Celica 2.0 GT by Frugo
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
Nie mają urywać doopy Tylko dobrze się prezentować i nie utrudniać jazdy - a do tego idealnie się nadają.
Mete - może i LingLongi i pewnie z Chin ale bieżnik głęboki, opona okrągła - a przynajmniej na taką wygląda i nie odczuwam żeby była kwadratowa . Jak się dorobię to sobie zafunduję na wiosnę porządne lacze - te były w gratisie do felg, więc - darowanemu koniowi...
Przyczepności też mi nie brakuje bo ja jeżdżę w większości po mieście a w trasie na niemieckim autobanie przy 200km/h nic się nie działo.
Nie powiem ale np takie ładne R888 fajnie by trzymało - tobie też życzę przyczepności
Marcin - nie odczuwam tego jakoś w sposób dokuczliwy - staram się unikać i trzymać koło poza koleiną. Zawieszenie dobrze sobie z tym radzi - no i po naukach na torze w Gostyniu trzymam 2 łapy na sterze
W weekend zakładam hamulce i nowe świece od NGK.
Mete - może i LingLongi i pewnie z Chin ale bieżnik głęboki, opona okrągła - a przynajmniej na taką wygląda i nie odczuwam żeby była kwadratowa . Jak się dorobię to sobie zafunduję na wiosnę porządne lacze - te były w gratisie do felg, więc - darowanemu koniowi...
Przyczepności też mi nie brakuje bo ja jeżdżę w większości po mieście a w trasie na niemieckim autobanie przy 200km/h nic się nie działo.
Nie powiem ale np takie ładne R888 fajnie by trzymało - tobie też życzę przyczepności
Marcin - nie odczuwam tego jakoś w sposób dokuczliwy - staram się unikać i trzymać koło poza koleiną. Zawieszenie dobrze sobie z tym radzi - no i po naukach na torze w Gostyniu trzymam 2 łapy na sterze
W weekend zakładam hamulce i nowe świece od NGK.
Po prostu Frugo
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
Abaddoneth
Abath - my złotówki ale niektórzy $ zarabiają i wtedy nie wiedzą że w PLN to się ciężko zarabia i szybko znikają
Co do szerokości felg - pada deszcz ale złapałem miarę i jazda - mniej więcej 24 - 25cm więc 9,5"-10" wychodzi.
Tu jest Polska i ciężko od razu mieć wszystko wypasione na raz
Abath - my złotówki ale niektórzy $ zarabiają i wtedy nie wiedzą że w PLN to się ciężko zarabia i szybko znikają
Co do szerokości felg - pada deszcz ale złapałem miarę i jazda - mniej więcej 24 - 25cm więc 9,5"-10" wychodzi.
Po prostu Frugo
-
- Użytkownik
- Posty: 651
- Rejestracja: 06-07-11, 21:29
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
wwwrobert pisze:felunie pięknie się prezentują w realu dobry wybór Frugo
edit:
a gdzie te zdjęcia z Twoich modów?
i montuj i przyjeżdżaj na hamownie pojedziemy
Wszystko będzie po zakończonych pracach .
Robert - jesteś moim wybawcą - od 3-4 dni głowiłem się jak rozłożyć szczęki z tyłu bo się ukręciła śruba, a Ty w rękach to rozłożyłeś. To było epickie - normalnie zamurowało mnie . Prawdziwy mechanior a nie jakieś pitu pitu
Masz u mnie wielkie "POMÓGŁ" - dziękuję za wyprawę z Ina żeby mi na warsztacie pomóc.
Jak złożę wszystko to posmarujemy żeby nie rdzewiało
Po prostu Frugo
-
- Użytkownik
- Posty: 651
- Rejestracja: 06-07-11, 21:29
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
Dawno nic nie wrzucałem ale kilka drobnostek poprawiłem.
Na samym początku składam wielkie podziękowania Robertowi, Bassiemu i Tomciusiowi za pomoc, fachowe doradztwo i dostarczenie niezbędnych części zamiennych
Nie gniewajcie się za jakość zdjęć ale dla mnie to nie jest najważniejsze - wolałem poświęcić czas na robotę przy aucie.
