hin pisze:Do jakiegoś tam poziomu seryjne ecu daje rade sobie z paliwem i zapłonem.
bez wskaznika EGT i szerokiej AFR sie nie obejdzie
hin pisze:zakładanie standalone-a tylko po to żeby podnieść lekko ciśnienie doładowania.... trochę przerost formy nad treścią
ta zawsze mozna podniesc .... tylko zalezy od podejscia na ile kalkulujemy silnik , jesli nam nie zalezy na dlugotrwalym bezproblemowym uzytkowaniu ..... to Bostujmy do oporu ....
niestety prawda jest taka ze zeby to zrobic bezpiecznie i z glowa to trzeba monitorowac EGT i AFR i tu mamy jedno z logiczniejszych wyjsc Zeitronixa ...
~1300 PLN z tego co pamietam moze ciut taniej
wiec tak robimy deko bosta czy to EBC czy MBC
zwiekszajac bostajest wiecej powietrza , pasuje wiecej paliwa ...... ??? zmiana wtryskow ???? ... (jelsi zrobi sie to proporcjonalnie seryjne ecu powinno ogarnac bez ingerencji w mape co najwyzej wolne obroty beda przelane i nierowne )
idac dalej mamy wiekszy bost , wiecej powietrza wiecej paliwa .... wiecej mieszanki w cyklu ...czyli potrzeba wicej czasu na spalenie (jesli nie zmienimy to rosnie EGT czy nam sie podoba czy nie jak np u Poganina )
czyli co trzeba wyprzedzic zaplon ???? i tu jest ciekawe pytanie , ile seryjne ecu jest w stanie supportowac ???????????????????????????????????????? i jak do tematu podejsc ??
Hin masz jakis pomysl ???
oczywisciew ze mozna sprobowac to ustawic na seryjnym ale bedzie to kulec i dopiero prkatyka (EGT AFR ) pokaze na ile to bepieczne przy czym nie gewarantuje efektu o ktory nam chodzi czyli znaczny wzrost mocy ....
mozna to potraktowac swinia .....
ale popatrzmy , po tym wszystkim mamy :
MBC/EBC koszt ???
EGT sensor / AFR wide ????? (tego kosztu raczej nie pominiemy ) zeitron ~1300PLN
swinia ~700-900PLN
czy nie lepiej deko dolozyc i miec wszystko w jednym zamiast zlepku x devajsow ???
do tego wszystko pod kontrola , bost , mapa , zaplonu , paliwo ...... wszystko w jednym
PS: tylko moje zdanie