Celica VII Red Dragon by Davkern

Roczniki 2000-2005
Davkern
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 37
Rejestracja: 24-06-17, 14:32

Postautor: Davkern » 23-04-18, 20:29

No fajnie by było jakbyś wrzucił. Chodziło mi o tarcze by ten pomarańcz przebić mocnym czerwonym. Da się tak czy trzeba całe tarcze na inne wymienić?
Narazie pozbyłem się tej zieleni z zegarka i klimy ale tylko pomarańcz udało mi się osiągnąć. Jak ogarnę czerwoną folię i żarówki to powinno być lepiej.

Obrazek

Awatar użytkownika
greos39
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1110
Rejestracja: 09-06-16, 12:57

Postautor: greos39 » 24-04-18, 21:52

Panel od klimy ma 9 LEDów DIP 3mm i 4 żarówki T5 z kapturkami (2 z nich podświetlają LCD).
Panel z zegarkiem świeci na jasnozielono, plastik po drodze zmienia jego kolor. Radio nie OEM więc pominę.
Przycisk od szyby kierowcy jest podświetlany małą diodą, chyba SMD (nie wygląda jak typowa SMD, ale jest bardzo mała).

Kup czerwone kapturki 5mm i czerwone LEDy - to na klimę, zegarek powinna załatwić folia transparentna, przycisk od szyb raczej też :)
Od razu mówię że nie jest to praca na 15 minut, ogarnij sobie trochę czasu.
Za zegary biorę się jutro, mam nadzieję że pomogłem :D
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 25-04-18, 01:33 przez greos39, łącznie zmieniany 1 raz.

Davkern
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 37
Rejestracja: 24-06-17, 14:32

Postautor: Davkern » 24-04-18, 23:55

Od klimy jesteś pewien że to T5 a nie T4.2? Jak zmierzyłem to podstawka wyszła 10mm więc T4.2 powinny być ok ale zobaczymy jak przyjdą bo już zamówiłem. Od zegarka dałem szkiełko od tic-taców pomarańczowe ale słabo przebijało w dzień ale po wycięciu środkowego kabelka zaczęło nieco mocniej. Wiesz gdzie dostać dobrą czerwoną folię bo coś znaleźć nigdzie nie mogę?

Awatar użytkownika
greos39
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1110
Rejestracja: 09-06-16, 12:57

Postautor: greos39 » 25-04-18, 01:26

No to w takim razie to T4.2 :D
Przyznam że pierwszy raz się spotykam z takimi żarówkami i myślałem że najmniejsze to T3 i T5,
a skoro na T3 za duże było, to wyszedłem z założenia że to T5.

A jakie zamówiłeś ? T4.2 z żarówką, DIPem czy SMD ?
OEM z czerwonym kapturkiem powinno być bueno, LED DIP jest za słaby (sprawdzałem dzisiaj), zaś SMD są mocniejsze więc powinno być elegancko.

Jeżeli chodzi o folie, to kiedyś były na allegro, ale pewnie dalej są.
Albo na patencie jak z tic-tacami, znajdź zeszyt z taką okładką i ją potnij xD
Obrazek
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold

Davkern
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 37
Rejestracja: 24-06-17, 14:32

Postautor: Davkern » 25-04-18, 14:13

Takie SMD zamówiłem:
http://allegro.pl/zarowka-led-t4-2-10mm ... 67363.html?
Na Allegro widziałem jakieś folie ale czerwone to z tego co widziałem na foto to bardziej pod róż podpadają. A może by tak użyć czerwonej farby do żarówek?
Jak rozkręcisz zegary to daj znać jak z nimi sprawa wygląda i czy da się coś łatwo zmienić czy tylko wymiana tarcz wchodzi w grę.

Awatar użytkownika
greos39
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1110
Rejestracja: 09-06-16, 12:57

Postautor: greos39 » 26-04-18, 19:27

Jeżeli chodzi o podświetlenie zegarów to możesz śmiało lecieć na OEM tarczy.
Poza 3 żarówkami od kierunków i długich (chyba T5), to reszta jest na SMD.
Wymienisz diody od podświetlenia na czerwone i będzie bueno - 4 od obrotów, 4 od prędkości, 1 dodatkowo (przy biegach w automacie) i 13 od LCD.
Tarcza ma skalę pomarańczową więc to nie stoi na przeszkodzie czerwonego podświetlenia, ja chce niebieskie więc walczę :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 21-06-18, 21:26 przez greos39, łącznie zmieniany 1 raz.

Davkern
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 37
Rejestracja: 24-06-17, 14:32

Postautor: Davkern » 28-04-18, 13:08

Dzięki za pomoc już wszystko wiem. Co do tych żarówek to średni efekt dają bo w dzień praktycznie nie widać czerwonego tylko lekki róż przebija dopiero jak ciemniej się robi to widać czerwień. Z niebieskim powinien być nieco lepszy efekt ale i tak lepsze efekty da dobra folia raczej.

Awatar użytkownika
greos39
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1110
Rejestracja: 09-06-16, 12:57

Postautor: greos39 » 28-04-18, 21:36

Luźno, możesz gdzieś tam kliknąć pomógł :-D Szukam teraz tarcz podobnych do OEM, ale z przezroczystą skalą, co by kolor podświetlenia wpływał na kolor skali.
Jak chcesz to mogę Ci namiar wysłać jak coś znajdę :)

Masz może zdjęcia tyłu tarczy zegarów ?

