arczicza pisze:Bardzo fajny projekt, tylko uważał bym z tym bardzo niskim spalaniem gazowni, mówisz, że auto 4x4 więc około 10 litrów gazu na niedziadkową jazdę po mieście to podejrzany wynik. Jazda na zbyt ubogiej mieszance powoduje zwiększanie się ponad normę temperatury w silniku, a to nie jest zdrowe dla autka, gazu nie powinno raczej spalać mniej niż benzynki : P
krecik-katowice pisze:rider016 napisał/a:
_zulw007_, przeprasza że Ci tu śmiecę ale zastanawia mnie gdzie Greegg07,'owi ST-i pali 8,5l jak mi na trasie cięzko jest zejśc poniżej 9 a miasto to już wogóle co innego...
albo masz aż tak ciezką nogę albo coś nie tak z silnikiem.
U mnie w mieście przy normalnej jeździe 8,5 to max.
W trasie schodzilem ponizej 7.
Wybacz zulwiu za spam i smiec
Spoko taki spam to nie spam
Więc tak jeżeli chodzi o gazoline to była strojona po za tym wszystko jest tak jak powinno być dysze jak najbliżej głowicy itp. itd. , gaz był strojony dwa razy mam jeszcze przyjachać za nie długi czas i jeszcze raz zrobić test więc nie ma pomyłki przy 10,5 l. w mieście .
Jeżeli chodzi o bene to paliła mi teraz przy napędzie 4x4 oczywiście w mieście 9,5l. a nie jeżdziłem wolno . Na moje to spalanie jest w normie przy instalacji sekwencyjnej gdzie wszystko jest nowe. Można powiedzieć też ze silnik jest po remoncie ale ma przejechane 50 tyś no 51tyś na gazolinie z czego w tym około 5 tyś na benie .
Nie ma co sie denerwować i przejmować tanio jest więc i na remont też będzie, drugi silnik w garażu się zbroi w razie co
Wracając do prac jakie miałem przy czarnej w weekend to wymiana springów i tylnych poduch amora , bo jak wiadomo jedną pospawałem
i sprężynę jedną też pospawałem śmigała do końca i dalej trzyma.
Zostały zakupione springi NENGUN PERFORMANCE w super stanie od Mimka i dziękuje ci za nie
Porównanie przednich sprężyn po lewej seria po prawej NENGUN
i tył lewa seria prawa NENGUN ( w dolnym prawym rogu widać mocowanie górne i przyspawana nakrętka bo nie chciała się dokręcić
oczywiście wyleciała i wskoczyło inne mocowanie)
Dla ciekawskich mam też foto porównanie tylnych amorów lewa ST182 prawa ST185
Przy wymianie okazało się że ząb czasu zjadł odboje z przodu więc dorobiłem sobie z poliuretanu na sztukę bo nie miałem czasu na to żeby kupić nowe ponieważ była niedziela a fure potrzebuje na co dzień
Po zamontowaniu jest wszystko super tylko taki set up nadaje się na tor a nie do jazdy na co dzień
Po lewej szarak z zawieszeniem seryjnym a po prawej ze springami NENGUN
Więc doszedłem do wniosku że springi wylatują z czarnej i idą do szarej
tak jak i silnik do szarej wskakuje 3sgte rev 3 ale to już w innym temacie
Tak czy siak jak ktoś chce te springi kupić do jazdy na co dzień to nie polecam twardo tak aż obawiałem się że ostatnie moje plomby mi powypadają .