Po pierwsze posprzątałem w bagaju . Pod kołem zapasowym czysto i sucho:
Kolejną rzeczą było postawienie auta na kobyłkach i prace nad tylnym zawieszeniem i przede wszystkim hamulcami. Zostały w pełni oczyszczone i zregenerowane tylne zaciski, nowe śruby z ASO nowe uszczelnienia również ASO i z jednej strony nowy tłoczek - bo stary żywot swój zakończył . Do tego dochodzi kompletny zestaw tarcze TRW + szczęki ręcznego TRW + klocki od TRW + Zestaw naprawczy z ASO. Więc kapitalny remont. Przy okazji zamówiłem od Tomciusia osłonę prawej tarczy hamulcowej, która została przeze mnie zregenerowana i pomalowana no kolor niebieski - i nie tylko ona . Niestety moja osłona zamieniła się w kupkę rdzy i skrawków metalu. Całościowo daje to ładny efekt i przede wszystkim wydłuży życie tych elementów.
Kompletne hamulce tylne od TRW, ASO-Bassi, Tomciuś .
Kolejnym etapem był demontaż amortyzatorów ich oczyszczenie i sprawdzenie stanu technicznego. Po oględzinach do wymiany poszły osłony amortyzatorów. Odboje i cała reszta były w porządku. Dodatkowo amortyzatory zostały pomalowane. Na razie nie ruszałem sprężyn bo zamierzam na wiosnę po prostu je wymienić.
Poza tym kilka drobnostek. Wyczyszczona tylna belka oraz wahacze i pomalowane na niebiesko. Wyczyszczona i odmalowana rurka od wlewu paliwa. Dodatkowo wymieniłem łączniki stabilizatora z tyłu na Febi Bilstein, ot drobnostka za 30zł/szt., która poprawiła pracę tylnego zawieszenia.
Kolejnym etapem będzie pomalowanie zacisków hamulcowych zestawem Motip, wymiana gumowych elementów zawieszenia na poliuretan. No i oczywiście podobne zabiegi na przodzie.
Idę do garażu .
Na samym początku składam wielkie podziękowania Robertowi, Bassiemu i Tomciusiowi za pomoc, fachowe doradztwo i dostarczenie niezbędnych części zamiennych
Nie gniewajcie się za jakość zdjęć ale dla mnie to nie jest najważniejsze - wolałem poświęcić czas na robotę przy aucie.
Po pierwsze posprzątałem w bagaju . Pod kołem zapasowym czysto i sucho:
Kolejną rzeczą było postawienie auta na kobyłkach i prace nad tylnym zawieszeniem i przede wszystkim hamulcami. Zostały w pełni oczyszczone i zregenerowane tylne zaciski, nowe śruby z ASO nowe uszczelnienia również ASO i z jednej strony nowy tłoczek - bo stary żywot swój zakończył . Do tego dochodzi kompletny zestaw tarcze TRW + szczęki ręcznego TRW + klocki od TRW + Zestaw naprawczy z ASO. Więc kapitalny remont. Przy okazji zamówiłem od Tomciusia osłonę prawej tarczy hamulcowej, która została przeze mnie zregenerowana i pomalowana no kolor niebieski - i nie tylko ona . Niestety moja osłona zamieniła się w kupkę rdzy i skrawków metalu. Całościowo daje to ładny efekt i przede wszystkim wydłuży życie tych elementów.
Kompletne hamulce tylne od TRW, ASO-Bassi, Tomciuś .
Kolejnym etapem był demontaż amortyzatorów ich oczyszczenie i sprawdzenie stanu technicznego. Po oględzinach do wymiany poszły osłony amortyzatorów. Odboje i cała reszta były w porządku. Dodatkowo amortyzatory zostały pomalowane. Na razie nie ruszałem sprężyn bo zamierzam na wiosnę po prostu je wymienić.
Poza tym kilka drobnostek. Wyczyszczona tylna belka oraz wahacze i pomalowane na niebiesko. Wyczyszczona i odmalowana rurka od wlewu paliwa. Dodatkowo wymieniłem łączniki stabilizatora z tyłu na Febi Bilstein, ot drobnostka za 30zł/szt., która poprawiła pracę tylnego zawieszenia.
Kolejnym etapem będzie pomalowanie zacisków hamulcowych zestawem Motip, wymiana gumowych elementów zawieszenia na poliuretan. No i oczywiście podobne zabiegi na przodzie.
Idę do garażu .
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
Sorka za post pod postem ale chciałem żeby to była informacja wydzielona od reszty.
Postanowiłem wprowadzić dogodną formę przeszukiwania mojego tematu. W pierwszym poście umieściłem linki do najważniejszych zdarzeń z mojego tematu i zamierzam to kontynuować. W końcu ja sam często wkurzam się na jałowe komentarze, gdy szukam konkretów w tematach innych użytkowników. Ta prosta forma powinna nieco ułatwić sprawę.
