wliczając oczywiście wysprzęglik i może wpadną nowe łączniki staba.
Na koniec, jak czas pozwoli, to poleci check zawiasu, hebli i osłon termicznych, a może też w końcu wleci wydech TRD
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
- hube
- Klubowicz
- Posty: 1050
- Rejestracja: 09-10-16, 08:33
Re: Blue T23
A te pół ośki to co ? Miały już dość torów .
Przeguby padły ?
Przeguby padły ?
セリカ TS - 2000
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Re: Blue T23
W niedzielę udało się założyć obie półosie, zalać skrzynię nowym olejem, wymienić płyn hamulcowy i zmienić łączniki staba, no ale niestety oczekiwałem innych rezultatów...
Odpowiadając na pytanie, w wewnętrznym przegubie dłuższej półosi osłona poszła i rzygała smarem na blok i gródź.
Poza tym, to absolutnie nic im nie było
Wrzuciłem drugi komplet, wcześniej odmalowany, żeby nie uziemiać auta na czas regeneracji oryginalnego setu.
Niestety zewnętrzny przegub dłuższej półosi tłucze na skręcie w lewo i też trzeba będzie go ogarnąć - odzywa się na każdym rondzie :/
Mam jeszcze trzeci zestaw półosi, więc można na szybko coś zmienić.
Jak wrócę z wyjazdu służbowego, to pewnie zmienię osłonę w oryginalnej dłuższej półosi i wrzucę ją z powrotem w miejsce tej zmienionej.
Dodatkowo stukanie które myślałem że wynikało z łączników staba, chyba jednak jest z poduszek amora, bo po wymianie łączników na nowe, stuka coś dalej na nierównościach :/
No i najważniejsze, problem z drugim biegiem.
Płyn hamulcowy nowy, olej w skrzyni nowy, a problemy redukcją na 2ke dalej są :/ Jeszcze spróbuję regulację w pedale zmienić, może za słabo podnosi sprzęgło, ale wyczuwam synchronizator do wymiany.
Chyba lata torowania się zaczynają odzywać...
I to wszędzie na raz :/
Najlepsze jest to, że miałem dwie skrzynie z TS zapasowe. Obie sprzedałem bo hajs był potrzebny, a teraz by się przydała taka skrzynia.
W tych okolicznościach, prawdopodobnie zakończę sezon torowy szybciej niż zakładałem. Przy najbliższej okazji wymienię świece i poduszki, do wymiany mam też którąś z rolek, bo hałasuje i w końcu może kompresor klimy ogarnę, bo syczy cały czas :/ Jeszcze chyba mechanizm różnicowy mi hałasuje, więc może nadszedł czas na szpere, przy okazji synchronizator by się ogarnęło.
Poleciało wiadro narzekań teraz na Celę, ale nie może być za różowo w życiu, bo by człowiek za dobrze miał i by się nudził Wierzę że powróci silniejsza ^^
Odpowiadając na pytanie, w wewnętrznym przegubie dłuższej półosi osłona poszła i rzygała smarem na blok i gródź.
Poza tym, to absolutnie nic im nie było
Wrzuciłem drugi komplet, wcześniej odmalowany, żeby nie uziemiać auta na czas regeneracji oryginalnego setu.
Niestety zewnętrzny przegub dłuższej półosi tłucze na skręcie w lewo i też trzeba będzie go ogarnąć - odzywa się na każdym rondzie :/
Mam jeszcze trzeci zestaw półosi, więc można na szybko coś zmienić.
Jak wrócę z wyjazdu służbowego, to pewnie zmienię osłonę w oryginalnej dłuższej półosi i wrzucę ją z powrotem w miejsce tej zmienionej.
Dodatkowo stukanie które myślałem że wynikało z łączników staba, chyba jednak jest z poduszek amora, bo po wymianie łączników na nowe, stuka coś dalej na nierównościach :/
No i najważniejsze, problem z drugim biegiem.
Płyn hamulcowy nowy, olej w skrzyni nowy, a problemy redukcją na 2ke dalej są :/ Jeszcze spróbuję regulację w pedale zmienić, może za słabo podnosi sprzęgło, ale wyczuwam synchronizator do wymiany.
Chyba lata torowania się zaczynają odzywać...
