Jakie tarcze + klocki w rozsądnej cenie?

Forum Ogólne na temat Toyoty Celica

Moderatorzy: prazyn, Zewus, Suseł

p0lish

Postautor: p0lish » 16-07-08, 11:33

wiem ze jezdzi, poleca
kolega z ASO znowu mowi, że gówno

bądź tu mądry

Awatar użytkownika
Rzeski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 6482
Rejestracja: 10-07-07, 09:37
Lokalizacja: Wroclaw

Postautor: Rzeski » 16-07-08, 12:04

p0lish pisze:bądź tu mądry

kup Kashiyama :) dziewczyna ma w Corolce E11 zamontowane i hamuje idealnie ... ciezko je tez zagrzac....
WROCLOVE BRADA

Awatar użytkownika
carsik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5915
Rejestracja: 30-08-06, 12:30
Lokalizacja: GT4 Warszawa
Kontakt:

Postautor: carsik » 16-07-08, 12:05

kashiyamy sa czarne i brązowe. Ja mam czarne i te sa ok.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28

hin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1298
Rejestracja: 13-05-06, 00:25
Lokalizacja: Warka

Postautor: hin » 17-07-08, 09:07

A ja z przodu mam brązowe i choć są nieco "podejrzane" ;) to zarzucić nic im nie mogę. Hamują normalnie i- co najlepsze- im są cieplejsze tym hamują lepiej. Poza tym tarcze po tych klockach wyglądają jakby były usmarowane jakimś mazidłem. Ale wszystko pracuje jak najbardziej normalnie więc się nie przejmuję.
Aha, brudzenie felg prawie niezauważalne.
W sprawach PW proszę raczej o kontakt mailowy. Czasami dłużej tu nie zaglądam a i nie zawsze docierają powiadomienia o PW.

Awatar użytkownika
Robert
Site Admin
Site Admin
Posty: 7774
Rejestracja: 19-12-03, 23:41
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Postautor: Robert » 17-07-08, 10:16

hin pisze:usmarowane jakimś mazidłem

To są chyba jakieś żywice, które sie z klocków wytrącają. Nie jest to chyba pozytywny objaw na dłuższą metę.
W niektórych przypadkach strumień świadomości powinien ukryć się głęboko w nieświadomości.

hin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1298
Rejestracja: 13-05-06, 00:25
Lokalizacja: Warka

Postautor: hin » 18-07-08, 09:47

Robert pisze:
hin pisze:usmarowane jakimś mazidłem

To są chyba jakieś żywice, które sie z klocków wytrącają. Nie jest to chyba pozytywny objaw na dłuższą metę.


Nie mam pojęcia, gdzies kiedyś coś obiło mi się o uszy że niektóre klocki zostawiają na tarczy jakąś materię, dzięki czemu tarcie nie odbywa się bezpośrednio między klockiem a metalem a właśnie między klockiem a ta materią co zwiększa skuteczność (w stosunku do przyłożonej siły).
Zasadniczo nie specjalnie się tym przejmuję jako że w średniej perspektywie czasowej i tak liczę się z wymianą tarcz gdyz te zostały kilkakrotnie przegrzane i za jakiś czas zaczną pękać
W sprawach PW proszę raczej o kontakt mailowy. Czasami dłużej tu nie zaglądam a i nie zawsze docierają powiadomienia o PW.

Awatar użytkownika
majster
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: 30-03-12, 00:54
Lokalizacja: Chełm

Postautor: majster » 07-11-18, 12:44

Dostanę nagrodę za odgrzanie najstarszego kotleta? Pewnie nie, bo nikt tu nie zagląda już...:(
Ale spróbuję,
Do 2.0GT 6gen. jakie tarcze i klocki do codziennej jazdy? Miałem ATE i klocki OEM i mi to bardzo słabo hamuje...
Co polecicie, może Zimmermann?
Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspächer

Moja GT:
viewtopic.php?t=30855

Awatar użytkownika
Jarke
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 204
Rejestracja: 10-05-15, 21:51
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Jarke » 08-11-18, 10:02

majster pisze:Dostanę nagrodę za odgrzanie najstarszego kotleta? Pewnie nie, bo nikt tu nie zagląda już...:(
Ale spróbuję,
Do 2.0GT 6gen. jakie tarcze i klocki do codziennej jazdy? Miałem ATE i klocki OEM i mi to bardzo słabo hamuje...
Co polecicie, może Zimmermann?

