GT4 - Stage II
-
- Użytkownik
- Posty: 4958
- Rejestracja: 09-07-04, 00:41
GT4 - Stage II
Nadchodzi zima więc chyba czas na kolejny etap - cel: 400 KM.
Plan obejmuje:
- kute tłoki
- kute korbowody
- wzmocnione śruby
- wzmocniona uszczelka pod głowicę
- mocniejsze sprzęgło
- lekkie koło zamachowe
- poprawa wydechu
- dolot
- pompa paliwa (już czeka Walbro)
- regulator ciśnienia paliwa (już czeka Megan Racing)
- SMT7 i strojenie
Będę wdzięczny za Wasze rekomendacje na temat powyższych elementów (za wyjątkiem ostatnich trzech punktów) - w odniesieniu do konkretnej firmy na podstawie bezpośrednich doświadczeń. Mile widziane wskazanie źródła i orientacyjnie ceny.
Plan obejmuje:
- kute tłoki
- kute korbowody
- wzmocnione śruby
- wzmocniona uszczelka pod głowicę
- mocniejsze sprzęgło
- lekkie koło zamachowe
- poprawa wydechu
- dolot
- pompa paliwa (już czeka Walbro)
- regulator ciśnienia paliwa (już czeka Megan Racing)
- SMT7 i strojenie
Będę wdzięczny za Wasze rekomendacje na temat powyższych elementów (za wyjątkiem ostatnich trzech punktów) - w odniesieniu do konkretnej firmy na podstawie bezpośrednich doświadczeń. Mile widziane wskazanie źródła i orientacyjnie ceny.
-
- Użytkownik
- Posty: 496
- Rejestracja: 25-06-04, 21:03
- góral
- Użytkownik
- Posty: 2687
- Rejestracja: 06-07-04, 22:57
jak najbardziej polecam Showa, wszyscy wiedza! Co do tego jakiej marki korby i tloki, to bez wiekszego znaczenia, wazne ze kute! Sprzegło , u mnie Exedy ma sie dobrze, ale tansze u radzikowskiego, coyot nie narzeka na nie. Tylko na miłosc Boska kto ci doradził ten regulator Megan R??!
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.
-
- Użytkownik
- Posty: 1298
- Rejestracja: 13-05-06, 01:25
-
- Użytkownik
- Posty: 4958
- Rejestracja: 09-07-04, 00:41
- WojtekMR
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: 26-01-04, 10:34
- góral
- Użytkownik
- Posty: 2687
- Rejestracja: 06-07-04, 22:57
Sie nam tuning rozwija, to chyba dobrze nie!?Bedziem znali wytrzymałosc , po róznych wybuchah he he ... czego Broń Boże nikomu nie zycze!! A co wkoncu u Ciebie? Kupiłes 3 sgte, cos widziałem na STR.pl ? Tomek, pomysl o wiekszej przepustnicy bo przy celowaniu w taka moc, moze sie okazać waskim gardłem. Sam mysle o nowym kolektorze dolotowym...
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.
- WojtekMR
- Użytkownik
- Posty: 404
- Rejestracja: 26-01-04, 10:34
-
- Użytkownik
- Posty: 4958
- Rejestracja: 09-07-04, 00:41
No to zostało ustalone co będzie:
- tłoki Wiseco
- korby Eagle
- uszczelka Cometic
- sprzęgło Exedy Stage 2
- koło zamachowe Fidanza
- śruby ARP
Czekam na finansowanie, jak się pojawi to zamówienie, dostawa i do roboty.
A na razie będzie nowa przekładnia kierownicza, łączniki stabilizatorów i doprowadzenie D2 do porządku. Mam nadzieję, że się wyrobię przed 14 października.
- tłoki Wiseco
- korby Eagle
- uszczelka Cometic
- sprzęgło Exedy Stage 2
- koło zamachowe Fidanza
- śruby ARP
Czekam na finansowanie, jak się pojawi to zamówienie, dostawa i do roboty.
A na razie będzie nowa przekładnia kierownicza, łączniki stabilizatorów i doprowadzenie D2 do porządku. Mam nadzieję, że się wyrobię przed 14 października.