...Toyota GT86/Subaru BRZ.. niby fajne auta... do momentu wjechania na hamownię
Gdzie katalogowe 200 KM??? wiedzieliśmy wcześniej, że moc to tylko w folderach, ale co się stało z charakterystyką???
Czyżby nasz egzemplarz nie domagał po 15 tys. przebiegu?
Nie! na "szczęście" wszystko jest "ok"
Lej po bombie to też seryjna niespodzianka i wpadka producenta...
...po około miesiącu prac jest:
Toyota GT86 by ZTR z instalacją turbo
zdecydowana poprawa dynamiki jazdy, w parze z dobrymi właściwościami jezdnymi, dostarcza wreszcie pozytywnych wrażeń
do tego (jak zawsze) konkretny hamulec oraz wydech inox...
[img]http://[/img]
Turbo by ZTR Toyota GT-86 / Subaru BRZ
- Bartek ZT
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: 12-03-06, 19:27
Turbo by ZTR Toyota GT-86 / Subaru BRZ
Ostatnio zmieniony 26-11-14, 23:55 przez Bartek ZT, łącznie zmieniany 3 razy.
CHCESZ MIEĆ TURBO W VII gen. - zapraszam na PW
Celica ZTR Drag FWD project 1/4 2GR-FE 1000HP 1000Nm
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK www.ztr-tuning.pl
Celica ZTR Drag FWD project 1/4 2GR-FE 1000HP 1000Nm
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK www.ztr-tuning.pl
- Grzybek
- Użytkownik
- Posty: 573
- Rejestracja: 27-12-11, 21:56
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
moc mocą ale te brzydkie felgi
takią GT-86 bym nie pogardził ^^
takią GT-86 bym nie pogardził ^^
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- Bartek ZT
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: 12-03-06, 19:27
Nie przesadzaj nie ma tragedii - sztab inżynierów Toyoty i Subaru też się nie popisali... ponieważ od 3200-4500rpm jedziemy autem o momencie obrotowym podobnym do silnika 1.8l
Turbo kit Greddy wypada gorzej, zresztą ja nie używam funkcji wygładzania wykresu przy pomiarze/strojeniu na hamowni - to nie folder reklamowy auta itd...
Ps Wrażenia z jazdy po instalacji turbo są niesamowite także trakcyjne. Seryjne parametry w tych czasach są niedopuszczalne przy tym charakterze auta
Turbo kit Greddy wypada gorzej, zresztą ja nie używam funkcji wygładzania wykresu przy pomiarze/strojeniu na hamowni - to nie folder reklamowy auta itd...
Ps Wrażenia z jazdy po instalacji turbo są niesamowite także trakcyjne. Seryjne parametry w tych czasach są niedopuszczalne przy tym charakterze auta
Ostatnio zmieniony 26-11-14, 23:33 przez Bartek ZT, łącznie zmieniany 1 raz.
CHCESZ MIEĆ TURBO W VII gen. - zapraszam na PW
Celica ZTR Drag FWD project 1/4 2GR-FE 1000HP 1000Nm
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK www.ztr-tuning.pl
Celica ZTR Drag FWD project 1/4 2GR-FE 1000HP 1000Nm
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK www.ztr-tuning.pl
- Wojtas
- Użytkownik
- Posty: 2591
- Rejestracja: 29-09-05, 16:23
- Bartek ZT
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: 12-03-06, 19:27
to się pochwal wykresami... chętnie wszyscy zobaczą
pojadę na Mahę lub na DP i wykresy będą idealnie wygładzone - wielokrotnie sprawdzone
pojadę na Mahę lub na DP i wykresy będą idealnie wygładzone - wielokrotnie sprawdzone
CHCESZ MIEĆ TURBO W VII gen. - zapraszam na PW
Celica ZTR Drag FWD project 1/4 2GR-FE 1000HP 1000Nm
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK www.ztr-tuning.pl
Celica ZTR Drag FWD project 1/4 2GR-FE 1000HP 1000Nm
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK www.ztr-tuning.pl
- Bartek ZT
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: 12-03-06, 19:27
dół ogarniamy , moc też doprowadzamy do serii - nawet na plus
CHCESZ MIEĆ TURBO W VII gen. - zapraszam na PW
Celica ZTR Drag FWD project 1/4 2GR-FE 1000HP 1000Nm
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK www.ztr-tuning.pl
Celica ZTR Drag FWD project 1/4 2GR-FE 1000HP 1000Nm
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK www.ztr-tuning.pl
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 4
- Rejestracja: 21-07-15, 13:43
-
- Użytkownik
- Posty: 915
- Rejestracja: 21-08-07, 16:13
Kupiłeś demo car?
Jeśli tak to może Twój egzemplarz wiele wcześniej przeszedł. Demówkę w tym kolorze dostałem na dwa tygodnie od TMP dowiedziałem się od Tomka Kuchara, że też nią jeździł na Moto Integrator Show. Wiem, że jeszcze po mnie jeździł "Polski STIG" VINu nie pamiętam.
Były nr rej. to W2 GT86
Jeśli tak to może Twój egzemplarz wiele wcześniej przeszedł. Demówkę w tym kolorze dostałem na dwa tygodnie od TMP dowiedziałem się od Tomka Kuchara, że też nią jeździł na Moto Integrator Show. Wiem, że jeszcze po mnie jeździł "Polski STIG" VINu nie pamiętam.
Były nr rej. to W2 GT86