I to wszędzie na raz :/
Najlepsze jest to, że miałem dwie skrzynie z TS zapasowe. Obie sprzedałem bo hajs był potrzebny, a teraz by się przydała taka skrzynia.
W tych okolicznościach, prawdopodobnie zakończę sezon torowy szybciej niż zakładałem. Przy najbliższej okazji wymienię świece i poduszki, do wymiany mam też którąś z rolek, bo hałasuje i w końcu może kompresor klimy ogarnę, bo syczy cały czas :/ Jeszcze chyba mechanizm różnicowy mi hałasuje, więc może nadszedł czas na szpere, przy okazji synchronizator by się ogarnęło.
Poleciało wiadro narzekań teraz na Celę, ale nie może być za różowo w życiu, bo by człowiek za dobrze miał i by się nudził Wierzę że powróci silniejsza ^^
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
- Glodny1992
- Użytkownik
- Posty: 196
- Rejestracja: 03-06-11, 00:17
Re: Blue T23
Ale przywiózł tłoków jeszcze jeden wypad i możesz silnik składać
Co do szpery to warta jest każdej złotówki no całkiem inne auto na ten moment nie wyobrażam sobie jazdy 2zz bez , a tym bardziej jak walczysz na torze
Co do szpery to warta jest każdej złotówki no całkiem inne auto na ten moment nie wyobrażam sobie jazdy 2zz bez , a tym bardziej jak walczysz na torze
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Re: Blue T23
Foteczka z nieudanej operacji - półoś prawa do wymiany, bo ta wrzucona na pokład okazała lipna...
Do wymiany w kolejce czekają poduszki przednich amorów, w poszukiwaniu źródła stuków na nierównościach :/
No ale że auto już złożone, to w ramach testów pojechałem na spota Celica Trójmiasto
No i oczywiście na JDM Track Day - Endless Ride Nie mogłem odpuścić tej imprezy!
I słusznie zrobiłem, bo udało się coś wyrwać
II miejsce w swojej klasie zgarnięte + pobita życiówka na Autodromie Pomorze!
W końcu zawitałem w Klubie 47, z czasem 47.96s
No i w końcu wleciał wydeszek, który czekał x czasu na montaż...
Moi mili, TRD wbiło na pokład I przyznać muszę że podoba mi się! Zarówno dźwiękowo, jak i wizualnie
Do wymiany w kolejce czekają poduszki przednich amorów, w poszukiwaniu źródła stuków na nierównościach :/
No ale że auto już złożone, to w ramach testów pojechałem na spota Celica Trójmiasto
No i oczywiście na JDM Track Day - Endless Ride Nie mogłem odpuścić tej imprezy!
I słusznie zrobiłem, bo udało się coś wyrwać
II miejsce w swojej klasie zgarnięte + pobita życiówka na Autodromie Pomorze!
W końcu zawitałem w Klubie 47, z czasem 47.96s
No i w końcu wleciał wydeszek, który czekał x czasu na montaż...
Moi mili, TRD wbiło na pokład I przyznać muszę że podoba mi się! Zarówno dźwiękowo, jak i wizualnie
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
- hube
- Klubowicz
- Posty: 1050
- Rejestracja: 09-10-16, 08:33
Re: Blue T23
Widzę, że postępy na torze są ! Gratulacje !
セリカ TS - 2000
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1496
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Re: Blue T23
Muszę na żywo posłuchać końcowego TRD
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Re: Blue T23
hube pisze:Widzę, że postępy na torze są ! Gratulacje !
A dziękuję, ale jest jeszcze co poprawić, do 46s chciałbym zejść.
Cisiel pisze:Muszę na żywo posłuchać końcowego TRD
Jak ją odpalę i sobie chodzi na spokojnie, to ładnie rezonuje, jest lekki basik ^^
Z kolei jak lecę pełnym ogniem, to mam wrażenie że jest ostrzejszą wersją fabryki - trochę głośniejszą, z lekkim pazurem.
Ale najważniejsze, nie brzmi jak zarzynany Civic - chciałem by wydech był bardziej wyraźny niż OEM, ale bez wiochy.
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
- ..::IDEA::..
