VVT-i + Turbo (Kazik)

Roczniki 2000-2005
Awatar użytkownika
Kazik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 786
Rejestracja: 07-11-05, 00:13

Postautor: Kazik » 10-03-08, 20:45

A od tej strony nie pomyślałem, ktoś może potwierdzić tę informację?

Awatar użytkownika
Szweda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2975
Rejestracja: 16-11-05, 16:39

Postautor: Szweda » 10-03-08, 21:19

Jednak z drugiej strony, roznica w momencie to tylko 10nm (170-180).

PS: az sie zdziwilem jakim malutkim momentem dysponuje TS, ja mam PUGA i moment tylko delikatnie <200 i to nie przy 6,5 krpm a gdzies przy 4krpm, tak tylko dla ciekawostki.

Awatar użytkownika
bboy4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3706
Rejestracja: 05-11-05, 16:53

Postautor: bboy4 » 10-03-08, 21:36

Chłopaki te silniki to są FE a nie GE.... (1ZZ-FE)... Myśle że skrzynia od Lotusa troszke kosztuje...
2005r: V-Gen GTi
2007r: VII-gen 1ZZ
2020r: VI-Gen 2.0GT :D

Awatar użytkownika
Kazik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 786
Rejestracja: 07-11-05, 00:13

Postautor: Kazik » 10-03-08, 21:54

No wzmocnienie seryjnej też kosztuje, tak czy siak będe musiał coś zrobić :)

Awatar użytkownika
Szweda
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2975
Rejestracja: 16-11-05, 16:39

Postautor: Szweda » 10-03-08, 22:17

bboy4 pisze:Chłopaki te silniki to są FE a nie GE
1zz jest FE, ale 2zz-GE

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 11-03-08, 15:34

Hmmm.. Na stretracing.pl jest uzytkownik bodajrze Greencan, sprawdze jescze, napisz do niego czy jego Australijczycy cos maja do Twojej Celiny ale koszty np jak dla mojego były kolo 12 tys za czesci, do skrzyni na synchrach.... Bo o kłowej nie rozmawiamy... :P
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
Kazik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 786
Rejestracja: 07-11-05, 00:13

Postautor: Kazik » 11-03-08, 16:10

Już zasięgnąłem opinii u niego nie bezpośrednio ale już mam info :). I niestety jest troszke za drogo :), chyba żebym sobie może w totka trafił ładnie ;)


A coś o wzmacnianiu seryjnej słyszałeś góralu ?:)

Awatar użytkownika
warp9
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2272
Rejestracja: 30-09-05, 15:55

Postautor: warp9 » 11-03-08, 16:47

Kazik, skrzynia to niestety spory problem.
Z tego co wyczytalem :
- wzmocnienie do przede wszystkim synchra - ale poza US nie wiem, kto sie zajmuje przerobkami,
- jest pomysl z rzezba z wykorzystaniem skrzyni z Corolli diesel :) (ale nie dokopalem sie do informacji czy komus sie udalo),
- wzmocnione skrzynie przygotowuje Quaife (cos ponad 3000$), ale minimalne zamowienie ztcw to 20 sztuk :wink: ,
- japonskie TRD przygotowywalo jakies zestawy wzmacniajace, ale jakos nie widze teraz niczego w ofercie http://www.trdparts.jp/english/list_zzt-celica.html (moze poslac im maila ?)
- wariant australijski - juz sprawdzales.

Generalnie nie ma lekko - jak cos wynajde to dam znac.
[you],jeśli masz jakieś pytania o VII generację kliknij tutaj !
Lancer Evo VIII

Awatar użytkownika
Kazik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 786
Rejestracja: 07-11-05, 00:13

Postautor: Kazik » 11-03-08, 17:10

Huh Cenne info :), dzięki warp

Rozejrzę sie i puszcze maila, zorientuje się co dokładnie się rozsypało w mojej poprzedniej skrzyni i sprawdzę ze może dało by się dotoczyć właśnie te elementy z mocniejszego surowca na własną rękę?

Co sądzisz?

Awatar użytkownika
ZIBI
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 988
Rejestracja: 13-09-06, 21:28

Postautor: ZIBI » 11-03-08, 18:57

Ja tak wlaśnie pomyślale, aby rozebrać seryjną skrzynie i na wzór zrobić takie same z mocniejszego materialu.

Jest jeszcze opcja sprowadzenia takiej skrzyni z US. mam dostemp do taniego transportu. tzn. coś bęszie kosztowal, ale chyba nie tyle co normalnie.
Jest też gościu na miejscu w US, który może się zorientować co i jak.

Jak coś daj znać, ale trzeba by mieć jakiś punkt zaczepienia, nazwa firmy która takim czymś się zajmuje, albo adres strony.

I jeszcze jedno.

Ja swojego czasu chcialem dorobić gwint ślimakowy czy jakoś tak i jak się okazalo byl pod takim kątem, e aby go zrobić to trzeba by bylo zrobić specjalne narzędzie do tego.

Mam nadzieję że w skrzyni do celiny nie ma takich rzeczy?!
ZIBI

hin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1298
Rejestracja: 13-05-06, 01:25

Postautor: hin » 11-03-08, 23:16

Kazik pisze:zorientuje się co dokładnie się rozsypało w mojej poprzedniej skrzyni i sprawdzę ze może dało by się dotoczyć właśnie te elementy z mocniejszego surowca na własną rękę?


