Toyota GT86 by Kamil

2012-

Moderator: Moderatorzy Projektow

Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 16:22
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Skoczu » 14-04-15, 21:12

Gratulacje! Szerokości trzeba życzyć tylko. Zazdroszczę !

roobeyn
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 14-04-15, 21:07
Lokalizacja: PL

Postautor: roobeyn » 14-04-15, 21:24

Witam. Auto wygląda pięknie :D
Też posiadam ten model i myślę o nowych sprężynach. Mogę zapytać jak sprawują się eibachy sportline na naszych polskich drogach ?
Czy autko wymagało jakichś przeróbek amortyzatorów czy po prostu w miejsce starych sprężyn założone zostały eibachy ? Pytam, bo na zagranicznych forach do Eibachów w wersji sportline zalecają na tył zakładać jakieś "LCA" cokolwiek to jest... :o

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Ariel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1822
Rejestracja: 24-04-07, 17:35
Lokalizacja: Olsztyn

Postautor: Ariel » 14-04-15, 21:39

Gratuluje pierwszej GT86 w projektach, niech służy :-)

Awatar użytkownika
Prezes-Kamil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 341
Rejestracja: 21-04-11, 20:17
Lokalizacja: Katowice

Postautor: Prezes-Kamil » 14-04-15, 23:11

roobeyn pisze:Witam. Auto wygląda pięknie :D
Też posiadam ten model i myślę o nowych sprężynach. Mogę zapytać jak sprawują się eibachy sportline na naszych polskich drogach ?
Czy autko wymagało jakichś przeróbek amortyzatorów czy po prostu w miejsce starych sprężyn założone zostały eibachy ? Pytam, bo na zagranicznych forach do Eibachów w wersji sportline zalecają na tył zakładać jakieś "LCA" cokolwiek to jest... :o

Pozdrawiam


Sprawują się idealnie, ale w europie takich eibachów nie dostaniesz, niemiecki producent przewidział jedynie 25mm na przód i 20mm na tył. Za to na stany jest już -35mm przód i tył. Jest to maksymalne obniżenie jakie możesz zastosować do seryjnych amortyzatorów, żeby nie było problemów. Szukaj więc na ebayu, po numerze seryjnym który podałem na 1 stronie.

Jak chcesz zostawić seryjne felgi, to pomyśl nad dystansami, bo seryjne strasznie głęboko siedzą.

Tu masz przelicznik, jak spasować, żeby wszystko się zmieściło (ta elka na górze opony to oczywiście nadkole):
http://www.frsproject.com/tire_size.php

Awatar użytkownika
lukas551
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 157
Rejestracja: 06-08-14, 11:20
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postautor: lukas551 » 01-05-15, 07:17

Piekna sztuka :) Powodzenia w modach chociaż tak naprawdę w tym momencie jest genialna :D

roobeyn
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 14-04-15, 21:07
Lokalizacja: PL

Postautor: roobeyn » 13-05-15, 20:31

Prezes-Kamil pisze:
roobeyn pisze:Witam. Auto wygląda pięknie :D
Też posiadam ten model i myślę o nowych sprężynach. Mogę zapytać jak sprawują się eibachy sportline na naszych polskich drogach ?
Czy autko wymagało jakichś przeróbek amortyzatorów czy po prostu w miejsce starych sprężyn założone zostały eibachy ? Pytam, bo na zagranicznych forach do Eibachów w wersji sportline zalecają na tył zakładać jakieś "LCA" cokolwiek to jest... :o

Pozdrawiam


Sprawują się idealnie, ale w europie takich eibachów nie dostaniesz, niemiecki producent przewidział jedynie 25mm na przód i 20mm na tył. Za to na stany jest już -35mm przód i tył. Jest to maksymalne obniżenie jakie możesz zastosować do seryjnych amortyzatorów, żeby nie było problemów. Szukaj więc na ebayu, po numerze seryjnym który podałem na 1 stronie.

Jak chcesz zostawić seryjne felgi, to pomyśl nad dystansami, bo seryjne strasznie głęboko siedzą.

Tu masz przelicznik, jak spasować, żeby wszystko się zmieściło (ta elka na górze opony to oczywiście nadkole):
http://www.frsproject.com/tire_size.php


A jak tam progi zwalniające, nie przyciera? Miałem w planach pro-kit, ale sportline wygląda zdecydowanie lepiej :)

Awatar użytkownika
Prezes-Kamil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 341
Rejestracja: 21-04-11, 20:17
Lokalizacja: Katowice

Postautor: Prezes-Kamil » 13-05-15, 20:43

roobeyn pisze:
Prezes-Kamil pisze:
roobeyn pisze:Witam. Auto wygląda pięknie :D
Też posiadam ten model i myślę o nowych sprężynach. Mogę zapytać jak sprawują się eibachy sportline na naszych polskich drogach ?
Czy autko wymagało jakichś przeróbek amortyzatorów czy po prostu w miejsce starych sprężyn założone zostały eibachy ? Pytam, bo na zagranicznych forach do Eibachów w wersji sportline zalecają na tył zakładać jakieś "LCA" cokolwiek to jest... :o

Pozdrawiam


Sprawują się idealnie, ale w europie takich eibachów nie dostaniesz, niemiecki producent przewidział jedynie 25mm na przód i 20mm na tył. Za to na stany jest już -35mm przód i tył. Jest to maksymalne obniżenie jakie możesz zastosować do seryjnych amortyzatorów, żeby nie było problemów. Szukaj więc na ebayu, po numerze seryjnym który podałem na 1 stronie.

Jak chcesz zostawić seryjne felgi, to pomyśl nad dystansami, bo seryjne strasznie głęboko siedzą.

