Toyota Celica IV GT
-
- Użytkownik
- Posty: 59
- Rejestracja: 07-03-14, 14:08
Toyota Celica IV GT
Cześć. Bywałem tu dawno temu jak latałem VII gen. Teraz przyszła pora na IV ale w między czasie usunęli konto także jestem na nowo zarejestrowałem się, bo zapewne będę potrzebował pomocy i rad, także liczę na waszą życzliwość. temat skopiowany z innego mojego lokalnego forum, proszę o wybaczenie
Samochód:
*Toyota Celica st16
Silnik:
*3S-GE
Przeniesienie napędu:
*seria
Zawieszenie:
*seria
Hamulce:
*seria
Układ wydechowy:
*seria
Układ dolotowy:
*seria
koła:
*seria
Wnętrze:
*seria
Audio:
brak
Body:
seria
Historia podobna jak z Astrą. Najpierw 2 lata napalania, szukania po internetach, aż w końcu spontaniczna decyzja, 2 godzinne poszukiwanie kierownika z B+E i stałem się jej posiadaczem. Samochód stał ostatnie 2 lata nie ruszany, raz chyba odpalony z jakieś pół roku temu. Przeznaczony był do renowacji ale z powodu braku czasu do niej nie doszło, co też mogę zrozumieć, bo sprzedający miał kilka innych rodzynów w stajni, takich jak: supra III czy też MR II ale nie o tym . Auto jest zachowane w oryginalnym stanie i z tego co do tej pory widziałem to stu procentowym, łącznie z felgami i zaślepką od radia .
Po otwarciu drzwi byłem mile zaskoczony, w środku czyściej niż u mnie w Astrze. Totalna seria. Wszytko, prócz fotela kierowcy, który jest standardowo przetarty, w idealnym stanie. Gorzej niestety wyglądało pod maską, bo fura trochę stała i wszystko zaśniedziało ale może po włożeniu akumulatora zagada. Okaże się jutro. W samochodzie również do wymiany wysprzęglik, stąd też przyjechało na lawecie. W aucie jest pełna elektryka czyli fotele, szyby, lusterka i reflektory, niby ma działać
W takim stanie ją odebrałem. Jutro biorę się za porządne mycie, odblokowanie hamulców, bo są zastane. Na pierwszym planie stoi odpalenie auta i wymiana tego wysprzęglika. Później już tylko z górki czyli kompletna renowacja, lakierowanie, dobry wydech i jak to forum przystało gleba i koło
:aparat:
w między czasie wszystkie naprawy zostały już wykonane (rozrząd, wysprzęglik, chłodnica, itd. - strasznie dużo tego było)
na chwilę obecną szukam zawieszenia w miarę taniego, bo auto nie bedzie używane w sporcie. zastanawiam się nad gwintem lub zestawem obniżającym. możecie coś polecić, bo z tego co widzę to bedzie mały problem z tym.
Samochód:
*Toyota Celica st16
Silnik:
*3S-GE
Przeniesienie napędu:
*seria
Zawieszenie:
*seria
Hamulce:
*seria
Układ wydechowy:
*seria
Układ dolotowy:
*seria
koła:
*seria
Wnętrze:
*seria
Audio:
brak
Body:
seria
Historia podobna jak z Astrą. Najpierw 2 lata napalania, szukania po internetach, aż w końcu spontaniczna decyzja, 2 godzinne poszukiwanie kierownika z B+E i stałem się jej posiadaczem. Samochód stał ostatnie 2 lata nie ruszany, raz chyba odpalony z jakieś pół roku temu. Przeznaczony był do renowacji ale z powodu braku czasu do niej nie doszło, co też mogę zrozumieć, bo sprzedający miał kilka innych rodzynów w stajni, takich jak: supra III czy też MR II ale nie o tym . Auto jest zachowane w oryginalnym stanie i z tego co do tej pory widziałem to stu procentowym, łącznie z felgami i zaślepką od radia .
Po otwarciu drzwi byłem mile zaskoczony, w środku czyściej niż u mnie w Astrze. Totalna seria. Wszytko, prócz fotela kierowcy, który jest standardowo przetarty, w idealnym stanie. Gorzej niestety wyglądało pod maską, bo fura trochę stała i wszystko zaśniedziało ale może po włożeniu akumulatora zagada. Okaże się jutro. W samochodzie również do wymiany wysprzęglik, stąd też przyjechało na lawecie. W aucie jest pełna elektryka czyli fotele, szyby, lusterka i reflektory, niby ma działać
W takim stanie ją odebrałem. Jutro biorę się za porządne mycie, odblokowanie hamulców, bo są zastane. Na pierwszym planie stoi odpalenie auta i wymiana tego wysprzęglika. Później już tylko z górki czyli kompletna renowacja, lakierowanie, dobry wydech i jak to forum przystało gleba i koło
:aparat:
w między czasie wszystkie naprawy zostały już wykonane (rozrząd, wysprzęglik, chłodnica, itd. - strasznie dużo tego było)
na chwilę obecną szukam zawieszenia w miarę taniego, bo auto nie bedzie używane w sporcie. zastanawiam się nad gwintem lub zestawem obniżającym. możecie coś polecić, bo z tego co widzę to bedzie mały problem z tym.
Ostatnio zmieniony 07-03-14, 14:39 przez torbiasz, łącznie zmieniany 1 raz.
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- luq88
- Użytkownik
- Posty: 186
- Rejestracja: 30-11-09, 23:10
-
- Użytkownik
- Posty: 59
- Rejestracja: 07-03-14, 14:08
mam jeszcze kilka fotek w zanadrzu
zaraz po umyciu
jeszcze kilka fotek odzwierciedlających stan tapicerki:
tak to wyglądało pod maską
pracy jest mnóstwo ale mam warsztat samochodowy na podwórku także bez obaw
ruda jest wszędzie ale byłem na to przygotowany, genaralnie kupuje wszystko co jest dostępne.
zaraz po umyciu
jeszcze kilka fotek odzwierciedlających stan tapicerki:
tak to wyglądało pod maską
pracy jest mnóstwo ale mam warsztat samochodowy na podwórku także bez obaw
ruda jest wszędzie ale byłem na to przygotowany, genaralnie kupuje wszystko co jest dostępne.
- luq88
- Użytkownik
- Posty: 186
- Rejestracja: 30-11-09, 23:10
- luq88
- Użytkownik
- Posty: 186
- Rejestracja: 30-11-09, 23:10
- luq88
- Użytkownik
- Posty: 186
- Rejestracja: 30-11-09, 23:10
- luq88
- Użytkownik
- Posty: 186
- Rejestracja: 30-11-09, 23:10