Celica VII - Skoczu

Roczniki 2000-2005

Moderator: Moderatorzy Projektow

Awatar użytkownika
Stich
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2511
Rejestracja: 28-05-07, 21:48
Lokalizacja: Rzeszów

Postautor: Stich » 20-08-13, 14:28

tak jak kamwu mówi, też uwazam, że z TSa tarcze wystarczą. kup tylko dobre tarcze i klocki, wymień płyn hamulcowy i będziesz stawać dęba :wink:

Awatar użytkownika
ufo666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 156
Rejestracja: 11-01-10, 11:51
Lokalizacja: Tarnów

Postautor: ufo666 » 20-08-13, 15:46

jak wyżej, dają radę :)

Awatar użytkownika
Archy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 725
Rejestracja: 12-02-11, 05:15
Lokalizacja: Jastrzębie Zdr.

Postautor: Archy » 21-08-13, 03:20

Rewelacyjna robota z renowacją lakieru, efekt miazga. Ja nie mam aż tyle cierpliwości :-D Robiłeś też polerkę reflektorów? Jeżeli tak, to czym ?

Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 16:22
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Skoczu » 21-08-13, 07:20

Zestaw z TS-a już zamówiony :)

Jeżeli chodzi o renowacje lakieru, dorzucę tutaj jeszcze kilka zdjęć - bo efekt, nieskromnie, faktycznie świetny. Żałuje tylko że to 'tylko' srebrny, bo na ciemnym kolorze dopiero by był szał.

Jeżeli chodzi o reflektory przód to tylko przeleciałem na rotacji miękką gąbką na najbardziej delikatnej paście (sf4500). Nie mam pożółkniętych reflektorów, ale widzę takie jakby mikro pęknięcia. Bałem się jednak o warstwę zabezpieczającą (aby za mocno jej nie naruszyć) zatem tylko delikatnie odświeżyłem ich wygląd (nabrały klarowności i głębi).

Tył za to nie ma już praktycznie żadnej ryski - tam poleciałem średnio agresywną kombinacją gąbka pomarańczowa + pf2500. Trzeba tylko uważać aby nie przegrzać tworzywa - bo dość szybko łapie temperaturę.

Jakby ktoś zabierał się za polerkę VII to mogę polecić jakieś pasty / gąbki / kombinację. Spędziłem nad znalezieniem dobrej kombinacji pad / pasta chyba z pół dnia :) Koszt zabawy w polerowanie - bardzo wysoki. Wiem że nawet w dobrym zakładzie całość bym zrobił taniej - ale ja chciałem to zrobić sam - takie zboczenie. :)

Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 16:22
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Skoczu » 22-08-13, 19:16

Obiecałem kilka zdjęć. Efekty polerowania pod halogenem:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dressing w akcji:
Obrazek

No i trochę zdjęć już po:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Grzybek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 573
Rejestracja: 27-12-11, 21:56
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Grzybek » 22-08-13, 19:31

skoczu jak byś kiedyś był w warszawie i by Ci sie nudziło to wiesz... napisz :-D nie no, dobra robota, lakier jak nowy :)

Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 16:22
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Skoczu » 22-08-13, 19:40

jestem cały czas w Wawie :) ale bez Celiny - ta została w Krakowie :P

Korrner
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 657
Rejestracja: 06-11-10, 14:09
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Korrner » 22-08-13, 20:02

eee tak to się do stolicy bez celiny nie przyjeżdża! :-D
Wizytówki Ulotki Banery Reklama

Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 16:22
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Skoczu » 27-08-13, 09:04

Panowie :)

Hamulce zrobione, założone zaciski od TS-a.

Wybór tarcz i klocków - tutaj potrzebuję porady.
Zastanawiam się nad:
EBC Ultimax + EBC green stuff
EBC Turbo Groove + EBC green stuff

Słyszałem też dobre opinie o tarczach TRW. Jestem otwarty na inne propozycje (ale red-stuff nie są mi raczej potrzebne do mojego stylu jazdy).

