Forum Celica-Club zostało zaktualizowane. Więcej informacji tutaj.

Jedną z negatywnych konsekwencji aktualizacji jest konieczność ustawienia nowych haseł - w związku z tym należy skorzystać z funkcji przypomnienia hasła.

Turbo by ZTR Toyota GT-86 / Subaru BRZ

2012-

Moderator: Moderatorzy Projektow

Awatar użytkownika
Bartek ZT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: 12-03-06, 19:27
Lokalizacja: ZTR-TUNING
Kontakt:

Turbo by ZTR Toyota GT-86 / Subaru BRZ

Postautor: Bartek ZT » 25-11-14, 00:00

...Toyota GT86/Subaru BRZ.. niby fajne auta... do momentu wjechania na hamownię
Gdzie katalogowe 200 KM??? wiedzieliśmy wcześniej, że moc to tylko w folderach, ale co się stało z charakterystyką???
Czyżby nasz egzemplarz nie domagał po 15 tys. przebiegu?
Nie! na "szczęście" wszystko jest "ok"
Lej po bombie to też seryjna niespodzianka i wpadka producenta...



...po około miesiącu prac jest:
Toyota GT86 by ZTR z instalacją turbo
zdecydowana poprawa dynamiki jazdy, w parze z dobrymi właściwościami jezdnymi, dostarcza wreszcie pozytywnych wrażeń
do tego (jak zawsze) konkretny hamulec oraz wydech inox...



Obrazek

[img]http://[/img] Obrazek

Obrazek





Obrazek

Obrazek



Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 26-11-14, 23:55 przez Bartek ZT, łącznie zmieniany 3 razy.
CHCESZ MIEĆ TURBO W VII gen. - zapraszam na PW

Celica ZTR Drag FWD project 1/4 2GR-FE 1000HP 1000Nm

TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK www.ztr-tuning.pl

Awatar użytkownika
Grzybek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 573
Rejestracja: 27-12-11, 21:56
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Grzybek » 25-11-14, 13:57

piękna :) z taką mocą powinna wyjeżdzać z fabryki... :-D

Awatar użytkownika
safek1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 357
Rejestracja: 23-04-09, 18:14
Lokalizacja: Trzebieszów

Postautor: safek1 » 25-11-14, 14:05

widzę że na Łukowie pojawi się kolejne konkretne autko 8)

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2574
Rejestracja: 07-07-11, 23:17
Lokalizacja: Toruń

Postautor: Frugo » 25-11-14, 23:21

Ładnie się prezentuje :-D
Po prostu Frugo

Awatar użytkownika
grzegoslav
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2761
Rejestracja: 29-05-09, 22:08
Lokalizacja: Krzyż / Piła

Postautor: grzegoslav » 26-11-14, 08:46

moc mocą ale te brzydkie felgi :P :P :P

takią GT-86 bym nie pogardził ^^

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31
Lokalizacja: ~Kraków

Postautor: budolf » 26-11-14, 11:16

Dlaczego ten wykres taki poszarpany?
Patrzyłem na necie i dużo jest takich, nie powinien ten wykres być gładki jak linie kim kardashian?
Obrazek
st182 gtb

Awatar użytkownika
Bartek ZT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: 12-03-06, 19:27
Lokalizacja: ZTR-TUNING
Kontakt:

Postautor: Bartek ZT » 26-11-14, 23:09

Nie przesadzaj nie ma tragedii - sztab inżynierów Toyoty i Subaru też się nie popisali... ponieważ od 3200-4500rpm jedziemy autem o momencie obrotowym podobnym do silnika 1.8l :eek:


Turbo kit Greddy wypada gorzej, zresztą ja nie używam funkcji wygładzania wykresu przy pomiarze/strojeniu na hamowni - to nie folder reklamowy auta itd... :wink:


Obrazek


Ps Wrażenia z jazdy po instalacji turbo są niesamowite także trakcyjne. Seryjne parametry w tych czasach są niedopuszczalne przy tym charakterze auta :wink:
Ostatnio zmieniony 26-11-14, 23:33 przez Bartek ZT, łącznie zmieniany 1 raz.
CHCESZ MIEĆ TURBO W VII gen. - zapraszam na PW



Celica ZTR Drag FWD project 1/4 2GR-FE 1000HP 1000Nm



TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK www.ztr-tuning.pl

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31
Lokalizacja: ~Kraków

Postautor: budolf » 26-11-14, 23:26

A ja nawet nie wiedziałem że jest opcja wygładzania wykresów, tak pytam bo się nie znam :smt023
A ten dołek to faktycznie, qtasówa
st182 gtb

Awatar użytkownika
Wojtas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2591
Rejestracja: 29-09-05, 15:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Postautor: Wojtas » 27-11-14, 21:30

Przebieg momentu da się wyprostować odpowiednim strojeniem. Prawie równy rok temu tez przez to przechodzilismy w gt86 turbo
TUNING, HAMOWNIA 4x4, STROJENIE, MECHANIKA WWW.GT4.COM.PL
https://www.facebook.com/gt4service

Awatar użytkownika
Bartek ZT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: 12-03-06, 19:27
Lokalizacja: ZTR-TUNING
Kontakt:

Postautor: Bartek ZT » 28-11-14, 01:07

to się pochwal wykresami... chętnie wszyscy zobaczą :wink:

pojadę na Mahę lub na DP i wykresy będą idealnie wygładzone - wielokrotnie sprawdzone :lol:
CHCESZ MIEĆ TURBO W VII gen. - zapraszam na PW



Celica ZTR Drag FWD project 1/4 2GR-FE 1000HP 1000Nm



TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK www.ztr-tuning.pl

Awatar użytkownika
Alex7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 89
Rejestracja: 18-07-14, 14:41
Lokalizacja: EL

Postautor: Alex7 » 29-11-14, 09:31

wiela kosztuje te dodatkowe 126 KM?

z czego wynika dolek w oryginalnym wykresie momentu i ile mniej wiecej mozna uzyskac remapem w NA?

pozdr
Alex7

Awatar użytkownika
Bartek ZT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: 12-03-06, 19:27
Lokalizacja: ZTR-TUNING
Kontakt:

Postautor: Bartek ZT » 29-11-14, 19:04

dół ogarniamy , moc też doprowadzamy do serii - nawet na plus :wink:
CHCESZ MIEĆ TURBO W VII gen. - zapraszam na PW



Celica ZTR Drag FWD project 1/4 2GR-FE 1000HP 1000Nm



TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK www.ztr-tuning.pl

zbynciopok
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 21-07-15, 12:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Postautor: zbynciopok » 21-07-15, 14:29

Świetne autko! Aż chciałoby się takim pośmigać. ;>

Awatar użytkownika
wirek gt
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 431
Rejestracja: 04-05-08, 09:49
Lokalizacja: WŁOCŁAWEK

Postautor: wirek gt » 26-07-15, 15:34

Coś pieknego

delson
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 915
Rejestracja: 21-08-07, 15:13
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Postautor: delson » 03-08-15, 00:57

Kupiłeś demo car?
Jeśli tak to może Twój egzemplarz wiele wcześniej przeszedł. Demówkę w tym kolorze dostałem na dwa tygodnie od TMP dowiedziałem się od Tomka Kuchara, że też nią jeździł na Moto Integrator Show. Wiem, że jeszcze po mnie jeździł "Polski STIG" VINu nie pamiętam.
Były nr rej. to W2 GT86 ;)