Lestat IV gen 4a-ge
- Wojtas
- Użytkownik
- Posty: 2591
- Rejestracja: 29-09-05, 16:23
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- Tomek82
- Użytkownik
- Posty: 766
- Rejestracja: 30-11-06, 20:23
Wojtas pisze:zawias byscie jej zrobili
Heheh no amerykę drugi raz odkryłeś Ona idzie na pierwszy ogień Poza tym to ponoć niezłą orkę naszym wozem zrobiłeś pod warsztatem bo Carsik płakał, że mu obwiesiłeś błotem RCka Jak wrócisz z chorobowego to pewnie mycie się szykuje
Rzeski pisze:urodzinowego czy letniego ?
No pewnie, że urodzinowy I ma być duuuużo śniegu na nim.
Ledwo wróciliśmy, a zrobiliśmy dziś na cacy hamulcownię z przodu.
Nowe klocki akeBONO z U2 nam firmuje. Założone nowe blaszki, wyszyszczone tłoczki.
Teraz nie dość, że jeździ to jeszcze hamuje
Aha i chciałbym podziękować oficjalnie Warsztatowi GT4 Service za wykonanie dobrej roboty.
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
Tomek82 pisze:Aha i chciałbym podziękować oficjalnie Warsztatowi GT4 Service za wykonanie dobrej roboty.
Welcome. Polecamy się na przyszłość.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
- Tomek82
- Użytkownik
- Posty: 766
- Rejestracja: 30-11-06, 20:23
W Ołtarzewie urodził się pomysł zmiany kolektora wydechowego z seryjnego z 4AGE na kolektor z 7AFE. Chciałbym zaczerpnąć od Was opinii co myślicie o tym rozwiązaniu?
Jak wiadomo kolektor wydechowy jest liczony pod konkretny silnik, ale ze względu na to, że powinny kolektory pasować to może lepiej zastosowac kolektor z 7AFE ze względu choćby na materiał z jakiego jest wykonany?
Czy w przypadku 4AGE jak nasz będzie to miało jakiekolwiek znaczenie?
Jak wiadomo kolektor wydechowy jest liczony pod konkretny silnik, ale ze względu na to, że powinny kolektory pasować to może lepiej zastosowac kolektor z 7AFE ze względu choćby na materiał z jakiego jest wykonany?
Czy w przypadku 4AGE jak nasz będzie to miało jakiekolwiek znaczenie?
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
Hm, jakby Ci tu powiedzieć, w 4AFE i 4AGE są te same kolektory
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
- Tomek82
- Użytkownik
- Posty: 766
- Rejestracja: 30-11-06, 20:23
Być może są takie same w 4AFE i 4AGE ale są policzone pod te właśnie silniki (ale dziwne że są takie same skoro to jednak sporo różniące się konstrukcje).
Natomiast 7AFE to też już trochę inna konstrukcja, a więc inaczej policzony kolektor.
Pewnie bez dokładnych obliczeń jednoznacznej odpowiedzi nie uzyskam który kolektor lepszy bo do tego trzebaby poświęcić trochę czasu na przeliczenia ale może z samej już konstrukcji kolektora można stwierdzić czy lepszy jest żeliwniak z serii czy rurak z 7afe?
EDIT: Carsik mówiłeś, że kolektor z 7afe podejdzie do 4age. Jesteś pewien że otwory na wyjściu z silnika pasują? Bo dół to pewnie nie będzie pasował ot tak.
Natomiast 7AFE to też już trochę inna konstrukcja, a więc inaczej policzony kolektor.
Pewnie bez dokładnych obliczeń jednoznacznej odpowiedzi nie uzyskam który kolektor lepszy bo do tego trzebaby poświęcić trochę czasu na przeliczenia ale może z samej już konstrukcji kolektora można stwierdzić czy lepszy jest żeliwniak z serii czy rurak z 7afe?
EDIT: Carsik mówiłeś, że kolektor z 7afe podejdzie do 4age. Jesteś pewien że otwory na wyjściu z silnika pasują? Bo dół to pewnie nie będzie pasował ot tak.
- Lestat
- Użytkownik
- Posty: 2980
- Rejestracja: 20-07-07, 20:30
Tomek82 pisze:EDIT: Carsik mówiłeś, że kolektor z 7afe podejdzie do 4age. Jesteś pewien że otwory na wyjściu z silnika pasują? Bo dół to pewnie nie będzie pasował ot tak.
a nie prościej mnie zapytać? pasują
ja mam pytanie czy nie trzeba go będzie bardzo skracać (jeśli w ogóle?), pewnie kilka cm różnicy w długości bloku jest
4a-ge power
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
dyskutanty. Kolektor w 7AFE z AT200 jest taki sam jak w 4AFE AE101. Najlepiej założyć go z pierwszym odcinkiem wydechu i spasować resztę.
dałem Ci już dwa przykłady jak to jest liczone. Nie przesadzaj.
Tomek82 pisze:Być może są takie same w 4AFE i 4AGE ale są policzone pod te właśnie silniki (ale dziwne że są takie same skoro to jednak sporo różniące się konstrukcje).
dałem Ci już dwa przykłady jak to jest liczone. Nie przesadzaj.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
- pasqual
- Użytkownik
- Posty: 3053
- Rejestracja: 03-07-06, 21:00
Carsik ma 200% racji w tym temacie
kolektory sa liczone ale tylko wzgledem restrykcji/przeplywu (srednice rur)
dzialanie falowe przy tak waskim walku wydechowym jest praktycznie niezauwazalne
wiec defakto nie ma nad czym sie zastanawiac tylko podmieniac ,
PS: kiedys Rzeskiemu w jednym watku jak to chcial podmieniac kolektor w 1.8 napisalem w detalach jaki to ma sens : )
kolektory sa liczone ale tylko wzgledem restrykcji/przeplywu (srednice rur)
dzialanie falowe przy tak waskim walku wydechowym jest praktycznie niezauwazalne
wiec defakto nie ma nad czym sie zastanawiac tylko podmieniac ,
PS: kiedys Rzeskiemu w jednym watku jak to chcial podmieniac kolektor w 1.8 napisalem w detalach jaki to ma sens : )
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
Tomek82 pisze:pasqual pisze:dzialanie falowe przy tak waskim walku wydechowym jest praktycznie niezauwazalne
Tak też myślałem tylko Prażyn mi namącił w głowie i myślałem, że to niewiadomo jakie cuda trzeba liczyć
Hm, Prazyn specem od 4AGE, no to ja przepraszam, ale zbyt mało się jeszcze ścigałem
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
- stivo123
- Użytkownik
- Posty: 431
- Rejestracja: 12-02-07, 22:35