Przy okazji zapytam. Wyciągnąłem sprężyny które miałem z przodu
Z lewej ori dokupiony , z prawej eibach wyciągnięty z auta.
Czy to jakaś przyzwoita firma? Czy to coś warte?
Już jest. Oto ona ST 185
- Margo
- Użytkownik
- Posty: 4242
- Rejestracja: 15-07-09, 08:39
zostaw te eibachy, rozumiem Twój tok myślenia, ale nie popadaj w skrajność, te felgi ori szału też nie robią, ja bym je na zimówki zostawiła, a tu ładnego coś wsadziła
VI Biała SS-III Beams Red Top
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
viewtopic.php?t=22089
----------------------
grzeczne dziewczynki idą do nieba,
niegrzeczne tam gdzie chcą
- Slowik
- Użytkownik
- Posty: 146
- Rejestracja: 25-10-13, 11:26
Eibachy są za niskie. Chciałem trochę wyrównać auto.
Z przodu rant nadkola był na wysokości rantu felgi. Nie dało się jeździć.
Teraz rant jest 3 cm nad kołem i to mi pasuje.
Za tydzień zaczynam regeneracje całego zawieszenia, więc wszystko wyciągam.
Można coś nowego dokupić o standardowej wysokości (sprężyny). Ew co z tym zrobić?
Coś podpowiecie?
Z przodu rant nadkola był na wysokości rantu felgi. Nie dało się jeździć.
Teraz rant jest 3 cm nad kołem i to mi pasuje.
Za tydzień zaczynam regeneracje całego zawieszenia, więc wszystko wyciągam.
Można coś nowego dokupić o standardowej wysokości (sprężyny). Ew co z tym zrobić?
Coś podpowiecie?
ST 185 WB
- Slowik
- Użytkownik
- Posty: 146
- Rejestracja: 25-10-13, 11:26
Ze względu na sporą ilość pracy miałem małą absencję.
Dlatego też chcę trochę temat odświeżyć aktualnościami.
Od kupna w tak zwanym między czasie pokompletowałem pęknięte plastiki itp - drobiazgi.
Naprawiona oryginalna antena min dzięki koledze FRUGO.
Auto w miarę możliwości wyrównane. Nowy rozrząd z napinaczem z ASO, parę uszczelek nowych z ASO. Trochę porobiłem.
Obecnie auto oddałem do Zakładu Odbudowy Pojazdów Zabytkowych by uzupełnić niedociągnięcia blacharskie. Po pierwszych zabiegach muszę przyznać, że jestem zadowolony.
Parę fotek dla wizualizacji
Przykładowe miejsca, które wymagały reanimacji:
Przed:
Po :
Ogólnie cela ma kilka blacharskich rzeczy do poprawy, jednak pocieszające jest to, że nie miała przygód blacharskich poza stłuczką w tylny praw róg.
W najbliższym czasie kolejne aktualności.
Dlatego też chcę trochę temat odświeżyć aktualnościami.
Od kupna w tak zwanym między czasie pokompletowałem pęknięte plastiki itp - drobiazgi.
Naprawiona oryginalna antena min dzięki koledze FRUGO.
Auto w miarę możliwości wyrównane. Nowy rozrząd z napinaczem z ASO, parę uszczelek nowych z ASO. Trochę porobiłem.
Obecnie auto oddałem do Zakładu Odbudowy Pojazdów Zabytkowych by uzupełnić niedociągnięcia blacharskie. Po pierwszych zabiegach muszę przyznać, że jestem zadowolony.
Parę fotek dla wizualizacji
Przykładowe miejsca, które wymagały reanimacji:
Przed:
Po :
Ogólnie cela ma kilka blacharskich rzeczy do poprawy, jednak pocieszające jest to, że nie miała przygód blacharskich poza stłuczką w tylny praw róg.
W najbliższym czasie kolejne aktualności.
- KariF1Racing
- Użytkownik
- Posty: 113
- Rejestracja: 27-03-13, 20:38
- KariF1Racing
- Użytkownik
- Posty: 113
- Rejestracja: 27-03-13, 20:38