Postanowiłem wprowadzić dogodną formę przeszukiwania mojego tematu. W pierwszym poście umieściłem linki do najważniejszych zdarzeń z mojego tematu i zamierzam to kontynuować. W końcu ja sam często wkurzam się na jałowe komentarze, gdy szukam konkretów w tematach innych użytkowników. Ta prosta forma powinna nieco ułatwić sprawę.
-
- Użytkownik
- Posty: 651
- Rejestracja: 06-07-11, 21:29
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
- Bakuu0
- Użytkownik
- Posty: 2224
- Rejestracja: 08-04-07, 16:32
-
- Użytkownik
- Posty: 651
- Rejestracja: 06-07-11, 21:29
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
wwwrobert pisze:Matus pisze:pomalowanie drążków wraz z nakrętkami to nie był chyba najlepszy pomysł
a co w tym złego? po regulacji poprawi to co się usunie mechanicznie kluczem przy regulacji zbieżność i ot po problemie
o bez kitu super opcja po każdej naprawie i ustawianiu włazić pod auto z puszką i psikać na grubo tam gdzie odprysło
no pomijam już fakt, że te nakrętki kontrujące i tak ciężko się odkręca więc farba na gwincie na pewno nie pomoże
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
szczególnie jak przyjdzie podgrzać palnikiem tą śrubę rzymską aby poszło
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
czasem tylko ogień pomaga
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
- JaQb_CK
- Użytkownik
- Posty: 1943
- Rejestracja: 07-09-09, 19:21
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
Hehe tak jak myślałem temat wywoła falę opinii - niekoniecznie pozytywnych.
Po 1. Nie spray tylko pędzelek.
Po 2. Gwinty wyczyszczone i ruszane lekko wszystko się odkręca. Zbieżność już ogarnięta. Jeszcze nie widziałem takiej farby co by pod naporem klucza z gwintów nie odlazła, tym bardziej że nie malowałem pod nakrętkami itd. itp.
Bakuu0 - jak masz budżet jak RPA to przynajmniej nie klnij na biedniejszych. Podłoga będzie ładnie wyczyszczona i zakonserwowana więc te kilka drobnych plamek nie robi większego problemu niż rozjechana psia sraka - dziury w całym widzisz. Niestety nie mam ropy pod domem jak szejk więc robię to co ważne porządnie (hamulce ASO + TRW nie oszczędzałem) ale co mniej istotne wolałem we własnym skromnym zakresie. Wiem wiem to nie farba by ASO więc pewnie szkodzi tym wszystkim elementom - MW.
Matus - nie widzę problemu - regulacja max 2x w roku i w czym problem ??
JaQb_CK - szczota, wiertarka, papier ścierny i kilka wolnych popołudni. Troszkę pobrudziłem ale ty tylko podwozie - na ulicy trafiam na gorsze brudy. No i jak już napisałem Będę robił pełne czyszczenie i konserwację podwozia.
!!!! HATERS GONNA HATE !!!! Tak jak rozmawialiśmy Robert
Po 1. Nie spray tylko pędzelek.
Po 2. Gwinty wyczyszczone i ruszane lekko wszystko się odkręca. Zbieżność już ogarnięta. Jeszcze nie widziałem takiej farby co by pod naporem klucza z gwintów nie odlazła, tym bardziej że nie malowałem pod nakrętkami itd. itp.
Bakuu0 - jak masz budżet jak RPA to przynajmniej nie klnij na biedniejszych. Podłoga będzie ładnie wyczyszczona i zakonserwowana więc te kilka drobnych plamek nie robi większego problemu niż rozjechana psia sraka - dziury w całym widzisz. Niestety nie mam ropy pod domem jak szejk więc robię to co ważne porządnie (hamulce ASO + TRW nie oszczędzałem) ale co mniej istotne wolałem we własnym skromnym zakresie. Wiem wiem to nie farba by ASO więc pewnie szkodzi tym wszystkim elementom - MW.
Matus - nie widzę problemu - regulacja max 2x w roku i w czym problem ??
JaQb_CK - szczota, wiertarka, papier ścierny i kilka wolnych popołudni. Troszkę pobrudziłem ale ty tylko podwozie - na ulicy trafiam na gorsze brudy. No i jak już napisałem Będę robił pełne czyszczenie i konserwację podwozia.
!!!! HATERS GONNA HATE !!!! Tak jak rozmawialiśmy Robert