*Toyota GT86
Silnik:
*FA20 BOXER + strojenie by Michalak Car Performance
*Przewody wodne TurboWorks
*Lekkie koło pasowe
Przeniesienie napędu:
*seria
Zawieszenie:
*Gwintowane ISC
*Tylne drążki regulowane ISC
*Rozpórka przednia Cusco
Hamulce:
*EBC Turbo Groove
Układ wydechowy:
*Kolektor wydechowy EL
*Końcowy Top Speed
*Środkowy ori przelot
Układ dolotowy:
*Perrin + wkładka KN
Koła:
*18x8,5 JR21
*opony Continental SportContact5
Wnętrze:
*Cup Edition
Audio:
-seria
Body:
*Pełen pakiet oryginalnego TRD (dokładka przód z emblematem, ducktail, zderzak tył, progi)
*Tylne lampy Valenti
Krótki opis/historia samochodu:
Samochód kupiłem uszkodzony mechanicznie - panewka. Po rozebraniu silnika okazało się, że nie ma czego ratować. Wsiadłem w drugie auto i pojechałem po cały kompletny drugi silnik wyciągnięty z auta z przebiegiem 19tyś km. Koszt ? 15tyś z robocizną. Ale pojawił się problem z wypadaniem zaworów - zakupiłem kompletną wiązkę kabinową i silnikową razem ze sterownikiem silnika, również z tego samego auta - podejrzenia były, że przetarta jest wiązka i dochodzi do spięcia bla bla bla. Wszystko przełożone, ale problem dalej występuje. Problem został rozwiązany strojeniem - czasy zmiennych faz były amatorsko spier... okazało się, że 86 ma dwa sterowniki silnika i ten którego nie wymieniłem był tutaj winowajcą, "nasi już tam byli". Zapakowałem 86 na lawetę i pojechałem do Włocławka, przy okazji strojenia założyliśmy kolektor wydechowy EL, kupiłem przewody turboworksa i lekkie koło pasowe wału korbowego. Koszt jaki poniosłem w ciągu 2-3 miesięcy to 30tyś zł. Ale auto jeździ, ba zapierdziela i cieszy każdą sekundą jazdy. Auto na tym zawieszeniu prowadzi się jak gokart. W planie oczywiście turbo. Kalkulując wszystko już dawno siedziałby 1JZ, ale kto wiedział, że wyjdzie taki babol. Historia dość smutna i kosztowna, ale cieszę się, że udało mi się rozwiązać problem - koniec końców mam silnik i praktycznie wszystko co elektroniczne z przebiegiem 19tyś km (razem z pierdołkami typu mikrofon do głośnomówiącej itp.


Krótki opis planów zmian:
- Koła JR 12
- lekkie koło zamachowe
- Turbo
- antena - rekin z avensisa
- podłokietnik
- Zaciski z STI Bugeye + tarcze 345mm, jeśli wejdą, jeśli nie to 335
- maska carbon z wlotami
- window louvers
- korekta lakieru
- dodatkowa chłodniczka oleju + wentylator SPAL pod pstryczek elektryczek
- gajgerki
- tylny wydech przerobić na 4 końcówki po 2 na strone
- tylna dolna lampa w zderzaku ze światłem pozycyjnym
Zdjęcia:






