ST165 - New Project by Tangy :)
- tangy
- Użytkownik
- Posty: 112
- Rejestracja: 31-01-11, 23:11
ST165 - New Project by Tangy :)
Po dlugim czasie oczekiwań nareszcie dojechała więc mozna się pochwalić
Pod maska niespodzianka - oryginalne naklejki
W bagażniku znalazło się nawet oryginalne radio
Jak na model i rocznik jest lepiej niż sie spodziewałem. Poza dużymi parchami na błotnikach przednich blacha wygląda ok, lakier też jest w dobrej kondycji. Jest mały problem z drzwiami, chyba lekko opadły i kleszcza się o przedni błotnik. Lewe ok ale prawych nie da się otworzyć.
Autko trochę stało i hamulce nawet nie spowalniają - trzeba hamować jak Flinstonowie
Silnik bardzo ladnie pali, ale tylko jak dostanie prąd - bateria dead, ale cóż oczekiwać, siedziała w nim oryginalna japońska Yuasa - cholera wie ile miała lat.
Wszystkie gadżety elektryczne ( a trochę ich jest) działają bardzo dobrze.
Teraz trzeba zacząć zabawę i tutaj chętnie skorzystam z doświadczenia osób, które miały już do czynienia z tym modelem. Plan jest taki żeby nie robić z tego monstrum tylko zachować w miarę oryginalnym stanie. Na pierwszy ogień muszą iść hamulce, bo bez nich ciężko będzie przejść przegląd. W planach są; Przewody w oplocie ( jak gdzieś znajdę gotowy zestaw) Płyn hamulcowy Motul RBF600
Sportowe tarcze i klocki ( zobaczymy, co się znajdzie do tego modelu) Zawieszenie - amortyzatory i sprężyny sa w naprawdę dobrym stanie, chociaż nietestowane podczas szybszej jazdy. Jedyny problem to korozja, która jest na każdym elemencie zawieszenia. Tuleje, wahacze, sprężyny, końcówki - wszystko pordzewiałe i zastane - ząb czasu zrobił swoje. Gleby robić nie mam zamiaru, ale coś dobrego warto chyba założyć.
Silnik - tutaj mam dylemat. Na 100 % chcę sprawdzić kompresję i jego ogólny stan i wtedy podjąć decyzję czy zakuwamy czy nie. Dobre świece, przewody ( Pawciu ) wkład filtra na początek wystarczą.
Wydech - pięknie gra, ale to chyba bardziej zasługa dziur w tłumikach Cały wydech raczej do wymiany od kolektora aż po tył. Raczej chcę iść w efektywność niż w efektowność. Głośno nie musi być, ale warto go trochę "zmodyfikować"
Koła - oryginalne alu 14 na balonowych oponach - zostają, ale w piwnicy na zloty, evanty itp. Będę szukał ładnych 16 żeby odrobinę poprawić efekt wizualny samochodu.
Wnętrze - radio takie jak na foto jest w bagażniku a na chwilę obecną jest założone jakieś nowsze i chyba tak zostanie. Tapicerka w bardzo dobrym stanie z wyjątkiem małej dziury w tylnym fotelu - myszy
Jeśli ktoś ma sugestie, pomysły, może pomóc w zdobyciu części to będę bardzo wdzięczny. Czasu niestety mało, ale w miarę postępów w pracy postaram się zamieszczać ino i foto, co zostało zmodyfikowane
pozdrawiam
Cieszący się jak dziecko tangy
Proszę o wprowadzenie szablonu - Suseł
Pod maska niespodzianka - oryginalne naklejki
W bagażniku znalazło się nawet oryginalne radio
Jak na model i rocznik jest lepiej niż sie spodziewałem. Poza dużymi parchami na błotnikach przednich blacha wygląda ok, lakier też jest w dobrej kondycji. Jest mały problem z drzwiami, chyba lekko opadły i kleszcza się o przedni błotnik. Lewe ok ale prawych nie da się otworzyć.
Autko trochę stało i hamulce nawet nie spowalniają - trzeba hamować jak Flinstonowie
Silnik bardzo ladnie pali, ale tylko jak dostanie prąd - bateria dead, ale cóż oczekiwać, siedziała w nim oryginalna japońska Yuasa - cholera wie ile miała lat.
Wszystkie gadżety elektryczne ( a trochę ich jest) działają bardzo dobrze.
Teraz trzeba zacząć zabawę i tutaj chętnie skorzystam z doświadczenia osób, które miały już do czynienia z tym modelem. Plan jest taki żeby nie robić z tego monstrum tylko zachować w miarę oryginalnym stanie. Na pierwszy ogień muszą iść hamulce, bo bez nich ciężko będzie przejść przegląd. W planach są; Przewody w oplocie ( jak gdzieś znajdę gotowy zestaw) Płyn hamulcowy Motul RBF600
Sportowe tarcze i klocki ( zobaczymy, co się znajdzie do tego modelu) Zawieszenie - amortyzatory i sprężyny sa w naprawdę dobrym stanie, chociaż nietestowane podczas szybszej jazdy. Jedyny problem to korozja, która jest na każdym elemencie zawieszenia. Tuleje, wahacze, sprężyny, końcówki - wszystko pordzewiałe i zastane - ząb czasu zrobił swoje. Gleby robić nie mam zamiaru, ale coś dobrego warto chyba założyć.
Silnik - tutaj mam dylemat. Na 100 % chcę sprawdzić kompresję i jego ogólny stan i wtedy podjąć decyzję czy zakuwamy czy nie. Dobre świece, przewody ( Pawciu ) wkład filtra na początek wystarczą.
