Matus ST202
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
Bo kupiłem coś od tego samego Pana
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- majster
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: 30-03-12, 01:54
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
Matus pisze:grzegoslav, od slyftera ?
tak nawet miałem propozycję tych lamp
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
Witam wszystkich
Dawno nic się nie działo, bo studia kończyłem, pracę zmieniałem, różne cuda się działy.
Niestety działy się też z autem...
Zaczęło się wczesną jesienią - spadek mocy, zalana jedna świeca.
No to do boju, wymiana świec, przewodów, wtrysków, zdejmowanie kolektora i uszczelnianie przy głowicy, co ja nie robiłem. W końcu auto po zlocie w Radomiu spuchło na górnym wężu od chłodnicy i mieliśmy zwycięzcę - uszczelka pod głowicą.
I teraz uwaga - ta naprawa została już raz wykonana dokładnie (niemal co do dnia) rok wcześniej. Robił to mechanik znany z forum, polecany. Rok temu tydzień przed wywaleniem uszczelki robione też były u niego luzy zaworowe.
Mechanik ten nie był skory do zaproponowania jakiejś dobrej oferty cenowej po tym jak poinformowałem go o powtórzeniu się usterki PO ROKU
No więc aby nie ryzykować auto trafiło do Wojtasa i Mateusza w GT4JS.
No i teraz hit - W tym roku po zdjęciu głowicy okazało się, że luzy są od czapy, każdy inny, zaś jedna ze szklanek to jest po prostu jakaś zjedzona, wytarta, poszarpana.
Panicz Pawcio zrobił mi zakupy w ASO - nowa uszczelka, nowe śruby, nowe uszczelnienia wałków, reszta pierdół.
Głowica po obróbce na Krasnobrodzkiej - sprawdzona szczelność, luzy ustawione porządnie a nie byle jak (wreszcie jest cicho a nie stuka jak stukało rok temu przed "regulacją"). Szklanka wymieniona.
Wszystko poskładane, auto po kilku jeszcze zabiegach (bo coś je przelewa... może mapsensor, może czujnik temperatury powietrza, może regulator ciśnienia paliwa) odzyskało >170 KM i jeździ jak złe.
Niestety to wszystko kosztowało kupę pieniędzy i na razie nie mam za co dalej się bawić no ale zawsze coś...
W okresie świątecznym wskoczyło też radio ze zmieniarką na 6 CD i do tego zmieniarka cyfrowa na karty SD i USB
Wszystko obsługuje pięknie oryginalne radio
W związku z tym zegary poszły na bok konsoli, a docelowo będą na górze deski ale to jak wystrugam sobie "kurnik"
Pojawiły się też zegary JDM, a w zasadzie prędkościomierz tylko.
Przebieg sobie wyzerowałem skoro auto jest po gruntownej odbudowie
Fajnie jest móc zamknąć szafę
No i po tych wszystkich modach wybraliśmy się w góry na sylwestra i narty
Pięknie się jeździ dopieszczonym autem
Teraz jeszcze muszę zdiagnozować dlaczego tak przelewa (AFR taki że tylko turbo wsadzać na seryjnym ECU ) i poprawić hamulce, bo chyba serwo się popsuło i ręczny na jednym kole stoi...
No i kupić opony na lato więc czekam na propozycje w dyskusji:
viewtopic.php?p=462234#462234
P.S.
Zaktualizowałem pierwszą stronę
Dawno nic się nie działo, bo studia kończyłem, pracę zmieniałem, różne cuda się działy.
Niestety działy się też z autem...
Zaczęło się wczesną jesienią - spadek mocy, zalana jedna świeca.
No to do boju, wymiana świec, przewodów, wtrysków, zdejmowanie kolektora i uszczelnianie przy głowicy, co ja nie robiłem. W końcu auto po zlocie w Radomiu spuchło na górnym wężu od chłodnicy i mieliśmy zwycięzcę - uszczelka pod głowicą.
