Mlody Rzeski 1.8 Miami Beach
- Mlody Rzeski
- Użytkownik
- Posty: 1428
- Rejestracja: 13-08-08, 22:23
- BASSI
- Użytkownik
- Posty: 3168
- Rejestracja: 20-04-08, 00:34
- Rzeski
- Użytkownik
- Posty: 6524
- Rejestracja: 10-07-07, 10:37
- BASSI
- Użytkownik
- Posty: 3168
- Rejestracja: 20-04-08, 00:34
wezyk podczepiamy do " dolotu" zeby podcisnienie zasysało opary...
szczerze mowiac mozna zalozyc sam filterek na odme i tez bedzie dobrze.
po kilku tysiacach zmieniamy filterek i jazda
Szkoda, ze jak ludzie widzą, że samochód podczas jazdy kopci, to znaczy, że pierscienie do wymiany a w rzeczywistości sa to opary w kolektorze ssacym...
szczerze mowiac mozna zalozyc sam filterek na odme i tez bedzie dobrze.
po kilku tysiacach zmieniamy filterek i jazda
Szkoda, ze jak ludzie widzą, że samochód podczas jazdy kopci, to znaczy, że pierscienie do wymiany a w rzeczywistości sa to opary w kolektorze ssacym...
- Mlody Rzeski
- Użytkownik
- Posty: 1428
- Rejestracja: 13-08-08, 22:23
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
BASSISFUN pisze:wezyk podczepiamy do " dolotu" zeby podcisnienie zasysało opary...
szczerze mowiac mozna zalozyc sam filterek na odme i tez bedzie dobrze.
po kilku tysiacach zmieniamy filterek i jazda
Szkoda, ze jak ludzie widzą, że samochód podczas jazdy kopci, to znaczy, że pierscienie do wymiany a w rzeczywistości sa to opary w kolektorze ssacym...
Na zlocie w koszalinie poważnie ten dym wyglądał A co z obudową filtra??? Ma ssać wszystko z pod maski?? Dolot?? Co z ciągiem w górnej partii??? Z tego co pamiętam, większość przechodziła ze stożków na wkładki... czysta ciekawość
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- Lestat
- Użytkownik
- Posty: 2980
- Rejestracja: 20-07-07, 20:30
Rzeski pisze:BASSISFUN pisze:wezyk podczepiamy do " dolotu" zeby podcisnienie zasysało opary...
ok a co ze zbiorniczkiem na odme gdzie go podłaczamy ?
Rzeski to tak jakbyś rozciął ten wężyk na pół i wsadził w to miejsce zbiornik, który też ma 2 dziurki i zwisające wężyki popinasz w dziurki
4a-ge power
- Mlody Rzeski
- Użytkownik
- Posty: 1428
- Rejestracja: 13-08-08, 22:23
-
- Użytkownik
- Posty: 550
- Rejestracja: 26-06-07, 19:06
- BASSI
- Użytkownik
- Posty: 3168
- Rejestracja: 20-04-08, 00:34
no igła może nie, kwestia wymiana uszczelniaczy i wyregulowania zaworów i powinno pomoc Jak ja stroiłem auto miałem załozone odmy - kopciło jak lokomotywa.
Z tym, że u mnie dmuchal kompresor wiec glowica dostała powietrze z gory.
jak zaslepilem odme to jak reka odjał.
Spalania oleju praktycznie nie mam, bo zuzycie przy mojej jezdzie 0,5L na 8 tys to praktycznie nic...
Z tym, że u mnie dmuchal kompresor wiec glowica dostała powietrze z gory.
jak zaslepilem odme to jak reka odjał.
Spalania oleju praktycznie nie mam, bo zuzycie przy mojej jezdzie 0,5L na 8 tys to praktycznie nic...
- BASSI
- Użytkownik
- Posty: 3168
- Rejestracja: 20-04-08, 00:34
sens jest zawsze, olej zamiast brudzic dolot bedzie splywac do zbiorniczka. A zbiorniczek mozna zawsze oproznic
po kolei :
zbiornik ma 2 krocce, jeden na dole a drugi i u gory ( sa tez zbiorniczki ktore maja 2 krocce i gory )
do jednego podpinasz wezyk od dekla glowicy ( do tego na dole ) a do gornego podpinasz wezyk od kolektora ssacego ( musisz go dorobic skoro wykorzystales wezyk od dekla ).
jezeli masz zbiorniczek z dwoma kroccami na gorze to podlaczenie jest jeszcze prostrze
zamiast zbiorniczka mozesz zamontowac filterek taki malutki a wlot w kolektorze dolotowym po prostu zaslepic
korzysc jaka z tego wszystkiego plynie jest nastepujaca...
- czystszy dolot ( lacznie z przepiustnica )
- mniejsza temp w dolocie
- kolejny stożek w aucie
po kolei :
zbiornik ma 2 krocce, jeden na dole a drugi i u gory ( sa tez zbiorniczki ktore maja 2 krocce i gory )
do jednego podpinasz wezyk od dekla glowicy ( do tego na dole ) a do gornego podpinasz wezyk od kolektora ssacego ( musisz go dorobic skoro wykorzystales wezyk od dekla ).
jezeli masz zbiorniczek z dwoma kroccami na gorze to podlaczenie jest jeszcze prostrze
zamiast zbiorniczka mozesz zamontowac filterek taki malutki a wlot w kolektorze dolotowym po prostu zaslepic
korzysc jaka z tego wszystkiego plynie jest nastepujaca...
- czystszy dolot ( lacznie z przepiustnica )
- mniejsza temp w dolocie
- kolejny stożek w aucie
- Mlody Rzeski
- Użytkownik
- Posty: 1428
- Rejestracja: 13-08-08, 22:23