Toyota Celica RA28 renowacja / modyfikacja
-
- Użytkownik
- Posty: 26
- Rejestracja: 11-12-14, 21:08
Toyota Celica RA28 renowacja / modyfikacja
Cześć!
Muszę się poprawić by było na starcie jak należy ... admin patrzy!
Samochód:
Toyota Celica RA28
Silnik:
18R (?) ale na dwóch gaźnikach, w planie swap silnika 1G-GE 2.0 24V 6 cylindrów 150KM z Celica XX
Skrzynia:
5 biegów seria, w planie swap skrzyni Celica XX
Zawieszenie:
Seria, w planie ew. modyfikacje
Hamulce:
Seria, w planie swap z Celica XX
Układ wydechowy:
Seria, w planie custom
Układ dolotowy:
Seria, w planie custom po swapie
koła:
centra kaserloch, w planie brak planu
Wnętrze:
seria, w planie ew. zmiana kierownicy
Krótki opis/historia samochodu:
Toyota została przywieziona do PL w grudniu 2014, odkupiona od Austriaka, który rozłożył ją na części celem remontu, ale się zniechęcił pewnie zbyt dużą ilością pracy
Co prawda wystartowałem wcześniej z renowacją TA40 Liftback 2000ST, ale w międzyczasie robię też renowację / modyfikację RA28 ... w planie jak wyżej - kompletna renowacja blacharsko lakiernicza oraz swap silnika 1G-GE 2.0 24V 6 cylindrów 150KM / skrzyni / mostu / hamulców z Celica XX.
>>> Będę wdzięczny za wszelkie sugestie, rady, każdą pomoc - pewnie będą potrzebne ...!
Na razie muszę szukać PRZEDNIEJ SZYBY i wszystkich uszczelek ... ktoś coś wie / ma namiary?
Postaram się też zamieszczać zdjęcia z procesu odbudowy / modyfikacji.
Pozdrawiam! MrT
Muszę się poprawić by było na starcie jak należy ... admin patrzy!
Samochód:
Toyota Celica RA28
Silnik:
18R (?) ale na dwóch gaźnikach, w planie swap silnika 1G-GE 2.0 24V 6 cylindrów 150KM z Celica XX
Skrzynia:
5 biegów seria, w planie swap skrzyni Celica XX
Zawieszenie:
Seria, w planie ew. modyfikacje
Hamulce:
Seria, w planie swap z Celica XX
Układ wydechowy:
Seria, w planie custom
Układ dolotowy:
Seria, w planie custom po swapie
koła:
centra kaserloch, w planie brak planu
Wnętrze:
seria, w planie ew. zmiana kierownicy
Krótki opis/historia samochodu:
Toyota została przywieziona do PL w grudniu 2014, odkupiona od Austriaka, który rozłożył ją na części celem remontu, ale się zniechęcił pewnie zbyt dużą ilością pracy
Co prawda wystartowałem wcześniej z renowacją TA40 Liftback 2000ST, ale w międzyczasie robię też renowację / modyfikację RA28 ... w planie jak wyżej - kompletna renowacja blacharsko lakiernicza oraz swap silnika 1G-GE 2.0 24V 6 cylindrów 150KM / skrzyni / mostu / hamulców z Celica XX.
>>> Będę wdzięczny za wszelkie sugestie, rady, każdą pomoc - pewnie będą potrzebne ...!
Na razie muszę szukać PRZEDNIEJ SZYBY i wszystkich uszczelek ... ktoś coś wie / ma namiary?
Postaram się też zamieszczać zdjęcia z procesu odbudowy / modyfikacji.
Pozdrawiam! MrT
Ostatnio zmieniony 21-01-15, 17:24 przez MrT, łącznie zmieniany 2 razy.
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
MrT pisze:i jeszcze pytanie co do oryginalnego silnika ...
Obrazek
czy to jest 1.6? standardowo na 2 gaźnikach ktoś podpowie???
Powinno pomóc
http://www.d2.dion.ne.jp/~yama_oto/specs/spec006e.html
-
- Użytkownik
- Posty: 26
- Rejestracja: 11-12-14, 21:08
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
MrT pisze:Powinno pomóc
http://www.d2.dion.ne.jp/~yama_oto/specs/spec006e.html
a może jeszcze specyfikacja podobna przy okazji, ale do RA40 ???
Przykro mi bardzo, ale nie mogę wygooglować jak dla RA28 - trafiło mi się jak ślepej kurze ziarno
ale zauważyłem że końcówka linku "/spec006e.html" jak wpiszesz zamiast 6 - 1,3,5,7 to wpadasz na inne modele (działają cyfry od 1 do 10). U góry stron można się przerzucać ze specyfikacji "Size & Performance >>> Engine & Transmission"
1 - TA20,TA22
3 - TA27,RA25
5 - LB - TA35,RA35,RA28
7 - Coupe TA35,RA35,RA28
9 - Coupe Main data table TA22(Late Model),RA21