Dorobisz jeden element, poleci następny...
W sprawach PW proszę raczej o kontakt mailowy. Czasami dłużej tu nie zaglądam a i nie zawsze docierają powiadomienia o PW.

Awatar użytkownika
Wojtas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2591
Rejestracja: 29-09-05, 16:23

Postautor: Wojtas » 12-03-08, 00:23

Jest jeszcze mozliwosc zamraznia kriogenicznego.
Wiesz mi Zibi ze zrobienie całej skrzyni na własna reke z utwardzanych materiałow mija sie z celem.

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 12-03-08, 00:32

a co mi tam, macie
http://www.dogbox.hu/
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

Awatar użytkownika
Kazik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 786
Rejestracja: 07-11-05, 00:13

Postautor: Kazik » 12-03-08, 10:15

ZIBI pisze:Ja tak wlaśnie pomyślale, aby rozebrać seryjną skrzynie i na wzór zrobić takie same z mocniejszego materialu.

Jest jeszcze opcja sprowadzenia takiej skrzyni z US. mam dostemp do taniego transportu. tzn. coś bęszie kosztowal, ale chyba nie tyle co normalnie.
Jest też gościu na miejscu w US, który może się zorientować co i jak.

Jak coś daj znać, ale trzeba by mieć jakiś punkt zaczepienia, nazwa firmy która takim czymś się zajmuje, albo adres strony.


Będe miał Ciebie na uwadze :), jak coś znajdę dam znać ;)

hin pisze:Dorobisz jeden element, poleci następny...


Jak na razie najsłabszym ogniwem jest 3 i ewentualnie 4 bieg reszta jest okej, więc może wystarczy wymienić te zębatki i jakoś to wytrzyma? I czy w ogóle można tak zrobić?

Wojtas pisze:Jest jeszcze mozliwosc zamraznia kriogenicznego.
Wiesz mi Zibi ze zrobienie całej skrzyni na własna reke z utwardzanych materiałow mija sie z celem.


Zapytam o to zamrażanie.

carsik pisze:a co mi tam, macie
http://www.dogbox.hu/


Huh :) dzięki :), mail poszedł :)

Awatar użytkownika
Kazik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 786
Rejestracja: 07-11-05, 00:13

Postautor: Kazik » 12-03-08, 11:40

Hello Adam,
Yes, we would be able to make dogbox kit for that type too.

But we are very busy currently.

It would take about 10-12 weeks after receiving all necessary gearbox housing and information from you.
Price: 4200 EUR / 1 kit 8000 EUR/ 2 kits

If you're still interested, please reply.
Best regards,
Gabor Szabo

www.dogbox.hu


No jakieś rozwiązanie jest

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 13:30

Postautor: carsik » 12-03-08, 11:50

chłopcy robia skrzynki do sportu, więc chyba i wam sie nadadzą :)
www.gt4serwis.pl

Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

Awatar użytkownika
Wojtas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2591
Rejestracja: 29-09-05, 16:23

Postautor: Wojtas » 12-03-08, 12:18

Spoko tylko na dogboxie nie da sie za bardzo normalnie jezdzic...

Awatar użytkownika
góral
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2687
Rejestracja: 06-07-04, 22:57

Postautor: góral » 12-03-08, 12:21

No własnie... Ogólnie z ta skrzynia jest lipa, za duzo zes se kuni narobił Kazmisz... :P
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.

Awatar użytkownika
Robert
Site Admin
Site Admin
Posty: 8003
Rejestracja: 19-12-03, 23:41

Postautor: Robert » 12-03-08, 13:11

Kazik pisze:
Hello Adam,
Yes, we would be able to make dogbox kit for that type too.

But we are very busy currently.

It would take about 10-12 weeks after receiving all necessary gearbox housing and information from you.
Price: 4200 EUR / 1 kit 8000 EUR/ 2 kits

If you're still interested, please reply.
Best regards,
Gabor Szabo

www.dogbox.hu

Fajna jest taka skrzynia, tylko Ci potępieńczo będzie wyła jakby się miała rozpaść zaraz.

ZTCP Carsik jak kupował do swojej rolki rallycrossowej wkład TRD to dostał tylko wałki a cała reszta seryjna była i wytrzymywała sezon sportowy. Teoretycznie jeśli wałek się skręci choć trochę, to zęby już nie trafią na siebie i choćby z nie wiem jak mocnego materiału były to coś się rozpadnie. Może to jest droga?

No jakieś rozwiązanie jest
Ostatnio zmieniony 12-03-08, 13:33 przez Robert, łącznie zmieniany 1 raz.
Ciekawe, że najbardziej do naruszania zasad namawiają Ci, którzy przed chwilą ścigali ich obchodzenie.

Awatar użytkownika
pasqual
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3053
Rejestracja: 03-07-06, 21:00

Postautor: pasqual » 12-03-08, 13:21

a ktos wie co za skrzynie wkladaja do MR-S 1zz-fe, V limited ed .. jest tam jakas sekwencja z helical LSD...... ????