VVT-i + Turbo (Kazik)
- Kazik
- Użytkownik
- Posty: 786
- Rejestracja: 07-11-05, 00:13
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
Kazik pisze:Choć jescze jedno mnie męczy dlaczego 11x2?
razy 2 dlatego, że 11 jest to wymiar na promieniu, co oznacza, że na średnicy jest to wielkość podwójna. Nie jest to duża różnica, ale czasem wystarcza. Zyskiem est tylko te 11 mm. Nie wiem, jak to dokładnie wygląda u Ciebie, ale może jednak pomyśleć o czymś węższym nieco.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
- Kazik
- Użytkownik
- Posty: 786
- Rejestracja: 07-11-05, 00:13
carsik pisze:razy 2 dlatego, że 11 jest to wymiar na promieniu, co oznacza, że na średnicy jest to wielkość podwójna. Nie jest to duża różnica, ale czasem wystarcza. Zyskiem est tylko te 11 mm. Nie wiem, jak to dokładnie wygląda u Ciebie, ale może jednak pomyśleć o czymś węższym nieco.
Czyli przy takim wymiarze zyskuje tylko 11 (W sprawie o której mówię), będę się musiał zastanowić.
Dziękuje wszystkim za zdania i odpowiedzi Trochę się nauczyłem
- Kazik
- Użytkownik
- Posty: 786
- Rejestracja: 07-11-05, 00:13
- Nowa regenerowana głowica
- Tulejowanie Bloku
- Tuleje Darton
- Uszczelka pod głowicę
- Wyważenie wału i planowanie koła zamachowego
- Uszczelniacz wału (Tylni)
- Pierścienie
- Panewki (Korby)
- Panewki (wał)
- Nakrętka półosi x2
Koszt około 6,5 tyś
100% procent pokrycia z naszej strony.
Tak czy siak na reszcie mogę znów spokojnie wsiąść w auto i odpłynąć
Jak to w pewnej pieśni jest: "w życiu piękne są tylko chwile"
- Tulejowanie Bloku
- Tuleje Darton
- Uszczelka pod głowicę
- Wyważenie wału i planowanie koła zamachowego
- Uszczelniacz wału (Tylni)
- Pierścienie
- Panewki (Korby)
- Panewki (wał)
- Nakrętka półosi x2
Koszt około 6,5 tyś
100% procent pokrycia z naszej strony.
Tak czy siak na reszcie mogę znów spokojnie wsiąść w auto i odpłynąć
Jak to w pewnej pieśni jest: "w życiu piękne są tylko chwile"
- Kazik
- Użytkownik
- Posty: 786
- Rejestracja: 07-11-05, 00:13
- pasqual
- Użytkownik
- Posty: 3053
- Rejestracja: 03-07-06, 21:00
-
- Użytkownik
- Posty: 4958
- Rejestracja: 09-07-04, 00:41
Gratulacje Kazik, szerokości i szczelności.
BTW - ja się już wyleczyłem z pomysłów przełożenia na letnie - w niedzielę musiałem być w pracy, rano pogoda ładna więc się zastanawiałem czy nie pojechać Yamahą. W końcu pojechałem PUGiem i dwie godziny później zaczęła się w W-wie zamieć śnieżna.
Uważajcie bo w lutym może trochę zlodzić...
BTW - ja się już wyleczyłem z pomysłów przełożenia na letnie - w niedzielę musiałem być w pracy, rano pogoda ładna więc się zastanawiałem czy nie pojechać Yamahą. W końcu pojechałem PUGiem i dwie godziny później zaczęła się w W-wie zamieć śnieżna.
Uważajcie bo w lutym może trochę zlodzić...
- Kazik
- Użytkownik
- Posty: 786
- Rejestracja: 07-11-05, 00:13
Mam następujące pytanie. Skrzynia biegów, jak wzmocnić seryjną by wytrzymywała trochę dłużej niż rok .
Lepiej kupić skrzynie od lotusa (Był taki pomysł) czy lepiej wzmacniać obecną seryjną, i czy w ogóle da się takie coś zrobić. Ma ktoś jakieś doświadczenie? albo ktoś coś gdzieś słyszał?.
Z czego najlepiej wykonać bebechy?
Lepiej kupić skrzynie od lotusa (Był taki pomysł) czy lepiej wzmacniać obecną seryjną, i czy w ogóle da się takie coś zrobić. Ma ktoś jakieś doświadczenie? albo ktoś coś gdzieś słyszał?.
Z czego najlepiej wykonać bebechy?