I teraz uwaga - ta naprawa została już raz wykonana dokładnie (niemal co do dnia) rok wcześniej. Robił to mechanik znany z forum, polecany. Rok temu tydzień przed wywaleniem uszczelki robione też były u niego luzy zaworowe.
Mechanik ten nie był skory do zaproponowania jakiejś dobrej oferty cenowej po tym jak poinformowałem go o powtórzeniu się usterki PO ROKU
No więc aby nie ryzykować auto trafiło do Wojtasa i Mateusza w GT4JS.
No i teraz hit - W tym roku po zdjęciu głowicy okazało się, że luzy są od czapy, każdy inny, zaś jedna ze szklanek to jest po prostu jakaś zjedzona, wytarta, poszarpana.
Panicz Pawcio zrobił mi zakupy w ASO - nowa uszczelka, nowe śruby, nowe uszczelnienia wałków, reszta pierdół.
Głowica po obróbce na Krasnobrodzkiej - sprawdzona szczelność, luzy ustawione porządnie a nie byle jak (wreszcie jest cicho a nie stuka jak stukało rok temu przed "regulacją"). Szklanka wymieniona.
Wszystko poskładane, auto po kilku jeszcze zabiegach (bo coś je przelewa... może mapsensor, może czujnik temperatury powietrza, może regulator ciśnienia paliwa) odzyskało >170 KM i jeździ jak złe.
Niestety to wszystko kosztowało kupę pieniędzy i na razie nie mam za co dalej się bawić no ale zawsze coś...
W okresie świątecznym wskoczyło też radio ze zmieniarką na 6 CD i do tego zmieniarka cyfrowa na karty SD i USB
Wszystko obsługuje pięknie oryginalne radio
W związku z tym zegary poszły na bok konsoli, a docelowo będą na górze deski ale to jak wystrugam sobie "kurnik"
Pojawiły się też zegary JDM, a w zasadzie prędkościomierz tylko.
Przebieg sobie wyzerowałem skoro auto jest po gruntownej odbudowie
Fajnie jest móc zamknąć szafę
No i po tych wszystkich modach wybraliśmy się w góry na sylwestra i narty
Pięknie się jeździ dopieszczonym autem
Teraz jeszcze muszę zdiagnozować dlaczego tak przelewa (AFR taki że tylko turbo wsadzać na seryjnym ECU ) i poprawić hamulce, bo chyba serwo się popsuło i ręczny na jednym kole stoi...
No i kupić opony na lato więc czekam na propozycje w dyskusji:
viewtopic.php?p=462234#462234
P.S.
Zaktualizowałem pierwszą stronę
- conrad_hopper
- Użytkownik
- Posty: 677
- Rejestracja: 17-04-12, 00:33
idealne połączenie, radio "z epoki", będące jednocześnie funkcyjne na miarę nowszych technologii. foty zmieniarki cyfrowej poproszę obsługuje foldery/nazwy?
teraz musi być już bezawaryjne, takie podejście do tematu mi się podoba.
ale, ale.. co z lampami?
teraz musi być już bezawaryjne, takie podejście do tematu mi się podoba.
ale, ale.. co z lampami?
electric vehicles technician, hobby: ST162, ST205
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
grzes_007 pisze:Celina widziana wczoraj pod jednym z osiedli w Lublinie, bardzo ładna sztuka, na pierwszy rzut oka myślałem że to ST205
o widzisz miło słyszeć, a na Królowej Jadwigi to kiedyś mieszkałem, teraz odwiedzam mamę
Bogdan96 pisze:Ładnie dopasowany panel.
jaki panel?
update:
wpadły opony Bridgestone Potenza Adrenaline RE002, są klejące jak dzikie choć jak jest zimno (3-4 st C) to nie trzymają zbyt dobrze ale i tak znośnie.