Wydech - pięknie gra, ale to chyba bardziej zasługa dziur w tłumikach Cały wydech raczej do wymiany od kolektora aż po tył. Raczej chcę iść w efektywność niż w efektowność. Głośno nie musi być, ale warto go trochę "zmodyfikować"
Koła - oryginalne alu 14 na balonowych oponach - zostają, ale w piwnicy na zloty, evanty itp. Będę szukał ładnych 16 żeby odrobinę poprawić efekt wizualny samochodu.
Wnętrze - radio takie jak na foto jest w bagażniku a na chwilę obecną jest założone jakieś nowsze i chyba tak zostanie. Tapicerka w bardzo dobrym stanie z wyjątkiem małej dziury w tylnym fotelu - myszy
Jeśli ktoś ma sugestie, pomysły, może pomóc w zdobyciu części to będę bardzo wdzięczny. Czasu niestety mało, ale w miarę postępów w pracy postaram się zamieszczać ino i foto, co zostało zmodyfikowane
pozdrawiam
Cieszący się jak dziecko tangy
Proszę o wprowadzenie szablonu - Suseł
Ostatnio zmieniony 30-09-11, 12:22 przez tangy, łącznie zmieniany 3 razy.
- tangy
- Użytkownik
- Posty: 112
- Rejestracja: 31-01-11, 23:11
- tangy
- Użytkownik
- Posty: 112
- Rejestracja: 31-01-11, 23:11
arczicza,
Pracy szykuje się bardzo dużo. Niestety większość będzie musiał wykonać zaprzyjażniony warsztat w Krakowie bo z braku czasu i miejsca ciężko będzie samemu sie tym zająć.
PaF,
Jak zakupie baterię i ją uruchomie to będą foto w lepszym świetle
Lestat,
Wszystko wygląda ok z wyjątkiem listwy na drzwiach - lekko się odkleiła od drzwi i ociera o błotnik przy otwieraniu.
Dzisiaj znalazłem w nim kolejny rarytasik który sprawil ogrom radości - aż dziw bierze że wcześniej nie zajrzałem do schowka
Dzisiaj auto wylądowało na kanale i zostało przebadane przez doktora od blachy - wynik 4+, do poprawy tylko przednie błotniki, reszta w naprawde bardzo dobrym stanie.
Niestety silnik i napędy od spodu mokre ale mam nadzieje że uda się wszystko opanować.
Pracy szykuje się bardzo dużo. Niestety większość będzie musiał wykonać zaprzyjażniony warsztat w Krakowie bo z braku czasu i miejsca ciężko będzie samemu sie tym zająć.
PaF,
Jak zakupie baterię i ją uruchomie to będą foto w lepszym świetle
Lestat,
Wszystko wygląda ok z wyjątkiem listwy na drzwiach - lekko się odkleiła od drzwi i ociera o błotnik przy otwieraniu.
Dzisiaj znalazłem w nim kolejny rarytasik który sprawil ogrom radości - aż dziw bierze że wcześniej nie zajrzałem do schowka
Dzisiaj auto wylądowało na kanale i zostało przebadane przez doktora od blachy - wynik 4+, do poprawy tylko przednie błotniki, reszta w naprawde bardzo dobrym stanie.
Niestety silnik i napędy od spodu mokre ale mam nadzieje że uda się wszystko opanować.
- RedSun
- Użytkownik
- Posty: 3976
- Rejestracja: 24-04-09, 21:33
- jones
- Użytkownik
- Posty: 1128
- Rejestracja: 24-11-09, 21:45
- panczo27
- Użytkownik
- Posty: 1626
- Rejestracja: 08-09-05, 07:28
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
ten kolorek ładnie na niej leży w sumie to do IV pasuje biały, czarny, czerwony ... chyba do tego kształtu każdy
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- tangy
- Użytkownik
- Posty: 112
- Rejestracja: 31-01-11, 23:11
panczo27, myślę że najwcześniej w przyszłym roku, najpierw trzeba doprowadzić ją do jak najlepszego stanu i pousuwać wycieki których niestety trochę jest. Stare uszczelki zaczynają niestety mocno puszczać.
kamwu, , poszedłem za Twoją radą i przeglądnąłem dokładnie bagażnik. W schowku po prawej stronie znalazłem oryginalny podnośnik ( chyba nigdy nie był używany ) oraz zestaw narzędzi. Na każdym kluczu jest napis TOYOTA, jest nawet blokada pod koło !! Wszystko szarpnięte zębem czasu ale nieużywane.
Koło zapasowe też w bardzo dobrym stanie, nie jeżdzone. Opona odbiła literki na podkładce gumowej która pod nią była. Lata w jednej pozycji zrobiły swoje
Pod obudową jest jest dyszel od podnośnika który był w schowku
Siedząc w kanale zobaczyłem że przy każdym kole są czujniki. Myślałem że od ABS ale nie widzę nigdzie bieżni. Ktoś się orientuje co to za czujniki?
kamwu, , poszedłem za Twoją radą i przeglądnąłem dokładnie bagażnik. W schowku po prawej stronie znalazłem oryginalny podnośnik ( chyba nigdy nie był używany ) oraz zestaw narzędzi. Na każdym kluczu jest napis TOYOTA, jest nawet blokada pod koło !! Wszystko szarpnięte zębem czasu ale nieużywane.
Koło zapasowe też w bardzo dobrym stanie, nie jeżdzone. Opona odbiła literki na podkładce gumowej która pod nią była. Lata w jednej pozycji zrobiły swoje
Pod obudową jest jest dyszel od podnośnika który był w schowku
Siedząc w kanale zobaczyłem że przy każdym kole są czujniki. Myślałem że od ABS ale nie widzę nigdzie bieżni. Ktoś się orientuje co to za czujniki?
- Wojtas
- Użytkownik
- Posty: 2591
- Rejestracja: 29-09-05, 16:23