Generalnie każda stara Toyota bardzo słabo hamuje. :wink: Może problem jest gdzie indziej w układzie?
Zanim przesiadłem się na większe heble to jeździłem na tarczach ATE + klocki TRW + Motul RBF600. Hamowało to całkiem rozsądnie jak na fabryczny rozmiar i mogę polecić taki zestaw.

Awatar użytkownika
majster
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: 30-03-12, 00:54
Lokalizacja: Chełm

Postautor: majster » 08-11-18, 11:43

Wymienię wszystkie przewody gumowe na przewody w oplocie. Może guma wewnątrz sparciała i blokuje ciśnienie z pompy.
Te z Hela mają dobre opinie?
http://pl.helperformance.com/toyota-cel ... -1994-1999

Może te moje klocki OEM nie współpracowały z tarczami...

Sklep Brakeparts.pl poleca tarcze Ate (ze zniżką 159zł.):
https://www.brakeparts.pl/49252-2000-2001-

oraz klocki EBC Black lub Black Diamond FR ( ze zniżką 129 i 391zł.):
https://www.brakeparts.pl/56170-1991-1993-gs300

Różnica w cenie znaczna, bo 262zł. Jeżeli różnica w hamowaniu będzie znaczna to bym się pokusił -czy warto tyle dołożyć?
Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspächer



Moja GT:

viewtopic.php?t=30855

Awatar użytkownika
Jarke
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 204
Rejestracja: 10-05-15, 21:51
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Jarke » 09-11-18, 15:23

majster pisze:Wymienię wszystkie przewody gumowe na przewody w oplocie. Może guma wewnątrz sparciała i blokuje ciśnienie z pompy.
Te z Hela mają dobre opinie?

Mam je u siebie. Są trochę krótsze niż fabryczne, więc trzeba je dobrze zamontować żeby nie narobić sobie problemów. Poza tym są okej, mogę polecić.

majster pisze:Sklep Brakeparts.pl poleca tarcze Ate (ze zniżką 159zł.):

Miałem u siebie. Nie miały łatwego życia, na koniec zaczęły bić, ale to raczej moja wina niż tarcz. Ogólnie są w porządku.

majster pisze:klocki EBC Black lub Black Diamond FR ( ze zniżką 129 i 391zł.):

A tutaj bym odpuścił. Sam zastanawiałem się na EBC Green/Yellow, ale po przestudiowaniu cen i parametrów skończyło się na zwykłych TRW.

Dodatkowo istotny jest świeży płyn hamulcowy wysokiej jakości.

Awatar użytkownika
Fryc85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2531
Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Lokalizacja: Krosno

Postautor: Fryc85 » 09-11-18, 16:56

Pany a te wszystkie przewody w metalowym oplocie maja standardowy oplot w gumowej rurce?

Awatar użytkownika
majster
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: 30-03-12, 00:54
Lokalizacja: Chełm

Postautor: majster » 14-11-18, 07:45

Jarke, długo masz te przewody, nie rdzewieją końcówki, bo rzekomo są kwasowe? Ktoś jeszcze robi dobre przewody, żeby nie było problemów z montażem?

Może Black diamond odpuszczę sobie. TRW i tak kosztuje ok.90zł. niewiele mniej niż EBC.
Korcą mnie te EBC:
https://www.brakeparts.pl/1991-1993-gs3 ... dp874.html
Płynu to z litra kupię, trzeba będzie go "przetoczyć" przez przewody. Jakiś szczególnie polecicie? 5.1?

Fryc85 przewód hamulcowy jest w stalowym oplocie
Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspächer



Moja GT:

viewtopic.php?t=30855

Awatar użytkownika
Fryc85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2531
Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Lokalizacja: Krosno

Postautor: Fryc85 » 14-11-18, 07:54

Chodzi o rurkę gumowa, według mnie patrząc na hydraulike jeśli rurka gumowa jest bez oplotu to to guzik warte i tylko chwyt reklamowy.ori jakoś nie mają stalowego oplotu i 25 lat mają się dobrze.nie twierdzę że nie są jak nowe bo też będę coś kupował nowego.