GT-Turbo
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
25 to nie knk, ale może czeski błąd
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
- jones
- Użytkownik
- Posty: 1128
- Rejestracja: 24-11-09, 21:45
- Rzeski
- Użytkownik
- Posty: 6524
- Rejestracja: 10-07-07, 10:37
jones pisze:Jak może wynik byc dobry skoro błędy go skastrowały?
tylko pytanie brzmi na ile jestesmy w stanie oszacowac chociazby % ze aktualny wynik zostal pomniejszony o bledy ?
w kazdym badz razie skoro bledy zostana skorygowane to wynik powinien byc lepszy
jakby nie patrzec na delikatnym dmuchnieciu 0,25Bara jest bezpiecznie.
WROCLOVE BRADA
- jones
- Użytkownik
- Posty: 1128
- Rejestracja: 24-11-09, 21:45
Rzeski pisze:jones pisze:Jak może wynik byc dobry skoro błędy go skastrowały?
tylko pytanie brzmi na ile jestesmy w stanie oszacowac chociazby % ze aktualny wynik zostal pomniejszony o bledy ?
w kazdym badz razie skoro bledy zostana skorygowane to wynik powinien byc lepszy
jakby nie patrzec na delikatnym dmuchnieciu 0,25Bara jest bezpiecznie.
nie jesteśmy w stanie
- góral
- Użytkownik
- Posty: 2687
- Rejestracja: 06-07-04, 22:57
Jak na ta sprezarke to wynik marny, natomiast jak na doładowanie 0,25 to niuton i koń całkiem niezły tylko szkoda ze od 5 tysi niuton spada. Z tej turbiny to bara mozna dmuchnac z palcem w pupie, powinno wypluc w granicach 300 koni i momentu ponad 400, zdaje sie ze czeka Cie podstrojenie tego ustrojstwa. Kasuj błedy i wtedy zhamuj jeszczce raz. Na jakim oleju jezdzisz? Jak sie okazuje Ballberingi czyli własnie 28 RS nie na kazdym oleju powinna jezdzic, były projektowane podobno do 10W40 albo 20W50. Tu link do komunikatu Garretta w sprawie gwarancji na BB i oleju ZALECANEGO!!!lINKA MOTO REMO
Polecam lekture o olejach..
Polecam lekture o olejach..
Q3, Outback, Legacy, i Carlos.
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- vayato
- Użytkownik
- Posty: 384
- Rejestracja: 06-09-07, 15:11
ostatnio wlałem valvoline racing 10w60.
co do doładowania - 0,25(low) i 0,4(hi) pokazuje hks przy ustawianiu doładowania ręcznie , w czasie jazdy jest już 1 bar...
co do błędu, to zgadza się, miało być 5-2.
W sumie to żaden pomiar, bo jak pisałem, po przekroczeniu 4k auto przestaje jechać, przerywa, jakby odcinkę miał i nie wkręca się ładnie, stąd moment leci na łeb i mocy nie przybywa.
jakieś sugestie, dlaczego wywaliło błąd 3-4? podciśnienia są na miejscu, jedyna zmiana to taka, że na zewnątrz cieplej się zrobiło
co do doładowania - 0,25(low) i 0,4(hi) pokazuje hks przy ustawianiu doładowania ręcznie , w czasie jazdy jest już 1 bar...
co do błędu, to zgadza się, miało być 5-2.
W sumie to żaden pomiar, bo jak pisałem, po przekroczeniu 4k auto przestaje jechać, przerywa, jakby odcinkę miał i nie wkręca się ładnie, stąd moment leci na łeb i mocy nie przybywa.
jakieś sugestie, dlaczego wywaliło błąd 3-4? podciśnienia są na miejscu, jedyna zmiana to taka, że na zewnątrz cieplej się zrobiło
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
vayato pisze:co do błędu, to zgadza się, miało być 5-2.
W sumie to żaden pomiar, bo jak pisałem, po przekroczeniu 4k auto przestaje jechać, przerywa, jakby odcinkę miał i nie wkręca się ładnie, stąd moment leci na łeb i mocy nie przybywa.
jakieś sugestie, dlaczego wywaliło błąd 3-4? podciśnienia są na miejscu, jedyna zmiana to taka, że na zewnątrz cieplej się zrobiło
pozbądź się najpierw 52
no i miałeś sprawdzić dwa miesiące temu połączenie pomiędzy sondą lambda a ecu lub sa, miałeś w ogóle posprawdzać do czego ona jest podpięta...
- góral
- Użytkownik
- Posty: 2687
- Rejestracja: 06-07-04, 22:57
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- vayato
- Użytkownik
- Posty: 384
- Rejestracja: 06-09-07, 15:11
góral pisze:A nie było tak ze wczesniej szapało? Wiadomo, knock i tak cza wymienic..
Wyskakiwał knock i sonda jak kręciłem powyżej 2,5 tys. jeżdżąc 5-10 min. Jak z kolei pojeździłem 15-25 min kręcąc do max 2500 i dopiero potem wkręcałem wyżej to już nie wyskakiwały żadne błędy i było ok.
Szerokopasmówka jest pod sa podpięta, od seryjnej przewody idą normalnie wiązką, więc prawdopodobnie normalnie do ecu idzie - to jeszcze muszę potwierdzić.
jeszcze jedna sprawa jest taka, że po podpięciu lapa znalazłem, że sa startuje od 4000. Czy możliwe jest więc, że jeśli seryne ecu wywala błędy, to wtedy sa się nie załącza?
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
vayato pisze:góral pisze:A nie było tak ze wczesniej szapało? Wiadomo, knock i tak cza wymienic..
Wyskakiwał knock i sonda jak kręciłem powyżej 2,5 tys. jeżdżąc 5-10 min. Jak z kolei pojeździłem 15-25 min kręcąc do max 2500 i dopiero potem wkręcałem wyżej to już nie wyskakiwały żadne błędy i było ok.
Szerokopasmówka jest pod sa podpięta, od seryjnej przewody idą normalnie wiązką, więc prawdopodobnie normalnie do ecu idzie - to jeszcze muszę potwierdzić.
jeszcze jedna sprawa jest taka, że po podpięciu lapa znalazłem, że sa startuje od 4000. Czy możliwe jest więc, że jeśli seryne ecu wywala błędy, to wtedy sa się nie załącza?
hej, tak jak Ci napisałem kiedyś na gg, masz nieźle przekombinowaną wiązkę, bez ogarnięcia całościowego się chyba nie obejdzie
- jones
- Użytkownik
- Posty: 1128
- Rejestracja: 24-11-09, 21:45