- Toyota Celica VII VVTI 2000 r.
Silnik:
- 1ZZ-FE
- Świece DENSO Iridium Ik16tt
- Olej Motul Eco-Nergy 5W30
- Wymieniona rolka napinacza paska
- Zrobiony rozrząd + koło zmiennych faz + pompa wody (AISIN)
- Wymienione panewki
- Nowy OEM zawór OCV
Osprzęt:
- Alternator ASA
- Regenerowany kompresor klimy
- Nowy skraplacz klimy (Thermotec)
- Nowy termostat (Mahle)
Przeniesienie napędu:
- Zestaw sprzęgła LUK RepSet
Zawieszenie:
- Amortyzatory P-T z JP
- Sprężyny przód Kayaba
- Poduszki + łożyska amort. P - Monroe
- Poduszki amort. T - SNR
- Wymienione wszystkie odboje, osłony amortyzatorów, podkładki poduszek i sprężyn, sprężyny talerzowe
- Wymienione tuleje tylnego zwieszenia
- Wymienione śruby regulacji zbieżności tył (góra i dół)
- Nowe łączniki stabilizatora tył
Hamulce:
- Zaciski przód - swap Avensis 295mm, pomalowane na czerwono
- Tarcze/klocki przód Texar
- Tarcze/klocki tył Texar
- Zaciski tył regenerowane i pomalowane na czerwono
- Nowe tarcze kotwiczne tył
- Nowe szczęki i linka ręcznego
Układ wydechowy:
- Seria
Układ dolotowy:
- Filtr K&N
Koła:
- Enkei Shogun 17x7,5 + Hankook Kinergy 4S2 H750 205/45
- Lato: Alu Ori 16" + Opony FALKEN ZIEX ZE310 ECORUN 205/50 87W
- Zima: stalowe 15" + jakieś tam opony 205/55
- Nowe łożysko koła PP - SKF
- Dystanse 25mm tył
Wnętrze:
- Czarno szare skóry z TSa
- Kierownica obszyta pod kolor siedzeń
- Mieszek i gałka biegów skórzane TRD
Audio:
- Kenwood DDX-4019BT
Body:
- Całkowite odświeżony lakier w oryginalnym 1d0 + poprawki blacharskie
- Progi w kolorze nadwozia
- Dach przemalowany na czarno
- Wykonana konserwacja podwozia i profili zamkniętych
- Nowe gumy dystansowe klapy bagażnika
- Regenerowane lampy przednie
Krótki opis/historia samochodu:
Samochód w moich rękach od sierpnia 2019. W kraju od 2016, sprowadzony z Niemiec z przebiegiem 145 tys km. Do mnie trafiła z przebiegiem 186 tys. Biorąc pod uwagę stan początkowy, w pierwszej kolejności usprawniłem centralny (siłownik od Yarisa robi robotę), wymieniłem olej i filtry, a następnie wysłałem Celinę na miesiąc do lakiernika żeby przywrócić lakierowi pierwotny blask, a przy okazji usunąć wszelkie ukryte wady blacharskie (których, jak się okazało kilka było ale na szczęście nic poważnego).
Krótki opis planów zmian:
Auto chcę utrzymać w miarę w oryginale bez zbędnych udziwnień. Celina ma przede wszystkim chodzić dobrze, jazda ma być wygodna a przebywanie w samochodzie przyjemne. Stąd planowane zmiany to:
- filtr K&N V
- nowe felgi V
- obniżenie -30
- swap hamulców przód na 295mm od Avensisa V
- wymiana lamp przód V
- obszycie kierownicy V
- nowa tapicerka foteli V
- obszycie deski skórą
- zmiana gałki biegów V
- mieszek dla ręcznego
- aluminiowe nakładki na pedały
- wymiana tarcz zegarów
- rozpórka na przód
- ogólna kosmetyka pod maską
A tak wyglądała po zakupie:
