Silver Celica VVTI by Nail
- ksk33
- Użytkownik
- Posty: 560
- Rejestracja: 15-06-17, 14:05
Re: Silver Celica VVTI by Nail
Nieźle inwestujesz, celinka dobrze trafiła.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 20
- Rejestracja: 08-08-19, 15:22
Re: Silver Celica VVTI by Nail
Dzięki
Chciałbym już w końcu skończyć dłubać i zacząć tylko jeździć ale się chyba nie da 


- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1472
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Re: Silver Celica VVTI by Nail
nailinthehead pisze:Chciałbym już w końcu skończyć dłubać
Jeśli masz porządną zajawkę na to auto, to dopiero początek

- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Re: Silver Celica VVTI by Nail
Cisiel pisze:nailinthehead pisze:Chciałbym już w końcu skończyć dłubać
Jeśli masz porządną zajawkę na to auto, to dopiero początek
+1

Ta przygoda nigdy się nie kończy :v
Nawet jak skończysz z jednym autem, to zaczniesz z drugim

⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE - dream daily
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE - dream daily
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE - sold
- ksk33
- Użytkownik
- Posty: 560
- Rejestracja: 15-06-17, 14:05
Re: Silver Celica VVTI by Nail
Nic nie mów, to uzależnia!
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 20
- Rejestracja: 08-08-19, 15:22
Re: Silver Celica VVTI by Nail
Wpadły kolejne małe mody:
Spryskiwacze mgłowe OEM od Volvo

I ramki rejestracji TRD

W przyszłym tygodniu samochód idzie naprawę i konserwację progów, które w tylnej części zaczęły się już trochę poddawać zębowi czasu. Przy okazji chyba przywrócę pierwotny kolor dachu, ale się jeszcze waham.
Spryskiwacze mgłowe OEM od Volvo

I ramki rejestracji TRD

W przyszłym tygodniu samochód idzie naprawę i konserwację progów, które w tylnej części zaczęły się już trochę poddawać zębowi czasu. Przy okazji chyba przywrócę pierwotny kolor dachu, ale się jeszcze waham.
- Milessic
- Klubowicz
- Posty: 24
- Rejestracja: 27-06-19, 12:52
Re: Silver Celica VVTI by Nail
Bardzo ładnie wygląda! A spryskiwacze z Volvo to jeden z lepszych tańszych modów jaki można zrobić 

st202 ss3 '98
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 20
- Rejestracja: 08-08-19, 15:22
Re: Silver Celica VVTI by Nail
W kwietniu Celina przeszła konserwację progów + drobne poprawki tam gdzie ruda zaczeła się pojawiać, a dach wrócił do oryginalnego koloru.
Przez kolejne tygodnie sporo się nadłubałem. W prawym tylnym kole coś mi rytmicznie tarło podczas jazdy. Mimo kilkukrotnego rozbierania i czyszczenia zacisków, okładzin ręcznego i wszystkiego innego co możliwe, nie chciało przestać. W końcu się poddałem i wymieniłem klocki + tarcze, prowadnice klocków, spinki a także jedną śrubę mocującą zacisk, której łeb był praktycznie okrągły (co się namęczyłem żeby to cholerstwo odkręcić, to moje). Tuleje i gumy zostały przesmarowane, i po złożeniu wszystkiego do kupy - cisza
Niestety będę musiał do tego jeszcze wrócić, bo z lewej strony gumowe osłony są już mocno zmęczone, ale czekają już na założenie nowe.
Jak zrobiłem tył, to dla odmiany nie mogłem patrzeć na pordzewiałe tarcze z przodu. Doszedłem do wniosku, że jak już przód będę robił, to zainwestuję w swap z Avensisa. Udało mi sie dorwać zaciski w rewelacyjnym stanie, przeczyściłem, przesmarowałem, pomalowałem na czerwono. Do tego wpadły tarcze i klocki Texara, tak jak z tyłu, i po 4h walki z zapieczoną śrubą starego zacisku wszystko ładnie siadło. Cela pięknie teraz hamuje.
Ale co najlepsze - wychodzi na to, że stare przednie hamulce nie odbijały prawidłowo i ciągle trochę hamowały, co negatywnie odbijało się na dynamice jazdy. Teraz, po wymianie, samochód jest dużo żwawszy
Przez kolejne tygodnie sporo się nadłubałem. W prawym tylnym kole coś mi rytmicznie tarło podczas jazdy. Mimo kilkukrotnego rozbierania i czyszczenia zacisków, okładzin ręcznego i wszystkiego innego co możliwe, nie chciało przestać. W końcu się poddałem i wymieniłem klocki + tarcze, prowadnice klocków, spinki a także jedną śrubę mocującą zacisk, której łeb był praktycznie okrągły (co się namęczyłem żeby to cholerstwo odkręcić, to moje). Tuleje i gumy zostały przesmarowane, i po złożeniu wszystkiego do kupy - cisza

Jak zrobiłem tył, to dla odmiany nie mogłem patrzeć na pordzewiałe tarcze z przodu. Doszedłem do wniosku, że jak już przód będę robił, to zainwestuję w swap z Avensisa. Udało mi sie dorwać zaciski w rewelacyjnym stanie, przeczyściłem, przesmarowałem, pomalowałem na czerwono. Do tego wpadły tarcze i klocki Texara, tak jak z tyłu, i po 4h walki z zapieczoną śrubą starego zacisku wszystko ładnie siadło. Cela pięknie teraz hamuje.
Ale co najlepsze - wychodzi na to, że stare przednie hamulce nie odbijały prawidłowo i ciągle trochę hamowały, co negatywnie odbijało się na dynamice jazdy. Teraz, po wymianie, samochód jest dużo żwawszy