- Użytkownik
- Posty: 112
- Rejestracja: 28-06-23, 16:38
Re: Blue T23
Greos39 zajebista ta Twoja Celica! Zadziornie się prezentuje, jakaś taka wk*****na
- Malinaaa.17
- Klubowicz
- Posty: 101
- Rejestracja: 12-09-18, 11:25
Re: Blue T23
Posłuchamy na japfest
Piękna jest !
Piękna jest !
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Re: Blue T23
Dzisiaj 24 września, a więc kolejna rocznica z Celką
No więc generalnie to Celka ma się względnie dobrze ^^ Jeździ, skręca i hamuje, czyli jakoś żyje xD
Ostatnio była na zlocie, gdzie zaliczyliśmy spina i kiss the wall xD
Za wysokie ciśnienie na tylnej ośce, zimny laczek, myszkowała wcześniej, ale myślałem że się dogrzeje, no i wyszło jak wyszło.
Będąc przekonanym (jak wszyscy zawodnicy xD) że liczona jest najlepsza sesja, wysiadłem z Celi, żeby zobaczyć czy wszystko jest git.
Tragedii nie było, więc kontynuowałem przejazd.
Większe uszkodzenia spowodowała dziura w parku maszyn, na której dokładka pękła.
Dokładnie ta sama, przed którą Zibi mnie ostrzegał 10 minut wcześniej, bo połamał na niej zderzak...
Szybka zmiana parametrów w oponkach, lepsze dogrzanie i jechaliśmy dalej
Finalny rezultat? Najszybszy czas okrążenia, najszybsza sesja liczona
I co? Pstro xD Bo jednak liczone były wszystkie sesje xDDDDD
W każdym razie, Celka została na szybko doprowadzona do jakieś kultury, by się prezentować jakoś na #MaxiWtorek
Jakie dalsze plany? W garażu leży ori zderzak TRD, przymierzałem go nawet, może poleci w kolor i wpadnie na stałe.
Może w końcu wpadną TRD Fender Flares? Leżą w pokoju 2 rok chyba xD Z kolei z Japonii płynie spoiler TRD na maskę.
Trzeba by ogarnąć kompresor klimy w końcu, sprawdzić rozrząd, zawias, heble...
Coś tam się dzieje, jakieś tam plany są, jest co robić, przygoda dalej trwa ^^
No więc generalnie to Celka ma się względnie dobrze ^^ Jeździ, skręca i hamuje, czyli jakoś żyje xD
Ostatnio była na zlocie, gdzie zaliczyliśmy spina i kiss the wall xD
Za wysokie ciśnienie na tylnej ośce, zimny laczek, myszkowała wcześniej, ale myślałem że się dogrzeje, no i wyszło jak wyszło.
Będąc przekonanym (jak wszyscy zawodnicy xD) że liczona jest najlepsza sesja, wysiadłem z Celi, żeby zobaczyć czy wszystko jest git.
Tragedii nie było, więc kontynuowałem przejazd.
Większe uszkodzenia spowodowała dziura w parku maszyn, na której dokładka pękła.
Dokładnie ta sama, przed którą Zibi mnie ostrzegał 10 minut wcześniej, bo połamał na niej zderzak...
Szybka zmiana parametrów w oponkach, lepsze dogrzanie i jechaliśmy dalej
Finalny rezultat? Najszybszy czas okrążenia, najszybsza sesja liczona
I co? Pstro xD Bo jednak liczone były wszystkie sesje xDDDDD
W każdym razie, Celka została na szybko doprowadzona do jakieś kultury, by się prezentować jakoś na #MaxiWtorek
Jakie dalsze plany? W garażu leży ori zderzak TRD, przymierzałem go nawet, może poleci w kolor i wpadnie na stałe.
Może w końcu wpadną TRD Fender Flares? Leżą w pokoju 2 rok chyba xD Z kolei z Japonii płynie spoiler TRD na maskę.
Trzeba by ogarnąć kompresor klimy w końcu, sprawdzić rozrząd, zawias, heble...
Coś tam się dzieje, jakieś tam plany są, jest co robić, przygoda dalej trwa ^^
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
- Malinaaa.17
- Klubowicz
- Posty: 101
- Rejestracja: 12-09-18, 11:25
Re: Blue T23
Zakładasz to skrzydło na maske??
W tym kolorku zderzak TRD mógłby wyglądać ciekawie
W tym kolorku zderzak TRD mógłby wyglądać ciekawie