Davkern
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 37
Rejestracja: 24-06-17, 14:32

Postautor: Davkern » 05-05-18, 14:38

No jak jakieś ciekawe znajdziesz to możesz podesłać bo też chyba będę je wymieniał.
Zdjęć nie mam ale jeśli Ci zależy to mogę rozkręcić i porobić.

Awatar użytkownika
Se-BASS-tian
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: 02-05-13, 22:18

Postautor: Se-BASS-tian » 05-05-18, 15:30

Panowie 3 najpopularniejsze źródła:
1) moman.pl
2) k-tec-carconcepts.de
3) ledmod.com <-- tutaj widzę że stronka coś nie działa ale też w USA robili klasyczne tarcze z logiem TRD.

Awatar użytkownika
greos39
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1110
Rejestracja: 09-06-16, 12:57

Postautor: greos39 » 05-05-18, 18:46

Davkern jak Ci się chce to możesz :D
Se-BASS-tian ledmod.com padł raczej na dobre, bo wszelkie zmianie o zamawianiu tarcz od nich (jakie znalazłem) są z przed kilku lat :/
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold

Davkern
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 37
Rejestracja: 24-06-17, 14:32

Postautor: Davkern » 07-05-18, 21:27

Tak to wygląda to przedliftowe jak coś.
Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
greos39
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1110
Rejestracja: 09-06-16, 12:57

Postautor: greos39 » 08-05-18, 20:38

W polifcie te dziurki w białym polu idą po całym okręgu, a nie tylko pod znakami.
I im bliżej środka tym więcej bieli / mniej dziurek - jeżeli dobrze pamiętam.
Dziena za fotki :)

Davkern
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 37
Rejestracja: 24-06-17, 14:32

Postautor: Davkern » 21-05-18, 21:42

Obrazek
Wpadł dolocik z stożkiem. Początkowo był problem z wyskakującym check engine i rura dość mocno się grzała ale udało mi się rozwiązać te problemy wykorzystując seryjną obudowę od filtra aby odgrodzić trochę dolot od gorącego powietrza. Zostawiłem też wszystkie wężyki i czujniki podłączone jak w serii tylko środkowy wężyk od tej klapki zaślepiłem śrubą i silikonem żaroodpornym a ten po prawo poprowadziłem do nowego dolotu.
Wyciąłem też część absorbera aby więcej zimnego powietrza dostawał dolot. Jeszcze tylko owinąć bandażem termoizolacyjnym i będzie git.

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Postautor: anticorr » 22-05-18, 06:48

Jeśli mam być szczery to ten dolot zawinięty o 180 st, jest kompletnie nie trafiony(jedyny plus to to że próbowałeś coś go odgrodzić) ale przy takim setupie więcej z niego nieszczęścia niż pożytku. Czemu CAI nie zamontowałeś w nadkole- jak dla mnie tylko on coś pożytku daje.
Ogólnie ceni się ze chcesz grzebać przy aucie ;)

Davkern
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 37
Rejestracja: 24-06-17, 14:32

Postautor: Davkern » 22-05-18, 10:48

Czemu więcej nieszczęścia? Ten w nadkolu jest znacznie dłuższy więc i siła zasysania jest przez to raczej nieco mniejsza poza tym bałem się że będzie chlapało na niego od koła.

Awatar użytkownika
Cisiel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1495
Rejestracja: 01-03-16, 16:59

Postautor: Cisiel » 22-05-18, 13:29

No te dolociki 180 stopniowe to straszny niewypał. Kiedyś też z takim jeździłem chwilę i to wywaliłem. Tak jak anticorr mówi mogłeś zamontować CAI, zasysa chłodne powietrze odseparowane od silnika, są też specjalne nakładki na stożki, które zapobiegają jego chlapaniu. Miałem chyba z rok CAI i byłem zadowolony duuużo bardziej niż z tego małego.

Awatar użytkownika
greos39
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1110
Rejestracja: 09-06-16, 12:57

Postautor: greos39 » 22-05-18, 19:14

Davkern chłopakom chyba chodziło o przestrzeń przy halogenie, między zderzakiem, a nadkolem (jak nie to wyprowadzcie mnie z błędu).
Tam raczej od koła nie będzie chlapać.

Awatar użytkownika
Cisiel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1495
Rejestracja: 01-03-16, 16:59

Postautor: Cisiel » 22-05-18, 19:49

greos39, no jasne, że o tą przestrzeń chodzi :D Cały stożek ładnie zakryty zderzakiem. Ja tam kiedyś miałem taką osłonkę na nim i był naprawdę czysty. Zresztą jak to mówią "jak dbasz tak masz" :wink: Ale tu wielki plus za przerobienie oryginalnej puchy, zawsze odseparuje powietrze z silnika.

Awatar użytkownika
greos39
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1110
Rejestracja: 09-06-16, 12:57

Postautor: greos39 » 09-06-18, 17:06

Davkern do zegarka możesz też użyć czerwonej folii z bieda-okularów 3D.
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold