VVT-i + Turbo (Kazik)

Roczniki 2000-2005
Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 08-05-08, 21:45

Kazik pisze:Dzięki pasqual to jest to czego szukałem !!


nie ma za co :)

mysle ze C64 z lsd to dobra opcja i spokojnie 300 kucykow wytrzyma ....

C160 tez dobra opcja powinna byc mocniejsza od C60 .

no chyba ze chcesz 5 biegowa ...to tylko C56 + LSD ...dokladnie taka jak ma Carsik u siebie o ile sie nie myle ...


PS: nie wiem czy wiecie ale 1ZZ-FE to konstrukcja z 88 roku :) zmodyfikowana tylko poprzez dodanie vvt-i :evil:

Awatar użytkownika
Kazik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 786
Rejestracja: 07-11-05, 00:13

Postautor: Kazik » 08-05-08, 23:20

pasqual pisze:mysle ze C64 z lsd to dobra opcja i spokojnie 300 kucykow wytrzyma ....


I właśnie ku temu chyba będę sie skłaniał.

pasqual pisze:PS: nie wiem czy wiecie ale 1ZZ-FE to konstrukcja z 88 roku :) zmodyfikowana tylko poprzez dodanie vvt-i :evil:


Widać stare ale jare :P

Awatar użytkownika
Robert
Site Admin
Site Admin
Posty: 8003
Rejestracja: 19-12-03, 23:41

Postautor: Robert » 09-05-08, 00:55

Kazik pisze:
pasqual pisze:PS: nie wiem czy wiecie ale 1ZZ-FE to konstrukcja z 88 roku :) zmodyfikowana tylko poprzez dodanie vvt-i :evil:


Widać stare ale jare :P

Dzisiaj ZIBI oglądał rolkę z 2000 roku. Rozejżał się po wnętrzu i mówi: o kierownica taka jak w VII, i to takie jak w VII i to takie samo.... :D
Ciekawe, że najbardziej do naruszania zasad namawiają Ci, którzy przed chwilą ścigali ich obchodzenie.

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 09-05-08, 06:48

Kazik ...sama skrzynia na sprzedaz ...silnik juz poszedl


http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2005-lot ... 235433491&


trzeba by napisac i sie dowiedziec czy z LSD ..z 2005 to niby juz powinna byc szpera


moze warto xzaczac od tego ...manual :

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... 0234103513

troche o tej skrzyni:


%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
Toyota developed the new C64 six-speed manual transaxle to increase driving enjoyment and provide a gear for every corner.

The close-ratio six-speed manual transmission is standard equipment in Corolla Sportivo. The Sportivo has a greater spread of ratios than the donor Celica.

All forward gears in the C64 transmission are constant mesh, with an inertia lock key type synchromesh mechanism.

Particular attention has been paid to shift quality, with a crisp, short-throw lever and positive shift feel.

The Toyota C64 transmission has double-cone synchromesh on the first-second change, to improve shift quality and gearbox durability.

Shift feel has been further improved by adopting Teflon bushings on the support portion of the shift and selector shaft, a mass damper on the shift and selector shaft, and a rolling-type lock ball assembly.

The shift pattern has fifth and sixth gears on the same longitudinal plane.

Reverse gear is forward and away from the driver.

A spring-loaded mis-shift function has been adopted to prevent mis-shifting into reverse gear when selecting either first or second gear from neutral.

The Toyota C64 transmission has ratios of: first, 3.166; second, 2.050; third, 1.481; fourth, 1.166; fifth, 0.916; sixth, 0.815 and reverse, 3.250.

Awatar użytkownika
Kazik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 786
Rejestracja: 07-11-05, 00:13

Postautor: Kazik » 09-05-08, 11:06

A co wiecie o tej skrzyni?

C6BP - niby od lotusa, mam do kupienia za niewielkie pieniądze. Ale nie wiem czy podpasuje do celiki.

I z tego co widzę to jest 5-biegowa.

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 09-05-08, 11:21

Kazik pisze:A co wiecie o tej skrzyni?