Rozumiem, że teraz szukam tarczy i klocków do modelu 192 km, zzt231? (po zmianie zacisków na ts-a)

Awatar użytkownika
Blad
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2395
Rejestracja: 08-08-10, 19:49
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Blad » 27-08-13, 09:16

Odpuść sobie greeny. Hamują podobnie jak ATE czy Bosch, a więcej płacisz. Załóż Red Stuffy, a nie pożałujesz. Jak zimne git, jak ciepłe jeszcze lepiej. Tarcze właściwie nie mają w tym przypadku aż takiego znaczenia, bo podobny przedział cenowy.
O TRW też słyszałem wiele dobrego ;)

Oczywiście. Szukasz tarczy i klocków od TS'a albo polifta. 275mm
JAPFEST Crew Member

- Toyota Celica VII - Sold
- Seat Leon 1P - Sold
- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold
- Honda Civic Type R FK8

Awatar użytkownika
kamwu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1759
Rejestracja: 05-07-11, 06:41
Lokalizacja: Derby

Postautor: kamwu » 27-08-13, 09:20

Dobrze Blad prawi. Zainwestuj w red stuffy. Dobre klocki są najważniejsze. Co do tarcz, to nie wiem które lepsze. Warto dać dobre, bo z tanich szybko zrobią się fale Dunaju.

Skoczu pisze:ale red-stuff nie są mi raczej potrzebne do mojego stylu jazdy

Skoro zakładasz większe tarcze, to chyba nie jest taki dziadkowy?
Obrazek
RIP

Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 16:22
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Skoczu » 27-08-13, 09:24

Styl jazdy jest taki, że jak do tej pory tarcze 255 zdarzało mi się przegrzać :P

Dzięki za info - zastanowię się zatem nad redami.

Dalej mam dylemat odnośnie tarcz - aczkolwiek bardziej się skłaniam ku ultimaxom - cena identyczna, cichsze i zabezpieczenie antykorozyjne...

Awatar użytkownika
Blad
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2395
Rejestracja: 08-08-10, 19:49
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Blad » 27-08-13, 09:53

Każda tarcza ma zabezpieczenie antykorozyjne jak leży w magazynie ;) Nie widziałem jeszcze tarczy która powedzmy po myciu auta nie dostaje nalotu rdzy ;)
JAPFEST Crew Member



- Toyota Celica VII - Sold

- Seat Leon 1P - Sold

- Seat Leon 5F Cupra 290 - Sold

- Honda Civic Type R FK8

Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 16:22
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Skoczu » 27-08-13, 10:02

no tak - wiadomo ale jest kwestia rantów i elementów które nie stykają się z klockiem. Miałem raz założone takie tarcze (mechanik dobierał) z których płatami można było z rantów fragmenty tarczy odrywać. Abstrahując od wyglądu, miałem wrażenie że zaraz całość się rozleci.

Mój kolega ma tarcze trw z zabezpieczeniem antykorozyjnym (elementy nie stykające się z klockiem pokryte są farbą / lakierem). Po roku i zimie nic się nie sypie i po umyciu wygląda jak nowe...

Awatar użytkownika
Grabelny
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 120
Rejestracja: 04-04-11, 15:25
Lokalizacja: Tuchów / Tarnów

Postautor: Grabelny » 29-08-13, 19:42

fele, na które sam bede kiedyś polował :) ogolnie fajna sztuka

Awatar użytkownika
eXcential
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 666
Rejestracja: 11-11-10, 16:22
Lokalizacja: Malbork

Postautor: eXcential » 30-08-13, 07:26

Grabelny pisze:fele, na które sam bede kiedyś polował :) ogolnie fajna sztuka


Używki są białym krukiem... Ja poluje na nie od 2 lat :P
MOJA TOYOTA CELICA viewtopic.php?t=26692

Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 16:22
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Skoczu » 30-08-13, 09:44

możliwe że na początku przyszłego roku będę je sprzedawał razem z oponami ;) zatem może ktoś z was kupi :) będzie pewnie swap na 17stki ;)

Awatar użytkownika
eXcential
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 666
Rejestracja: 11-11-10, 16:22
Lokalizacja: Malbork

Postautor: eXcential » 30-08-13, 10:35

No właśnie 16' są malutkie :)
MOJA TOYOTA CELICA viewtopic.php?t=26692

Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 16:22
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Skoczu » 16-09-13, 18:09

Partsy przyszly :)

Zestaw został już założony na samochód. Red stuff + ultimax. Hamowanie rewelacyjne.

Ps. Zostały mi tarcze do ts-a, które na moje oko są w dobrym stanie, wyglądają na oryginał toyoty. Moze ktoś chciałby kupić, sprzedam za grosze... Mam również klocki green stuff do vvti przedlifta. Przejechały około 20 tys. Stan dalej ok.

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Awatar użytkownika
QubaKpl
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: 13-07-12, 10:42
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Postautor: QubaKpl » 16-09-13, 18:48

To jak założyłeś tarcze i zaciski od ts czy normalne od przedlifta ?
Zapraszam na moją strone -> www.kubakoziol.pl