VVT-i + Turbo (Kazik)
- Kazik
- Użytkownik
- Posty: 786
- Rejestracja: 07-11-05, 00:13
VVT-i + Turbo (Kazik)
Autko jest właśnie w trakcie modyfikacji. Oto kilka szczegółów:
Garrett GT28R
Kute tłoki i korbowody
Układ wydechowy ze stali kwasoodpornej
Sprzęgło
Zawór upustowy Greddy Type-RS
Wtryski 440ccm
Komputer Stand-alone
Zobaczymy co z tego wyjdzie
Garrett GT28R
Kute tłoki i korbowody
Układ wydechowy ze stali kwasoodpornej
Sprzęgło
Zawór upustowy Greddy Type-RS
Wtryski 440ccm
Komputer Stand-alone
Zobaczymy co z tego wyjdzie
- Bartek ZT
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: 12-03-06, 19:27
Jak będziesz potrzebował kolektor wydechowy pod GT28R żeliwny to mam na miejscu do 1ZZ-FE spawany nie zdaje egzaminu - sprawdzone.
CHCESZ MIEĆ TURBO W VII gen. - zapraszam na PW
Celica ZTR Drag FWD project 1/4 2GR-FE 1000HP 1000Nm
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK www.ztr-tuning.pl
Celica ZTR Drag FWD project 1/4 2GR-FE 1000HP 1000Nm
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK www.ztr-tuning.pl
- Bartek ZT
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: 12-03-06, 19:27
http://www.zastec.pl/celica2006.html miałem w swojej kolektory spawane Tigiem i pękały, w końcu wykonałem formę i odlewam z żeliwa sferoidalnego i jest spokój. A w 1ZZ jest mało miejsca żeby sobie wyciągać do spawania kolektor. Jeszcze jest jedna sprawa - śruby kolektora są tylko po przekątnej otworów więc sztywność kolektora jest bardzo ważna, żeby nie było przedmuchów, a wiadomo jak jest z kwasówką.
CHCESZ MIEĆ TURBO W VII gen. - zapraszam na PW
Celica ZTR Drag FWD project 1/4 2GR-FE 1000HP 1000Nm
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK www.ztr-tuning.pl
Celica ZTR Drag FWD project 1/4 2GR-FE 1000HP 1000Nm
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK www.ztr-tuning.pl
- Bartek ZT
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: 12-03-06, 19:27
Tomson ? ładna robota oby nie pękł i był szczelny między głowicą, a kolektorem.
CHCESZ MIEĆ TURBO W VII gen. - zapraszam na PW
Celica ZTR Drag FWD project 1/4 2GR-FE 1000HP 1000Nm
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK www.ztr-tuning.pl
Celica ZTR Drag FWD project 1/4 2GR-FE 1000HP 1000Nm
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK www.ztr-tuning.pl
- Bartek ZT
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: 12-03-06, 19:27
Koszty będą kosmiczne coś o tym wiem ale co tam, chociaż nie będzie się bał na światłach Subaru STI
CHCESZ MIEĆ TURBO W VII gen. - zapraszam na PW
Celica ZTR Drag FWD project 1/4 2GR-FE 1000HP 1000Nm
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK www.ztr-tuning.pl
Celica ZTR Drag FWD project 1/4 2GR-FE 1000HP 1000Nm
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK www.ztr-tuning.pl
- Bartek ZT
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: 12-03-06, 19:27
Najlepszym rozwiązaniem (koszty-osiągi) w 1zz-fe jest zrobienie soft turbo ok. 200KM 260Nm 6sek.-100 na miasto w zupełności wystarczy żeby np: przed TS 192KM być pięć długości auta już na III biegu koszt ok. 14tys. Przy poważniejszych modach trzeba się liczyć z podwojeniem wartości auta
CHCESZ MIEĆ TURBO W VII gen. - zapraszam na PW
Celica ZTR Drag FWD project 1/4 2GR-FE 1000HP 1000Nm
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK www.ztr-tuning.pl
Celica ZTR Drag FWD project 1/4 2GR-FE 1000HP 1000Nm
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK www.ztr-tuning.pl
-
- Użytkownik
- Posty: 496
- Rejestracja: 25-06-04, 21:03
- bboy4
- Użytkownik
- Posty: 3706
- Rejestracja: 05-11-05, 16:53
Bartek ZT pisze:Najlepszym rozwiązaniem (koszty-osiągi) w 1zz-fe jest zrobienie soft turbo ok. 200KM 6sek.-100 na miasto w zupełności wystarczy żeby np: przed TS 192KM być pięć długości auta już na III biegu koszt ok. 14tys. Przy poważniejszych modach trzeba się liczyć z podwojeniem wartości auta
Mam kilka pytań (jak zwykle )