C6BP - niby od lotusa, mam do kupienia za niewielkie pieniądze. Ale nie wiem czy podpasuje do celiki.

I z tego co widzę to jest 5-biegowa.


a to czasem nie skrzynia Rovera ?? byla montowana w lotusie exige zdaje sie

Awatar użytkownika
Kazik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 786
Rejestracja: 07-11-05, 00:13

Postautor: Kazik » 09-05-08, 11:28

pasqual pisze:a to czasem nie skrzynia Rovera ?? byla montowana w lotusie exige zdaje sie


Tak to Roverowa skrzynia. Właśnie dojrzałem.


Pytałem ponieważ na allegro była Klik

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 09-05-08, 12:08

Kazik pisze:pasqual napisał/a:
a to czasem nie skrzynia Rovera ?? byla montowana w lotusie exige zdaje sie


Tak to Roverowa skrzynia. Właśnie dojrzałem.


Pytałem ponieważ na allegro była Klik


hehehe wybij ja sobie z glowy to do wersji MG i MGF z silnikiem Rovera :P tez 1.8 K-series



$$$$$$$$$$$$$$$$$$

n European spec., the Elise weighs just 1485 Ibs. Prototypes are powered by Rover 120 hp. 1.8L, K-Series in-line 4-cylinder engines, though a 140 hp version is rumored. (The chassis can accept powerplants of up to 200 hp.) It mates to a 5-speed manual gearbox sourced from Rover's former partner, Honda, which means the Elise uses the same powertrain as the MG-F, but is nearly 900 Ibs. lighter.

PS: No chyba ze panujesz swap na silnik rovera to prosze bardzo jak najbardziej PnP ..ale czy nie lepiej kupic z silnikiem :P

lolo
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 17-10-06, 12:37

Postautor: lolo » 16-05-08, 19:14

A ja tu widze, ze z tych planow chyba nic nie bedzie :?
http://allegro.pl/show_item.php?item=365251493

Awatar użytkownika
warp9
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2272
Rejestracja: 30-09-05, 15:55

Postautor: warp9 » 16-05-08, 22:21

[you],jeśli masz jakieś pytania o VII generację kliknij tutaj !
Lancer Evo VIII

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 30-06-09, 10:50

Sorki za odgrzanie ale Kazik coś zamilkł a tu ktoś grzebie przy Celicach :eek: :P
[center]JEDZIEMY[/center]

Awatar użytkownika
Pawciu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6803
Rejestracja: 16-08-05, 11:27

Postautor: Pawciu » 30-06-09, 11:13

KRYSO pisze:Sorki za odgrzanie ale Kazik coś zamilkł a tu ktoś grzebie przy Celicach :eek: :P

przecie to celika z fensportu stara jak świat... odgrzałeś bracie :D

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 30-06-09, 11:17

Masz chyba rację - bo jakbym gdzieś ją wcześniej widział...
Zasugerowałem się tylko datą onetowskiego artykułu - 22.06.2009.
Am sory :wink:
[center]JEDZIEMY[/center]

kamczan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 32
Rejestracja: 27-01-08, 15:15

Postautor: kamczan » 26-01-11, 22:10

Kazik, super temat, wlasnie przeczytalem caly jednym tchem :) A co dalej? Nie pisales ponad dwa lata - ciagle masz te sama Celine? Zmieniales cos jeszcze? Problemy sie skonczyly? Po przeczytaniu sam mam ochote na mody, raczej soft, szukam wiec kolejnych watkow i czekam na info jak Twoj projekt :)

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 26-01-11, 22:14

rewelacja, mistrz wykopał starego kotleta. Samochód Kazika wielokrotnie zmienił właściciela.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

Awatar użytkownika
Robert
Site Admin
Site Admin
Posty: 8003
Rejestracja: 19-12-03, 23:41

Postautor: Robert » 26-01-11, 22:15

Kazik dawno temu sprzedał tą Celicę. Od tamtego czasu, chyba jeszcze dwa razy właściciela zmieniła.
Ciekawe, że najbardziej do naruszania zasad namawiają Ci, którzy przed chwilą ścigali ich obchodzenie.