Tu masz przelicznik, jak spasować, żeby wszystko się zmieściło (ta elka na górze opony to oczywiście nadkole):
http://www.frsproject.com/tire_size.php


A jak tam progi zwalniające, nie przyciera? Miałem w planach pro-kit, ale sportline wygląda zdecydowanie lepiej :)


Jeszcze sie nie zdazylo zebym przytarl. Progow sie nie boj :)

Awatar użytkownika
DZIK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1051
Rejestracja: 23-09-05, 21:18
Lokalizacja: Wroclaw

Postautor: DZIK » 21-05-15, 09:52

Piekne auto , super felaczki. gratki
Bylo:
AT180
ST202
ST205
ST185 Carlos

roobeyn
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 14-04-15, 21:07
Lokalizacja: PL

Postautor: roobeyn » 29-05-15, 18:43

Prezes-Kamil pisze:
roobeyn pisze:
Prezes-Kamil pisze:
roobeyn pisze:Witam. Auto wygląda pięknie :D
Też posiadam ten model i myślę o nowych sprężynach. Mogę zapytać jak sprawują się eibachy sportline na naszych polskich drogach ?
Czy autko wymagało jakichś przeróbek amortyzatorów czy po prostu w miejsce starych sprężyn założone zostały eibachy ? Pytam, bo na zagranicznych forach do Eibachów w wersji sportline zalecają na tył zakładać jakieś "LCA" cokolwiek to jest... :o

Pozdrawiam


Sprawują się idealnie, ale w europie takich eibachów nie dostaniesz, niemiecki producent przewidział jedynie 25mm na przód i 20mm na tył. Za to na stany jest już -35mm przód i tył. Jest to maksymalne obniżenie jakie możesz zastosować do seryjnych amortyzatorów, żeby nie było problemów. Szukaj więc na ebayu, po numerze seryjnym który podałem na 1 stronie.

Jak chcesz zostawić seryjne felgi, to pomyśl nad dystansami, bo seryjne strasznie głęboko siedzą.

Tu masz przelicznik, jak spasować, żeby wszystko się zmieściło (ta elka na górze opony to oczywiście nadkole):
http://www.frsproject.com/tire_size.php


A jak tam progi zwalniające, nie przyciera? Miałem w planach pro-kit, ale sportline wygląda zdecydowanie lepiej :)


Jeszcze sie nie zdazylo zebym przytarl. Progow sie nie boj :)



A jak z komfortem jazdy? nie jest za twardo? Seryjnie autko za miękkie nie jest, a nie chciałbym żeby zachowywało się jak wóz drabiniasty :P

Planuję 18" felgi, problem w tym, że nie mogę się zdecydować między XXR 527 black matt, a Rota MXR silver :|

Edit: Zapomniałem dopytać czy masz u siebie założone dystanse? ...bo zastanawiam się czy 8,5 felga będzie w miarę równo z nadkolami z przodu i tyłu.

Awatar użytkownika
Prezes-Kamil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 341
Rejestracja: 21-04-11, 20:17
Lokalizacja: Katowice

Postautor: Prezes-Kamil » 01-10-16, 12:13

[2016] Wiosna, jeszcze na zimówkach:
Obrazek

Obrazek

[2016] Lato, aktualizacja wyglądu. Usunąłem białą folie z felg i pomalowałem proszkowo zaciski na żółty:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Z czystym sumieniem mogę wszystkim polecić lakiernika w Katowicach.
Lakiernia Proszkowa "Konrad" Piotr Herych , Katowice, Oswobodzenia 50. Tel 501 965 623

Za wyproszkowanie i pomalowanie wszystkich zacisków wziął jakąś śmieszną kasę 250zł.
Felgi też malują, kolega robił i wyszły petarda.

Awatar użytkownika
volumemusic7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 238
Rejestracja: 30-06-14, 22:39
Lokalizacja: Sztum

Postautor: volumemusic7 » 01-10-16, 13:45

O kurde! To bestia żyje, myślałem że temat umarł :D Pięknie to wygląda :D Ja za piaskowanie i malowanie proszkowe zacisków dałem 180zł ;)

Awatar użytkownika
Prezes-Kamil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 341
Rejestracja: 21-04-11, 20:17
Lokalizacja: Katowice

Postautor: Prezes-Kamil » 01-10-16, 13:57

volumemusic7 pisze:O kurde! To bestia żyje, myślałem że temat umarł :D Pięknie to wygląda :D Ja za piaskowanie i malowanie proszkowe zacisków dałem 180zł ;)


Żyje żyje, po prostu nic ciekawego nie było do dodania :-) Jak będą nowe fotki, to na pewno wrzuce :)

Awatar użytkownika
Grzegorz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2039
Rejestracja: 06-01-04, 18:26
Lokalizacja: z Polski

Postautor: Grzegorz » 23-03-17, 14:38

Jakis nowy progres???
:wink:
430hp/580Nm
480hp/610Nm
6xxhp/6xxNm in progres

Awatar użytkownika
Prezes-Kamil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 341
Rejestracja: 21-04-11, 20:17
Lokalizacja: Katowice

Postautor: Prezes-Kamil » 24-03-17, 12:27

Grzegorz pisze:Jakis nowy progres???
:wink:


Myślę nad głośniejszym wydechem i przemalunkiem felg :-)
Po głowie też chodzi przyciemnienie tylnej szyby.

Jak tylko coś ulegnie zmianie, na pewno wrzucę fotki :-)

Awatar użytkownika
Grzegorz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2039
Rejestracja: 06-01-04, 18:26
Lokalizacja: z Polski

Postautor: Grzegorz » 24-03-17, 23:04

Ja widzę w niej suszarkę i BBK
:wink: :twisted:
430hp/580Nm

480hp/610Nm

6xxhp/6xxNm in progres