1. Jaki wpływ ma taki soft turbo na twałość i awaryjność silnika VVTi
2 Jaki wzrost spalania (mniej więcej) przy jeździe ekonomicznej??
3. A jakie wyniki otrzymamy wykonując soft turbo w TS??
2005r: V-Gen GTi
2007r: VII-gen 1ZZ
2020r: VI-Gen 2.0GT
2007r: VII-gen 1ZZ
2020r: VI-Gen 2.0GT
- Bartek ZT
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: 12-03-06, 19:27
Ja na sofcie w 1zz-fe przejechałem ok 50tys. i dalej pewnie bym jeździł gdyby mi nie odbiło. W 1zz jeśli nie przekroczymy 0,5 bara to świetnie się sprawuje i ma super charakterystykę momentu oraz małego laga. W 2ZZ-GE nie przekraczałbym 0,3 bara, ale i tak by miała ok 250KM , to w zupełności wystarczy żeby już walczyć z trakcją.
Przy prawdziwej ekonomicznej jeździe spalanie nie powinno dużo wzrosnąć przecież silnik doładowany ma większą sprawność.
Przy prawdziwej ekonomicznej jeździe spalanie nie powinno dużo wzrosnąć przecież silnik doładowany ma większą sprawność.
CHCESZ MIEĆ TURBO W VII gen. - zapraszam na PW
Celica ZTR Drag FWD project 1/4 2GR-FE 1000HP 1000Nm
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK www.ztr-tuning.pl
Celica ZTR Drag FWD project 1/4 2GR-FE 1000HP 1000Nm
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK www.ztr-tuning.pl
- Bartek ZT
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: 12-03-06, 19:27
Napewno odejdą mocne diesle i VW 1.8T
Hgw. Narazie dostałem wpieprz od 350-konnego 200SX by Brt czy on naprawdę jest byle jaki?
Hgw. Narazie dostałem wpieprz od 350-konnego 200SX by Brt czy on naprawdę jest byle jaki?
CHCESZ MIEĆ TURBO W VII gen. - zapraszam na PW
Celica ZTR Drag FWD project 1/4 2GR-FE 1000HP 1000Nm
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK www.ztr-tuning.pl
Celica ZTR Drag FWD project 1/4 2GR-FE 1000HP 1000Nm
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK www.ztr-tuning.pl
-
- Użytkownik
- Posty: 312
- Rejestracja: 30-12-05, 11:05
Bartek... brta' nissan, którego zresztą znam do ostatniej śrubki (nissana, nie brt ), bo składałem i rozkładem to auto nie-pamiętam-jaką-ilość-razy, jako i inne 200sx'y, to tak niewielka modyfikacja, że nazywamy ją sobie "stage 1" nie bez przyczyny. Tam naprawdę nie ma zasadniczo nic poza smt6, czego nie można uzyskać ze stockowego 200sx po zamontowaniu wydechu i intercoolera
Ale Twoja Toya dzielnie walczyła, słyszałem Pociesze Cie, że wtedy sx miał niecałe 330KM na vpowerze, bo nie mogliśmy uniknąć agonii pompy paliwa, która już nie żyła, jak się okazało. Ale spoko, na przyszły sezon będzie stage 3
Ale Twoja Toya dzielnie walczyła, słyszałem Pociesze Cie, że wtedy sx miał niecałe 330KM na vpowerze, bo nie mogliśmy uniknąć agonii pompy paliwa, która już nie żyła, jak się okazało. Ale spoko, na przyszły sezon będzie stage 3
hgw????
- Bartek ZT
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: 12-03-06, 19:27
hgw pisze:Tam naprawdę nie ma zasadniczo nic poza smt6, czego nie można uzyskać ze stockowego 200sx po zamontowaniu wydechu i intercoolera
Zapomniałeś o najważniejszym Garrett GT2871 (potencjał 400KM) - nie powiesz mi chyba że 330-360KM uzyskałeś na seryjnym turbo , smt, IC i 2,5" wydechu
Wracajmy do tematu
Pozdrawiam....
CHCESZ MIEĆ TURBO W VII gen. - zapraszam na PW
Celica ZTR Drag FWD project 1/4 2GR-FE 1000HP 1000Nm
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK www.ztr-tuning.pl
Celica ZTR Drag FWD project 1/4 2GR-FE 1000HP 1000Nm
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK www.ztr-tuning.pl
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27