ponadto wymienione linki ręcznego, przetoczone tarcze i rozruszane stojące zaciski z tyłu - dzięki Wojtas !
teraz jakby było mało to dziś odezwało się górne mocowanie prawej kolumny, ale srał to pies na razie
-
- Użytkownik
- Posty: 4310
- Rejestracja: 20-08-09, 22:17
no witam wszystkich
jeżdżę sobie autem niemal codziennie do pracy i wszystko w nim w sumie gra choć nie 100% jak zwykle
w międzyczasie pojawiły się problemy z silnikiem polegające na uszkodzeniu wiązki wtryskiwaczy. Wojtas to w końcu odnalazł i naprawił, a jak się okazało zlikwidowało to również problem z odpalaniem
Także to co od 4 lat męczyło samochód wreszcie zostało naprawione
co do opon po kilku tysiącach km to muszę powiedzieć, że są ok, na suchym najlepsze, na mokrym zaś nieco gorsze, trzeba jeździć ostrożniej. ale nawet jak już jakiś poślizg się pojawia to jest od razu wyczuwalny i łatwy do opanowania.
po 15 sierpnia auto trafiło też do Rafiego z http://www.kosmetykaauta.com.pl/ i otrzymało korektę lakieru i powłokę Ceramic Pro Light, z której po niemal miesiącu jestem meeeeeeega zadowolony
auto po deszczu jest jak czyste i umyte, woda pięknie kropelkuje i spływa, zaś blask w słońcu jest wypalający oczy polecam
tu album na fb https://www.facebook.com/media/set/?set ... 436&type=3
a tu dla leniwych:
no więc jestem zadowolony niesamowicie
aleeee, oczywiście jak zwykle coś jest nie tak.
mam aktualnie problem z ubytkami oleju... i co więcej nie jest to jakaś nieszczelność tylko olej ubywa poprzez spalanie. widać to wyraźnie w lusterku gdy obroty przy przyspieszaniu wzrosną powyżej 4krpm... obawiam się, że to znów coś poważnego, typu pierścienie...
czy w związku z tym zastosowanie płukanki do silnika przy wymianie oleju to dobry pomysł?
jeżdżę sobie autem niemal codziennie do pracy i wszystko w nim w sumie gra choć nie 100% jak zwykle
w międzyczasie pojawiły się problemy z silnikiem polegające na uszkodzeniu wiązki wtryskiwaczy. Wojtas to w końcu odnalazł i naprawił, a jak się okazało zlikwidowało to również problem z odpalaniem
Także to co od 4 lat męczyło samochód wreszcie zostało naprawione
co do opon po kilku tysiącach km to muszę powiedzieć, że są ok, na suchym najlepsze, na mokrym zaś nieco gorsze, trzeba jeździć ostrożniej. ale nawet jak już jakiś poślizg się pojawia to jest od razu wyczuwalny i łatwy do opanowania.
po 15 sierpnia auto trafiło też do Rafiego z http://www.kosmetykaauta.com.pl/ i otrzymało korektę lakieru i powłokę Ceramic Pro Light, z której po niemal miesiącu jestem meeeeeeega zadowolony
auto po deszczu jest jak czyste i umyte, woda pięknie kropelkuje i spływa, zaś blask w słońcu jest wypalający oczy polecam
tu album na fb https://www.facebook.com/media/set/?set ... 436&type=3
a tu dla leniwych:
no więc jestem zadowolony niesamowicie
aleeee, oczywiście jak zwykle coś jest nie tak.
mam aktualnie problem z ubytkami oleju... i co więcej nie jest to jakaś nieszczelność tylko olej ubywa poprzez spalanie. widać to wyraźnie w lusterku gdy obroty przy przyspieszaniu wzrosną powyżej 4krpm... obawiam się, że to znów coś poważnego, typu pierścienie...
czy w związku z tym zastosowanie płukanki do silnika przy wymianie oleju to dobry pomysł?
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40