Perła by MMS

Roczniki 2000-2005
MMS
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 27-08-20, 12:15

Perła by MMS

Postautor: MMS » 26-09-20, 10:56

Samochód:
Toyota Celica VII 2000r

Silnik:
*1ZZ-FE w gazie
Olej Ford 5w-40

Przeniesienie napędu:
*seria

Zawieszenie:
*Seria

Hamulce:
*Seria

Układ wydechowy:
* Seria

Układ dolotowy:
*seria

Koła:
*felgi 17", Avangarde
*oponki Dębica 225/45 R17
Wnętrze:
*seria

Audio:
*seria

Body:
*Seria ale szyby boczne tylne oraz tył przyciemnione

Krótki opis/historia samochodu:
Jestem 2 właścicielem w Polsce samochód kupiłem zepsuty (silnik wybrakowany ponoć zepsuty).Powymieniałem pierścienie termostat,czujniki.Głowica poszła do planowania i czyszczenia a zawory ustawione pod gaz.Złożyłem i po pojechaniu do mechanika 0 błędów.
Została też ustawiona zbieżność i wymieniona łożysko i piasta w jednym kole oraz drążek stabilizatora z tyłu.I od tamtej pory jeździ.Dopiero chwile temu dowiedziałem się od znajomej poprzedniej właścicielki,że auto było katowane na polach co wyjaśniało by wile rys i odprysków oraz pęknięty drążek stabilizatora z tyłu.Oraz o tym że to już ponoć kolejny silnik.


Krótki opis planów zmian:
Ogarniecie karoserii auto przeżyło gradobicie (U poprzedniego właściciela) i ma brzydkie odpryski.Mam nadzieje że zmiana felg jak skarbnik pozwoli :D.Wielka chęć dania jakiegoś fajnego body.

Mam sporo pierdółek obtarcia na plastikach (zderzakach przód tył).Najbardziej boli ten pobijany grad próbowałem polerki ale mało co pomogła.Ma też rysy z którymi słabo dać sobie rade.Jeżeli możecie poradźcie coś.


Update:

Ostatnio zmieniony 27-12-20, 13:23 przez MMS, łącznie zmieniany 2 razy.

natalka9999
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 28-11-19, 18:28

Re: Perła by MMS

Postautor: natalka9999 » 21-10-20, 08:38

Cześć,

Fajnie, że podjąłeś się reanimacji. Kilka uwag:

-wgniecenia po gradobiciu, jeżeli masz zapas w portfelu najlepiej usunąć u osoby, która zajmuje się wyciąganiem tego typu uszkodzeń, usunie je nie pozostawiając śladu. Wrzuć zdjęcia jak to wygląda z bliska. Ewentualnie możesz wymienić np. maskę (kupić w kolorze), a dach uratować u powyższego specjalisty, opcji jest kilka, zależy jak ma to wyglądać jakościowo i finansowo.
-pęknięty stabilizator w tych autach to częsta przypadłość, z uwagi na swoją małą średnicę i podatność na korozję.

MMS
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 27-08-20, 12:15

Re: Perła by MMS

Postautor: MMS » 18-12-20, 09:56

Te dziadowskie napisy z tyłu oraz logo toyoty zdarte na to poleciała polerka dodatkowo (usunęła trochę rys).
W planach to przy okazji wymiany oleju zamontować czujnik temperatury oleju.

Awatar użytkownika
Doktorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 103
Rejestracja: 26-04-18, 00:09

Re: Perła by MMS

Postautor: Doktorek » 18-12-20, 14:47

Świetna praca :) Powoli, kawałek po kawałeczku i będzie co raz lepiej :) Tak trzymać !:)